Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

Ingen data fundet.
2025 H2-regnskab
113 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden · Redigeret
    ·
    Hilsner fra en varm solrig strand. Nu nyder Apkone sommeren og følger kun lidt med i aktiekurserne her. Ja, kaffe og en hvidløgssmørbaguette fra bageriet smager godt som en snack. Det er lidt spændende nu, om man skal øge Faron's beholdninger i porteføljerne før mulige nyheder (samlet ejerskab i dag ca. 38000 stk). Hav en god og positiv sommerbørsdag alle. T: Apkone
    1 min. siden
    ·
    Snart kan man ikke få det så billigt længere, så køb det endelig.
  • 6 timer siden
    ·
    Som en relativt ny investor vil jeg gerne høre andres tanker. Hvor stor en tro har I realistisk på selskabets fremtid? Jeg ser meget optimisme, men hvad kan være de største faldgruber?
    1 time siden
    ·
    De største faldgruber er: dårlige resultater fra fase 3 (Optimus er stærke her, at de vil lykkes), intet partnerskab, dette ville ikke være gode nyheder, men ikke verdens undergang, da de stadig har muligheder for at gå alene. Men dette ville udvande aktier og mindske afkastet. (Jeg er mindre optimistisk omkring partnerskabet, men stadig håbefuld) Bex fejler, og vi alle hæver penge og tager skattefradraget. (Kunne ske, og folk burde være opmærksomme på det, men jeg tror, resultatet er for stærkt til, at det sker)
  • 7 timer siden · Redigeret
    ·
    Faron er en af Det Europæiske Innovationsråds (EIC) 15 bedste støttede biotekvirksomheder på BIO International Convention. Måske åbner Bruxelles' pengekraner sig derfra også... Hvad nu hvis vi beholder denne medicinske innovation selv, og ikke altid sælger alt til yankerne... Dette valg giver betydelig international synlighed. EIC's anerkendelse styrker helt sikkert BEX's position som en af Europas mest lovende immunonkologiske behandlinger. Godt godt 6/5...
    5 timer siden
    ·
    Jeg har været under indtryk af, at få CRO'er opererer globalt, og netop her ville fordelen, som BP bringer, ligge, at de har omfattende kontakter med forskellige CRO'er klar. Dette gør naturligvis ikke, at det er umuligt at fortsætte alene. Det ville kun kræve flere CRO'er som hjælp. Jeg kan selvfølgelig også tage fejl her. Dette er absolut en strategi, som man ville ønske, at Faron's ledelse i det mindste seriøst ville undersøge. Indtil nu er det blevet kommunikeret, at Faron ikke ville gå ind i f3 alene, men tingene ændrer sig. Det ser også ud til at gå godt med BEXERA, og det er trods alt allerede en temmelig omfattende undersøgelse.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    Som en påmindelse, Faron's BEAM-X, som er en investigator-initieret fase II klinisk undersøgelse, og som udføres i Finland. Den undersøger kombinationen af bex og azacitidin hos patienter med akut myeloid leukæmi (AML). BEAM-X udnytter direkte signaler, der indikerer MRD-forsvinden observeret i BEXMAB-studiet. Positive resultater vil helt sikkert øge den kommercielle tiltrækningskraft og gøre bexmarilabimi mere attraktivt i potentielle partneres øjne. Nu udnyttes omkostningseffektivt investigator-initieret dataindsamling, og BEAM-X vil passende offentliggøre data og en foreløbig aflæsning før Q4-2027; hvis ikke et navn snart skrives under med blækpen, så er det ligefrem verdens ottende vidunder. BEAM-X er en god og vigtig undersøgelse, men ganske vist er BLAZE og BEXAR dem, der har potentiale til meget stærkt at ændre Faron's aktiekurs og hele historien.
    3 timer siden
    ·
    Jeg kender flere, der har haft og har leukæmi, og jeg kan fortælle dig, at det er virkelig en grim sygdom. Det ville være fantastisk at få noget Bex-lignende ind i medicinudvalget, noget der kunne forbedre livskvaliteten og endda give yderligere håb om bedring trods alt. Det er fantastisk, at også denne forskning er blevet skudt i gang. Godt Faron! 🔥
  • 23 timer siden
    Hvor tænker man kursen er til vinter
    16 timer siden
    ·
    5-7
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
113 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden · Redigeret
    ·
    Hilsner fra en varm solrig strand. Nu nyder Apkone sommeren og følger kun lidt med i aktiekurserne her. Ja, kaffe og en hvidløgssmørbaguette fra bageriet smager godt som en snack. Det er lidt spændende nu, om man skal øge Faron's beholdninger i porteføljerne før mulige nyheder (samlet ejerskab i dag ca. 38000 stk). Hav en god og positiv sommerbørsdag alle. T: Apkone
    1 min. siden
    ·
    Snart kan man ikke få det så billigt længere, så køb det endelig.
  • 6 timer siden
    ·
    Som en relativt ny investor vil jeg gerne høre andres tanker. Hvor stor en tro har I realistisk på selskabets fremtid? Jeg ser meget optimisme, men hvad kan være de største faldgruber?
    1 time siden
    ·
    De største faldgruber er: dårlige resultater fra fase 3 (Optimus er stærke her, at de vil lykkes), intet partnerskab, dette ville ikke være gode nyheder, men ikke verdens undergang, da de stadig har muligheder for at gå alene. Men dette ville udvande aktier og mindske afkastet. (Jeg er mindre optimistisk omkring partnerskabet, men stadig håbefuld) Bex fejler, og vi alle hæver penge og tager skattefradraget. (Kunne ske, og folk burde være opmærksomme på det, men jeg tror, resultatet er for stærkt til, at det sker)
  • 7 timer siden · Redigeret
    ·
    Faron er en af Det Europæiske Innovationsråds (EIC) 15 bedste støttede biotekvirksomheder på BIO International Convention. Måske åbner Bruxelles' pengekraner sig derfra også... Hvad nu hvis vi beholder denne medicinske innovation selv, og ikke altid sælger alt til yankerne... Dette valg giver betydelig international synlighed. EIC's anerkendelse styrker helt sikkert BEX's position som en af Europas mest lovende immunonkologiske behandlinger. Godt godt 6/5...
    5 timer siden
    ·
    Jeg har været under indtryk af, at få CRO'er opererer globalt, og netop her ville fordelen, som BP bringer, ligge, at de har omfattende kontakter med forskellige CRO'er klar. Dette gør naturligvis ikke, at det er umuligt at fortsætte alene. Det ville kun kræve flere CRO'er som hjælp. Jeg kan selvfølgelig også tage fejl her. Dette er absolut en strategi, som man ville ønske, at Faron's ledelse i det mindste seriøst ville undersøge. Indtil nu er det blevet kommunikeret, at Faron ikke ville gå ind i f3 alene, men tingene ændrer sig. Det ser også ud til at gå godt med BEXERA, og det er trods alt allerede en temmelig omfattende undersøgelse.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    Som en påmindelse, Faron's BEAM-X, som er en investigator-initieret fase II klinisk undersøgelse, og som udføres i Finland. Den undersøger kombinationen af bex og azacitidin hos patienter med akut myeloid leukæmi (AML). BEAM-X udnytter direkte signaler, der indikerer MRD-forsvinden observeret i BEXMAB-studiet. Positive resultater vil helt sikkert øge den kommercielle tiltrækningskraft og gøre bexmarilabimi mere attraktivt i potentielle partneres øjne. Nu udnyttes omkostningseffektivt investigator-initieret dataindsamling, og BEAM-X vil passende offentliggøre data og en foreløbig aflæsning før Q4-2027; hvis ikke et navn snart skrives under med blækpen, så er det ligefrem verdens ottende vidunder. BEAM-X er en god og vigtig undersøgelse, men ganske vist er BLAZE og BEXAR dem, der har potentiale til meget stærkt at ændre Faron's aktiekurs og hele historien.
    3 timer siden
    ·
    Jeg kender flere, der har haft og har leukæmi, og jeg kan fortælle dig, at det er virkelig en grim sygdom. Det ville være fantastisk at få noget Bex-lignende ind i medicinudvalget, noget der kunne forbedre livskvaliteten og endda give yderligere håb om bedring trods alt. Det er fantastisk, at også denne forskning er blevet skudt i gang. Godt Faron! 🔥
  • 23 timer siden
    Hvor tænker man kursen er til vinter
    16 timer siden
    ·
    5-7
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
113 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden · Redigeret
    ·
    Hilsner fra en varm solrig strand. Nu nyder Apkone sommeren og følger kun lidt med i aktiekurserne her. Ja, kaffe og en hvidløgssmørbaguette fra bageriet smager godt som en snack. Det er lidt spændende nu, om man skal øge Faron's beholdninger i porteføljerne før mulige nyheder (samlet ejerskab i dag ca. 38000 stk). Hav en god og positiv sommerbørsdag alle. T: Apkone
    1 min. siden
    ·
    Snart kan man ikke få det så billigt længere, så køb det endelig.
  • 6 timer siden
    ·
    Som en relativt ny investor vil jeg gerne høre andres tanker. Hvor stor en tro har I realistisk på selskabets fremtid? Jeg ser meget optimisme, men hvad kan være de største faldgruber?
    1 time siden
    ·
    De største faldgruber er: dårlige resultater fra fase 3 (Optimus er stærke her, at de vil lykkes), intet partnerskab, dette ville ikke være gode nyheder, men ikke verdens undergang, da de stadig har muligheder for at gå alene. Men dette ville udvande aktier og mindske afkastet. (Jeg er mindre optimistisk omkring partnerskabet, men stadig håbefuld) Bex fejler, og vi alle hæver penge og tager skattefradraget. (Kunne ske, og folk burde være opmærksomme på det, men jeg tror, resultatet er for stærkt til, at det sker)
  • 7 timer siden · Redigeret
    ·
    Faron er en af Det Europæiske Innovationsråds (EIC) 15 bedste støttede biotekvirksomheder på BIO International Convention. Måske åbner Bruxelles' pengekraner sig derfra også... Hvad nu hvis vi beholder denne medicinske innovation selv, og ikke altid sælger alt til yankerne... Dette valg giver betydelig international synlighed. EIC's anerkendelse styrker helt sikkert BEX's position som en af Europas mest lovende immunonkologiske behandlinger. Godt godt 6/5...
    5 timer siden
    ·
    Jeg har været under indtryk af, at få CRO'er opererer globalt, og netop her ville fordelen, som BP bringer, ligge, at de har omfattende kontakter med forskellige CRO'er klar. Dette gør naturligvis ikke, at det er umuligt at fortsætte alene. Det ville kun kræve flere CRO'er som hjælp. Jeg kan selvfølgelig også tage fejl her. Dette er absolut en strategi, som man ville ønske, at Faron's ledelse i det mindste seriøst ville undersøge. Indtil nu er det blevet kommunikeret, at Faron ikke ville gå ind i f3 alene, men tingene ændrer sig. Det ser også ud til at gå godt med BEXERA, og det er trods alt allerede en temmelig omfattende undersøgelse.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    Som en påmindelse, Faron's BEAM-X, som er en investigator-initieret fase II klinisk undersøgelse, og som udføres i Finland. Den undersøger kombinationen af bex og azacitidin hos patienter med akut myeloid leukæmi (AML). BEAM-X udnytter direkte signaler, der indikerer MRD-forsvinden observeret i BEXMAB-studiet. Positive resultater vil helt sikkert øge den kommercielle tiltrækningskraft og gøre bexmarilabimi mere attraktivt i potentielle partneres øjne. Nu udnyttes omkostningseffektivt investigator-initieret dataindsamling, og BEAM-X vil passende offentliggøre data og en foreløbig aflæsning før Q4-2027; hvis ikke et navn snart skrives under med blækpen, så er det ligefrem verdens ottende vidunder. BEAM-X er en god og vigtig undersøgelse, men ganske vist er BLAZE og BEXAR dem, der har potentiale til meget stærkt at ændre Faron's aktiekurs og hele historien.
    3 timer siden
    ·
    Jeg kender flere, der har haft og har leukæmi, og jeg kan fortælle dig, at det er virkelig en grim sygdom. Det ville være fantastisk at få noget Bex-lignende ind i medicinudvalget, noget der kunne forbedre livskvaliteten og endda give yderligere håb om bedring trods alt. Det er fantastisk, at også denne forskning er blevet skudt i gang. Godt Faron! 🔥
  • 23 timer siden
    Hvor tænker man kursen er til vinter
    16 timer siden
    ·
    5-7
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet