2026 Q1-regnskab
60 dage siden
‧54 min
0,04 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,19%Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2.238 | - | - | ||
| 6.041 | - | - | ||
| 14.962 | - | - | ||
| 16.982 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 17.990.126 | 17.990.126 | 0 | 0 |
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 17.990.126 | 17.990.126 | 0 | 0 |
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 23. jul. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 23. apr. | ||
2025 Q4-regnskab 29. jan. | ||
2025 Q3-regnskab 23. okt. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 24. jul. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 24. apr. 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·2 timer sidenDet er næsten allerede slutningen af juni, men Nokia har ikke udsendt en positiv resultatadvarsel. Forhåbentlig vil Nokias forventede omsætning dog stadig realiseres og holde sig inden for intervallet 4,7 - 4,9 milliarder.Nokia gør sit bedste for at tilfredsstille investorerne, og jeg tror, at det vil lykkes fantastisk. nokia meddelte allerede, at det fik en MLJD-aftale, det er++++++++++
- ·3 timer siden · RedigeretNokia+Goole er et stort samarbejde, og nokia burde stige ordentligt i dag, jeg håber hjemlige og cowboys forstår aftalens virkninger. I dag skal vi fortsætte med at fejre, og jeg tror på det. Stigningen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell omkring 6.5% og andre som Ciena omkring 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia skal efterlade alle amerikanske firmaer bag sig og nyde 15-15.50 USD.
- ·3 timer sidenDet er utroligt, hvor mange nye muligheder og samarbejder Nokia kommer ud med næsten dagligt.' Det er fantastisk at se, hvilken fart dette selskab har fået med ny ledelse. Det lover rigtig godt for fremtiden, det er simpelthen helt nyt game play. 👌😉👍Nokia er ved at indhente Dell, det er et+++++++tegn, hvilket betyder, at interessen for Nokia vokser, og jeg tror, at Nokia i aften vil efterlade Dell bag sig
- ·5 timer sidenHej, nokia i dag: AI-aftale i Japan+++++++. Nokia er faldet ca. 13% på ca. 10PV uden rimelige grunde. USA-futures++++++USA+Iran=Fredsløsning er på vej+++++ Fra Nokia forventer jeg også mere++++++før sommerferien starter for virksomhedslederne. I dag håber jeg på 3-5% selv i USA hvis ikke i hki. Alt det bedsteResultat? stadig 3vk og 2Q starter, først ericsson bunder ud omkring vk før nokia og 23.07.026 nyder vi en spændende pv og derefter omkring vk når nokia varmer op via AI. Investorer har kort hukommelse, det er et problem, NOKIA CEO sagde at nokia laver samarbejde med andre virksomheder og kan ikke alene gøre alt, det betyder nokia får toptech fra andre virksomheder og skrider endda hurtigere frem end andre som ericsson. Nokias samarbejde med Nvidia og google giver nokia ret meget så det behøver at lykkes inden for AI-området og også G5-G6 faktisk. Samarbejde åbner mange døre at lave aftaler i stor mængde, når disse store virksomheder med hvilke nokia samarbejde naturligvis tager fra nokia og så nokia laver bedre resultat. Det kan betale sig at huske at nokia har taget arbejde i hemmelighed, meddeler ikke hvilke aftaler på grund af sikkerhed. Jeg er meget++++++++++faktisk fra starten af næste år når G6 begynder at skride frem i høj fart og nokia samarbejde begynder at bære frugt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
60 dage siden
‧54 min
0,04 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,19%Direkte afkast
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·2 timer sidenDet er næsten allerede slutningen af juni, men Nokia har ikke udsendt en positiv resultatadvarsel. Forhåbentlig vil Nokias forventede omsætning dog stadig realiseres og holde sig inden for intervallet 4,7 - 4,9 milliarder.Nokia gør sit bedste for at tilfredsstille investorerne, og jeg tror, at det vil lykkes fantastisk. nokia meddelte allerede, at det fik en MLJD-aftale, det er++++++++++
- ·3 timer siden · RedigeretNokia+Goole er et stort samarbejde, og nokia burde stige ordentligt i dag, jeg håber hjemlige og cowboys forstår aftalens virkninger. I dag skal vi fortsætte med at fejre, og jeg tror på det. Stigningen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell omkring 6.5% og andre som Ciena omkring 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia skal efterlade alle amerikanske firmaer bag sig og nyde 15-15.50 USD.
- ·3 timer sidenDet er utroligt, hvor mange nye muligheder og samarbejder Nokia kommer ud med næsten dagligt.' Det er fantastisk at se, hvilken fart dette selskab har fået med ny ledelse. Det lover rigtig godt for fremtiden, det er simpelthen helt nyt game play. 👌😉👍Nokia er ved at indhente Dell, det er et+++++++tegn, hvilket betyder, at interessen for Nokia vokser, og jeg tror, at Nokia i aften vil efterlade Dell bag sig
- ·5 timer sidenHej, nokia i dag: AI-aftale i Japan+++++++. Nokia er faldet ca. 13% på ca. 10PV uden rimelige grunde. USA-futures++++++USA+Iran=Fredsløsning er på vej+++++ Fra Nokia forventer jeg også mere++++++før sommerferien starter for virksomhedslederne. I dag håber jeg på 3-5% selv i USA hvis ikke i hki. Alt det bedsteResultat? stadig 3vk og 2Q starter, først ericsson bunder ud omkring vk før nokia og 23.07.026 nyder vi en spændende pv og derefter omkring vk når nokia varmer op via AI. Investorer har kort hukommelse, det er et problem, NOKIA CEO sagde at nokia laver samarbejde med andre virksomheder og kan ikke alene gøre alt, det betyder nokia får toptech fra andre virksomheder og skrider endda hurtigere frem end andre som ericsson. Nokias samarbejde med Nvidia og google giver nokia ret meget så det behøver at lykkes inden for AI-området og også G5-G6 faktisk. Samarbejde åbner mange døre at lave aftaler i stor mængde, når disse store virksomheder med hvilke nokia samarbejde naturligvis tager fra nokia og så nokia laver bedre resultat. Det kan betale sig at huske at nokia har taget arbejde i hemmelighed, meddeler ikke hvilke aftaler på grund af sikkerhed. Jeg er meget++++++++++faktisk fra starten af næste år når G6 begynder at skride frem i høj fart og nokia samarbejde begynder at bære frugt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2.238 | - | - | ||
| 6.041 | - | - | ||
| 14.962 | - | - | ||
| 16.982 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 17.990.126 | 17.990.126 | 0 | 0 |
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 17.990.126 | 17.990.126 | 0 | 0 |
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 23. jul. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 23. apr. | ||
2025 Q4-regnskab 29. jan. | ||
2025 Q3-regnskab 23. okt. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 24. jul. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 24. apr. 2025 |
2026 Q1-regnskab
60 dage siden
‧54 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 23. jul. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 23. apr. | ||
2025 Q4-regnskab 29. jan. | ||
2025 Q3-regnskab 23. okt. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 24. jul. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 24. apr. 2025 |
0,04 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,19%Direkte afkast
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·2 timer sidenDet er næsten allerede slutningen af juni, men Nokia har ikke udsendt en positiv resultatadvarsel. Forhåbentlig vil Nokias forventede omsætning dog stadig realiseres og holde sig inden for intervallet 4,7 - 4,9 milliarder.Nokia gør sit bedste for at tilfredsstille investorerne, og jeg tror, at det vil lykkes fantastisk. nokia meddelte allerede, at det fik en MLJD-aftale, det er++++++++++
- ·3 timer siden · RedigeretNokia+Goole er et stort samarbejde, og nokia burde stige ordentligt i dag, jeg håber hjemlige og cowboys forstår aftalens virkninger. I dag skal vi fortsætte med at fejre, og jeg tror på det. Stigningen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell omkring 6.5% og andre som Ciena omkring 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia skal efterlade alle amerikanske firmaer bag sig og nyde 15-15.50 USD.
- ·3 timer sidenDet er utroligt, hvor mange nye muligheder og samarbejder Nokia kommer ud med næsten dagligt.' Det er fantastisk at se, hvilken fart dette selskab har fået med ny ledelse. Det lover rigtig godt for fremtiden, det er simpelthen helt nyt game play. 👌😉👍Nokia er ved at indhente Dell, det er et+++++++tegn, hvilket betyder, at interessen for Nokia vokser, og jeg tror, at Nokia i aften vil efterlade Dell bag sig
- ·5 timer sidenHej, nokia i dag: AI-aftale i Japan+++++++. Nokia er faldet ca. 13% på ca. 10PV uden rimelige grunde. USA-futures++++++USA+Iran=Fredsløsning er på vej+++++ Fra Nokia forventer jeg også mere++++++før sommerferien starter for virksomhedslederne. I dag håber jeg på 3-5% selv i USA hvis ikke i hki. Alt det bedsteResultat? stadig 3vk og 2Q starter, først ericsson bunder ud omkring vk før nokia og 23.07.026 nyder vi en spændende pv og derefter omkring vk når nokia varmer op via AI. Investorer har kort hukommelse, det er et problem, NOKIA CEO sagde at nokia laver samarbejde med andre virksomheder og kan ikke alene gøre alt, det betyder nokia får toptech fra andre virksomheder og skrider endda hurtigere frem end andre som ericsson. Nokias samarbejde med Nvidia og google giver nokia ret meget så det behøver at lykkes inden for AI-området og også G5-G6 faktisk. Samarbejde åbner mange døre at lave aftaler i stor mængde, når disse store virksomheder med hvilke nokia samarbejde naturligvis tager fra nokia og så nokia laver bedre resultat. Det kan betale sig at huske at nokia har taget arbejde i hemmelighed, meddeler ikke hvilke aftaler på grund af sikkerhed. Jeg er meget++++++++++faktisk fra starten af næste år når G6 begynder at skride frem i høj fart og nokia samarbejde begynder at bære frugt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2.238 | - | - | ||
| 6.041 | - | - | ||
| 14.962 | - | - | ||
| 16.982 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 17.990.126 | 17.990.126 | 0 | 0 |
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 17.990.126 | 17.990.126 | 0 | 0 |






