Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Kitron

Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab
63 dage siden
0,70 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,66%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
10. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
24. apr.
2026 Q1-regnskab
24. apr.
2025 Q4-regnskab
12. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    ·
    JPMorgan Asset Management Holdings har øget sin ejerandel i Kitron ASA. De ejer nu 12 239 496 aktier, hvilket svarer til 5,596 % af selskabet. De har dermed passeret den lovpligtige grænse på 5 %, og er derfor forpligtet til at meddele dette til markedet. Dette er en såkaldt Major Shareholding Disclosure – en indberetningspligt, ikke en nyhed om selskabets drift. For dig som aktionær betyder det: ✅ En af verdens største kapitalforvaltere har opbygget en betydelig position i Kitron. ✅ Det kan tolkes som, at de har tro på selskabet på længere sigt
    7 timer siden
    ·
    5,596% denne meddelelse er kommet flere gange og har ikke ændret sig, sidst jeg tjekkede?
  • 12 timer siden
    ·
    9 timer siden
    ·
    Ja..Åh..det betyder: er det den her, der er udbombet, eller er det den her, hun anbefaler?
  • 12 timer siden
    ·
    Hvordan kan det være, at man bliver registreret, når man sælger 1 til 10 aktier. Bare omkostningerne gør sådan noget umuligt for mig. Og især opstår dette salg, når kursen er på vej nedad.?!?!
    10 timer siden
    ·
    Kitron er flere gange faldet kraftigt efter regnskabsmeddelelser de seneste år.
  • 15 timer siden
    ·
    Værdiansættelse af Kitron: Med en P/E på 34 og en EPS for år 2025 på 2,5kr pr. aktie, så er prisen i højeste laget. For 2026 er EPS-estimatet 4kr pr. aktie, så er 100 - 110kr fair value. Andre tanker om værdiansættelsen……….??
  • 18 timer siden · Redigeret
    ·
    Aktien ligger for lavt. Man skal tage sig tid til at se lidt frem og ikke bare give aktien fra sig til folk, der ser dette og har tid til at vente. Der er mange i forummet her, som bare taler aktien ned for at få en god indgang og god gevinst.
    13 timer siden · Redigeret
    ·
    Må sige at mange af indlæggene og tanker omkring aktier i dette forum ikke imponerer mig. Alt for meget nedgørelse og vrøvl. Sorry - men det er det generelle indtryk man får. Så skal det også siges at flere gør et helhjertet forsøg på at balancere og komme med konstruktive indspark .. men .. der er for meget af det andet til at det klarer at få op den seriøsitet det burde have haft. Mange bliver sikkert provokeret af det jeg skriver - men det står jeg fint i og kommenterer ikke yderligere.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
63 dage siden
0,70 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,66%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    ·
    JPMorgan Asset Management Holdings har øget sin ejerandel i Kitron ASA. De ejer nu 12 239 496 aktier, hvilket svarer til 5,596 % af selskabet. De har dermed passeret den lovpligtige grænse på 5 %, og er derfor forpligtet til at meddele dette til markedet. Dette er en såkaldt Major Shareholding Disclosure – en indberetningspligt, ikke en nyhed om selskabets drift. For dig som aktionær betyder det: ✅ En af verdens største kapitalforvaltere har opbygget en betydelig position i Kitron. ✅ Det kan tolkes som, at de har tro på selskabet på længere sigt
    7 timer siden
    ·
    5,596% denne meddelelse er kommet flere gange og har ikke ændret sig, sidst jeg tjekkede?
  • 12 timer siden
    ·
    9 timer siden
    ·
    Ja..Åh..det betyder: er det den her, der er udbombet, eller er det den her, hun anbefaler?
  • 12 timer siden
    ·
    Hvordan kan det være, at man bliver registreret, når man sælger 1 til 10 aktier. Bare omkostningerne gør sådan noget umuligt for mig. Og især opstår dette salg, når kursen er på vej nedad.?!?!
    10 timer siden
    ·
    Kitron er flere gange faldet kraftigt efter regnskabsmeddelelser de seneste år.
  • 15 timer siden
    ·
    Værdiansættelse af Kitron: Med en P/E på 34 og en EPS for år 2025 på 2,5kr pr. aktie, så er prisen i højeste laget. For 2026 er EPS-estimatet 4kr pr. aktie, så er 100 - 110kr fair value. Andre tanker om værdiansættelsen……….??
  • 18 timer siden · Redigeret
    ·
    Aktien ligger for lavt. Man skal tage sig tid til at se lidt frem og ikke bare give aktien fra sig til folk, der ser dette og har tid til at vente. Der er mange i forummet her, som bare taler aktien ned for at få en god indgang og god gevinst.
    13 timer siden · Redigeret
    ·
    Må sige at mange af indlæggene og tanker omkring aktier i dette forum ikke imponerer mig. Alt for meget nedgørelse og vrøvl. Sorry - men det er det generelle indtryk man får. Så skal det også siges at flere gør et helhjertet forsøg på at balancere og komme med konstruktive indspark .. men .. der er for meget af det andet til at det klarer at få op den seriøsitet det burde have haft. Mange bliver sikkert provokeret af det jeg skriver - men det står jeg fint i og kommenterer ikke yderligere.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
10. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
24. apr.
2026 Q1-regnskab
24. apr.
2025 Q4-regnskab
12. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
63 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
10. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
24. apr.
2026 Q1-regnskab
24. apr.
2025 Q4-regnskab
12. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025

Relaterede Produkter

0,70 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,66%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    ·
    JPMorgan Asset Management Holdings har øget sin ejerandel i Kitron ASA. De ejer nu 12 239 496 aktier, hvilket svarer til 5,596 % af selskabet. De har dermed passeret den lovpligtige grænse på 5 %, og er derfor forpligtet til at meddele dette til markedet. Dette er en såkaldt Major Shareholding Disclosure – en indberetningspligt, ikke en nyhed om selskabets drift. For dig som aktionær betyder det: ✅ En af verdens største kapitalforvaltere har opbygget en betydelig position i Kitron. ✅ Det kan tolkes som, at de har tro på selskabet på længere sigt
    7 timer siden
    ·
    5,596% denne meddelelse er kommet flere gange og har ikke ændret sig, sidst jeg tjekkede?
  • 12 timer siden
    ·
    9 timer siden
    ·
    Ja..Åh..det betyder: er det den her, der er udbombet, eller er det den her, hun anbefaler?
  • 12 timer siden
    ·
    Hvordan kan det være, at man bliver registreret, når man sælger 1 til 10 aktier. Bare omkostningerne gør sådan noget umuligt for mig. Og især opstår dette salg, når kursen er på vej nedad.?!?!
    10 timer siden
    ·
    Kitron er flere gange faldet kraftigt efter regnskabsmeddelelser de seneste år.
  • 15 timer siden
    ·
    Værdiansættelse af Kitron: Med en P/E på 34 og en EPS for år 2025 på 2,5kr pr. aktie, så er prisen i højeste laget. For 2026 er EPS-estimatet 4kr pr. aktie, så er 100 - 110kr fair value. Andre tanker om værdiansættelsen……….??
  • 18 timer siden · Redigeret
    ·
    Aktien ligger for lavt. Man skal tage sig tid til at se lidt frem og ikke bare give aktien fra sig til folk, der ser dette og har tid til at vente. Der er mange i forummet her, som bare taler aktien ned for at få en god indgang og god gevinst.
    13 timer siden · Redigeret
    ·
    Må sige at mange af indlæggene og tanker omkring aktier i dette forum ikke imponerer mig. Alt for meget nedgørelse og vrøvl. Sorry - men det er det generelle indtryk man får. Så skal det også siges at flere gør et helhjertet forsøg på at balancere og komme med konstruktive indspark .. men .. der er for meget af det andet til at det klarer at få op den seriøsitet det burde have haft. Mange bliver sikkert provokeret af det jeg skriver - men det står jeg fint i og kommenterer ikke yderligere.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet