Klager og reklamationer.

Vi vil have de mest tilfredse brugere​.

Vi ønsker at tilbyde tjenester, som er nemme at bruge, enkle og gennemskuelige. Synspunkter og eventuelle klager ser vi som en værdifuld kilde til forbedring af vores produkter og processer.

Har du synspunkter, eller er du utilfreds med vores tjenester, eller den behandling, du har fået som kunde, skal du i første omgang kontakte vores kundeservice.

Ved handelsrelaterede spørgsmål henvender du dig til vores mæglere. Du kontakter Nordnet på telefon 70 20 66 85, ved at sende os en besked efter at være logget ind på nordnet.dk eller via e-mail til nordnet@nordnet.dk.

Vi vil gerne høre dine synspunkter

  • Vores kundeservice sidder klar
  • Vi svarer på klager så hurtigt som muligt
  • Din henvendelse gør os bedre

Kontakt den klageansvarlige.

Har du været i kontakt med vores kundeservice, men er du stadigvæk utilfreds, og mener du, at du har krav på økonomisk erstatning? Så har du mulighed for at få din sag fremlagt for den klageansvarlige hos Nordnet.

  • Din klage skal foreligge skriftligt. Angiv tidspunkt og hændelsesforløb så fyldestgørende som muligt.
  • Vedlæg gerne dokumentation i form af kvitteringer, korrespondance etc. Dette er for, at vi kan sikre, at al nødvendig fakta og baggrund for klagen kommer med i reklamationen.
  • Angiv dit erstatningskrav.

Klager og reklamationer kan sendes i en besked til Nordnet, når du er logget ind på dit depot, eller med almindelig post til adressen:

Nordnet Bank
Reklamationsansvarlig
Postboks 2307
1026 København

Vi ønsker at svare på alle klager så hurtigt som muligt, og vores målsætning er, at alle klagesager skal besvares inden for 14 dage. Hvis behandlingen af en sag kræver længere behandlingstid, vil du få information om dette.

Ekstern vejledning og mulighed for efterprøvning

Hvis vi ikke har kunnet imødekomme din klage, har du mulighed for at få din sag vurderet uden for Nordnet ved at henvende dig til
Pengeinstitutankenævneteksternt link, åbner i nyt vindue eller til de almindelige domstole.

Derudover har du mulighed for at indgive en klage online via EU’s Online Dispute Resolution platform her: http://ec.europa.eu/odreksternt link, åbner i nyt vindue. Det er især relevant, hvis du er en forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Finanstilsynets vejledning om klager

Læs mere om, hvad der anses som en klage, og hvilken fremgangsmåde, der anbefales i Finanstilsynets regler og retningslinjer for klagehåndtering nedenfor.

Finanstilsynets klagerådgivereksternt link, åbner i nyt vindue