2026 Q1-regnskab
62 dage siden
‧53 min
1,20 SEK/aktie
X-dag 5. okt.
0,44%Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1.000 | ENS | ENS | ||
| 238 | - | - | ||
| 239 | - | - | ||
| 238 | - | - | ||
| 238 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 17. jul. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 23. apr. | ||
Årlig generalforsamling 2026 1. apr. | ||
2025 Q4-regnskab 5. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 24. okt. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 18. jul. 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·7 timer sidenI år ligger SAAB klart i minus ( 6% ). Egentlig mærkeligt med tanke på verdenssituationen og hvor dygtige de er inden for fly- og ubådsområdet!
- ·12 timer sidenIfølge Polens forsvarsminister vil der på mandag blive underskrevet kontrakt om 3 ubåde til Polen! Rapporterer Polsk statslig radio. https://www.polskieradio.pl/395/7784/Artykul/3701204,poland-to-sign-submarine-deal-with-sweden-on-june-29 Dette synes jeg er meget interessant! "On June 29, in Gdynia, we will sign the deal—not only between the governments, but also between companies, on fulfilling obligations to Poland: delivering three submarines, a vessel for the transitional period—a gap filler—crew training, and also the sale of our vessels, such as the Ratownik -type ship, to the Swedish navy," he said. Det betyder altså, at samarbejdet vil blive større, end de fleste analytikere allerede havde regnet med. Desuden nævnes størrelsen på torpedorørene, som tilfældigvis passer til SAABs torpedoer. Nå, de kan vælge andre torpedoer, men jeg ville slet ikke blive overrasket, hvis de vælger netop SAABs, da Sverige og Polen nu udvider samarbejdet mellem landene så meget inden for forsvaret. Vi må håbe, at dette kan sætte ordentligt gang i kursenEr dette en ny nyhed, så at sige, eller har det været kendt længe, at det er på vej? Jeg tænker, at tre ubåde ikke er småpenge direkte.
- ·for 1 dag sidenVi får se, om der dukker nogen Saab-relateret kioskbasker op under Almedalsugen.
- ·for 1 dag sidenForretningsområdet der er Ruslands mareridt Der tales mest om flyvemaskiner på dette forum. Men en helt fantastisk pengemaskine, der fuldstændig vælter ind med nye ordrer hele tiden, tales der mindre om, og dette på trods af, at Dynamics gang på gang har leveret exceptionelt høje driftsmarginer, historisk set ofte omkring 20 procentsmærket, hvilket er meget højt for forsvarsindustrien. PARIS. Saabs hurtigtvoksende forretningsområde sidder på forsvarskoncernens største ordrebog og kan slå mønt af en langvarig svensk doktrin. ”Hovedfjenden for Europa er Rusland. Det passer meget godt med min portefølje,” siger Görgen Johansson, chef for forretningsområdet Dynamics. https://www.di.se/nyheter/affarsomradet-som-ar-rysslands-mardrom/
- ·for 1 dag sidenHåber ikke at dette påvirker JAS-aftalen? https://www.svt.se/nyheter/utrikes/presidentvalet-i-colombia-snart-stanger-vallokalernaNej, aftalen er underskrevet. Den er desuden allerede godkendt af Colombias kontrolorgan. Så det vil ikke påvirke handlen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
62 dage siden
‧53 min
1,20 SEK/aktie
X-dag 5. okt.
0,44%Direkte afkast
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·7 timer sidenI år ligger SAAB klart i minus ( 6% ). Egentlig mærkeligt med tanke på verdenssituationen og hvor dygtige de er inden for fly- og ubådsområdet!
- ·12 timer sidenIfølge Polens forsvarsminister vil der på mandag blive underskrevet kontrakt om 3 ubåde til Polen! Rapporterer Polsk statslig radio. https://www.polskieradio.pl/395/7784/Artykul/3701204,poland-to-sign-submarine-deal-with-sweden-on-june-29 Dette synes jeg er meget interessant! "On June 29, in Gdynia, we will sign the deal—not only between the governments, but also between companies, on fulfilling obligations to Poland: delivering three submarines, a vessel for the transitional period—a gap filler—crew training, and also the sale of our vessels, such as the Ratownik -type ship, to the Swedish navy," he said. Det betyder altså, at samarbejdet vil blive større, end de fleste analytikere allerede havde regnet med. Desuden nævnes størrelsen på torpedorørene, som tilfældigvis passer til SAABs torpedoer. Nå, de kan vælge andre torpedoer, men jeg ville slet ikke blive overrasket, hvis de vælger netop SAABs, da Sverige og Polen nu udvider samarbejdet mellem landene så meget inden for forsvaret. Vi må håbe, at dette kan sætte ordentligt gang i kursenEr dette en ny nyhed, så at sige, eller har det været kendt længe, at det er på vej? Jeg tænker, at tre ubåde ikke er småpenge direkte.
- ·for 1 dag sidenVi får se, om der dukker nogen Saab-relateret kioskbasker op under Almedalsugen.
- ·for 1 dag sidenForretningsområdet der er Ruslands mareridt Der tales mest om flyvemaskiner på dette forum. Men en helt fantastisk pengemaskine, der fuldstændig vælter ind med nye ordrer hele tiden, tales der mindre om, og dette på trods af, at Dynamics gang på gang har leveret exceptionelt høje driftsmarginer, historisk set ofte omkring 20 procentsmærket, hvilket er meget højt for forsvarsindustrien. PARIS. Saabs hurtigtvoksende forretningsområde sidder på forsvarskoncernens største ordrebog og kan slå mønt af en langvarig svensk doktrin. ”Hovedfjenden for Europa er Rusland. Det passer meget godt med min portefølje,” siger Görgen Johansson, chef for forretningsområdet Dynamics. https://www.di.se/nyheter/affarsomradet-som-ar-rysslands-mardrom/
- ·for 1 dag sidenHåber ikke at dette påvirker JAS-aftalen? https://www.svt.se/nyheter/utrikes/presidentvalet-i-colombia-snart-stanger-vallokalernaNej, aftalen er underskrevet. Den er desuden allerede godkendt af Colombias kontrolorgan. Så det vil ikke påvirke handlen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1.000 | ENS | ENS | ||
| 238 | - | - | ||
| 239 | - | - | ||
| 238 | - | - | ||
| 238 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 17. jul. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 23. apr. | ||
Årlig generalforsamling 2026 1. apr. | ||
2025 Q4-regnskab 5. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 24. okt. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 18. jul. 2025 |
2026 Q1-regnskab
62 dage siden
‧53 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 17. jul. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 23. apr. | ||
Årlig generalforsamling 2026 1. apr. | ||
2025 Q4-regnskab 5. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 24. okt. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 18. jul. 2025 |
1,20 SEK/aktie
X-dag 5. okt.
0,44%Direkte afkast
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·7 timer sidenI år ligger SAAB klart i minus ( 6% ). Egentlig mærkeligt med tanke på verdenssituationen og hvor dygtige de er inden for fly- og ubådsområdet!
- ·12 timer sidenIfølge Polens forsvarsminister vil der på mandag blive underskrevet kontrakt om 3 ubåde til Polen! Rapporterer Polsk statslig radio. https://www.polskieradio.pl/395/7784/Artykul/3701204,poland-to-sign-submarine-deal-with-sweden-on-june-29 Dette synes jeg er meget interessant! "On June 29, in Gdynia, we will sign the deal—not only between the governments, but also between companies, on fulfilling obligations to Poland: delivering three submarines, a vessel for the transitional period—a gap filler—crew training, and also the sale of our vessels, such as the Ratownik -type ship, to the Swedish navy," he said. Det betyder altså, at samarbejdet vil blive større, end de fleste analytikere allerede havde regnet med. Desuden nævnes størrelsen på torpedorørene, som tilfældigvis passer til SAABs torpedoer. Nå, de kan vælge andre torpedoer, men jeg ville slet ikke blive overrasket, hvis de vælger netop SAABs, da Sverige og Polen nu udvider samarbejdet mellem landene så meget inden for forsvaret. Vi må håbe, at dette kan sætte ordentligt gang i kursenEr dette en ny nyhed, så at sige, eller har det været kendt længe, at det er på vej? Jeg tænker, at tre ubåde ikke er småpenge direkte.
- ·for 1 dag sidenVi får se, om der dukker nogen Saab-relateret kioskbasker op under Almedalsugen.
- ·for 1 dag sidenForretningsområdet der er Ruslands mareridt Der tales mest om flyvemaskiner på dette forum. Men en helt fantastisk pengemaskine, der fuldstændig vælter ind med nye ordrer hele tiden, tales der mindre om, og dette på trods af, at Dynamics gang på gang har leveret exceptionelt høje driftsmarginer, historisk set ofte omkring 20 procentsmærket, hvilket er meget højt for forsvarsindustrien. PARIS. Saabs hurtigtvoksende forretningsområde sidder på forsvarskoncernens største ordrebog og kan slå mønt af en langvarig svensk doktrin. ”Hovedfjenden for Europa er Rusland. Det passer meget godt med min portefølje,” siger Görgen Johansson, chef for forretningsområdet Dynamics. https://www.di.se/nyheter/affarsomradet-som-ar-rysslands-mardrom/
- ·for 1 dag sidenHåber ikke at dette påvirker JAS-aftalen? https://www.svt.se/nyheter/utrikes/presidentvalet-i-colombia-snart-stanger-vallokalernaNej, aftalen er underskrevet. Den er desuden allerede godkendt af Colombias kontrolorgan. Så det vil ikke påvirke handlen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1.000 | ENS | ENS | ||
| 238 | - | - | ||
| 239 | - | - | ||
| 238 | - | - | ||
| 238 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






