Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Nokia

2026 Q1-regnskab
65 dage siden
0,04 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,23%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
23. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
23. apr.
2025 Q4-regnskab
29. jan.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
24. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
24. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    Hej, Nokias fald har ingen stærke grunde! Skøre tider er stadig i gang: politiske forhold ret varierende, Iran+USA=som en sten i markedets sko og i Asien solgte investorer Tech-firmaer, Trump: EU med nye toldafgifter, inflationssituationen og Feds fremtidige beslutninger, alt dette belastede markedet ret dårligt og Nokia som altid et stort offer:((( Nokia har noget at give+++++før 2Q tiden løber ud, dvs. før 0.01.026 satser jeg på, det kan komme fra Nvidia eller USA's stat eller EU eller en stor aftale fra et firma. Det store spørgsmål er: Tror du, at Nokias værdi er over dens nuværende pris? Tror du på Nokias fremtid? Har du en passende strategi, hvormed du kunne bekæmpe den nuværende markeds forvirrede situation? Dine synspunkter på Nokias nære fremtid og langsigtede fremtid? Som VK annoncerede, starter 2Q, først Store banker og derefter Tech-firmaer som Ericsson, der påvirker Nokias aktier noget og også andre AI_firmaer. Jeg er selv nødt til at ændre min strategi vedrørende Nokia og markedet, indtil Nokia leverer, dvs. 23.07.026 og så tage det roligt++++++++:) det vil det være. Det store problem er, at store investorer ikke husker alt og ikke tænker nok, hvis alle Nokias våben er blevet brugt, og værdsætter Wall Street Nokias succes i de sidste 0,5v, og hvad der er på vej? Jeg stoler stærkt på Nokia, men jeg stoler ikke på det nuværende marked, derfor er geopolitikken meget forvirrende. Markedet begynder at stige, derfor starter 2Q, olien er faldet godt, og også USA+Iran= fred er et must. All the best.
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    For blot et par måneder siden blev det stadig spekuleret, at Nokia kunne være et opkøbsmål, og det er det sandsynligvis stadig . Disse scenarier involverer naturligvis sandsynligvis også stærkt kursmanipulation, så prisen ikke ville blive for dyr.. Jeg ville tro, at amerikanerne hellere ville se Nokia som et amerikansk selskab i en situation, hvor AI og dets infrastrukturelle teknologi i stigende grad ses som et geopolitisk værktøj.
  • 20 timer siden
    ·
    God stigning i dag. Nokia toppede bestemt ikke ved 14€. For mange positive ting i luften. Vi holder, indtil 18€ rammer.
    17 timer siden
    Stigning?
  • 20 timer siden
    ·
    ADR i dag vender til plus.
    19 timer siden
    ·
    Jeg tør tvivle og samtidig håber jeg, at jeg tager grueligt fejl. Det her er noget af et frem og tilbage.
  • 21 timer siden
    ·
    Hej, nokia i dag har lidt slemt, sagen startede i Asien da Tech-firmaer faldt slemt og analytikere skrev om AI Bubble, også shorts fandt grunde til at slå til, nokia i dag har lidt mere, men i Cowboy:s land kan hvad som helst ske, når USA's marked lige efter kl. 18,30 startede++++++. Nokia er faldet uden nogen grunde, det er en stor mulighed at nyde når Cash er. Jeg er+++++++og jeg tror på nokia. 2Q starter allerede næste uge og Ericsson giver allerede indtil 17.07.06, tålmodighed er den eneste medicin. Alle har deres strategi og ifølge situationerne opstår forandring. Jeg håber næste uge bringer bedre øjeblikke.
    18 timer siden
    ·
    Cowboyen vil nu have kursen ned.
  • 21 timer siden
    ·
    Nokia, sagt farvel 👋 bare en lotteriaktie
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
65 dage siden
0,04 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,23%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    Hej, Nokias fald har ingen stærke grunde! Skøre tider er stadig i gang: politiske forhold ret varierende, Iran+USA=som en sten i markedets sko og i Asien solgte investorer Tech-firmaer, Trump: EU med nye toldafgifter, inflationssituationen og Feds fremtidige beslutninger, alt dette belastede markedet ret dårligt og Nokia som altid et stort offer:((( Nokia har noget at give+++++før 2Q tiden løber ud, dvs. før 0.01.026 satser jeg på, det kan komme fra Nvidia eller USA's stat eller EU eller en stor aftale fra et firma. Det store spørgsmål er: Tror du, at Nokias værdi er over dens nuværende pris? Tror du på Nokias fremtid? Har du en passende strategi, hvormed du kunne bekæmpe den nuværende markeds forvirrede situation? Dine synspunkter på Nokias nære fremtid og langsigtede fremtid? Som VK annoncerede, starter 2Q, først Store banker og derefter Tech-firmaer som Ericsson, der påvirker Nokias aktier noget og også andre AI_firmaer. Jeg er selv nødt til at ændre min strategi vedrørende Nokia og markedet, indtil Nokia leverer, dvs. 23.07.026 og så tage det roligt++++++++:) det vil det være. Det store problem er, at store investorer ikke husker alt og ikke tænker nok, hvis alle Nokias våben er blevet brugt, og værdsætter Wall Street Nokias succes i de sidste 0,5v, og hvad der er på vej? Jeg stoler stærkt på Nokia, men jeg stoler ikke på det nuværende marked, derfor er geopolitikken meget forvirrende. Markedet begynder at stige, derfor starter 2Q, olien er faldet godt, og også USA+Iran= fred er et must. All the best.
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    For blot et par måneder siden blev det stadig spekuleret, at Nokia kunne være et opkøbsmål, og det er det sandsynligvis stadig . Disse scenarier involverer naturligvis sandsynligvis også stærkt kursmanipulation, så prisen ikke ville blive for dyr.. Jeg ville tro, at amerikanerne hellere ville se Nokia som et amerikansk selskab i en situation, hvor AI og dets infrastrukturelle teknologi i stigende grad ses som et geopolitisk værktøj.
  • 20 timer siden
    ·
    God stigning i dag. Nokia toppede bestemt ikke ved 14€. For mange positive ting i luften. Vi holder, indtil 18€ rammer.
    17 timer siden
    Stigning?
  • 20 timer siden
    ·
    ADR i dag vender til plus.
    19 timer siden
    ·
    Jeg tør tvivle og samtidig håber jeg, at jeg tager grueligt fejl. Det her er noget af et frem og tilbage.
  • 21 timer siden
    ·
    Hej, nokia i dag har lidt slemt, sagen startede i Asien da Tech-firmaer faldt slemt og analytikere skrev om AI Bubble, også shorts fandt grunde til at slå til, nokia i dag har lidt mere, men i Cowboy:s land kan hvad som helst ske, når USA's marked lige efter kl. 18,30 startede++++++. Nokia er faldet uden nogen grunde, det er en stor mulighed at nyde når Cash er. Jeg er+++++++og jeg tror på nokia. 2Q starter allerede næste uge og Ericsson giver allerede indtil 17.07.06, tålmodighed er den eneste medicin. Alle har deres strategi og ifølge situationerne opstår forandring. Jeg håber næste uge bringer bedre øjeblikke.
    18 timer siden
    ·
    Cowboyen vil nu have kursen ned.
  • 21 timer siden
    ·
    Nokia, sagt farvel 👋 bare en lotteriaktie
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
23. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
23. apr.
2025 Q4-regnskab
29. jan.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
24. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
24. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
65 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
23. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
23. apr.
2025 Q4-regnskab
29. jan.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
24. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
24. apr. 2025

Relaterede Produkter

0,04 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,23%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    Hej, Nokias fald har ingen stærke grunde! Skøre tider er stadig i gang: politiske forhold ret varierende, Iran+USA=som en sten i markedets sko og i Asien solgte investorer Tech-firmaer, Trump: EU med nye toldafgifter, inflationssituationen og Feds fremtidige beslutninger, alt dette belastede markedet ret dårligt og Nokia som altid et stort offer:((( Nokia har noget at give+++++før 2Q tiden løber ud, dvs. før 0.01.026 satser jeg på, det kan komme fra Nvidia eller USA's stat eller EU eller en stor aftale fra et firma. Det store spørgsmål er: Tror du, at Nokias værdi er over dens nuværende pris? Tror du på Nokias fremtid? Har du en passende strategi, hvormed du kunne bekæmpe den nuværende markeds forvirrede situation? Dine synspunkter på Nokias nære fremtid og langsigtede fremtid? Som VK annoncerede, starter 2Q, først Store banker og derefter Tech-firmaer som Ericsson, der påvirker Nokias aktier noget og også andre AI_firmaer. Jeg er selv nødt til at ændre min strategi vedrørende Nokia og markedet, indtil Nokia leverer, dvs. 23.07.026 og så tage det roligt++++++++:) det vil det være. Det store problem er, at store investorer ikke husker alt og ikke tænker nok, hvis alle Nokias våben er blevet brugt, og værdsætter Wall Street Nokias succes i de sidste 0,5v, og hvad der er på vej? Jeg stoler stærkt på Nokia, men jeg stoler ikke på det nuværende marked, derfor er geopolitikken meget forvirrende. Markedet begynder at stige, derfor starter 2Q, olien er faldet godt, og også USA+Iran= fred er et must. All the best.
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    For blot et par måneder siden blev det stadig spekuleret, at Nokia kunne være et opkøbsmål, og det er det sandsynligvis stadig . Disse scenarier involverer naturligvis sandsynligvis også stærkt kursmanipulation, så prisen ikke ville blive for dyr.. Jeg ville tro, at amerikanerne hellere ville se Nokia som et amerikansk selskab i en situation, hvor AI og dets infrastrukturelle teknologi i stigende grad ses som et geopolitisk værktøj.
  • 20 timer siden
    ·
    God stigning i dag. Nokia toppede bestemt ikke ved 14€. For mange positive ting i luften. Vi holder, indtil 18€ rammer.
    17 timer siden
    Stigning?
  • 20 timer siden
    ·
    ADR i dag vender til plus.
    19 timer siden
    ·
    Jeg tør tvivle og samtidig håber jeg, at jeg tager grueligt fejl. Det her er noget af et frem og tilbage.
  • 21 timer siden
    ·
    Hej, nokia i dag har lidt slemt, sagen startede i Asien da Tech-firmaer faldt slemt og analytikere skrev om AI Bubble, også shorts fandt grunde til at slå til, nokia i dag har lidt mere, men i Cowboy:s land kan hvad som helst ske, når USA's marked lige efter kl. 18,30 startede++++++. Nokia er faldet uden nogen grunde, det er en stor mulighed at nyde når Cash er. Jeg er+++++++og jeg tror på nokia. 2Q starter allerede næste uge og Ericsson giver allerede indtil 17.07.06, tålmodighed er den eneste medicin. Alle har deres strategi og ifølge situationerne opstår forandring. Jeg håber næste uge bringer bedre øjeblikke.
    18 timer siden
    ·
    Cowboyen vil nu have kursen ned.
  • 21 timer siden
    ·
    Nokia, sagt farvel 👋 bare en lotteriaktie
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet