Q2
51 dage siden‧36 min
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
10,87VWAP
Lavest
10,52OmsætningAntal
20,8 1.947.876
VWAP
Højest
10,87Lavest
10,52OmsætningAntal
20,8 1.947.876
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 7. maj | |
2025 Generalforsamling | 11. mar. | |
2025 Q1 | 6. feb. | |
2024 Årsregnskab | 15. nov. 2024 | |
2024 Q4 | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 23. aug. 2024·Finwire 15. aug Højttalerspecialist Sonos afskediger 100 medarbejdere, da app-krisen fortsætter, ifølge en pressemeddelelse. Nedskæringerne dækker 6 procent af medarbejderne og rammer divisioner i hele virksomheden. Virksomheden forventer at afholde omstruktureringsomkostninger og andre relaterede omkostninger på ca. $9-12 millioner, med $6-8 millioner relateret til fratrædelsesgodtgørelse. Sonos fortsætter med at kæmpe med eftervirkningerne af det "katastrofale" redesign af sin app. I sidste uge meddelte virksomheden, at reparation af appen er dens topprioritet. "Vi tog den svære beslutning at sige farvel til cirka 100 teammedlemmer, der repræsenterede 6 procent af virksomheden. Dette var en vanskelig, men nødvendig handling for at sikre fortsat, meningsfuld investering i Sonos' produktpipeline og samtidig skabe forudsætningerne for langsigtet succes for Sonos ", siger administrerende direktør Patrick Spence" Hvorfor er administrerende direktør Patrick Spence, der i sidste ende er ansvarlig for debaklet, ikke den første, der forlader!!???
- 8. aug. 2024·Hentet i dag fra svenske Dagens Industri ” I begyndelsen af maj udrullede Sonos en opdatering til sin app, der ville forbedre oplevelsen for brugere af virksomhedens højttalere. Den nye software viste sig dog at være ufuldstændig og har resulteret i mange problemer for kunderne. Brugere har ikke været i stand til at oprette forbindelse til deres højttalere og har i nogle tilfælde mistet funktionen helt, ifølge Wall Street Journal. Nogle steder har problemerne varet ved i flere måneder, og i forbindelse med delårsrapporten, der blev offentliggjort sent onsdag aften, indrømmede administrerende direktør Patrick Spence, at app-debaclet har sat forretningen i stå. Under rapportkonferencen sagde han blandt andet, at fiaskoen er blevet en modvind for produktsalget, ikke mindst på grund af alle de kritiske anmeldelser, der er haglet ned over virksomheden. Sonos har også udskudt lanceringen af to nye produkter, indtil problemerne er løst Sonos er dermed tvunget til at sænke sin omsætningsprognose for hele året. Selskabet havde tidligere forventet en omsætning på 1,6-1,7 milliarder dollars i indeværende regnskabsår, men nu bliver den guidance sænket til 1,5-1,52 milliarder dollar. Det ville betyde negativ omsætningsvækst for andet år i træk.” Nå..ikke så uventet som jeg sagde😊 Håber virkelig de fikser deres lort snart før alle mister selvtilliden
- 3. jul. 2024·Solgte hele beholdningen, da jeg som alle andre opdagede, hvor fuldstændig beklagelig den nye app er. Ingen kommer til at købe nye Sonos-produkter, så længe softwaren ikke virker. Taknemmelig for, at jeg kom ud i tide.
- 16. jun. 2024·I den sidste måned skal faldet have været på grund af den frygtelige opdatering af Sonos-appen. Brugere verden over er forargede over udviklernes mode med at udgive en dårlig BETA-version som officiel Jeg er en af dem😊18. jun. 202418. jun. 2024Helt enig. Men mon dog ikke, at de arbejder på højtryk for at få vendt skuden. Jeg brokkede mig også direkte til dem efter at have købt nogle af deres produkter, og blev så kompenseret for det. Så de er 100% opmærksomme på det. Tid til at købe? hmm
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
51 dage siden‧36 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 23. aug. 2024·Finwire 15. aug Højttalerspecialist Sonos afskediger 100 medarbejdere, da app-krisen fortsætter, ifølge en pressemeddelelse. Nedskæringerne dækker 6 procent af medarbejderne og rammer divisioner i hele virksomheden. Virksomheden forventer at afholde omstruktureringsomkostninger og andre relaterede omkostninger på ca. $9-12 millioner, med $6-8 millioner relateret til fratrædelsesgodtgørelse. Sonos fortsætter med at kæmpe med eftervirkningerne af det "katastrofale" redesign af sin app. I sidste uge meddelte virksomheden, at reparation af appen er dens topprioritet. "Vi tog den svære beslutning at sige farvel til cirka 100 teammedlemmer, der repræsenterede 6 procent af virksomheden. Dette var en vanskelig, men nødvendig handling for at sikre fortsat, meningsfuld investering i Sonos' produktpipeline og samtidig skabe forudsætningerne for langsigtet succes for Sonos ", siger administrerende direktør Patrick Spence" Hvorfor er administrerende direktør Patrick Spence, der i sidste ende er ansvarlig for debaklet, ikke den første, der forlader!!???
- 8. aug. 2024·Hentet i dag fra svenske Dagens Industri ” I begyndelsen af maj udrullede Sonos en opdatering til sin app, der ville forbedre oplevelsen for brugere af virksomhedens højttalere. Den nye software viste sig dog at være ufuldstændig og har resulteret i mange problemer for kunderne. Brugere har ikke været i stand til at oprette forbindelse til deres højttalere og har i nogle tilfælde mistet funktionen helt, ifølge Wall Street Journal. Nogle steder har problemerne varet ved i flere måneder, og i forbindelse med delårsrapporten, der blev offentliggjort sent onsdag aften, indrømmede administrerende direktør Patrick Spence, at app-debaclet har sat forretningen i stå. Under rapportkonferencen sagde han blandt andet, at fiaskoen er blevet en modvind for produktsalget, ikke mindst på grund af alle de kritiske anmeldelser, der er haglet ned over virksomheden. Sonos har også udskudt lanceringen af to nye produkter, indtil problemerne er løst Sonos er dermed tvunget til at sænke sin omsætningsprognose for hele året. Selskabet havde tidligere forventet en omsætning på 1,6-1,7 milliarder dollars i indeværende regnskabsår, men nu bliver den guidance sænket til 1,5-1,52 milliarder dollar. Det ville betyde negativ omsætningsvækst for andet år i træk.” Nå..ikke så uventet som jeg sagde😊 Håber virkelig de fikser deres lort snart før alle mister selvtilliden
- 3. jul. 2024·Solgte hele beholdningen, da jeg som alle andre opdagede, hvor fuldstændig beklagelig den nye app er. Ingen kommer til at købe nye Sonos-produkter, så længe softwaren ikke virker. Taknemmelig for, at jeg kom ud i tide.
- 16. jun. 2024·I den sidste måned skal faldet have været på grund af den frygtelige opdatering af Sonos-appen. Brugere verden over er forargede over udviklernes mode med at udgive en dårlig BETA-version som officiel Jeg er en af dem😊18. jun. 202418. jun. 2024Helt enig. Men mon dog ikke, at de arbejder på højtryk for at få vendt skuden. Jeg brokkede mig også direkte til dem efter at have købt nogle af deres produkter, og blev så kompenseret for det. Så de er 100% opmærksomme på det. Tid til at købe? hmm
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
10,87VWAP
Lavest
10,52OmsætningAntal
20,8 1.947.876
VWAP
Højest
10,87Lavest
10,52OmsætningAntal
20,8 1.947.876
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 7. maj | |
2025 Generalforsamling | 11. mar. | |
2025 Q1 | 6. feb. | |
2024 Årsregnskab | 15. nov. 2024 | |
2024 Q4 | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
51 dage siden‧36 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 7. maj | |
2025 Generalforsamling | 11. mar. | |
2025 Q1 | 6. feb. | |
2024 Årsregnskab | 15. nov. 2024 | |
2024 Q4 | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 23. aug. 2024·Finwire 15. aug Højttalerspecialist Sonos afskediger 100 medarbejdere, da app-krisen fortsætter, ifølge en pressemeddelelse. Nedskæringerne dækker 6 procent af medarbejderne og rammer divisioner i hele virksomheden. Virksomheden forventer at afholde omstruktureringsomkostninger og andre relaterede omkostninger på ca. $9-12 millioner, med $6-8 millioner relateret til fratrædelsesgodtgørelse. Sonos fortsætter med at kæmpe med eftervirkningerne af det "katastrofale" redesign af sin app. I sidste uge meddelte virksomheden, at reparation af appen er dens topprioritet. "Vi tog den svære beslutning at sige farvel til cirka 100 teammedlemmer, der repræsenterede 6 procent af virksomheden. Dette var en vanskelig, men nødvendig handling for at sikre fortsat, meningsfuld investering i Sonos' produktpipeline og samtidig skabe forudsætningerne for langsigtet succes for Sonos ", siger administrerende direktør Patrick Spence" Hvorfor er administrerende direktør Patrick Spence, der i sidste ende er ansvarlig for debaklet, ikke den første, der forlader!!???
- 8. aug. 2024·Hentet i dag fra svenske Dagens Industri ” I begyndelsen af maj udrullede Sonos en opdatering til sin app, der ville forbedre oplevelsen for brugere af virksomhedens højttalere. Den nye software viste sig dog at være ufuldstændig og har resulteret i mange problemer for kunderne. Brugere har ikke været i stand til at oprette forbindelse til deres højttalere og har i nogle tilfælde mistet funktionen helt, ifølge Wall Street Journal. Nogle steder har problemerne varet ved i flere måneder, og i forbindelse med delårsrapporten, der blev offentliggjort sent onsdag aften, indrømmede administrerende direktør Patrick Spence, at app-debaclet har sat forretningen i stå. Under rapportkonferencen sagde han blandt andet, at fiaskoen er blevet en modvind for produktsalget, ikke mindst på grund af alle de kritiske anmeldelser, der er haglet ned over virksomheden. Sonos har også udskudt lanceringen af to nye produkter, indtil problemerne er løst Sonos er dermed tvunget til at sænke sin omsætningsprognose for hele året. Selskabet havde tidligere forventet en omsætning på 1,6-1,7 milliarder dollars i indeværende regnskabsår, men nu bliver den guidance sænket til 1,5-1,52 milliarder dollar. Det ville betyde negativ omsætningsvækst for andet år i træk.” Nå..ikke så uventet som jeg sagde😊 Håber virkelig de fikser deres lort snart før alle mister selvtilliden
- 3. jul. 2024·Solgte hele beholdningen, da jeg som alle andre opdagede, hvor fuldstændig beklagelig den nye app er. Ingen kommer til at købe nye Sonos-produkter, så længe softwaren ikke virker. Taknemmelig for, at jeg kom ud i tide.
- 16. jun. 2024·I den sidste måned skal faldet have været på grund af den frygtelige opdatering af Sonos-appen. Brugere verden over er forargede over udviklernes mode med at udgive en dårlig BETA-version som officiel Jeg er en af dem😊18. jun. 202418. jun. 2024Helt enig. Men mon dog ikke, at de arbejder på højtryk for at få vendt skuden. Jeg brokkede mig også direkte til dem efter at have købt nogle af deres produkter, og blev så kompenseret for det. Så de er 100% opmærksomme på det. Tid til at købe? hmm
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
10,87VWAP
Lavest
10,52OmsætningAntal
20,8 1.947.876
VWAP
Højest
10,87Lavest
10,52OmsætningAntal
20,8 1.947.876
Mæglerstatistik
Ingen data fundet