Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

Ingen data fundet.
2025 H2-regnskab
113 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • Mindre end et minut siden
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    Faron er en af Det Europæiske Innovationsråds (EIC) 15 bedste støttede biotekvirksomheder på BIO International Convention. Måske åbner Bruxelles' pengekraner sig derfra også... Hvad nu hvis vi beholder denne medicinske innovation selv, og ikke altid sælger alt til yankerne... Dette valg giver betydelig international synlighed. EIC's anerkendelse styrker helt sikkert BEX's position som en af Europas mest lovende immunonkologiske behandlinger. Godt godt 6/5...
    45 min. siden · Redigeret
    ·
    Dette ville være en virkelig utrolig ting, men desværre må jeg være en party pooper og konstatere, at uden en partner kan gennemførelsen af f3 være lidt for meget for Faron. Selvfølgelig, hvis et par store CRO'er blev inddraget til hjælp, så ville det måske være muligt. 🤔 Det ville påvirke Faron's værdi betydeligt, hvis BEX forblev helt i deres egne bøger. edit. Penge er altså ikke nødvendigvis det største problem, men patientantal og global styring af studier.
  • 2 timer siden · Redigeret
    ·
    Som en påmindelse, Faron's BEAM-X, som er en investigator-initieret fase II klinisk undersøgelse, og som udføres i Finland. Den undersøger kombinationen af bex og azacitidin hos patienter med akut myeloid leukæmi (AML). BEAM-X udnytter direkte signaler, der indikerer MRD-forsvinden observeret i BEXMAB-studiet. Positive resultater vil helt sikkert øge den kommercielle tiltrækningskraft og gøre bexmarilabimi mere attraktivt i potentielle partneres øjne. Nu udnyttes omkostningseffektivt investigator-initieret dataindsamling, og BEAM-X vil passende offentliggøre data og en foreløbig aflæsning før Q4-2027; hvis ikke et navn snart skrives under med blækpen, så er det ligefrem verdens ottende vidunder. BEAM-X er en god og vigtig undersøgelse, men ganske vist er BLAZE og BEXAR dem, der har potentiale til meget stærkt at ændre Faron's aktiekurs og hele historien.
  • 17 timer siden
    Hvor tænker man kursen er til vinter
    10 timer siden
    ·
    5-7
  • 17 timer siden
    ·
    Igen ses et forsøg fra overentusiastiske på at "booste" kursen op og samtidig bevise for sig selv, hvorfor de har ret, selvom de er fuldstændig på røven på grund af investeringerne i Faron. Faron's lægemiddeludvikling skrider ikke frem hurtigere end før, uanset hvor meget I forsøger at vildlede her. For et par måneder siden blev selskabets værdi vurderet med "de store drenges" øjne, og den var et godt stykke under 0,5 euro/aktie. Efter dette er intet væsentligt ændret.
    16 timer siden · Redigeret
    ·
    Ja, mange ting har ændret sig her: 1. Bexmarilimab-resultaterne og sikkerheden er forbedret. 2. Forskerinitierede studier BEXAR og BLAZE er ved at starte. 3. Flere nye toprekrutteringer til Faron's ledelse. 4. Kineserne har slået igennem på T-car-fronten, dvs. den første kandidat har fået godkendelse. 5. Store BP'er begynder at vise interesse for disse nye kandidater, hvoraf BEX er i front med sine patenter. osv. osv.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
113 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • Mindre end et minut siden
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    Faron er en af Det Europæiske Innovationsråds (EIC) 15 bedste støttede biotekvirksomheder på BIO International Convention. Måske åbner Bruxelles' pengekraner sig derfra også... Hvad nu hvis vi beholder denne medicinske innovation selv, og ikke altid sælger alt til yankerne... Dette valg giver betydelig international synlighed. EIC's anerkendelse styrker helt sikkert BEX's position som en af Europas mest lovende immunonkologiske behandlinger. Godt godt 6/5...
    45 min. siden · Redigeret
    ·
    Dette ville være en virkelig utrolig ting, men desværre må jeg være en party pooper og konstatere, at uden en partner kan gennemførelsen af f3 være lidt for meget for Faron. Selvfølgelig, hvis et par store CRO'er blev inddraget til hjælp, så ville det måske være muligt. 🤔 Det ville påvirke Faron's værdi betydeligt, hvis BEX forblev helt i deres egne bøger. edit. Penge er altså ikke nødvendigvis det største problem, men patientantal og global styring af studier.
  • 2 timer siden · Redigeret
    ·
    Som en påmindelse, Faron's BEAM-X, som er en investigator-initieret fase II klinisk undersøgelse, og som udføres i Finland. Den undersøger kombinationen af bex og azacitidin hos patienter med akut myeloid leukæmi (AML). BEAM-X udnytter direkte signaler, der indikerer MRD-forsvinden observeret i BEXMAB-studiet. Positive resultater vil helt sikkert øge den kommercielle tiltrækningskraft og gøre bexmarilabimi mere attraktivt i potentielle partneres øjne. Nu udnyttes omkostningseffektivt investigator-initieret dataindsamling, og BEAM-X vil passende offentliggøre data og en foreløbig aflæsning før Q4-2027; hvis ikke et navn snart skrives under med blækpen, så er det ligefrem verdens ottende vidunder. BEAM-X er en god og vigtig undersøgelse, men ganske vist er BLAZE og BEXAR dem, der har potentiale til meget stærkt at ændre Faron's aktiekurs og hele historien.
  • 17 timer siden
    Hvor tænker man kursen er til vinter
    10 timer siden
    ·
    5-7
  • 17 timer siden
    ·
    Igen ses et forsøg fra overentusiastiske på at "booste" kursen op og samtidig bevise for sig selv, hvorfor de har ret, selvom de er fuldstændig på røven på grund af investeringerne i Faron. Faron's lægemiddeludvikling skrider ikke frem hurtigere end før, uanset hvor meget I forsøger at vildlede her. For et par måneder siden blev selskabets værdi vurderet med "de store drenges" øjne, og den var et godt stykke under 0,5 euro/aktie. Efter dette er intet væsentligt ændret.
    16 timer siden · Redigeret
    ·
    Ja, mange ting har ændret sig her: 1. Bexmarilimab-resultaterne og sikkerheden er forbedret. 2. Forskerinitierede studier BEXAR og BLAZE er ved at starte. 3. Flere nye toprekrutteringer til Faron's ledelse. 4. Kineserne har slået igennem på T-car-fronten, dvs. den første kandidat har fået godkendelse. 5. Store BP'er begynder at vise interesse for disse nye kandidater, hvoraf BEX er i front med sine patenter. osv. osv.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
113 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • Mindre end et minut siden
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    Faron er en af Det Europæiske Innovationsråds (EIC) 15 bedste støttede biotekvirksomheder på BIO International Convention. Måske åbner Bruxelles' pengekraner sig derfra også... Hvad nu hvis vi beholder denne medicinske innovation selv, og ikke altid sælger alt til yankerne... Dette valg giver betydelig international synlighed. EIC's anerkendelse styrker helt sikkert BEX's position som en af Europas mest lovende immunonkologiske behandlinger. Godt godt 6/5...
    45 min. siden · Redigeret
    ·
    Dette ville være en virkelig utrolig ting, men desværre må jeg være en party pooper og konstatere, at uden en partner kan gennemførelsen af f3 være lidt for meget for Faron. Selvfølgelig, hvis et par store CRO'er blev inddraget til hjælp, så ville det måske være muligt. 🤔 Det ville påvirke Faron's værdi betydeligt, hvis BEX forblev helt i deres egne bøger. edit. Penge er altså ikke nødvendigvis det største problem, men patientantal og global styring af studier.
  • 2 timer siden · Redigeret
    ·
    Som en påmindelse, Faron's BEAM-X, som er en investigator-initieret fase II klinisk undersøgelse, og som udføres i Finland. Den undersøger kombinationen af bex og azacitidin hos patienter med akut myeloid leukæmi (AML). BEAM-X udnytter direkte signaler, der indikerer MRD-forsvinden observeret i BEXMAB-studiet. Positive resultater vil helt sikkert øge den kommercielle tiltrækningskraft og gøre bexmarilabimi mere attraktivt i potentielle partneres øjne. Nu udnyttes omkostningseffektivt investigator-initieret dataindsamling, og BEAM-X vil passende offentliggøre data og en foreløbig aflæsning før Q4-2027; hvis ikke et navn snart skrives under med blækpen, så er det ligefrem verdens ottende vidunder. BEAM-X er en god og vigtig undersøgelse, men ganske vist er BLAZE og BEXAR dem, der har potentiale til meget stærkt at ændre Faron's aktiekurs og hele historien.
  • 17 timer siden
    Hvor tænker man kursen er til vinter
    10 timer siden
    ·
    5-7
  • 17 timer siden
    ·
    Igen ses et forsøg fra overentusiastiske på at "booste" kursen op og samtidig bevise for sig selv, hvorfor de har ret, selvom de er fuldstændig på røven på grund af investeringerne i Faron. Faron's lægemiddeludvikling skrider ikke frem hurtigere end før, uanset hvor meget I forsøger at vildlede her. For et par måneder siden blev selskabets værdi vurderet med "de store drenges" øjne, og den var et godt stykke under 0,5 euro/aktie. Efter dette er intet væsentligt ændret.
    16 timer siden · Redigeret
    ·
    Ja, mange ting har ændret sig her: 1. Bexmarilimab-resultaterne og sikkerheden er forbedret. 2. Forskerinitierede studier BEXAR og BLAZE er ved at starte. 3. Flere nye toprekrutteringer til Faron's ledelse. 4. Kineserne har slået igennem på T-car-fronten, dvs. den første kandidat har fået godkendelse. 5. Store BP'er begynder at vise interesse for disse nye kandidater, hvoraf BEX er i front med sine patenter. osv. osv.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet