Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Matas

2026 Q4-regnskab
34 dage siden
2,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
2,25%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
177--
68--
101--
37--
101--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym54.05554.05500

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym54.05554.05500

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 Q1-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q4-regnskab
19. maj
2026 Q3-regnskab
5. feb.
2026 Q2-regnskab
12. nov. 2025
2026 Q1-regnskab
13. aug. 2025
2025 Q4-regnskab
23. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 timer siden
    Er der en herinde der ved hvornår de starter deres 100 mill aktietilbagekøb op, har ledt og ledt men kan ikke finde det ??
    1 time siden
    Som jeg forstår deres udmeldinger skulle de lige have generalforsamlingens godkendelse, hvilket mig bekendt skete i sidste uge, så mon ikke der når at komme gang i det på denne side af sommerferien.
  • 3 timer siden
    Klar til at ligge hus, tage lån og satse børneopsparingerne, hvis faldet fortsætter.
    51 min. siden
    ·
    😅
  • 4 timer siden
    klar til køb ved 85, 80 , 75 og stor køb ved 70
  • 4 timer siden
    Al mulig respekt for den tekniske analyse! - men der kan vel være god grund til at erindre os gamle W. Buffetts ord: Markedet er på kort sigt en afstemningsmaskine og på længere sigt en afvejningsmaskine - og hermed mener han da vist nok at det fundamentale sætter sig igennem på længere sigt. Ben Graham har i øvrigt med et berømt billede sammenlignet markedet med en manio-depressiv person: falder dybt ned i sadness og højt op i begejstring - og i denne "person" er afstemningsmaskinen så indlejret...
    47 min. siden
    Er den overhovedet værd at swing Trade? Der er jo så mange andre som ser attraktive ud?
  • 21 timer siden
    Jeg er ude af Matas , og kigger efter en bund. jeg vil her kopiere hvad aktionæren skriver i deres sælg anbefaling på ren teknik, den er stort set som min egen.... KOPIERET. Matas ligger i en faldende trendkanal på mellemlangt sigt og har for nylig brudt den tidligere støtte ved 94 kroner. Der er nu ingen støtte i kursdiagrammet, og en videre nedgang indikeres. Derudover er momentummet i aktien negativt, hvilket bekræfter det negative trendbillede. Aktien anses derfor samlet set som teknisk negativ på mellemlang sigt. Vurdering, 1 til 6 måneders sigt: Sælg
    5 timer siden
    PE regnet på den forventede indtjening pr aktie i 2029: 5,75😅😅😅
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q4-regnskab
34 dage siden
2,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
2,25%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 timer siden
    Er der en herinde der ved hvornår de starter deres 100 mill aktietilbagekøb op, har ledt og ledt men kan ikke finde det ??
    1 time siden
    Som jeg forstår deres udmeldinger skulle de lige have generalforsamlingens godkendelse, hvilket mig bekendt skete i sidste uge, så mon ikke der når at komme gang i det på denne side af sommerferien.
  • 3 timer siden
    Klar til at ligge hus, tage lån og satse børneopsparingerne, hvis faldet fortsætter.
    51 min. siden
    ·
    😅
  • 4 timer siden
    klar til køb ved 85, 80 , 75 og stor køb ved 70
  • 4 timer siden
    Al mulig respekt for den tekniske analyse! - men der kan vel være god grund til at erindre os gamle W. Buffetts ord: Markedet er på kort sigt en afstemningsmaskine og på længere sigt en afvejningsmaskine - og hermed mener han da vist nok at det fundamentale sætter sig igennem på længere sigt. Ben Graham har i øvrigt med et berømt billede sammenlignet markedet med en manio-depressiv person: falder dybt ned i sadness og højt op i begejstring - og i denne "person" er afstemningsmaskinen så indlejret...
    47 min. siden
    Er den overhovedet værd at swing Trade? Der er jo så mange andre som ser attraktive ud?
  • 21 timer siden
    Jeg er ude af Matas , og kigger efter en bund. jeg vil her kopiere hvad aktionæren skriver i deres sælg anbefaling på ren teknik, den er stort set som min egen.... KOPIERET. Matas ligger i en faldende trendkanal på mellemlangt sigt og har for nylig brudt den tidligere støtte ved 94 kroner. Der er nu ingen støtte i kursdiagrammet, og en videre nedgang indikeres. Derudover er momentummet i aktien negativt, hvilket bekræfter det negative trendbillede. Aktien anses derfor samlet set som teknisk negativ på mellemlang sigt. Vurdering, 1 til 6 måneders sigt: Sælg
    5 timer siden
    PE regnet på den forventede indtjening pr aktie i 2029: 5,75😅😅😅
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
177--
68--
101--
37--
101--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym54.05554.05500

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym54.05554.05500

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 Q1-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q4-regnskab
19. maj
2026 Q3-regnskab
5. feb.
2026 Q2-regnskab
12. nov. 2025
2026 Q1-regnskab
13. aug. 2025
2025 Q4-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q4-regnskab
34 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 Q1-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q4-regnskab
19. maj
2026 Q3-regnskab
5. feb.
2026 Q2-regnskab
12. nov. 2025
2026 Q1-regnskab
13. aug. 2025
2025 Q4-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

2,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
2,25%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 timer siden
    Er der en herinde der ved hvornår de starter deres 100 mill aktietilbagekøb op, har ledt og ledt men kan ikke finde det ??
    1 time siden
    Som jeg forstår deres udmeldinger skulle de lige have generalforsamlingens godkendelse, hvilket mig bekendt skete i sidste uge, så mon ikke der når at komme gang i det på denne side af sommerferien.
  • 3 timer siden
    Klar til at ligge hus, tage lån og satse børneopsparingerne, hvis faldet fortsætter.
    51 min. siden
    ·
    😅
  • 4 timer siden
    klar til køb ved 85, 80 , 75 og stor køb ved 70
  • 4 timer siden
    Al mulig respekt for den tekniske analyse! - men der kan vel være god grund til at erindre os gamle W. Buffetts ord: Markedet er på kort sigt en afstemningsmaskine og på længere sigt en afvejningsmaskine - og hermed mener han da vist nok at det fundamentale sætter sig igennem på længere sigt. Ben Graham har i øvrigt med et berømt billede sammenlignet markedet med en manio-depressiv person: falder dybt ned i sadness og højt op i begejstring - og i denne "person" er afstemningsmaskinen så indlejret...
    47 min. siden
    Er den overhovedet værd at swing Trade? Der er jo så mange andre som ser attraktive ud?
  • 21 timer siden
    Jeg er ude af Matas , og kigger efter en bund. jeg vil her kopiere hvad aktionæren skriver i deres sælg anbefaling på ren teknik, den er stort set som min egen.... KOPIERET. Matas ligger i en faldende trendkanal på mellemlangt sigt og har for nylig brudt den tidligere støtte ved 94 kroner. Der er nu ingen støtte i kursdiagrammet, og en videre nedgang indikeres. Derudover er momentummet i aktien negativt, hvilket bekræfter det negative trendbillede. Aktien anses derfor samlet set som teknisk negativ på mellemlang sigt. Vurdering, 1 til 6 måneders sigt: Sælg
    5 timer siden
    PE regnet på den forventede indtjening pr aktie i 2029: 5,75😅😅😅
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
177--
68--
101--
37--
101--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym54.05554.05500

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym54.05554.05500