Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Profilbillede

Slowfox 54

Sweden
Medlem i 10 år
Følgere
Følger
1 star
Vurdering
Jag har hållit på med Teknisk Analys (TA) sedan 1990-talet, men fördjupat detta de senaste åren. Depå Basic har numera inriktning på långsiktiga köp med ett öga på utdelningar.. Swing-depån har ingen uttänkt strategi just nu. Ska fundera över den framöver. Består av mindre kapital... Den tredje depån är "Vinna eller Försvinna"-aktier, vilket innebär att det är aktier i övriga listor. Det innebär att jag hoppas på bra positiv utveckling på någon/några och resten kan mycket väl hamna i "trash"-behållaren. Huvudtanken är att hälften säljs vid 100% uppgång. Resten behålls. Dessa är på lång sikt... Strategidepå säger vad den används till idag. Det är ett antal aktier som byts ut regelbundet utifrån en strategi. Tidsperspektivet är medellång sikt. En beprövad strategi, som har gett överskott. Bra är att det normalt ska vara tio aktier och därmed blir en bra spridning på aktierna. Nystart 24 juni -26 Aktierna kommer från L-cap. Det kan tänkas att när andan faller på, så blir det lite analys på aktier som är aktuella för mig eller någon intresserad. Gör då TA i antingen dags-vy (vecko/månadsvy) eller 5-min-vy (daytrade) TA-tankarna är inga rekommendationer till köp eller sälj, utan bara till fundering för dina egna tankar.
Log ind på Nordnet Social for at se beholdninger.
Log ind
Børshandlede
Vægt
Afkast
Fonde
Vægt
Afkast
© 2026 Nordnet Bank AB.
Hjælp og ressourcer