Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Zaptec

2026 Q1-regnskab
52 dage siden
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 4 timer siden
    ·
    Zaptec – Er vækstrejsen kun i startfasen? ⚡🚗📈 Efter min mening er Zaptec et af de mest spændende teknologiselskaber på Oslo Børs. Selskabet har allerede bevist, at de kan levere gode produkter – nu handler det om at fortsætte den internationale vækst. Dette er de triggere, jeg følger: ⚡ International ekspansion Zaptec har etableret sig på flere europæiske markeder. Hvis de formår at tage markedsandele i lande som Tyskland, Storbritannien og Benelux, kan indtægtsvæksten blive betydelig. 🔋 Stigende elbilandel Selvom salget af elbiler svinger fra kvartal til kvartal, er den langsigtede trend stadig tydelig. Flere elbiler betyder et større behov for smarte og fremtidsorienterede ladeløsninger. 🏆 Teknologisk konkurrencefordel Zaptec har opbygget et stærkt omdømme gennem innovative produkter, software og regelmæssige opdateringer. Det kan blive en vigtig konkurrencefordel, når markedet modnes. 🤝 Større aftaler Nye kontrakter med boligudviklere, installatørkæder eller flådekunder kan give betydeligt volumen og styrke markedspositionen. 📈 Bedre marginer og lønsomhed Hvis salgsvolumen fortsætter med at stige, samtidig med at omkostningerne holdes under kontrol, kan lønsomheden forbedres væsentligt de næste par år. 🌍 Et marked med stort potentiale Udbygningen af ladeinfrastruktur er stadig i en tidlig fase i mange europæiske lande. Det giver Zaptec et stort marked at vokse i, hvis de fortsætter med at levere konkurrencedygtige løsninger. Der er selvfølgelig risiko. Konkurrencen er hård, og markedet påvirkes af renter, byggeaktivitet og udviklingen i elbilsalget. Ikke desto mindre mener jeg, at Zaptec har vist, at de kan udvikle produkter, som markedet efterspørger. Jeg sidder langsigtet og tror, at de næste par år kan blive meget interessante, hvis selskabet fortsætter med at levere på sin strategi. Ikke et købsråd – bare mine egne tanker som aktionær. ⚡📈🚗
    5 min. siden
    ·
    🤖🤖🤖 Ikke et købsråd -- bare mine egne tanker 🤖 🤖 🤖
  • for 2 dage siden
    ·
    Hvor langt skal denne ned da🤨 Ser vi 43 igen mon tro?
    for 1 dag siden
    ·
    Venter på at den falder under 40, så jeg kan købe mere🤑
  • for 2 dage siden
    ·
    På tre uger er det allerede faldet 10 NOK. Det ser desværre ud til, at hele sommerens retning er nedad, og efter Q2, måske/forhåbentlig stiger vi igen til mellem 50-60. Det er ret svært at se priser over 70 i år, hvis der ikke findes nogen form for stabilitet for kursen.
    for 2 dage siden
    ·
    Tænk - hvor tror du, at efterspørgslen efter de varer og tjenester Zaptec sælger er om f.eks. 3 år. Andre lande/markeder er så småt i gang. Så bekymr dig ikke om, at folk sælger om sommeren for at holde ferie 😎🏖️
  • for 3 dage siden
    ·
    Citadel Advisors med synlig short: 474 335 aktier (0,54%) https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010713936
    for 2 dage siden
    Citadel tester markedet ved at lægge Short positionen lige over EU grænse for offentliggørelse (0,50%) De går efter at “skræmme” aktionærer i Zap til at sælge! Hvis Citadel havde vurdere at Zap vil gå en negativ fremtid i møde, ville deres Short niveau typisk være i omegnen på 1 - 1,5% Historisk er Citadel meget kort i deres Short positioner.
  • for 3 dage siden
    ·
    Er ikke bekymret overhovedet. Følger handelsmønsteret tæt, og det er næsten hver dag nogen, der køber godt mod slutningen af handelsdagen. Det ser jeg som et positivt tegn. Jo tættere vi kommer på Q2, desto større tror jeg sandsynligheden er for, at markedet begynder at indregne udviklingen, og så kan kursen vende kraftigt op.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
52 dage siden
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 4 timer siden
    ·
    Zaptec – Er vækstrejsen kun i startfasen? ⚡🚗📈 Efter min mening er Zaptec et af de mest spændende teknologiselskaber på Oslo Børs. Selskabet har allerede bevist, at de kan levere gode produkter – nu handler det om at fortsætte den internationale vækst. Dette er de triggere, jeg følger: ⚡ International ekspansion Zaptec har etableret sig på flere europæiske markeder. Hvis de formår at tage markedsandele i lande som Tyskland, Storbritannien og Benelux, kan indtægtsvæksten blive betydelig. 🔋 Stigende elbilandel Selvom salget af elbiler svinger fra kvartal til kvartal, er den langsigtede trend stadig tydelig. Flere elbiler betyder et større behov for smarte og fremtidsorienterede ladeløsninger. 🏆 Teknologisk konkurrencefordel Zaptec har opbygget et stærkt omdømme gennem innovative produkter, software og regelmæssige opdateringer. Det kan blive en vigtig konkurrencefordel, når markedet modnes. 🤝 Større aftaler Nye kontrakter med boligudviklere, installatørkæder eller flådekunder kan give betydeligt volumen og styrke markedspositionen. 📈 Bedre marginer og lønsomhed Hvis salgsvolumen fortsætter med at stige, samtidig med at omkostningerne holdes under kontrol, kan lønsomheden forbedres væsentligt de næste par år. 🌍 Et marked med stort potentiale Udbygningen af ladeinfrastruktur er stadig i en tidlig fase i mange europæiske lande. Det giver Zaptec et stort marked at vokse i, hvis de fortsætter med at levere konkurrencedygtige løsninger. Der er selvfølgelig risiko. Konkurrencen er hård, og markedet påvirkes af renter, byggeaktivitet og udviklingen i elbilsalget. Ikke desto mindre mener jeg, at Zaptec har vist, at de kan udvikle produkter, som markedet efterspørger. Jeg sidder langsigtet og tror, at de næste par år kan blive meget interessante, hvis selskabet fortsætter med at levere på sin strategi. Ikke et købsråd – bare mine egne tanker som aktionær. ⚡📈🚗
    5 min. siden
    ·
    🤖🤖🤖 Ikke et købsråd -- bare mine egne tanker 🤖 🤖 🤖
  • for 2 dage siden
    ·
    Hvor langt skal denne ned da🤨 Ser vi 43 igen mon tro?
    for 1 dag siden
    ·
    Venter på at den falder under 40, så jeg kan købe mere🤑
  • for 2 dage siden
    ·
    På tre uger er det allerede faldet 10 NOK. Det ser desværre ud til, at hele sommerens retning er nedad, og efter Q2, måske/forhåbentlig stiger vi igen til mellem 50-60. Det er ret svært at se priser over 70 i år, hvis der ikke findes nogen form for stabilitet for kursen.
    for 2 dage siden
    ·
    Tænk - hvor tror du, at efterspørgslen efter de varer og tjenester Zaptec sælger er om f.eks. 3 år. Andre lande/markeder er så småt i gang. Så bekymr dig ikke om, at folk sælger om sommeren for at holde ferie 😎🏖️
  • for 3 dage siden
    ·
    Citadel Advisors med synlig short: 474 335 aktier (0,54%) https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010713936
    for 2 dage siden
    Citadel tester markedet ved at lægge Short positionen lige over EU grænse for offentliggørelse (0,50%) De går efter at “skræmme” aktionærer i Zap til at sælge! Hvis Citadel havde vurdere at Zap vil gå en negativ fremtid i møde, ville deres Short niveau typisk være i omegnen på 1 - 1,5% Historisk er Citadel meget kort i deres Short positioner.
  • for 3 dage siden
    ·
    Er ikke bekymret overhovedet. Følger handelsmønsteret tæt, og det er næsten hver dag nogen, der køber godt mod slutningen af handelsdagen. Det ser jeg som et positivt tegn. Jo tættere vi kommer på Q2, desto større tror jeg sandsynligheden er for, at markedet begynder at indregne udviklingen, og så kan kursen vende kraftigt op.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
52 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 4 timer siden
    ·
    Zaptec – Er vækstrejsen kun i startfasen? ⚡🚗📈 Efter min mening er Zaptec et af de mest spændende teknologiselskaber på Oslo Børs. Selskabet har allerede bevist, at de kan levere gode produkter – nu handler det om at fortsætte den internationale vækst. Dette er de triggere, jeg følger: ⚡ International ekspansion Zaptec har etableret sig på flere europæiske markeder. Hvis de formår at tage markedsandele i lande som Tyskland, Storbritannien og Benelux, kan indtægtsvæksten blive betydelig. 🔋 Stigende elbilandel Selvom salget af elbiler svinger fra kvartal til kvartal, er den langsigtede trend stadig tydelig. Flere elbiler betyder et større behov for smarte og fremtidsorienterede ladeløsninger. 🏆 Teknologisk konkurrencefordel Zaptec har opbygget et stærkt omdømme gennem innovative produkter, software og regelmæssige opdateringer. Det kan blive en vigtig konkurrencefordel, når markedet modnes. 🤝 Større aftaler Nye kontrakter med boligudviklere, installatørkæder eller flådekunder kan give betydeligt volumen og styrke markedspositionen. 📈 Bedre marginer og lønsomhed Hvis salgsvolumen fortsætter med at stige, samtidig med at omkostningerne holdes under kontrol, kan lønsomheden forbedres væsentligt de næste par år. 🌍 Et marked med stort potentiale Udbygningen af ladeinfrastruktur er stadig i en tidlig fase i mange europæiske lande. Det giver Zaptec et stort marked at vokse i, hvis de fortsætter med at levere konkurrencedygtige løsninger. Der er selvfølgelig risiko. Konkurrencen er hård, og markedet påvirkes af renter, byggeaktivitet og udviklingen i elbilsalget. Ikke desto mindre mener jeg, at Zaptec har vist, at de kan udvikle produkter, som markedet efterspørger. Jeg sidder langsigtet og tror, at de næste par år kan blive meget interessante, hvis selskabet fortsætter med at levere på sin strategi. Ikke et købsråd – bare mine egne tanker som aktionær. ⚡📈🚗
    5 min. siden
    ·
    🤖🤖🤖 Ikke et købsråd -- bare mine egne tanker 🤖 🤖 🤖
  • for 2 dage siden
    ·
    Hvor langt skal denne ned da🤨 Ser vi 43 igen mon tro?
    for 1 dag siden
    ·
    Venter på at den falder under 40, så jeg kan købe mere🤑
  • for 2 dage siden
    ·
    På tre uger er det allerede faldet 10 NOK. Det ser desværre ud til, at hele sommerens retning er nedad, og efter Q2, måske/forhåbentlig stiger vi igen til mellem 50-60. Det er ret svært at se priser over 70 i år, hvis der ikke findes nogen form for stabilitet for kursen.
    for 2 dage siden
    ·
    Tænk - hvor tror du, at efterspørgslen efter de varer og tjenester Zaptec sælger er om f.eks. 3 år. Andre lande/markeder er så småt i gang. Så bekymr dig ikke om, at folk sælger om sommeren for at holde ferie 😎🏖️
  • for 3 dage siden
    ·
    Citadel Advisors med synlig short: 474 335 aktier (0,54%) https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010713936
    for 2 dage siden
    Citadel tester markedet ved at lægge Short positionen lige over EU grænse for offentliggørelse (0,50%) De går efter at “skræmme” aktionærer i Zap til at sælge! Hvis Citadel havde vurdere at Zap vil gå en negativ fremtid i møde, ville deres Short niveau typisk være i omegnen på 1 - 1,5% Historisk er Citadel meget kort i deres Short positioner.
  • for 3 dage siden
    ·
    Er ikke bekymret overhovedet. Følger handelsmønsteret tæt, og det er næsten hver dag nogen, der køber godt mod slutningen af handelsdagen. Det ser jeg som et positivt tegn. Jo tættere vi kommer på Q2, desto større tror jeg sandsynligheden er for, at markedet begynder at indregne udviklingen, og så kan kursen vende kraftigt op.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet