Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Intuit

Intuit

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q3-regnskab
37 dage siden
1,20 USD/aktie
X-dag 9. jul.
1,77%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q4-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q3-regnskab
20. maj
2026 Q2-regnskab
26. feb.
Årlig generalforsamling 2026
22. jan.
2026 Q1-regnskab
20. nov. 2025
2025 Q4-regnskab
21. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    Jeg forstår ikke denne aktie helt, når ai aktier falder så falder Intuit også, når ai aktier stiger, så falder intuit OGSÅ, hvad sker der med denne
    2 timer siden · Redigeret
    Enig. Har overrasket mig en del at den ikke bundede for en måneds tid siden (for den teknisk viste den gode tegn på styrke). Undrer mig endnu mere at investorer/markedet reagerede så dårligt på at de i seneste earnings call annoncerede en stor reduktion i antal ansatte, pga AI / automatisering). Er da positivt (for investorer) at de cutter deres faste lønudgifter. Er som om markedet bare hørte "AI... jobcuts", panikkede og konkluderede at det var jobcuts relateret til "AI destroying SaaS" – og ikke (som jeg hørte det) som "jobcuts because we NEED LESS EMPLOYEES, AS A RESULT OF AI". Og når man ser på hvor mange tusinde ansatte de havde, og stadig har – kan jeg, som med så mange andre store SaaS virksomheder slet slet SLET ikke fatte hvad faen de bruger alle de ansatte til. Er da totalt ANTI-lean. Eksempelvis skabte det danske startup Billy en fantastisk regnskabsplatform (som de senere har solgt) med en håndfuld ansatte. Så what the hell laver tusindevis af ansatte dog, hos Intuit, Adobe, etc? Mange SaaS virksomheder gider jo ikke engang have et telefonnummer. Så er jo ik ligefrem fordi det har en kæmpe support-afdeling. Så ja, all in all, så er det da positivt (fra et investor-synspunkt) at de tyndede bare LIDT ud i horden af ansatte. De har vist nu omkring 6000 ansatte, mod før omkring 9000, hvis jeg husker rigtigt.
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Endnu en dag, endnu et skridt tættere på 2% afkast. Min indgang er "fair værdi" med 0% vækstforventning. Udelukkende multipelreversering.
    18. jun.
    ·
    Sir , hvad synes du om adobe?
  • 12. jun.
    ·
    købt i dag
  • 10. jun.
    Hvor ser i Intuit om et par år, købte op her for en uge siden, men kan godt se at den bare bliver ved med at dyppe
    helt enig hvis du tror AI kan udkonkurrer alle den type virksomheder, så findes de ikke. Hvis du ikke tror AI kan Løfte opgaven, så det nok en solid købsmulighed. har selv lige købt en slat.
  • 3. jun. · Redigeret
    ·
    Intuit Inc. (INTU) DCF-snapsot: Intrinsic value 5 år, 10% årlig afkastforventning. Tal fra Yahoo. Mit skøn i parentes. Aktier: 273.54M 2025 FCF: 6000M $ Forventet vækst: (5%)(10%) Gæld: 0 $ Intrinsic value: (308$)(378$) Nuværende pris:: 313$ Margin of safety (-2%)(+17%) Mange kilder forudser realistisk høj encifret vækst. At halvere det for en sikkerheds skyld på grund af et betydeligt aktiebelønningssystem, og vi har vores "bear"- og "bull"-scenarier. Jeg vil kalde det en positiv asymmetri på årlige afkast. Jeg synes, det er berettiget at bruge 2025 cash flow i stedet for TTM for sikkerhed. Nuværende pris virker rimelig i et dårligt scenarie. Markedet prissætter altså et dårligt scenarie. Eventuelle forretningsændringer, gæld eller engangspåvirkninger er op til investoren. --- DCF = Dicounted Cash Flow TTM = Trailing Twelve Months FCF = Free Cash Flow MoS = Margin of Safety M = Million
    18. jun.
    ·
    Nu fair værdi med 2% årlig vækst. Med 5% vækst ->12% MoS.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q3-regnskab
37 dage siden
1,20 USD/aktie
X-dag 9. jul.
1,77%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    Jeg forstår ikke denne aktie helt, når ai aktier falder så falder Intuit også, når ai aktier stiger, så falder intuit OGSÅ, hvad sker der med denne
    2 timer siden · Redigeret
    Enig. Har overrasket mig en del at den ikke bundede for en måneds tid siden (for den teknisk viste den gode tegn på styrke). Undrer mig endnu mere at investorer/markedet reagerede så dårligt på at de i seneste earnings call annoncerede en stor reduktion i antal ansatte, pga AI / automatisering). Er da positivt (for investorer) at de cutter deres faste lønudgifter. Er som om markedet bare hørte "AI... jobcuts", panikkede og konkluderede at det var jobcuts relateret til "AI destroying SaaS" – og ikke (som jeg hørte det) som "jobcuts because we NEED LESS EMPLOYEES, AS A RESULT OF AI". Og når man ser på hvor mange tusinde ansatte de havde, og stadig har – kan jeg, som med så mange andre store SaaS virksomheder slet slet SLET ikke fatte hvad faen de bruger alle de ansatte til. Er da totalt ANTI-lean. Eksempelvis skabte det danske startup Billy en fantastisk regnskabsplatform (som de senere har solgt) med en håndfuld ansatte. Så what the hell laver tusindevis af ansatte dog, hos Intuit, Adobe, etc? Mange SaaS virksomheder gider jo ikke engang have et telefonnummer. Så er jo ik ligefrem fordi det har en kæmpe support-afdeling. Så ja, all in all, så er det da positivt (fra et investor-synspunkt) at de tyndede bare LIDT ud i horden af ansatte. De har vist nu omkring 6000 ansatte, mod før omkring 9000, hvis jeg husker rigtigt.
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Endnu en dag, endnu et skridt tættere på 2% afkast. Min indgang er "fair værdi" med 0% vækstforventning. Udelukkende multipelreversering.
    18. jun.
    ·
    Sir , hvad synes du om adobe?
  • 12. jun.
    ·
    købt i dag
  • 10. jun.
    Hvor ser i Intuit om et par år, købte op her for en uge siden, men kan godt se at den bare bliver ved med at dyppe
    helt enig hvis du tror AI kan udkonkurrer alle den type virksomheder, så findes de ikke. Hvis du ikke tror AI kan Løfte opgaven, så det nok en solid købsmulighed. har selv lige købt en slat.
  • 3. jun. · Redigeret
    ·
    Intuit Inc. (INTU) DCF-snapsot: Intrinsic value 5 år, 10% årlig afkastforventning. Tal fra Yahoo. Mit skøn i parentes. Aktier: 273.54M 2025 FCF: 6000M $ Forventet vækst: (5%)(10%) Gæld: 0 $ Intrinsic value: (308$)(378$) Nuværende pris:: 313$ Margin of safety (-2%)(+17%) Mange kilder forudser realistisk høj encifret vækst. At halvere det for en sikkerheds skyld på grund af et betydeligt aktiebelønningssystem, og vi har vores "bear"- og "bull"-scenarier. Jeg vil kalde det en positiv asymmetri på årlige afkast. Jeg synes, det er berettiget at bruge 2025 cash flow i stedet for TTM for sikkerhed. Nuværende pris virker rimelig i et dårligt scenarie. Markedet prissætter altså et dårligt scenarie. Eventuelle forretningsændringer, gæld eller engangspåvirkninger er op til investoren. --- DCF = Dicounted Cash Flow TTM = Trailing Twelve Months FCF = Free Cash Flow MoS = Margin of Safety M = Million
    18. jun.
    ·
    Nu fair værdi med 2% årlig vækst. Med 5% vækst ->12% MoS.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q4-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q3-regnskab
20. maj
2026 Q2-regnskab
26. feb.
Årlig generalforsamling 2026
22. jan.
2026 Q1-regnskab
20. nov. 2025
2025 Q4-regnskab
21. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q3-regnskab
37 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q4-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q3-regnskab
20. maj
2026 Q2-regnskab
26. feb.
Årlig generalforsamling 2026
22. jan.
2026 Q1-regnskab
20. nov. 2025
2025 Q4-regnskab
21. aug. 2025

Relaterede Produkter

1,20 USD/aktie
X-dag 9. jul.
1,77%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    Jeg forstår ikke denne aktie helt, når ai aktier falder så falder Intuit også, når ai aktier stiger, så falder intuit OGSÅ, hvad sker der med denne
    2 timer siden · Redigeret
    Enig. Har overrasket mig en del at den ikke bundede for en måneds tid siden (for den teknisk viste den gode tegn på styrke). Undrer mig endnu mere at investorer/markedet reagerede så dårligt på at de i seneste earnings call annoncerede en stor reduktion i antal ansatte, pga AI / automatisering). Er da positivt (for investorer) at de cutter deres faste lønudgifter. Er som om markedet bare hørte "AI... jobcuts", panikkede og konkluderede at det var jobcuts relateret til "AI destroying SaaS" – og ikke (som jeg hørte det) som "jobcuts because we NEED LESS EMPLOYEES, AS A RESULT OF AI". Og når man ser på hvor mange tusinde ansatte de havde, og stadig har – kan jeg, som med så mange andre store SaaS virksomheder slet slet SLET ikke fatte hvad faen de bruger alle de ansatte til. Er da totalt ANTI-lean. Eksempelvis skabte det danske startup Billy en fantastisk regnskabsplatform (som de senere har solgt) med en håndfuld ansatte. Så what the hell laver tusindevis af ansatte dog, hos Intuit, Adobe, etc? Mange SaaS virksomheder gider jo ikke engang have et telefonnummer. Så er jo ik ligefrem fordi det har en kæmpe support-afdeling. Så ja, all in all, så er det da positivt (fra et investor-synspunkt) at de tyndede bare LIDT ud i horden af ansatte. De har vist nu omkring 6000 ansatte, mod før omkring 9000, hvis jeg husker rigtigt.
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Endnu en dag, endnu et skridt tættere på 2% afkast. Min indgang er "fair værdi" med 0% vækstforventning. Udelukkende multipelreversering.
    18. jun.
    ·
    Sir , hvad synes du om adobe?
  • 12. jun.
    ·
    købt i dag
  • 10. jun.
    Hvor ser i Intuit om et par år, købte op her for en uge siden, men kan godt se at den bare bliver ved med at dyppe
    helt enig hvis du tror AI kan udkonkurrer alle den type virksomheder, så findes de ikke. Hvis du ikke tror AI kan Løfte opgaven, så det nok en solid købsmulighed. har selv lige købt en slat.
  • 3. jun. · Redigeret
    ·
    Intuit Inc. (INTU) DCF-snapsot: Intrinsic value 5 år, 10% årlig afkastforventning. Tal fra Yahoo. Mit skøn i parentes. Aktier: 273.54M 2025 FCF: 6000M $ Forventet vækst: (5%)(10%) Gæld: 0 $ Intrinsic value: (308$)(378$) Nuværende pris:: 313$ Margin of safety (-2%)(+17%) Mange kilder forudser realistisk høj encifret vækst. At halvere det for en sikkerheds skyld på grund af et betydeligt aktiebelønningssystem, og vi har vores "bear"- og "bull"-scenarier. Jeg vil kalde det en positiv asymmetri på årlige afkast. Jeg synes, det er berettiget at bruge 2025 cash flow i stedet for TTM for sikkerhed. Nuværende pris virker rimelig i et dårligt scenarie. Markedet prissætter altså et dårligt scenarie. Eventuelle forretningsændringer, gæld eller engangspåvirkninger er op til investoren. --- DCF = Dicounted Cash Flow TTM = Trailing Twelve Months FCF = Free Cash Flow MoS = Margin of Safety M = Million
    18. jun.
    ·
    Nu fair værdi med 2% årlig vækst. Med 5% vækst ->12% MoS.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet