Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Micron Technology

8,7% (+90,8)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
8,7% (+90,8)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Micron Technology

8,7% (+90,8)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
8,7% (+90,8)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Micron Technology

8,7% (+90,8)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
8,7% (+90,8)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q2-regnskab
96 dage siden
0,15 USD/aktie
Seneste udbytte
0,04%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q3-regnskab
24. jun.

2 dage

Tidligere begivenheder
2026 Q2-regnskab
18. mar.
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-regnskab
17. dec. 2025
2025 Q4-regnskab
23. sep. 2025
2025 Q3-regnskab
25. jun. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 13 timer siden
    Nogen der tænker at købe en enkelt aktie kunne give mening til prisen lige nu?
    2 timer siden
    ·
    Sæt dig ind i hvor mange gebyrer der følger med køb og salg. Især udenlandske, hvor du måske skal betale vekselgebyr i tillæg. Det er muligt, at norske aktier er smartere ved så små beløb.
  • 16 timer siden
    NY FORUDSIGELSE: I modsætning til de fleste herinde tror jeg at MU fortsætter op efter regnskabet i næste uge. Aktien er steget meget i et år, og der er nervøsitet for at folk vil sælge efter regnskabet. Jeg ser det anderledes. Kunstig intelligens kræver rigtig meget hukommelse til alle de nye datacentre. Micron er en af dem, der laver de chips, og efterspørgslen er meget stærk lige nu. De har allerede solgt næsten alt, hvad de kan lave i 2026 og en stor del af 2027. Flere banker har lige hævet deres kursmål, og de fleste anbefaler stadig at købe. Selvfølgelig kan det blive volatilt, og høje forventninger kan skuffe. Men det grundlæggende billede med kunstig intelligens og mangel på hukommelseschips ser meget meget stærkt ud både nu og de næste år.
    4 timer siden
    ·
    Ja, det er en garanti for, at efterspørgslen efter hukommelse er rigtig høj, og Micron er godt positioneret i denne flaskehalssituation. Hvad nogle investorer er bekymrede for, er prissætningen - Om det nuværende prisniveau er bæredygtigt. Hvis de kan indgå lange femårige aftaler til nuværende spotpriser, så genoprettes tilliden til denne prissætningssag, og aktien er, i denne situation stadig billig, og den vil fortsætte it's stigning.
  • 20 timer siden
    ·
    Tror vi, der bliver et fald på mandag og dagene før q3 på grund af nyhederne om Iran?
    17 timer siden
    ·
    Det ser ikke ud som om, at der kommer noget fald. Micron live🔴
  • for 1 dag siden
    ·
    Det bliver næsten umuligt for aktien ikke at falde på rapportdagen og dagene efter. For jer som forstår optionsmarkedet, så vedlægger jeg en video som forklarer hvorfor. Alt har med optionsmarkedets positionering at gøre (samme som skete sidste rapport, da den faldt 30%). Der er alt for høj IV tank på posidjonene6, de vil næsten uanset miste 40/50% af værdi efter rapporten er ude, og så er mange nede, som vil likvidere sammen med at markedsmageren fjerner de hedges, de har inde. Ved dette er græsk for mange, dette er ofte grunden til at selv gode resultater tager aktierne ned efterfølgende (nvda er et godt eksempel, som altid oplever dette.) Tiden vil vise. https://youtu.be/tupyIUyVvIk?is=FpW2EhTJoFjaX1Rx
    16 timer siden
    Det her med de 30% er faktuelt forkert, da der var andre faktorer der sendte hele sektoren ned i den tidsperiode. Jeg har skrevet om det tidligere i dag her i MU forum.. Markedet er ikke ligesom da krigen lige var begyndt, olieprisen er faldet markant og inflationsfrygt er derfor ikke i panik m.v. Markedet er positivt stemt i øjeblikket.
  • for 1 dag siden
    ·
    Er det klogt at vente til efter onsdag med køb her?
    19 timer siden
    ·
    Ja
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q2-regnskab
96 dage siden
0,15 USD/aktie
Seneste udbytte
0,04%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 13 timer siden
    Nogen der tænker at købe en enkelt aktie kunne give mening til prisen lige nu?
    2 timer siden
    ·
    Sæt dig ind i hvor mange gebyrer der følger med køb og salg. Især udenlandske, hvor du måske skal betale vekselgebyr i tillæg. Det er muligt, at norske aktier er smartere ved så små beløb.
  • 16 timer siden
    NY FORUDSIGELSE: I modsætning til de fleste herinde tror jeg at MU fortsætter op efter regnskabet i næste uge. Aktien er steget meget i et år, og der er nervøsitet for at folk vil sælge efter regnskabet. Jeg ser det anderledes. Kunstig intelligens kræver rigtig meget hukommelse til alle de nye datacentre. Micron er en af dem, der laver de chips, og efterspørgslen er meget stærk lige nu. De har allerede solgt næsten alt, hvad de kan lave i 2026 og en stor del af 2027. Flere banker har lige hævet deres kursmål, og de fleste anbefaler stadig at købe. Selvfølgelig kan det blive volatilt, og høje forventninger kan skuffe. Men det grundlæggende billede med kunstig intelligens og mangel på hukommelseschips ser meget meget stærkt ud både nu og de næste år.
    4 timer siden
    ·
    Ja, det er en garanti for, at efterspørgslen efter hukommelse er rigtig høj, og Micron er godt positioneret i denne flaskehalssituation. Hvad nogle investorer er bekymrede for, er prissætningen - Om det nuværende prisniveau er bæredygtigt. Hvis de kan indgå lange femårige aftaler til nuværende spotpriser, så genoprettes tilliden til denne prissætningssag, og aktien er, i denne situation stadig billig, og den vil fortsætte it's stigning.
  • 20 timer siden
    ·
    Tror vi, der bliver et fald på mandag og dagene før q3 på grund af nyhederne om Iran?
    17 timer siden
    ·
    Det ser ikke ud som om, at der kommer noget fald. Micron live🔴
  • for 1 dag siden
    ·
    Det bliver næsten umuligt for aktien ikke at falde på rapportdagen og dagene efter. For jer som forstår optionsmarkedet, så vedlægger jeg en video som forklarer hvorfor. Alt har med optionsmarkedets positionering at gøre (samme som skete sidste rapport, da den faldt 30%). Der er alt for høj IV tank på posidjonene6, de vil næsten uanset miste 40/50% af værdi efter rapporten er ude, og så er mange nede, som vil likvidere sammen med at markedsmageren fjerner de hedges, de har inde. Ved dette er græsk for mange, dette er ofte grunden til at selv gode resultater tager aktierne ned efterfølgende (nvda er et godt eksempel, som altid oplever dette.) Tiden vil vise. https://youtu.be/tupyIUyVvIk?is=FpW2EhTJoFjaX1Rx
    16 timer siden
    Det her med de 30% er faktuelt forkert, da der var andre faktorer der sendte hele sektoren ned i den tidsperiode. Jeg har skrevet om det tidligere i dag her i MU forum.. Markedet er ikke ligesom da krigen lige var begyndt, olieprisen er faldet markant og inflationsfrygt er derfor ikke i panik m.v. Markedet er positivt stemt i øjeblikket.
  • for 1 dag siden
    ·
    Er det klogt at vente til efter onsdag med køb her?
    19 timer siden
    ·
    Ja
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q3-regnskab
24. jun.

2 dage

Tidligere begivenheder
2026 Q2-regnskab
18. mar.
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-regnskab
17. dec. 2025
2025 Q4-regnskab
23. sep. 2025
2025 Q3-regnskab
25. jun. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q2-regnskab
96 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q3-regnskab
24. jun.

2 dage

Tidligere begivenheder
2026 Q2-regnskab
18. mar.
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-regnskab
17. dec. 2025
2025 Q4-regnskab
23. sep. 2025
2025 Q3-regnskab
25. jun. 2025

Relaterede Produkter

0,15 USD/aktie
Seneste udbytte
0,04%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 13 timer siden
    Nogen der tænker at købe en enkelt aktie kunne give mening til prisen lige nu?
    2 timer siden
    ·
    Sæt dig ind i hvor mange gebyrer der følger med køb og salg. Især udenlandske, hvor du måske skal betale vekselgebyr i tillæg. Det er muligt, at norske aktier er smartere ved så små beløb.
  • 16 timer siden
    NY FORUDSIGELSE: I modsætning til de fleste herinde tror jeg at MU fortsætter op efter regnskabet i næste uge. Aktien er steget meget i et år, og der er nervøsitet for at folk vil sælge efter regnskabet. Jeg ser det anderledes. Kunstig intelligens kræver rigtig meget hukommelse til alle de nye datacentre. Micron er en af dem, der laver de chips, og efterspørgslen er meget stærk lige nu. De har allerede solgt næsten alt, hvad de kan lave i 2026 og en stor del af 2027. Flere banker har lige hævet deres kursmål, og de fleste anbefaler stadig at købe. Selvfølgelig kan det blive volatilt, og høje forventninger kan skuffe. Men det grundlæggende billede med kunstig intelligens og mangel på hukommelseschips ser meget meget stærkt ud både nu og de næste år.
    4 timer siden
    ·
    Ja, det er en garanti for, at efterspørgslen efter hukommelse er rigtig høj, og Micron er godt positioneret i denne flaskehalssituation. Hvad nogle investorer er bekymrede for, er prissætningen - Om det nuværende prisniveau er bæredygtigt. Hvis de kan indgå lange femårige aftaler til nuværende spotpriser, så genoprettes tilliden til denne prissætningssag, og aktien er, i denne situation stadig billig, og den vil fortsætte it's stigning.
  • 20 timer siden
    ·
    Tror vi, der bliver et fald på mandag og dagene før q3 på grund af nyhederne om Iran?
    17 timer siden
    ·
    Det ser ikke ud som om, at der kommer noget fald. Micron live🔴
  • for 1 dag siden
    ·
    Det bliver næsten umuligt for aktien ikke at falde på rapportdagen og dagene efter. For jer som forstår optionsmarkedet, så vedlægger jeg en video som forklarer hvorfor. Alt har med optionsmarkedets positionering at gøre (samme som skete sidste rapport, da den faldt 30%). Der er alt for høj IV tank på posidjonene6, de vil næsten uanset miste 40/50% af værdi efter rapporten er ude, og så er mange nede, som vil likvidere sammen med at markedsmageren fjerner de hedges, de har inde. Ved dette er græsk for mange, dette er ofte grunden til at selv gode resultater tager aktierne ned efterfølgende (nvda er et godt eksempel, som altid oplever dette.) Tiden vil vise. https://youtu.be/tupyIUyVvIk?is=FpW2EhTJoFjaX1Rx
    16 timer siden
    Det her med de 30% er faktuelt forkert, da der var andre faktorer der sendte hele sektoren ned i den tidsperiode. Jeg har skrevet om det tidligere i dag her i MU forum.. Markedet er ikke ligesom da krigen lige var begyndt, olieprisen er faldet markant og inflationsfrygt er derfor ikke i panik m.v. Markedet er positivt stemt i øjeblikket.
  • for 1 dag siden
    ·
    Er det klogt at vente til efter onsdag med køb her?
    19 timer siden
    ·
    Ja
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet