Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Bittium

Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

57 dage siden
0,15 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,47%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
7. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
24. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
8. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 13 timer siden
    ·
    Kommer vi til det magiske 25€ niveau i dette fald denne gang 😄
    7 timer siden
    ·
    Jeg får også ret mange af dem…😂
  • for 1 dag siden
    ·
    Rheinmetall i frit fald i dag. Heldigvis kunne det aldrig ske for Helsinki-noterede selskaber 😎
    9 timer siden
    ·
    Anatomien af forumspam: Hvad i alverden er en "Crybully"? På diskussionsfora støder man næsten hver dag på et bestemt tungt adfærdsmønster, for hvilket der findes en passende engelsk term Crybully (på finsk uhribullaaja eller itkupullaaja). Ordet er en kombination af ordene crybaby (itkupilli) og bully (kiusaaja). Definition kort fortalt: En person, der systematisk mobber, provokerer og undertrykker andre, men som lynhurtigt kaster sig ind i offerrollen, så snart de stilles til ansvar for deres ord eller bliver modarbejdet. Du genkender denne type på forummet ud fra tre klare advarselstegn: 1. Våbeniseret offerrolle De starter bevidst en strid og angriber andre. Hvis nogen svarer dem med fakta eller skarp kritik, vender de situationen på hovedet og hævder selv at være målet for en uretfærdig heksejagt eller mobning. 2. Foregivet sårbarhed (Manipulation) De bruger offerrollen som et skjold for at undgå ansvar for deres egne grovheder. Årsagen og skylden skubbes altid over på andre: "Det er bare mig, der bliver mobbet igen her." 3. Vildledning af udenforstående De forsøger at manipulere forumets andre læsere og frem for alt administrationen over på deres side. Målet er at få den oprindelige svarer til at fremstå som aggressoren, vække medlidenhed og fiske efter udelukkelser til andre.
  • for 1 dag siden
    ·
    Det er stille med nye aftaler.
    for 1 dag siden
    ·
    Kokmar, dette er et højrisikoselskab. Jeg har selv ikke købt eller holdt denne med holding for øje overhovedet. Udelukkende som en swing trading-aktie, fordi de daglige handler alene er så store. Det er en for risikabel aktie for mig til langsigtet besiddelse. Men med denne swing trading har jeg formået at tjene omkring 15-20 k i overskud på cirka tre måneder. Selvfølgelig er alt muligt, så jeg dømmer ikke dem, der holder. Det kræver tålmodighed og et koldt hoved. Medmindre man købte den dengang i sten- og øksetiden, så kan man roligt se kortene an lidt længere.
  • for 3 dage siden
    ·
    29.xx denne uge.
    10 timer siden
    ·
    Jeg ville ikke længere turde købe over 25.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

57 dage siden
0,15 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,47%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 13 timer siden
    ·
    Kommer vi til det magiske 25€ niveau i dette fald denne gang 😄
    7 timer siden
    ·
    Jeg får også ret mange af dem…😂
  • for 1 dag siden
    ·
    Rheinmetall i frit fald i dag. Heldigvis kunne det aldrig ske for Helsinki-noterede selskaber 😎
    9 timer siden
    ·
    Anatomien af forumspam: Hvad i alverden er en "Crybully"? På diskussionsfora støder man næsten hver dag på et bestemt tungt adfærdsmønster, for hvilket der findes en passende engelsk term Crybully (på finsk uhribullaaja eller itkupullaaja). Ordet er en kombination af ordene crybaby (itkupilli) og bully (kiusaaja). Definition kort fortalt: En person, der systematisk mobber, provokerer og undertrykker andre, men som lynhurtigt kaster sig ind i offerrollen, så snart de stilles til ansvar for deres ord eller bliver modarbejdet. Du genkender denne type på forummet ud fra tre klare advarselstegn: 1. Våbeniseret offerrolle De starter bevidst en strid og angriber andre. Hvis nogen svarer dem med fakta eller skarp kritik, vender de situationen på hovedet og hævder selv at være målet for en uretfærdig heksejagt eller mobning. 2. Foregivet sårbarhed (Manipulation) De bruger offerrollen som et skjold for at undgå ansvar for deres egne grovheder. Årsagen og skylden skubbes altid over på andre: "Det er bare mig, der bliver mobbet igen her." 3. Vildledning af udenforstående De forsøger at manipulere forumets andre læsere og frem for alt administrationen over på deres side. Målet er at få den oprindelige svarer til at fremstå som aggressoren, vække medlidenhed og fiske efter udelukkelser til andre.
  • for 1 dag siden
    ·
    Det er stille med nye aftaler.
    for 1 dag siden
    ·
    Kokmar, dette er et højrisikoselskab. Jeg har selv ikke købt eller holdt denne med holding for øje overhovedet. Udelukkende som en swing trading-aktie, fordi de daglige handler alene er så store. Det er en for risikabel aktie for mig til langsigtet besiddelse. Men med denne swing trading har jeg formået at tjene omkring 15-20 k i overskud på cirka tre måneder. Selvfølgelig er alt muligt, så jeg dømmer ikke dem, der holder. Det kræver tålmodighed og et koldt hoved. Medmindre man købte den dengang i sten- og øksetiden, så kan man roligt se kortene an lidt længere.
  • for 3 dage siden
    ·
    29.xx denne uge.
    10 timer siden
    ·
    Jeg ville ikke længere turde købe over 25.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
7. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
24. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
8. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

57 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
7. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
24. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
8. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

0,15 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,47%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 13 timer siden
    ·
    Kommer vi til det magiske 25€ niveau i dette fald denne gang 😄
    7 timer siden
    ·
    Jeg får også ret mange af dem…😂
  • for 1 dag siden
    ·
    Rheinmetall i frit fald i dag. Heldigvis kunne det aldrig ske for Helsinki-noterede selskaber 😎
    9 timer siden
    ·
    Anatomien af forumspam: Hvad i alverden er en "Crybully"? På diskussionsfora støder man næsten hver dag på et bestemt tungt adfærdsmønster, for hvilket der findes en passende engelsk term Crybully (på finsk uhribullaaja eller itkupullaaja). Ordet er en kombination af ordene crybaby (itkupilli) og bully (kiusaaja). Definition kort fortalt: En person, der systematisk mobber, provokerer og undertrykker andre, men som lynhurtigt kaster sig ind i offerrollen, så snart de stilles til ansvar for deres ord eller bliver modarbejdet. Du genkender denne type på forummet ud fra tre klare advarselstegn: 1. Våbeniseret offerrolle De starter bevidst en strid og angriber andre. Hvis nogen svarer dem med fakta eller skarp kritik, vender de situationen på hovedet og hævder selv at være målet for en uretfærdig heksejagt eller mobning. 2. Foregivet sårbarhed (Manipulation) De bruger offerrollen som et skjold for at undgå ansvar for deres egne grovheder. Årsagen og skylden skubbes altid over på andre: "Det er bare mig, der bliver mobbet igen her." 3. Vildledning af udenforstående De forsøger at manipulere forumets andre læsere og frem for alt administrationen over på deres side. Målet er at få den oprindelige svarer til at fremstå som aggressoren, vække medlidenhed og fiske efter udelukkelser til andre.
  • for 1 dag siden
    ·
    Det er stille med nye aftaler.
    for 1 dag siden
    ·
    Kokmar, dette er et højrisikoselskab. Jeg har selv ikke købt eller holdt denne med holding for øje overhovedet. Udelukkende som en swing trading-aktie, fordi de daglige handler alene er så store. Det er en for risikabel aktie for mig til langsigtet besiddelse. Men med denne swing trading har jeg formået at tjene omkring 15-20 k i overskud på cirka tre måneder. Selvfølgelig er alt muligt, så jeg dømmer ikke dem, der holder. Det kræver tålmodighed og et koldt hoved. Medmindre man købte den dengang i sten- og øksetiden, så kan man roligt se kortene an lidt længere.
  • for 3 dage siden
    ·
    29.xx denne uge.
    10 timer siden
    ·
    Jeg ville ikke længere turde købe over 25.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet