Velkommen til kundeservice

Få svar på dine spørgsmål her

70 20 66 85Man-Fre 08:30-17:00

Kundeservice / Login & sikkerhed

Har hvert depot en pinkode?

Nej. Du har samme pinkode til alle dine depoter hos Nordnet.

    Hvad bruger jeg min pinkode til?

    Pinkoden bruger du til at identificere dig med, når du ringer til Kundeservice og mæglere.

    Hvordan beskytter jeg mine brugeroplysninger?

    • Giv aldrig andre dine brugeroplysninger, hverken via telefonen, e-mail eller på andre hjemmesider. Giv heller aldrig personlig finansiel information, kontaktopslysninger og lignende til andre via hjemmesider, som ikke er nordnet.dk.
    • Gem aldrig brugernavn eller password på en computer, som bruges af andre end dig selv.
    • Lad aldrig dine brugeroplysninger ligge fremme, hvor andre kan finde dem.
    • Undgå at klikke på links fra ukendte afsendere, og download aldrig gratis programmer, screensavers, spil eller andet fra sider, som du har den mindste mistanke om kan være useriøse. Det sidste er meget vigtigt, da der kan ligge programmer skjult i noget, som ellers virker harmløst.
    • Nordnets personale har ikke adgang til dit password, det er kun dig, som har det. Skulle du glemme dit password, må du derfor bestille et nyt hos Nordnet. Passwordet sendes derefter til dig med posten. OBS!Nordnet vil aldrig henvende sig til dig og bede om password. Spørger nogen efter disse oplysninger, skal du altså ikke udlevere dem.
    • For at forhøje din sikkerhed anbefaler vi, at du regelmæssigt ændrer såvel brugernavn som password. Det kan du selv gøre, når du er logget ind på nordnet.dk ved at klikke på Depot og vælge Indstillinger. Her er det muligt at ændre brugeroplysninger direkte på skærmen.
    • Har du mistet dine brugeroplysninger, eller har du en mistanke om, at uvedkommende har fået adgang til dem? Kontakt da Nordnet så hurtigt som muligt på 70 20 66 85.

    Hvordan laver jeg min pinkode?

    Log ind på nordnet.dk og vælg din pinkode under Indstillinger på fanebladet Depot.

    Pinkoden skal bestå af fire cifre. Pinkoden må ikke være i numerisk rækkefølge, bestå af de samme cifre eller dele af dit personnummer.

      Hvordan logger jeg ind?

      Når du logger ind, sker det ved hjælp af et personligt brugernavn og et personligt password. Brugernavn og password bliver sendt til dig med posten i separate forsendelser.

      Du kan også logge ind med NemID.

      Hvordan spærrer jeg mit brugernavn og password?

      Har du mistet dine brugeroplysninger, bør du omgående kontakte kundeservice på 70 20 66 85. Vi spærrer da dine gamle oplysninger og sender nye til dig. Du kan ikke anvende dine gamle oplysninger, mens du venter på at få tilsendt nye oplysninger med posten. Du kan bestille nyt brugernavn og nyt password her

      Du kan også selv spærre dit password ved at oprette et nyt password under indstillinger.


        Hvordan ændrer jeg mit brugernavn og password?

        Du kan ændre såvel brugernavn som password, når du er indlogget på nordnet.dk. Vi anbefaler, at du af sikkerhedshensyn regelmæssigt ændrer dine brugeroplysninger. Du skal oplyse dit nuværende brugernavn og password i forbindelse med, at du registrerer nye. Du ændrer dine brugeroplysninger under Indstillinger.

        Hvorfor kan jeg ikke logge ind på mit depot?

        Hvis du har problemer med at logge ind på dit depot, kan du kontakte kundeservice på 70 20 66 85. Så vil de hjælpe dig bedst muligt.

        Hvorfor kommer jeg til en side med flag når jeg prøver at logge ind?

        Kommer du til en side med flag, når du prøver at logge dig ind, skyldes det højst sandsynligt at tiden eller datoen er forkert indstillet på din computer. Dobbeltklik på tiden nederst til højre, og kontroller at tid, dato og tidszone er korrekt.

        Hjælper dette ikke, kan du prøve at rense din webbrowser (f.eks. Internet Explorer, Firefox, Chrome eller Safari) for såkaldte cookies.

        Kan jeg vælge password?

        Ja, du kan selv vælge dit eget password.

        Når du har logget ind med det brugernavn og password, som vi har sendt dig med posten, kan du selv ændre dine brugeroplysninger under Depot – Indstillinger. Der vil dog af sikkerhedsårsager være visse begrænsninger på, hvilke brugeroplysninger du kan vælge.

        Mere om

        Login & sikkerhed



        70 20 66 85

        Mandag - fredag 9.00 - 17.00

        c Mægler 8.30 - 22.00


        Op

        Finansielle instrumenter kan både stige og falde i værdi. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage. Inden du investerer i en fond, bør du læse prospektet, som er tilgængeligt hos fondsselskabet og central investorinformation, som du finder i ordreafgivelsesvinduet samt på fondens produktside på nordnet.dk.