2026 Q1-regnskab
Kun PDF-version
39 dage siden
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 3.000 | NRD | NON | ||
| 7.545 | NON | AVA | ||
| 14.606 | NON | CAR | ||
| 20 | AVA | CAR | ||
| 1.744 | CAR | AVA |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Nordnet Bank AB | 27.651 | 3.250 | +24.401 | 0 |
| Nordea Bank Abp | 3.000 | 0 | +3.000 | 0 |
| Avanza Bank AB | 6.520 | 15.539 | -9.019 | 6.250 |
| Carnegie Investment Bank AB | 1.744 | 20.126 | -18.382 | 0 |
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Carnegie Investment Bank AB | 1.744 | 20.126 | -18.382 | 0 |
| Avanza Bank AB | 6.520 | 15.539 | -9.019 | 6.250 |
| Nordea Bank Abp | 3.000 | 0 | +3.000 | 0 |
| Nordnet Bank AB | 27.651 | 3.250 | +24.401 | 0 |
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 21. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 15. maj | ||
2025 Q4-regnskab 26. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 28. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 21. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·11 timer sidenStadig ret urolig over at aktien handles til emissionskurs, når vi ved, at emissionen blev kraftigt overtegnet. Nu har selskabet nok kapital til at realisere alle planer, samtidig med at den underliggende drift går godt og leverer stadig stærkere marginer. Op til 75% ifølge den seneste opdatering.
- ·for 1 dag sidenHvem vil egentlig investere i den – et helt ukendt selskab? For få uger siden havde jeg ikke hørt et ord om denne sag! Jeg er realistisk og lige nu kun 70 k aktier / 0,17 SEK. Næste mål 100 k (efter Q2). Vi må se senere, hvad vi skal gøre med dette. Men forretning er forretning!
- ·for 1 dag sidenFor mange positive kommentarer omkring Synexo lige nu ? Hvis 80 % er "helt i orden" vil dette være en meget interessant sag. Læs og studér! Hvad kan du lide ved AG-kommentarer?Følg købere! PAS aktiv lige nu! ENS køb og sælg! Hvad ellers ? Hvad sker der efter efter Deploi og Q2 ?
- ·18. jun.Helt utroligt at aktien ikke handles væsentligt højere. Emissionen på 0,15 blev kraftigt overtegnet, og mange kendte, professionelle investorer deltog. I dag kom også en stærk AAR-rapport, som viste, at profitmarginen var øget til 75%, op fra 68% måneden før. Tidligere publiceret analyse konkluderede vel, at base case burde være en kurs på 0,26 (det laveste anslag).Har en følelse af, at den trades ned, for at det skal blive lettere at købe en større andel meget billigere. Så muligt at der pludselig kommer en ny "peak" som tidligere, så forhåbentlig stabiliserer sig lidt højere. Men der er utrolig mange svingninger på grund af lav omsætning.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
Kun PDF-version
39 dage siden
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·11 timer sidenStadig ret urolig over at aktien handles til emissionskurs, når vi ved, at emissionen blev kraftigt overtegnet. Nu har selskabet nok kapital til at realisere alle planer, samtidig med at den underliggende drift går godt og leverer stadig stærkere marginer. Op til 75% ifølge den seneste opdatering.
- ·for 1 dag sidenHvem vil egentlig investere i den – et helt ukendt selskab? For få uger siden havde jeg ikke hørt et ord om denne sag! Jeg er realistisk og lige nu kun 70 k aktier / 0,17 SEK. Næste mål 100 k (efter Q2). Vi må se senere, hvad vi skal gøre med dette. Men forretning er forretning!
- ·for 1 dag sidenFor mange positive kommentarer omkring Synexo lige nu ? Hvis 80 % er "helt i orden" vil dette være en meget interessant sag. Læs og studér! Hvad kan du lide ved AG-kommentarer?Følg købere! PAS aktiv lige nu! ENS køb og sælg! Hvad ellers ? Hvad sker der efter efter Deploi og Q2 ?
- ·18. jun.Helt utroligt at aktien ikke handles væsentligt højere. Emissionen på 0,15 blev kraftigt overtegnet, og mange kendte, professionelle investorer deltog. I dag kom også en stærk AAR-rapport, som viste, at profitmarginen var øget til 75%, op fra 68% måneden før. Tidligere publiceret analyse konkluderede vel, at base case burde være en kurs på 0,26 (det laveste anslag).Har en følelse af, at den trades ned, for at det skal blive lettere at købe en større andel meget billigere. Så muligt at der pludselig kommer en ny "peak" som tidligere, så forhåbentlig stabiliserer sig lidt højere. Men der er utrolig mange svingninger på grund af lav omsætning.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 3.000 | NRD | NON | ||
| 7.545 | NON | AVA | ||
| 14.606 | NON | CAR | ||
| 20 | AVA | CAR | ||
| 1.744 | CAR | AVA |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Nordnet Bank AB | 27.651 | 3.250 | +24.401 | 0 |
| Nordea Bank Abp | 3.000 | 0 | +3.000 | 0 |
| Avanza Bank AB | 6.520 | 15.539 | -9.019 | 6.250 |
| Carnegie Investment Bank AB | 1.744 | 20.126 | -18.382 | 0 |
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Carnegie Investment Bank AB | 1.744 | 20.126 | -18.382 | 0 |
| Avanza Bank AB | 6.520 | 15.539 | -9.019 | 6.250 |
| Nordea Bank Abp | 3.000 | 0 | +3.000 | 0 |
| Nordnet Bank AB | 27.651 | 3.250 | +24.401 | 0 |
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 21. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 15. maj | ||
2025 Q4-regnskab 26. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 28. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 21. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
2026 Q1-regnskab
Kun PDF-version
39 dage siden
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 21. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 15. maj | ||
2025 Q4-regnskab 26. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 28. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 21. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·11 timer sidenStadig ret urolig over at aktien handles til emissionskurs, når vi ved, at emissionen blev kraftigt overtegnet. Nu har selskabet nok kapital til at realisere alle planer, samtidig med at den underliggende drift går godt og leverer stadig stærkere marginer. Op til 75% ifølge den seneste opdatering.
- ·for 1 dag sidenHvem vil egentlig investere i den – et helt ukendt selskab? For få uger siden havde jeg ikke hørt et ord om denne sag! Jeg er realistisk og lige nu kun 70 k aktier / 0,17 SEK. Næste mål 100 k (efter Q2). Vi må se senere, hvad vi skal gøre med dette. Men forretning er forretning!
- ·for 1 dag sidenFor mange positive kommentarer omkring Synexo lige nu ? Hvis 80 % er "helt i orden" vil dette være en meget interessant sag. Læs og studér! Hvad kan du lide ved AG-kommentarer?Følg købere! PAS aktiv lige nu! ENS køb og sælg! Hvad ellers ? Hvad sker der efter efter Deploi og Q2 ?
- ·18. jun.Helt utroligt at aktien ikke handles væsentligt højere. Emissionen på 0,15 blev kraftigt overtegnet, og mange kendte, professionelle investorer deltog. I dag kom også en stærk AAR-rapport, som viste, at profitmarginen var øget til 75%, op fra 68% måneden før. Tidligere publiceret analyse konkluderede vel, at base case burde være en kurs på 0,26 (det laveste anslag).Har en følelse af, at den trades ned, for at det skal blive lettere at købe en større andel meget billigere. Så muligt at der pludselig kommer en ny "peak" som tidligere, så forhåbentlig stabiliserer sig lidt højere. Men der er utrolig mange svingninger på grund af lav omsætning.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 3.000 | NRD | NON | ||
| 7.545 | NON | AVA | ||
| 14.606 | NON | CAR | ||
| 20 | AVA | CAR | ||
| 1.744 | CAR | AVA |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Nordnet Bank AB | 27.651 | 3.250 | +24.401 | 0 |
| Nordea Bank Abp | 3.000 | 0 | +3.000 | 0 |
| Avanza Bank AB | 6.520 | 15.539 | -9.019 | 6.250 |
| Carnegie Investment Bank AB | 1.744 | 20.126 | -18.382 | 0 |
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Carnegie Investment Bank AB | 1.744 | 20.126 | -18.382 | 0 |
| Avanza Bank AB | 6.520 | 15.539 | -9.019 | 6.250 |
| Nordea Bank Abp | 3.000 | 0 | +3.000 | 0 |
| Nordnet Bank AB | 27.651 | 3.250 | +24.401 | 0 |





