Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

2025 H2-regnskab
114 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    Lad os tale om fortegningsemissionen et øjeblik. Skal man deltage i emissionen, og hvad betyder det, at ejerandelen udvandes? Efter min mening er udvanding af ejerandelen en af børsverdenens overhypede frygter, i hvert fald når vi taler om et børsnoteret selskab, der ikke udbetaler udbytte. Ofte gives der et indtryk af, at hvis du ikke deltager i emissionen, mister du automatisk penge, fordi ejerandelen udvandes. I virkeligheden er sagen ikke helt så enkel. På børsen bestemmes aktiekursen af markedet. Hvis du ejer 50 000 aktier før emissionen, og emissionen gennemføres, har du stadig 50 000 aktier, selvom du ikke deltog i emissionen. Markedsværdien af dine ejede aktier bestemmes stadig af aktiekursen. Det, der dog ændrer sig, er, at din ejerandel i hele selskabet mindskes. Eksempel: En investor har 50 000 aktier i selskabet. Hans ejerandel er 0,022 %. Selskabet arrangerer en fortegningsemission i forholdet 13:9. Hvis investoren ikke deltager i emissionen: -Antallet af aktier i hans portefølje forbliver 50 000 -Hans ejerandel i hele selskabet mindskes til cirka 0,016 % Hvis investoren deltager i emissionen: -Han køber yderligere 34 700 aktier -Hans ejerandel (0.022 %) forbliver uændret En vigtig bemærkning er dog, at blot udvanding af ejerandelen alene ikke afgør investorernes resultat. Hvis emissionen foretages på rimelige vilkår, og kapitalen anvendes godt, forringes ejerens værdi ikke nødvendigvis, selvom ejerandelen mindskes. Da kursen bestemmes på børsen. Derfor handler spørgsmålet ikke kun om, hvorvidt man deltager i emissionen eller ej, men om emissionen skaber yderligere værdi i forhold til de nye aktier. Det er hverken råd, vejledning eller andet. Jeg bragte blot sagen op, da den allerede diskuteres på Forummet.
    23 min. siden
    ·
    Med denne logik burde man være tilfreds med, at Fazer holder prisen på 1 chokoladebar på 5 euro, men reducerer dens vægt fra 200 gram til for eksempel 160 gram. Man får jo stadig det samme antal chokoladebarer for 5 euro, selvom vægten er faldet. Den øgede margin garanterer dog sikkert, at virksomheden forbliver solvent, og at du også kan købe Fazer-chokolade i fremtiden.
  • 3 timer siden
    ·
    Jeg så Apkone ved stranden. Han havde en lækker baguette og drak kaffe. Avensisen skinnede flot på parkeringspladsen.
    48 min. siden
    ·
    Altid dejligt at se venner og også tilfældige forbipasserende. Nu en hurtig dukkert i havet og derefter til saunaen. Kom endelig forbi, I andre også, for at slappe af på stranden. God weekend, Von Gyttenberg og alle andre også.
  • 7 timer siden
    ·
    Bundfiskeriet fortsætter, hvorfra kunne jeg få flere penge🤣🤣😀??
    6 timer siden
    ·
    Man kunne jo prøve det samme trick, som Andy McCoy pralede med at have brugt til at tjene en guitar til sig selv i et tv-interview i starten af 80'erne. Så, intet andet end, til Amsterdam for at sælge RØV....! Ikke nu da, bare for sjov. 😅
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hilsner fra en varm solrig strand. Nu nyder Apkone sommeren og følger kun lidt med i aktiekurserne her. Ja, kaffe og en hvidløgssmørbaguette fra bageriet smager godt som en snack. Det er lidt spændende nu, om man skal øge Faron's beholdninger i porteføljerne før mulige nyheder (samlet ejerskab i dag ca. 38000 stk). Hav en god og positiv sommerbørsdag alle. T: Apkone
    7 timer siden
    ·
    I har enorme mængder af den aktie! Forhåbentlig vil ventetiden og risikoen stadig blive belønnet!
  • for 1 dag siden
    ·
    Som en relativt ny investor vil jeg gerne høre andres tanker. Hvor stor en tro har I realistisk på selskabets fremtid? Jeg ser meget optimisme, men hvad kan være de største faldgruber?
    10 timer siden
    ·
    Min tanke om fremtiden er i øjeblikket, at lægemidlet virker, men ved udgangen af næste år vil der stadig være behov for mere brofinansiering indsamlet fra en emission for at få 2b i mål. Planen er at holde nok penge til det, så jeg kan forhindre udvanding på det tidspunkt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
114 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    Lad os tale om fortegningsemissionen et øjeblik. Skal man deltage i emissionen, og hvad betyder det, at ejerandelen udvandes? Efter min mening er udvanding af ejerandelen en af børsverdenens overhypede frygter, i hvert fald når vi taler om et børsnoteret selskab, der ikke udbetaler udbytte. Ofte gives der et indtryk af, at hvis du ikke deltager i emissionen, mister du automatisk penge, fordi ejerandelen udvandes. I virkeligheden er sagen ikke helt så enkel. På børsen bestemmes aktiekursen af markedet. Hvis du ejer 50 000 aktier før emissionen, og emissionen gennemføres, har du stadig 50 000 aktier, selvom du ikke deltog i emissionen. Markedsværdien af dine ejede aktier bestemmes stadig af aktiekursen. Det, der dog ændrer sig, er, at din ejerandel i hele selskabet mindskes. Eksempel: En investor har 50 000 aktier i selskabet. Hans ejerandel er 0,022 %. Selskabet arrangerer en fortegningsemission i forholdet 13:9. Hvis investoren ikke deltager i emissionen: -Antallet af aktier i hans portefølje forbliver 50 000 -Hans ejerandel i hele selskabet mindskes til cirka 0,016 % Hvis investoren deltager i emissionen: -Han køber yderligere 34 700 aktier -Hans ejerandel (0.022 %) forbliver uændret En vigtig bemærkning er dog, at blot udvanding af ejerandelen alene ikke afgør investorernes resultat. Hvis emissionen foretages på rimelige vilkår, og kapitalen anvendes godt, forringes ejerens værdi ikke nødvendigvis, selvom ejerandelen mindskes. Da kursen bestemmes på børsen. Derfor handler spørgsmålet ikke kun om, hvorvidt man deltager i emissionen eller ej, men om emissionen skaber yderligere værdi i forhold til de nye aktier. Det er hverken råd, vejledning eller andet. Jeg bragte blot sagen op, da den allerede diskuteres på Forummet.
    23 min. siden
    ·
    Med denne logik burde man være tilfreds med, at Fazer holder prisen på 1 chokoladebar på 5 euro, men reducerer dens vægt fra 200 gram til for eksempel 160 gram. Man får jo stadig det samme antal chokoladebarer for 5 euro, selvom vægten er faldet. Den øgede margin garanterer dog sikkert, at virksomheden forbliver solvent, og at du også kan købe Fazer-chokolade i fremtiden.
  • 3 timer siden
    ·
    Jeg så Apkone ved stranden. Han havde en lækker baguette og drak kaffe. Avensisen skinnede flot på parkeringspladsen.
    48 min. siden
    ·
    Altid dejligt at se venner og også tilfældige forbipasserende. Nu en hurtig dukkert i havet og derefter til saunaen. Kom endelig forbi, I andre også, for at slappe af på stranden. God weekend, Von Gyttenberg og alle andre også.
  • 7 timer siden
    ·
    Bundfiskeriet fortsætter, hvorfra kunne jeg få flere penge🤣🤣😀??
    6 timer siden
    ·
    Man kunne jo prøve det samme trick, som Andy McCoy pralede med at have brugt til at tjene en guitar til sig selv i et tv-interview i starten af 80'erne. Så, intet andet end, til Amsterdam for at sælge RØV....! Ikke nu da, bare for sjov. 😅
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hilsner fra en varm solrig strand. Nu nyder Apkone sommeren og følger kun lidt med i aktiekurserne her. Ja, kaffe og en hvidløgssmørbaguette fra bageriet smager godt som en snack. Det er lidt spændende nu, om man skal øge Faron's beholdninger i porteføljerne før mulige nyheder (samlet ejerskab i dag ca. 38000 stk). Hav en god og positiv sommerbørsdag alle. T: Apkone
    7 timer siden
    ·
    I har enorme mængder af den aktie! Forhåbentlig vil ventetiden og risikoen stadig blive belønnet!
  • for 1 dag siden
    ·
    Som en relativt ny investor vil jeg gerne høre andres tanker. Hvor stor en tro har I realistisk på selskabets fremtid? Jeg ser meget optimisme, men hvad kan være de største faldgruber?
    10 timer siden
    ·
    Min tanke om fremtiden er i øjeblikket, at lægemidlet virker, men ved udgangen af næste år vil der stadig være behov for mere brofinansiering indsamlet fra en emission for at få 2b i mål. Planen er at holde nok penge til det, så jeg kan forhindre udvanding på det tidspunkt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
114 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
4. mar.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
27. feb. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    Lad os tale om fortegningsemissionen et øjeblik. Skal man deltage i emissionen, og hvad betyder det, at ejerandelen udvandes? Efter min mening er udvanding af ejerandelen en af børsverdenens overhypede frygter, i hvert fald når vi taler om et børsnoteret selskab, der ikke udbetaler udbytte. Ofte gives der et indtryk af, at hvis du ikke deltager i emissionen, mister du automatisk penge, fordi ejerandelen udvandes. I virkeligheden er sagen ikke helt så enkel. På børsen bestemmes aktiekursen af markedet. Hvis du ejer 50 000 aktier før emissionen, og emissionen gennemføres, har du stadig 50 000 aktier, selvom du ikke deltog i emissionen. Markedsværdien af dine ejede aktier bestemmes stadig af aktiekursen. Det, der dog ændrer sig, er, at din ejerandel i hele selskabet mindskes. Eksempel: En investor har 50 000 aktier i selskabet. Hans ejerandel er 0,022 %. Selskabet arrangerer en fortegningsemission i forholdet 13:9. Hvis investoren ikke deltager i emissionen: -Antallet af aktier i hans portefølje forbliver 50 000 -Hans ejerandel i hele selskabet mindskes til cirka 0,016 % Hvis investoren deltager i emissionen: -Han køber yderligere 34 700 aktier -Hans ejerandel (0.022 %) forbliver uændret En vigtig bemærkning er dog, at blot udvanding af ejerandelen alene ikke afgør investorernes resultat. Hvis emissionen foretages på rimelige vilkår, og kapitalen anvendes godt, forringes ejerens værdi ikke nødvendigvis, selvom ejerandelen mindskes. Da kursen bestemmes på børsen. Derfor handler spørgsmålet ikke kun om, hvorvidt man deltager i emissionen eller ej, men om emissionen skaber yderligere værdi i forhold til de nye aktier. Det er hverken råd, vejledning eller andet. Jeg bragte blot sagen op, da den allerede diskuteres på Forummet.
    23 min. siden
    ·
    Med denne logik burde man være tilfreds med, at Fazer holder prisen på 1 chokoladebar på 5 euro, men reducerer dens vægt fra 200 gram til for eksempel 160 gram. Man får jo stadig det samme antal chokoladebarer for 5 euro, selvom vægten er faldet. Den øgede margin garanterer dog sikkert, at virksomheden forbliver solvent, og at du også kan købe Fazer-chokolade i fremtiden.
  • 3 timer siden
    ·
    Jeg så Apkone ved stranden. Han havde en lækker baguette og drak kaffe. Avensisen skinnede flot på parkeringspladsen.
    48 min. siden
    ·
    Altid dejligt at se venner og også tilfældige forbipasserende. Nu en hurtig dukkert i havet og derefter til saunaen. Kom endelig forbi, I andre også, for at slappe af på stranden. God weekend, Von Gyttenberg og alle andre også.
  • 7 timer siden
    ·
    Bundfiskeriet fortsætter, hvorfra kunne jeg få flere penge🤣🤣😀??
    6 timer siden
    ·
    Man kunne jo prøve det samme trick, som Andy McCoy pralede med at have brugt til at tjene en guitar til sig selv i et tv-interview i starten af 80'erne. Så, intet andet end, til Amsterdam for at sælge RØV....! Ikke nu da, bare for sjov. 😅
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hilsner fra en varm solrig strand. Nu nyder Apkone sommeren og følger kun lidt med i aktiekurserne her. Ja, kaffe og en hvidløgssmørbaguette fra bageriet smager godt som en snack. Det er lidt spændende nu, om man skal øge Faron's beholdninger i porteføljerne før mulige nyheder (samlet ejerskab i dag ca. 38000 stk). Hav en god og positiv sommerbørsdag alle. T: Apkone
    7 timer siden
    ·
    I har enorme mængder af den aktie! Forhåbentlig vil ventetiden og risikoen stadig blive belønnet!
  • for 1 dag siden
    ·
    Som en relativt ny investor vil jeg gerne høre andres tanker. Hvor stor en tro har I realistisk på selskabets fremtid? Jeg ser meget optimisme, men hvad kan være de største faldgruber?
    10 timer siden
    ·
    Min tanke om fremtiden er i øjeblikket, at lægemidlet virker, men ved udgangen af næste år vil der stadig være behov for mere brofinansiering indsamlet fra en emission for at få 2b i mål. Planen er at holde nok penge til det, så jeg kan forhindre udvanding på det tidspunkt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet