2025 Q3-regnskab
46 dage siden39 min
0,10 EUR/aktie
Seneste udbytte
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antal
Køb
446
Sælg
Antal
1.423
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 3 | - | - | ||
| 68 | - | - | ||
| 20 | - | - | ||
| 140 | - | - | ||
| 16 | - | - |
Højest
16,56VWAP
Lavest
15,76OmsætningAntal
0,9 55.641
VWAP
Højest
16,56Lavest
15,76OmsætningAntal
0,9 55.641
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 29. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 12. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 30. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 12. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 1. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·16 timer sidenEfter udgivelsen af Control Resonant tog jeg på en "lille" opdagelsesrejse i Youtubes og Twitchs verden, samt hvad CR betyder for Remedy selv: Indtil videre er jeg ikke stødt på en eneste spilstreamer, der har fundet CR's trailer afskrækkende. Efter at have set Livestreams og generelle meninger om Resonants udgivelsesmateriale, er folks reaktioner, mildt sagt, eksploderet, f.eks. på grund af hypen fra traileren, annonceringen af udgivelsesdatoen, og et stort antal har erklæret, at det nyeste Control er numero uno blandt næste års spilkøb. CR betragtes allerede nu som et af næste års hotteste spil-løfter. Hvad der også var en værdifuld del af traileren, var selve visningerne af gameplay, som mange udgivere ikke havde til arrangementet. Resonant hævede barren højt for den cinematiske del ved Game Awards, hvilket har ført til kommentarer, der har betragtet Resonants cinematiske del som en af de bedste præsentationer for et nyt spil. Kritik er dog kommet angående trailerens længde, altså at nogle har fundet dette for langt som en præsentationsvideo. En interessant ændring med Resonant er, at dette er Remedys første action-rollespil. Med traileren, i stedet for at gå med Remedys gamle velkendte 'firegun'-stil, ser Resonant ud til, med denne viden, primært at være baseret på 'melee'-kamp, hvilket mange har fundet meget velkomment. Samtidig skaber det et sjovt twist, da Jesse (Control 1 hovedperson) brugte mere skydevåben, så er Dylan i Resonant en nærkampsfokuseret karakter, der skaber en mere intens og alsidig mulighed i kampsektionerne. Hvad der er velkomment, er, at Resonant ikke kræver, at man spiller Control 1, men det hjælper selvfølgelig med at forstå historien, hvis Control 1 er spillet. Dette hjælper mere med, at spillet når ud til spillere, der ikke er bekendt med Controls egen historie. En stor tilføjelse til dette er, at det er en selvudgivelse, hvilket betyder, at der ikke er nogen begrænsninger for, hvilke platforme spillet udgives på. Personlig opsummering: Control Resonant har indtil videre det største potentiale til at nå forskellige spillergrupper end noget tidligere Remedy-spil. Det er dog en ny erobring inden for action-rollespillenes verden, hvilket skaber et vist spørgsmålstegn ved, om Control Resonant vil opfylde kravene til denne spillestil, som spillere af denne genre forventer. For mig, med traileren, især gameplayet, er forventningerne høje til, at Resonant vil opfylde forventningerne, og jeg forventer endda, at det vil overgå disse forventninger med Remedys karakteristiske velkendte mærkelige træk, som har vist sig at skille sig ud fra mængden på en potentiel måde. Forventningerne er høje, og spilverdenen har taget imod Resonant-traileren, virkelig, MEGET godt. Indsatsen er også meget høj med hensyn til spillets succes, som Remedys kommunikationsdirektør Thomas Puha har sagt: ”Det er klart, at dette er vores vigtigste udgivelse til dato”. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011617463.html·15 timer siden · RedigeretGode observationer og overvejelser! Efter min mening er RPG det eneste rigtige valg, fordi Remedys spil har manglet dybere karakterudvikling, og selve gameplayet har ofte været praktisk talt færdigspillet, når historien var slut. Så jeg håber i det mindste, at man kan vende tilbage til selve spillet, selv efter historien er slut.
- ·for 1 dag sidenDet er sjældent, man ser et selskab lykkes med at time sine aktietilbagekøb så taktisk.·for 1 dag sidenVirksomheden har stor tillid til sin egen drift, og det burde investorerne også have.
- ·for 1 dag sidenIntet nævnt om Max Payne remakes vil nogen overhovedet have de spil hvad er meningen·for 1 dag sidenDet var ikke nogen Remedys pressekonference 😂
- ·for 1 dag sidenTraileren var imponerende, men vi må se, hvordan slutproduktet bliver. Udgivelse sandsynligvis sent 26, og budgettet er nok omkring 50 millioner mindst. Max Payne 1 og 2 Remake, udkommer det overhovedet næste år, når der intet bliver sagt om det. Control Resonant skal lykkes med sit salg. Ellers går det dårligt.·for 1 dag sidenTænk hvis de udgiver GTA6 samtidig...jeg ville ikke blive overrasket.
- ·for 2 dage siden2026 control efterfølger ude jippii·for 1 dag sidenEn ret interessant beslutning at gå i action-RPG-retning. Der kan være en stor potentiel spillerbase der. Soulslike-spil har banet vejen, hvorfra Remedy kan udskære sin egen sti med sit eget twist. Nærkamp giver efter min mening flere spilmekaniske muligheder. Jeg begyndte i hvert fald at blive træt af at skyde med ineffektive våben. I nærkamp er det lettere at skabe sjove parerings-/undvigelses-/modangrebs-/kombo-muligheder.·for 1 dag sidenRemedy ser ud til at gøre nye fremstød nu, på den anden side, hvad man så af gameplay virkede slet ikke som en dårlig løsning, indtil videre.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
46 dage siden39 min
0,10 EUR/aktie
Seneste udbytte
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·16 timer sidenEfter udgivelsen af Control Resonant tog jeg på en "lille" opdagelsesrejse i Youtubes og Twitchs verden, samt hvad CR betyder for Remedy selv: Indtil videre er jeg ikke stødt på en eneste spilstreamer, der har fundet CR's trailer afskrækkende. Efter at have set Livestreams og generelle meninger om Resonants udgivelsesmateriale, er folks reaktioner, mildt sagt, eksploderet, f.eks. på grund af hypen fra traileren, annonceringen af udgivelsesdatoen, og et stort antal har erklæret, at det nyeste Control er numero uno blandt næste års spilkøb. CR betragtes allerede nu som et af næste års hotteste spil-løfter. Hvad der også var en værdifuld del af traileren, var selve visningerne af gameplay, som mange udgivere ikke havde til arrangementet. Resonant hævede barren højt for den cinematiske del ved Game Awards, hvilket har ført til kommentarer, der har betragtet Resonants cinematiske del som en af de bedste præsentationer for et nyt spil. Kritik er dog kommet angående trailerens længde, altså at nogle har fundet dette for langt som en præsentationsvideo. En interessant ændring med Resonant er, at dette er Remedys første action-rollespil. Med traileren, i stedet for at gå med Remedys gamle velkendte 'firegun'-stil, ser Resonant ud til, med denne viden, primært at være baseret på 'melee'-kamp, hvilket mange har fundet meget velkomment. Samtidig skaber det et sjovt twist, da Jesse (Control 1 hovedperson) brugte mere skydevåben, så er Dylan i Resonant en nærkampsfokuseret karakter, der skaber en mere intens og alsidig mulighed i kampsektionerne. Hvad der er velkomment, er, at Resonant ikke kræver, at man spiller Control 1, men det hjælper selvfølgelig med at forstå historien, hvis Control 1 er spillet. Dette hjælper mere med, at spillet når ud til spillere, der ikke er bekendt med Controls egen historie. En stor tilføjelse til dette er, at det er en selvudgivelse, hvilket betyder, at der ikke er nogen begrænsninger for, hvilke platforme spillet udgives på. Personlig opsummering: Control Resonant har indtil videre det største potentiale til at nå forskellige spillergrupper end noget tidligere Remedy-spil. Det er dog en ny erobring inden for action-rollespillenes verden, hvilket skaber et vist spørgsmålstegn ved, om Control Resonant vil opfylde kravene til denne spillestil, som spillere af denne genre forventer. For mig, med traileren, især gameplayet, er forventningerne høje til, at Resonant vil opfylde forventningerne, og jeg forventer endda, at det vil overgå disse forventninger med Remedys karakteristiske velkendte mærkelige træk, som har vist sig at skille sig ud fra mængden på en potentiel måde. Forventningerne er høje, og spilverdenen har taget imod Resonant-traileren, virkelig, MEGET godt. Indsatsen er også meget høj med hensyn til spillets succes, som Remedys kommunikationsdirektør Thomas Puha har sagt: ”Det er klart, at dette er vores vigtigste udgivelse til dato”. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011617463.html·15 timer siden · RedigeretGode observationer og overvejelser! Efter min mening er RPG det eneste rigtige valg, fordi Remedys spil har manglet dybere karakterudvikling, og selve gameplayet har ofte været praktisk talt færdigspillet, når historien var slut. Så jeg håber i det mindste, at man kan vende tilbage til selve spillet, selv efter historien er slut.
- ·for 1 dag sidenDet er sjældent, man ser et selskab lykkes med at time sine aktietilbagekøb så taktisk.·for 1 dag sidenVirksomheden har stor tillid til sin egen drift, og det burde investorerne også have.
- ·for 1 dag sidenIntet nævnt om Max Payne remakes vil nogen overhovedet have de spil hvad er meningen·for 1 dag sidenDet var ikke nogen Remedys pressekonference 😂
- ·for 1 dag sidenTraileren var imponerende, men vi må se, hvordan slutproduktet bliver. Udgivelse sandsynligvis sent 26, og budgettet er nok omkring 50 millioner mindst. Max Payne 1 og 2 Remake, udkommer det overhovedet næste år, når der intet bliver sagt om det. Control Resonant skal lykkes med sit salg. Ellers går det dårligt.·for 1 dag sidenTænk hvis de udgiver GTA6 samtidig...jeg ville ikke blive overrasket.
- ·for 2 dage siden2026 control efterfølger ude jippii·for 1 dag sidenEn ret interessant beslutning at gå i action-RPG-retning. Der kan være en stor potentiel spillerbase der. Soulslike-spil har banet vejen, hvorfra Remedy kan udskære sin egen sti med sit eget twist. Nærkamp giver efter min mening flere spilmekaniske muligheder. Jeg begyndte i hvert fald at blive træt af at skyde med ineffektive våben. I nærkamp er det lettere at skabe sjove parerings-/undvigelses-/modangrebs-/kombo-muligheder.·for 1 dag sidenRemedy ser ud til at gøre nye fremstød nu, på den anden side, hvad man så af gameplay virkede slet ikke som en dårlig løsning, indtil videre.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antal
Køb
446
Sælg
Antal
1.423
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 3 | - | - | ||
| 68 | - | - | ||
| 20 | - | - | ||
| 140 | - | - | ||
| 16 | - | - |
Højest
16,56VWAP
Lavest
15,76OmsætningAntal
0,9 55.641
VWAP
Højest
16,56Lavest
15,76OmsætningAntal
0,9 55.641
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 29. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 12. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 30. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 12. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 1. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-regnskab
46 dage siden39 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 29. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 12. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 30. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 12. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 1. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
0,10 EUR/aktie
Seneste udbytte
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·16 timer sidenEfter udgivelsen af Control Resonant tog jeg på en "lille" opdagelsesrejse i Youtubes og Twitchs verden, samt hvad CR betyder for Remedy selv: Indtil videre er jeg ikke stødt på en eneste spilstreamer, der har fundet CR's trailer afskrækkende. Efter at have set Livestreams og generelle meninger om Resonants udgivelsesmateriale, er folks reaktioner, mildt sagt, eksploderet, f.eks. på grund af hypen fra traileren, annonceringen af udgivelsesdatoen, og et stort antal har erklæret, at det nyeste Control er numero uno blandt næste års spilkøb. CR betragtes allerede nu som et af næste års hotteste spil-løfter. Hvad der også var en værdifuld del af traileren, var selve visningerne af gameplay, som mange udgivere ikke havde til arrangementet. Resonant hævede barren højt for den cinematiske del ved Game Awards, hvilket har ført til kommentarer, der har betragtet Resonants cinematiske del som en af de bedste præsentationer for et nyt spil. Kritik er dog kommet angående trailerens længde, altså at nogle har fundet dette for langt som en præsentationsvideo. En interessant ændring med Resonant er, at dette er Remedys første action-rollespil. Med traileren, i stedet for at gå med Remedys gamle velkendte 'firegun'-stil, ser Resonant ud til, med denne viden, primært at være baseret på 'melee'-kamp, hvilket mange har fundet meget velkomment. Samtidig skaber det et sjovt twist, da Jesse (Control 1 hovedperson) brugte mere skydevåben, så er Dylan i Resonant en nærkampsfokuseret karakter, der skaber en mere intens og alsidig mulighed i kampsektionerne. Hvad der er velkomment, er, at Resonant ikke kræver, at man spiller Control 1, men det hjælper selvfølgelig med at forstå historien, hvis Control 1 er spillet. Dette hjælper mere med, at spillet når ud til spillere, der ikke er bekendt med Controls egen historie. En stor tilføjelse til dette er, at det er en selvudgivelse, hvilket betyder, at der ikke er nogen begrænsninger for, hvilke platforme spillet udgives på. Personlig opsummering: Control Resonant har indtil videre det største potentiale til at nå forskellige spillergrupper end noget tidligere Remedy-spil. Det er dog en ny erobring inden for action-rollespillenes verden, hvilket skaber et vist spørgsmålstegn ved, om Control Resonant vil opfylde kravene til denne spillestil, som spillere af denne genre forventer. For mig, med traileren, især gameplayet, er forventningerne høje til, at Resonant vil opfylde forventningerne, og jeg forventer endda, at det vil overgå disse forventninger med Remedys karakteristiske velkendte mærkelige træk, som har vist sig at skille sig ud fra mængden på en potentiel måde. Forventningerne er høje, og spilverdenen har taget imod Resonant-traileren, virkelig, MEGET godt. Indsatsen er også meget høj med hensyn til spillets succes, som Remedys kommunikationsdirektør Thomas Puha har sagt: ”Det er klart, at dette er vores vigtigste udgivelse til dato”. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011617463.html·15 timer siden · RedigeretGode observationer og overvejelser! Efter min mening er RPG det eneste rigtige valg, fordi Remedys spil har manglet dybere karakterudvikling, og selve gameplayet har ofte været praktisk talt færdigspillet, når historien var slut. Så jeg håber i det mindste, at man kan vende tilbage til selve spillet, selv efter historien er slut.
- ·for 1 dag sidenDet er sjældent, man ser et selskab lykkes med at time sine aktietilbagekøb så taktisk.·for 1 dag sidenVirksomheden har stor tillid til sin egen drift, og det burde investorerne også have.
- ·for 1 dag sidenIntet nævnt om Max Payne remakes vil nogen overhovedet have de spil hvad er meningen·for 1 dag sidenDet var ikke nogen Remedys pressekonference 😂
- ·for 1 dag sidenTraileren var imponerende, men vi må se, hvordan slutproduktet bliver. Udgivelse sandsynligvis sent 26, og budgettet er nok omkring 50 millioner mindst. Max Payne 1 og 2 Remake, udkommer det overhovedet næste år, når der intet bliver sagt om det. Control Resonant skal lykkes med sit salg. Ellers går det dårligt.·for 1 dag sidenTænk hvis de udgiver GTA6 samtidig...jeg ville ikke blive overrasket.
- ·for 2 dage siden2026 control efterfølger ude jippii·for 1 dag sidenEn ret interessant beslutning at gå i action-RPG-retning. Der kan være en stor potentiel spillerbase der. Soulslike-spil har banet vejen, hvorfra Remedy kan udskære sin egen sti med sit eget twist. Nærkamp giver efter min mening flere spilmekaniske muligheder. Jeg begyndte i hvert fald at blive træt af at skyde med ineffektive våben. I nærkamp er det lettere at skabe sjove parerings-/undvigelses-/modangrebs-/kombo-muligheder.·for 1 dag sidenRemedy ser ud til at gøre nye fremstød nu, på den anden side, hvad man så af gameplay virkede slet ikke som en dårlig løsning, indtil videre.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antal
Køb
446
Sælg
Antal
1.423
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 3 | - | - | ||
| 68 | - | - | ||
| 20 | - | - | ||
| 140 | - | - | ||
| 16 | - | - |
Højest
16,56VWAP
Lavest
15,76OmsætningAntal
0,9 55.641
VWAP
Højest
16,56Lavest
15,76OmsætningAntal
0,9 55.641
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






