Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Germany
Xetra
21.51.57
Risiko
ud af 7
Morningstar Rating
0 stars

HANetf YieldMax Semiconductor Option Income UCITS ETF - Dist

63,21EUR
63,21EUR
Køb62,69
Sælg63,48
Spread %1,24%
Omsætning (EUR)172.424
Årlige omkostninger0,99%
ETFGermanyXetra
Risiko
ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
21.51.57

HANetf YieldMax Semiconductor Option Income UCITS ETF - Dist

63,21EUR
63,21EUR
Køb62,69
Sælg63,48
Spread %1,24%
Omsætning (EUR)172.424
Årlige omkostninger0,99%

Ordredybde

Ingen data fundet

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,99%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Sektor - Teknologi, Aktier
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
The Fund aims to achieve capital growth through exposure to a portfolio of equities from the semiconductor industry and income through the associated dividends and option premiums.
1,7162 EUR/andel
X-dag 18. maj

Eksponering

Opdateret 24.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,3%
  • Kort rente0,7%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Hvornår får vi udbytte
    13 timer siden
    Fik ca 2,2 doller Hvad heder den sata
  • 21. jun.
    ·
    Er der nogen der ved hvorfor denne ikke står som udbyttebetalende etf på listen?
    for 3 dage siden
    ·
    Hvilken liste?
  • 17. jun.
    ·
    Men hvis chip-aktie-momentumet mister pusten, kan det blive et stort problem for aktiemarkedet.
    19. jun.
    Ja,, når AI popper bliver der en lang pause i efterspørgelsen på den slags chips,, men der er en vis chanse for at andre markeder,, som gaming og RAM til hjemme brug, vil afbløde faldet.
  • 20. maj
    Uhh så er det snart lønningsdag igen,,, $1.998 eller €1,72-ish pr. aktie. det lover jo bestemt rigtig fint. De skulle blive udbetalt d.22 man lad os nu se hvor mange dage Nordnet skal bruge med den store kugleramme.
    Det betyder at de ikke gav udbytte, men faktisk bare gav dig nogen af dine penge tilbage. Det har den fordel at du ikke skal betale skat af at få dine penge tilbage. Men det gør at din købs pris falder,, og den dag man sælger aktien, har man tjent mere som der skal betales skat af.
  • 23. apr.
    Jeg må ærligt indrømme, at da jeg købte ind i den her, og den var helt ny,, helt uden at kende tallene. Trode jeg ikke jeg nu ville sidde og ønske at jeg havde købt flere.. Jeg har den oppe 16% og venter på de første 2,7% udbytte,,, Nice!!
    24. apr.
    Så kom mit første udbytte, 11,58DKK for hver af mine 32 aktier :-) Skulle have købt flere. Bagklog er stadig klog...
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,99%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Sektor - Teknologi, Aktier
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
The Fund aims to achieve capital growth through exposure to a portfolio of equities from the semiconductor industry and income through the associated dividends and option premiums.
1,7162 EUR/andel
X-dag 18. maj

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 24.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,3%
  • Kort rente0,7%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Hvornår får vi udbytte
    13 timer siden
    Fik ca 2,2 doller Hvad heder den sata
  • 21. jun.
    ·
    Er der nogen der ved hvorfor denne ikke står som udbyttebetalende etf på listen?
    for 3 dage siden
    ·
    Hvilken liste?
  • 17. jun.
    ·
    Men hvis chip-aktie-momentumet mister pusten, kan det blive et stort problem for aktiemarkedet.
    19. jun.
    Ja,, når AI popper bliver der en lang pause i efterspørgelsen på den slags chips,, men der er en vis chanse for at andre markeder,, som gaming og RAM til hjemme brug, vil afbløde faldet.
  • 20. maj
    Uhh så er det snart lønningsdag igen,,, $1.998 eller €1,72-ish pr. aktie. det lover jo bestemt rigtig fint. De skulle blive udbetalt d.22 man lad os nu se hvor mange dage Nordnet skal bruge med den store kugleramme.
    Det betyder at de ikke gav udbytte, men faktisk bare gav dig nogen af dine penge tilbage. Det har den fordel at du ikke skal betale skat af at få dine penge tilbage. Men det gør at din købs pris falder,, og den dag man sælger aktien, har man tjent mere som der skal betales skat af.
  • 23. apr.
    Jeg må ærligt indrømme, at da jeg købte ind i den her, og den var helt ny,, helt uden at kende tallene. Trode jeg ikke jeg nu ville sidde og ønske at jeg havde købt flere.. Jeg har den oppe 16% og venter på de første 2,7% udbytte,,, Nice!!
    24. apr.
    Så kom mit første udbytte, 11,58DKK for hver af mine 32 aktier :-) Skulle have købt flere. Bagklog er stadig klog...
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,99%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Sektor - Teknologi, Aktier
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
The Fund aims to achieve capital growth through exposure to a portfolio of equities from the semiconductor industry and income through the associated dividends and option premiums.
1,7162 EUR/andel
X-dag 18. maj

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Hvornår får vi udbytte
    13 timer siden
    Fik ca 2,2 doller Hvad heder den sata
  • 21. jun.
    ·
    Er der nogen der ved hvorfor denne ikke står som udbyttebetalende etf på listen?
    for 3 dage siden
    ·
    Hvilken liste?
  • 17. jun.
    ·
    Men hvis chip-aktie-momentumet mister pusten, kan det blive et stort problem for aktiemarkedet.
    19. jun.
    Ja,, når AI popper bliver der en lang pause i efterspørgelsen på den slags chips,, men der er en vis chanse for at andre markeder,, som gaming og RAM til hjemme brug, vil afbløde faldet.
  • 20. maj
    Uhh så er det snart lønningsdag igen,,, $1.998 eller €1,72-ish pr. aktie. det lover jo bestemt rigtig fint. De skulle blive udbetalt d.22 man lad os nu se hvor mange dage Nordnet skal bruge med den store kugleramme.
    Det betyder at de ikke gav udbytte, men faktisk bare gav dig nogen af dine penge tilbage. Det har den fordel at du ikke skal betale skat af at få dine penge tilbage. Men det gør at din købs pris falder,, og den dag man sælger aktien, har man tjent mere som der skal betales skat af.
  • 23. apr.
    Jeg må ærligt indrømme, at da jeg købte ind i den her, og den var helt ny,, helt uden at kende tallene. Trode jeg ikke jeg nu ville sidde og ønske at jeg havde købt flere.. Jeg har den oppe 16% og venter på de første 2,7% udbytte,,, Nice!!
    24. apr.
    Så kom mit første udbytte, 11,58DKK for hver af mine 32 aktier :-) Skulle have købt flere. Bagklog er stadig klog...
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 24.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,3%
  • Kort rente0,7%