63er
Følgere
Følger
null stars
Vurdering
Har investeret i mange år med fire forskellige porteføljer :
tre konti i Nordnet til hhv. pension-udbytte-high risk .
samt Saxo til Asien og alle dem som ikke kan købes ved Nordnet
og er nu blevet min levevej .
Ser frem til at Avanza kommer til DK i 2027 , konkurrence er godt for os investorer
ps. nogen herinde der kan anbefale Pluto Markets ?
Log ind på Nordnet Social for at se beholdninger.
Log ind
Børshandlede
Vægt
GAK
Afkast
Fonde
Vægt
GAK
Afkast