Tilgængelighed for Nordnets digitale tjenester.
Ambitionen er en digital platform for alle.
Vi ønsker, at så mange som muligt kan bruge vores tjenester og produkter – uanset forudsætninger. Vi arbejder derfor løbende på at sikre og forbedre tilgængeligheden på vores digitale platform.
Kontakt os.
Har du spørgsmål eller vil du rapportere problemer med tilgængelighed, er du meget velkommen til at kontakte os.
Till kundservice
Erklæring om tilgængelighed.
Vi er nået langt i vores bestræbelser på at tilbyde digitale tjenester med høj tilgængelighed. Vi er bevidste om, at visse komplekse funktioner endnu ikke er fuldt tilgængelige, selvom vi arbejder målrettet på at leve op til kravene i WCAG 2.1 niveau AA og EN 301 549.
Uafhængig analyse.
I maj 2025 lod vi en ekstern, uafhængig part evaluere vores platform med fokus på brugergrænseflade, tjenester og den samlede tilgængelighed.
Læs erklæring om tilgængelighed
Tilgængelighedsfeedback.
Har du oplevet problemer med tilgængeligheden i vores digitale tjenester? Så er du velkommen til at sende din feedback via formularen nedenfor.
Tilsynsmyndighed.
Hvis du ikke er tilfreds med, hvordan vi håndterer din feedback om vores tilgængelighed, kan du kontakte den relevante tilsynsmyndighed, som er Sikkerhedsstyrelsen (SIK).