GreenMobility A/S(GREENM)
(GREENM)
Q1
5 dage siden‧25 min
0,00 DKK/aktie
X-dag 24. apr.
Ordredybde
Åben
Antal
Køb
242
Sælg
Antal
169
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
70 | - | - | ||
5 | - | - | ||
25 | - | - | ||
25 | - | - | ||
50 | - | - |
Volumenvægtet gennemsnitspris
28,40VWAP
28,40Omsætning (DKK)
9.963Mæglerstatistik
Største købere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 350 | 350 | 0 | 0 |
Største sælgere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 350 | 350 | 0 | 0 |
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Q2 | 13. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q1 | 19. apr. | |
2023 Q4 | 14. mar. | |
2023 Q3 | 12. okt. 2023 | |
2023 Q2 | 10. aug. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
5 dage siden‧25 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Q2 | 13. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q1 | 19. apr. | |
2023 Q4 | 14. mar. | |
2023 Q3 | 12. okt. 2023 | |
2023 Q2 | 10. aug. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenPræsentation af tal for Q1. https://www.youtube.com/watch?v=w9fd0Lo5N1s
- 17. apr. · Redigeret17. apr. · RedigeretJa, en biks med måske kun 100-150 mio. i omsætning og et peak nettoresultat på 10-15 mio. og en meget svag balance, der kunne trænge til noget kapitalindskud. Læg dertil at der ikke er udsigt til synderlig vækst med kun Kbh og Aarhus tilbage. Det lugter af en død aktie uden omsætning i min bog.for 1 dag sidenfor 1 dag sidenFor det første burde de kunne lande et større overskud i fremtiden. Ja de guider 0 - 10 mio i år men det er også et år med markante flytteomkostnibger og udgifter til at nedlægge byer. For det andet er der ikke noget som tyder på at især kbh er færdig med at vækste. Jo flere biler de indsætter jo kortere skal man gennemsnitligt gå efter en bil og jo mere attraktivt er deres tilbud, hvilket giver flere kunder (og lavere omkostninger pr bil). Nej de kan ikke bare sætte 10.000 biler ind i morgen og satse på at der er kunder til dem alle men flåden i København voksede altså også ganske meget nærmest hvert år før sharenow trak sig ud og det er der også god grund til at tro at den også gør i fremtiden. For det tredje er udlandet ikke aflyst. De har valgt at fokusere på profitabilitet og at lukke hullet efter sharenow først og så at komme med en ny ekspansionsstrategi derefter. Det betyder ikke at de aldrig kommer til at søge mod udlandet igen. Omend man kan håbe at de har lært en masse af deres sidste forsøg.
- 4. apr.4. apr.Se med den 19. april kl. 13:00 hvor GreenMobility's CEO Kasper Gjested vil præsentere 2023 Q1 resultaterne i et virtuelt live-event. GreenMobility forventer at offentliggøre sine resultater for 1. kvartal 2024 den 16. april 2024. Du kan allerede nu indsende spørgsmål, forud for eventet - og har du ikke mulighed for at deltage på eventet, vil det være muligt at se eventet efterfølgende. Det er gratis at deltage og du kan tilmelde dig her: https://www.inderes.dk/videos/greenmobility-presentation-of-q1-2024-trading-report Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra GreenMobility A/S for en Corporate Visibility/Digital IR-abonnementsaftale.
- 4. apr.4. apr.Problemet med Greenmobility er, at de ikke kan finde ud af at tjene penge, og at de er tyndt kapitaliseret. Derfor er der overhængende fare for ny kapitaludvidelse eller konkurs.4. apr. · Redigeret4. apr. · RedigeretJa, det er med hiv og sving. Efter min bedste overbevisning er Greenmobility svagt kapitaliseret (svag balance) og tvivler på at det bliver en guldgrube. Hvad kan de lave i DK? Et nettoresultat på måske max. 10-15 mio., hvor de hurtigt vil stå uden vækst, fordi udlandet var dødt?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Q1
5 dage siden‧25 min
0,00 DKK/aktie
X-dag 24. apr.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
0,00 DKK/aktie
X-dag 24. apr.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenPræsentation af tal for Q1. https://www.youtube.com/watch?v=w9fd0Lo5N1s
- 17. apr. · Redigeret17. apr. · RedigeretJa, en biks med måske kun 100-150 mio. i omsætning og et peak nettoresultat på 10-15 mio. og en meget svag balance, der kunne trænge til noget kapitalindskud. Læg dertil at der ikke er udsigt til synderlig vækst med kun Kbh og Aarhus tilbage. Det lugter af en død aktie uden omsætning i min bog.for 1 dag sidenfor 1 dag sidenFor det første burde de kunne lande et større overskud i fremtiden. Ja de guider 0 - 10 mio i år men det er også et år med markante flytteomkostnibger og udgifter til at nedlægge byer. For det andet er der ikke noget som tyder på at især kbh er færdig med at vækste. Jo flere biler de indsætter jo kortere skal man gennemsnitligt gå efter en bil og jo mere attraktivt er deres tilbud, hvilket giver flere kunder (og lavere omkostninger pr bil). Nej de kan ikke bare sætte 10.000 biler ind i morgen og satse på at der er kunder til dem alle men flåden i København voksede altså også ganske meget nærmest hvert år før sharenow trak sig ud og det er der også god grund til at tro at den også gør i fremtiden. For det tredje er udlandet ikke aflyst. De har valgt at fokusere på profitabilitet og at lukke hullet efter sharenow først og så at komme med en ny ekspansionsstrategi derefter. Det betyder ikke at de aldrig kommer til at søge mod udlandet igen. Omend man kan håbe at de har lært en masse af deres sidste forsøg.
- 4. apr.4. apr.Se med den 19. april kl. 13:00 hvor GreenMobility's CEO Kasper Gjested vil præsentere 2023 Q1 resultaterne i et virtuelt live-event. GreenMobility forventer at offentliggøre sine resultater for 1. kvartal 2024 den 16. april 2024. Du kan allerede nu indsende spørgsmål, forud for eventet - og har du ikke mulighed for at deltage på eventet, vil det være muligt at se eventet efterfølgende. Det er gratis at deltage og du kan tilmelde dig her: https://www.inderes.dk/videos/greenmobility-presentation-of-q1-2024-trading-report Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra GreenMobility A/S for en Corporate Visibility/Digital IR-abonnementsaftale.
- 4. apr.4. apr.Problemet med Greenmobility er, at de ikke kan finde ud af at tjene penge, og at de er tyndt kapitaliseret. Derfor er der overhængende fare for ny kapitaludvidelse eller konkurs.4. apr. · Redigeret4. apr. · RedigeretJa, det er med hiv og sving. Efter min bedste overbevisning er Greenmobility svagt kapitaliseret (svag balance) og tvivler på at det bliver en guldgrube. Hvad kan de lave i DK? Et nettoresultat på måske max. 10-15 mio., hvor de hurtigt vil stå uden vækst, fordi udlandet var dødt?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Åben
Antal
Køb
242
Sælg
Antal
169
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
70 | - | - | ||
5 | - | - | ||
25 | - | - | ||
25 | - | - | ||
50 | - | - |
Volumenvægtet gennemsnitspris
28,40VWAP
28,40Omsætning (DKK)
9.963Mæglerstatistik
Største købere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 350 | 350 | 0 | 0 |
Største sælgere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 350 | 350 | 0 | 0 |
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Q2 | 13. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q1 | 19. apr. | |
2023 Q4 | 14. mar. | |
2023 Q3 | 12. okt. 2023 | |
2023 Q2 | 10. aug. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr