Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Zaptec

2026 Q1-regnskab
47 dage siden
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
103--
787--
185--
19--
220--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    ·
    https://businessmotoring.co.uk/zaptec-go-among-first-to-carry-mercury-ev-charger-certification/ Mercury-certificeringen viser, at Zaptec er langt fremme teknologisk og er blandt de første laderproducenter, der opfylder denne nye standard for smart opladning og fremtidige energitjenester. Betydning for Zaptec: * Styrker konkurrencepositionen. * Kan gøre det lettere at vinde kontrakter med energiselskaber og større kunder. * Bedre rustet til fremtidige løsninger som smart opladning og Vehicle-to-Grid (V2G). * Underbygger indtrykket af Zaptec som en teknologileder.
  • for 1 dag siden
    ·
    Min vurdering af Zaptec frem mod årsslut: Q1 var rekordstærkt med 457 MNOK i omsætning, og ordrebogen ved udgangen af kvartalet var på hele 737 MNOK. Samtidig ser vi fortsat stærk vækst på det europæiske elbilmarked, hvilket giver et godt grundlag for yderligere vækst. Min grove vurdering: * Under 70 kr ved årsslut: 25 % * 70–100 kr ved årsslut: 45 % * Over 100 kr ved årsslut: 30 % For at nå 100 kr tror jeg, vi skal se: * Stærk Q2-rapport * Fortsat vækst i ordreindgang * Gode marginer * Positive signaler for andet halvår Personligt følger jeg mest med på ordrebog og ordreindgang. Hvis disse fortsætter med at vokse, samtidig med at marginerne holder sig oppe, kan markedet muligvis skulle genprissætte selskabet betydeligt højere end i dag. Dette er kun mine egne vurderinger og ikke investeringsråd. https://climate.ec.europa.eu/news-other-reads/news/electric-car-sales-surge-high-oil-prices-drive-shift-away-fossil-fuels-2026-06-16_en
    14 timer siden
    ·
    Vi satser 70kr mod Q2
  • for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    ·
    Sonepar er stor i Europa og ikke mindst i Tyskland, så dette er helt i tråd med strategien.
  • for 3 dage siden
    Det er da besynderligt, at på dage hvor omsætningen er lav, er der altid én eller to der er meget ivrige efter at få solgt zaptec, også selv om aktien falder med 4-5%. Nu hvor aktien stiger er vedkommende ikke interesseret i at sælge. Tænk over det inden i sælger jeres Zaptec aktier.
    for 3 dage siden
    ·
    Mener du, det er Mr. 🤖
  • 18. jun.
    ·
    Håber I, der solgte i dag, finder gode alternativer. Vi prøver alle at finde vores vej i Mr market 😇
    for 3 dage siden
    Sælger ikke et guldæg
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
47 dage siden
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    ·
    https://businessmotoring.co.uk/zaptec-go-among-first-to-carry-mercury-ev-charger-certification/ Mercury-certificeringen viser, at Zaptec er langt fremme teknologisk og er blandt de første laderproducenter, der opfylder denne nye standard for smart opladning og fremtidige energitjenester. Betydning for Zaptec: * Styrker konkurrencepositionen. * Kan gøre det lettere at vinde kontrakter med energiselskaber og større kunder. * Bedre rustet til fremtidige løsninger som smart opladning og Vehicle-to-Grid (V2G). * Underbygger indtrykket af Zaptec som en teknologileder.
  • for 1 dag siden
    ·
    Min vurdering af Zaptec frem mod årsslut: Q1 var rekordstærkt med 457 MNOK i omsætning, og ordrebogen ved udgangen af kvartalet var på hele 737 MNOK. Samtidig ser vi fortsat stærk vækst på det europæiske elbilmarked, hvilket giver et godt grundlag for yderligere vækst. Min grove vurdering: * Under 70 kr ved årsslut: 25 % * 70–100 kr ved årsslut: 45 % * Over 100 kr ved årsslut: 30 % For at nå 100 kr tror jeg, vi skal se: * Stærk Q2-rapport * Fortsat vækst i ordreindgang * Gode marginer * Positive signaler for andet halvår Personligt følger jeg mest med på ordrebog og ordreindgang. Hvis disse fortsætter med at vokse, samtidig med at marginerne holder sig oppe, kan markedet muligvis skulle genprissætte selskabet betydeligt højere end i dag. Dette er kun mine egne vurderinger og ikke investeringsråd. https://climate.ec.europa.eu/news-other-reads/news/electric-car-sales-surge-high-oil-prices-drive-shift-away-fossil-fuels-2026-06-16_en
    14 timer siden
    ·
    Vi satser 70kr mod Q2
  • for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    ·
    Sonepar er stor i Europa og ikke mindst i Tyskland, så dette er helt i tråd med strategien.
  • for 3 dage siden
    Det er da besynderligt, at på dage hvor omsætningen er lav, er der altid én eller to der er meget ivrige efter at få solgt zaptec, også selv om aktien falder med 4-5%. Nu hvor aktien stiger er vedkommende ikke interesseret i at sælge. Tænk over det inden i sælger jeres Zaptec aktier.
    for 3 dage siden
    ·
    Mener du, det er Mr. 🤖
  • 18. jun.
    ·
    Håber I, der solgte i dag, finder gode alternativer. Vi prøver alle at finde vores vej i Mr market 😇
    for 3 dage siden
    Sælger ikke et guldæg
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
103--
787--
185--
19--
220--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
47 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    ·
    https://businessmotoring.co.uk/zaptec-go-among-first-to-carry-mercury-ev-charger-certification/ Mercury-certificeringen viser, at Zaptec er langt fremme teknologisk og er blandt de første laderproducenter, der opfylder denne nye standard for smart opladning og fremtidige energitjenester. Betydning for Zaptec: * Styrker konkurrencepositionen. * Kan gøre det lettere at vinde kontrakter med energiselskaber og større kunder. * Bedre rustet til fremtidige løsninger som smart opladning og Vehicle-to-Grid (V2G). * Underbygger indtrykket af Zaptec som en teknologileder.
  • for 1 dag siden
    ·
    Min vurdering af Zaptec frem mod årsslut: Q1 var rekordstærkt med 457 MNOK i omsætning, og ordrebogen ved udgangen af kvartalet var på hele 737 MNOK. Samtidig ser vi fortsat stærk vækst på det europæiske elbilmarked, hvilket giver et godt grundlag for yderligere vækst. Min grove vurdering: * Under 70 kr ved årsslut: 25 % * 70–100 kr ved årsslut: 45 % * Over 100 kr ved årsslut: 30 % For at nå 100 kr tror jeg, vi skal se: * Stærk Q2-rapport * Fortsat vækst i ordreindgang * Gode marginer * Positive signaler for andet halvår Personligt følger jeg mest med på ordrebog og ordreindgang. Hvis disse fortsætter med at vokse, samtidig med at marginerne holder sig oppe, kan markedet muligvis skulle genprissætte selskabet betydeligt højere end i dag. Dette er kun mine egne vurderinger og ikke investeringsråd. https://climate.ec.europa.eu/news-other-reads/news/electric-car-sales-surge-high-oil-prices-drive-shift-away-fossil-fuels-2026-06-16_en
    14 timer siden
    ·
    Vi satser 70kr mod Q2
  • for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    ·
    Sonepar er stor i Europa og ikke mindst i Tyskland, så dette er helt i tråd med strategien.
  • for 3 dage siden
    Det er da besynderligt, at på dage hvor omsætningen er lav, er der altid én eller to der er meget ivrige efter at få solgt zaptec, også selv om aktien falder med 4-5%. Nu hvor aktien stiger er vedkommende ikke interesseret i at sælge. Tænk over det inden i sælger jeres Zaptec aktier.
    for 3 dage siden
    ·
    Mener du, det er Mr. 🤖
  • 18. jun.
    ·
    Håber I, der solgte i dag, finder gode alternativer. Vi prøver alle at finde vores vej i Mr market 😇
    for 3 dage siden
    Sælger ikke et guldæg
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
103--
787--
185--
19--
220--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet