Velkommen til kundeservice

Få svar på dine spørgsmål her

70 20 66 85Man-Fre 08:30-17:00

Kundeservice / Depot

Hvordan lukker jeg mit depot?

Hvis du vil lukke et depot, skal du sende en skriftlig opsigelse. Du skal bruge denne blanket: Lukning af depot.external link, opens in new window Sammen med blanketten skal du sende en kopi af gyldigt billed-ID (pas eller kørekort). Du kan indscanne den udfyldte og underskrevne blanket og sende den via beskedfunktionen på dit depot. Du finder den under Meddelelser/Vigtigt øverst i højre hjørne ved brevikonet, når du er logget ind.

Alternativt kan du sende blanketten i original stand med posten til følgende adresse:

Nordnet

Postboks 2307

1026 København K

Bemærk, at Nordnet ikke anbefaler, at du sender personlige oplysninger og dokumenter via e-mail, da det ikke er en sikker løsning.

Husk, at det er gebyrfrit, at have et depot hos Nordnet, også selvom du ikke bruger det. Vi modtager gerne dine synspunkter, hvis der er noget, vi kan gøre for, at du fortsat vil være kunde hos os.  

Mere om

Depot



70 20 66 85

Mandag - fredag 9.00 - 17.00

c Mægler 8.30 - 22.00


Op

Finansielle instrumenter kan både stige og falde i værdi. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage. Inden du investerer i en fond, bør du læse prospektet, som er tilgængeligt hos fondsselskabet og central investorinformation, som du finder i ordreafgivelsesvinduet samt på fondens produktside på nordnet.dk.