A.P. Møller - Mærsk B A/S(MAERSK B)
(MAERSK B)
Q4
75 dage siden‧1 t. 5 min
515,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
5,10 %
Direkte afkast
Ordredybde
Lukket
Antal
Køb
4.119
Sælg
Antal
4.207
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
25 | - | - | ||
38 | - | - | ||
2 | - | - | ||
83 | - | - | ||
8 | - | - |
Volumenvægtet gennemsnitspris
9.779VWAP
9.779Omsætning (DKK)
166.726.189Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Ekstraordinær generalforsamling | 26. apr. 3 dage |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 14. mar. | |
2023 Q4 | 8. feb. | |
2023 Q3 | 3. nov. 2023 | |
2023 Q2 | 4. aug. 2023 | |
2023 Q1 | 4. maj 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q4
75 dage siden‧1 t. 5 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Ekstraordinær generalforsamling | 26. apr. 3 dage |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 14. mar. | |
2023 Q4 | 8. feb. | |
2023 Q3 | 3. nov. 2023 | |
2023 Q2 | 4. aug. 2023 | |
2023 Q1 | 4. maj 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 18. apr.18. apr.Why are all stocks deep in the red today?15 timer siden15 timer sidenJa, og snart kommer der en markant oppræcisering af forventningerne til 2024
- 17. apr. · Redigeret17. apr. · RedigeretSå bliver AP måske indraget i erstaningen af bro påsejlingen i Baltimore. https://www.maritimedanmark.dk/rederi-bag-brokollaps-erklaerer-general-average19. apr.19. apr.Der foregår en bjærgning af skibet, idet der ligger en bro ovenpå skibet. Broen skal fjernes. Der skal betales bjærgeløn for det arbejde. Bjærgelønnen skal betales af alle, der har noget af værdi på skibet. Skibets ejere, ejerne af containerne, ejerne af de ting, der er i containerne. De skal alle deles om at betale bjærgelønnen. Men bjærgelønnen kan ikke overstige den samlede værdi af skibet og dets last. Men alle der har noget på det skib må nok se i øjnene, at værdien er tabt. Mig bekendt havde Mærsk containere på skibet. Værdien af dem er tabt. Men forsikret, så forsikringsselskaberne hænger på regningen.
- 16. apr.16. apr.Nogen der ved hvor man kan se antal af container som bliver fragtet? én ting er at fragtpriserne i gennemsnit er større end det var i 2023, en anden ting er hvor meget som bliver fragtet. Er der stemning for at de har været for pessimistiske omkring guidance for 2024? og at de forhåbentligt kunne overraske positivt til Q1 ? Men det vil nok være guidance fra Q2 og frem man vil kunne regne med. Der er noget modvind i sejlene, men tænker fortsat at mærsk skulle være én af de bedte til det de gør. Til trods for at nogen nævner en uvidende ledelse. Dog finder jeg ikke nogen argumenter omkring dette? - kilder??
- 16. apr.16. apr.En hændelse hvor et skib fra Mærsk er sejlet ind i en bro i USA har muligvis bidraget til et markant fald i virksomhedens aktiekurs. Dette uventede forløb kunne antyde en overreaktion på markedet, som potentielt udgør en attraktiv købsmulighed. Det er værd at overveje en investering i Mærsk-aktier, da deres værdi forventeligt vil genoprette sig og vise betydelig vækst efterhånden som virksomheden adresserer og overkommer denne udfordring.16. apr.16. apr.Det eneste mærsk havde af forbindelse med det skib. Var at de havde chartet sig ind på denne. Ingen besætningsmedlemmer eller skib tilhørte mærsk. Dermed har de ikke ansvaret for skaden. Hvis du kigger på de asiatiske peers vil du se en ligeså stor fald, hvis ikke større. Der er bare en generel negativ marked. Jeg tror på logistik. Men om vi kommer op de 20.000 kr. igen, tvivler stærkt. Men med tiden i slut 2024 til en gang i 2025, med de nuværende fragt rater vil jeg gerne kunne tro vi vil nærme os de 10-11.000-ish.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Q4
75 dage siden‧1 t. 5 min
515,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
5,10 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
515,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
5,10 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 18. apr.18. apr.Why are all stocks deep in the red today?15 timer siden15 timer sidenJa, og snart kommer der en markant oppræcisering af forventningerne til 2024
- 17. apr. · Redigeret17. apr. · RedigeretSå bliver AP måske indraget i erstaningen af bro påsejlingen i Baltimore. https://www.maritimedanmark.dk/rederi-bag-brokollaps-erklaerer-general-average19. apr.19. apr.Der foregår en bjærgning af skibet, idet der ligger en bro ovenpå skibet. Broen skal fjernes. Der skal betales bjærgeløn for det arbejde. Bjærgelønnen skal betales af alle, der har noget af værdi på skibet. Skibets ejere, ejerne af containerne, ejerne af de ting, der er i containerne. De skal alle deles om at betale bjærgelønnen. Men bjærgelønnen kan ikke overstige den samlede værdi af skibet og dets last. Men alle der har noget på det skib må nok se i øjnene, at værdien er tabt. Mig bekendt havde Mærsk containere på skibet. Værdien af dem er tabt. Men forsikret, så forsikringsselskaberne hænger på regningen.
- 16. apr.16. apr.Nogen der ved hvor man kan se antal af container som bliver fragtet? én ting er at fragtpriserne i gennemsnit er større end det var i 2023, en anden ting er hvor meget som bliver fragtet. Er der stemning for at de har været for pessimistiske omkring guidance for 2024? og at de forhåbentligt kunne overraske positivt til Q1 ? Men det vil nok være guidance fra Q2 og frem man vil kunne regne med. Der er noget modvind i sejlene, men tænker fortsat at mærsk skulle være én af de bedte til det de gør. Til trods for at nogen nævner en uvidende ledelse. Dog finder jeg ikke nogen argumenter omkring dette? - kilder??
- 16. apr.16. apr.En hændelse hvor et skib fra Mærsk er sejlet ind i en bro i USA har muligvis bidraget til et markant fald i virksomhedens aktiekurs. Dette uventede forløb kunne antyde en overreaktion på markedet, som potentielt udgør en attraktiv købsmulighed. Det er værd at overveje en investering i Mærsk-aktier, da deres værdi forventeligt vil genoprette sig og vise betydelig vækst efterhånden som virksomheden adresserer og overkommer denne udfordring.16. apr.16. apr.Det eneste mærsk havde af forbindelse med det skib. Var at de havde chartet sig ind på denne. Ingen besætningsmedlemmer eller skib tilhørte mærsk. Dermed har de ikke ansvaret for skaden. Hvis du kigger på de asiatiske peers vil du se en ligeså stor fald, hvis ikke større. Der er bare en generel negativ marked. Jeg tror på logistik. Men om vi kommer op de 20.000 kr. igen, tvivler stærkt. Men med tiden i slut 2024 til en gang i 2025, med de nuværende fragt rater vil jeg gerne kunne tro vi vil nærme os de 10-11.000-ish.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Lukket
Antal
Køb
4.119
Sælg
Antal
4.207
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
25 | - | - | ||
38 | - | - | ||
2 | - | - | ||
83 | - | - | ||
8 | - | - |
Volumenvægtet gennemsnitspris
9.779VWAP
9.779Omsætning (DKK)
166.726.189Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Ekstraordinær generalforsamling | 26. apr. 3 dage |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 14. mar. | |
2023 Q4 | 8. feb. | |
2023 Q3 | 3. nov. 2023 | |
2023 Q2 | 4. aug. 2023 | |
2023 Q1 | 4. maj 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr