Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Unity Software

Unity Software

38,97USD
+3,34% (+1,26)
I dag
Højest39,29
Lavest36,91
Omsætning
107,7 MUSD
38,97USD
+3,34% (+1,26)
I dag
Højest39,29
Lavest36,91
Omsætning
107,7 MUSD

Unity Software

Unity Software

38,97USD
+3,34% (+1,26)
I dag
Højest39,29
Lavest36,91
Omsætning
107,7 MUSD
38,97USD
+3,34% (+1,26)
I dag
Højest39,29
Lavest36,91
Omsætning
107,7 MUSD

Unity Software

Unity Software

38,97USD
+3,34% (+1,26)
I dag
Højest39,29
Lavest36,91
Omsætning
107,7 MUSD
38,97USD
+3,34% (+1,26)
I dag
Højest39,29
Lavest36,91
Omsætning
107,7 MUSD
Q3
16 dage siden58 min

Ordredybde

Antal
Køb
25
Sælg
Antal
120

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
39,29
VWAP
38,29
Lavest
36,91
OmsætningAntal
107,7 4.869.108
VWAP
38,29
Højest
39,29
Lavest
36,91
OmsætningAntal
107,7 4.869.108

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
Finanskalender er ikke tilgængelig
Tidligere begivenheder
2025 Q35. nov.
2025 Q26. aug.
2025 Generalforsamling11. jun.
2025 Q17. maj
2024 Årsregnskab21. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Hvis nogle skulle undre sig over dagens stigning, så skyldes det formentligt, at der til dagens main keynote til Unite 2025 i Barcelona (Unitys årlige developer-konference) pludselig dukkede en uventet gæst op på scenen: Tim Sweeney, stifter og CEO i ærkekonkurrenten Epic Games, udvikleren bag Unreal Engine, der ejer den anden del af markedet (high end - særligt konsol og PC spil). Men Sweeny er så glad for Unitys nye in-app purchase API, at han løftede slørede for at det nu også integreres ind i Unreal Engine - der giver altså spil udviklere muligheden for at udbyde microtransactions/køb i spil, helt uden om Apple's (og Google's) betalingssystem - så spiludviklerne kan undgå at afgive 15% i gebyr den vej, samt nyde godt af en one-stop-shop, hvor alt det tekniske bagvedliggende klares nemt. Nogen ville måske huske, at der i de sidste mange år har kørt store retssager mellem Epic Games og Apple (og Google), efter de med en opdatering til megahittet Fortnite (som de har udviklet first party i Unreal Engine) pludselig begyndte at tilbyde in-app purchases uden om de daværende påkrævede betalingssystemer i app stores. Fortnite blev fjernet fra app stores, men vandt i sidste ende spørgsmålene og dermed, tvang Apple (og Google) til at åbne op. Netop disse nye regler, muliggør dette produkt fra Unity. Derudover, kan Unity spil nu udgives direkte inde i Fortnite selv - som altså er ved at udvikle sig til en Roblox-lignende oplevelse, hvor brugere selv kan udvikle mini-games/udvidelser til, og tjene penge på direkte.
  • 5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Fra mit X i dag: "Vector har vist sig at være skalerbart og yderst performant..." - $U CEO Matt Bromberg Med dette + at mobil annoncespend ser mere positivt ud, er der nu intet, der står i vejen for fortsat bæredygtig vækst for Unity. Unity 6-downloads er steget 42% sammenlignet med blot sidste kvartal (nærmer sig 10 millioner) Lige så begejstret for Vectors 90% adoption af data framework. For dem, der ikke ved det, betyder 90% adoption, at Vector er næsten fuldt implementeret på tværs af Unitys annonceøkosystem. Det er kæmpestort! Unitys nye in-app purchase-tilføjelse er et perfekt eksempel på en service, som kun Unity kan tilbyde – indbygget og dybt integreret i den engine, som spiludviklere allerede bruger. For nu, blot en value-add, men med flere lignende tiltag kan $U gøre det til et andet meningsfuldt produkt over tid.
  • 5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Unity Software 🚀 Handler 18% højere i formarkedet ifølge investing.com Unity Software (NYSE: U) rapporterede tredje kvartals EPS på $0.20, $0.43 bedre end analytikernes estimat på $-0.23. Omsætningen for kvartalet landede på $471M mod konsensusestimatet på $452.76M.
    5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Efter markedsåbningen har Pump-N-Dump-tradere lukket deres positioner, og vanviddet har lagt sig. Unity er nu 📈10% på 3. kvartals EPS beat ✅ og revenue beat✅
  • 21. okt.
    21. okt.
    Er der gode nyheder i dag? 🤔
  • 18. sep.
    18. sep.
    Jeg har skrevet en tråd på X. Her er den oversat til dansk (med GPT) + samlet: I forbindelse med Zuckerbergs Unity-kommentar på Meta Connect: "[Meta Horizon Engine] replaces Unity Runtime, which is great by the way, but just wasn't built for this usecase". Man skal dog ikke gå i panik – Meta har arbejdet på denne motor i årevis, og den driver allerede størstedelen af deres egne first-party spatial apps. Unity har derfor ikke været helt så central hos netop Meta, som det ellers kunne se ud. Det vigtige er, at Meta nu også ruller det ud til tredjepartsudviklere, hvor Unity sidder på omkring 80 % af VR-markedet på deres platform. Hvis Horizon ikke leverer fuld funktionalitet og en robust udvikleroplevelse, vil de møde modstand – og udviklere kan være højtråbende, som Unitys tidligere kriser har vist. Andre Big Tech-satsninger på spilmotorer (såsom Amazons Lumberyard) er faldet til jorden, selvom de både havde store fordele og endda blev gjort gratis. At tvinge adoption igennem kan virke på kort sigt, men lad os se hvordan det går. $META fører an i kapløbet om platformen der skal efterfølge smartphonen – lykkes dette netop dette projekt med Horizon Engine, ser jeg det som første reelle trussel mod min $U long-case, jeg har stødt på. Hvis ikke? Så står Unitys voldgrav stærkere end nogensinde..
    19. sep.
    19. sep.
    Ved nærmere undersøgelse, viser det sig, at Zuckerberg (og overskrifterne) er misledende. Han blander sine ønsker/vision for fremtiden sammen med annonceringen. Det eneste sted Unity erstattes foreløbig er i Horizon Worlds - Metas eget Metaverse game, samt Horizon Home - hjemmeskærmen/landing page når man tager VR brillerne på. Det svarer til at Roblox bruger sin egen motor + editor (hvilket de allerede gør). Så det interessante er måske her, at Zuck har afsløret sine long-term planer. Men de tør altså ikke erstatte Unity for 3. parts udviklere endnu.
    19. sep. · Redigeret
    19. sep. · Redigeret
    Bortset fra at Roblox, modsat Horizons, faktisk har en brugerbase :-) Point being: Meta har brug for at udviklere hopper på vognen og laver noget fedt. Vi gider ikke lære en ny engine hvis vi kan slippe.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Q3
16 dage siden58 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Hvis nogle skulle undre sig over dagens stigning, så skyldes det formentligt, at der til dagens main keynote til Unite 2025 i Barcelona (Unitys årlige developer-konference) pludselig dukkede en uventet gæst op på scenen: Tim Sweeney, stifter og CEO i ærkekonkurrenten Epic Games, udvikleren bag Unreal Engine, der ejer den anden del af markedet (high end - særligt konsol og PC spil). Men Sweeny er så glad for Unitys nye in-app purchase API, at han løftede slørede for at det nu også integreres ind i Unreal Engine - der giver altså spil udviklere muligheden for at udbyde microtransactions/køb i spil, helt uden om Apple's (og Google's) betalingssystem - så spiludviklerne kan undgå at afgive 15% i gebyr den vej, samt nyde godt af en one-stop-shop, hvor alt det tekniske bagvedliggende klares nemt. Nogen ville måske huske, at der i de sidste mange år har kørt store retssager mellem Epic Games og Apple (og Google), efter de med en opdatering til megahittet Fortnite (som de har udviklet first party i Unreal Engine) pludselig begyndte at tilbyde in-app purchases uden om de daværende påkrævede betalingssystemer i app stores. Fortnite blev fjernet fra app stores, men vandt i sidste ende spørgsmålene og dermed, tvang Apple (og Google) til at åbne op. Netop disse nye regler, muliggør dette produkt fra Unity. Derudover, kan Unity spil nu udgives direkte inde i Fortnite selv - som altså er ved at udvikle sig til en Roblox-lignende oplevelse, hvor brugere selv kan udvikle mini-games/udvidelser til, og tjene penge på direkte.
  • 5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Fra mit X i dag: "Vector har vist sig at være skalerbart og yderst performant..." - $U CEO Matt Bromberg Med dette + at mobil annoncespend ser mere positivt ud, er der nu intet, der står i vejen for fortsat bæredygtig vækst for Unity. Unity 6-downloads er steget 42% sammenlignet med blot sidste kvartal (nærmer sig 10 millioner) Lige så begejstret for Vectors 90% adoption af data framework. For dem, der ikke ved det, betyder 90% adoption, at Vector er næsten fuldt implementeret på tværs af Unitys annonceøkosystem. Det er kæmpestort! Unitys nye in-app purchase-tilføjelse er et perfekt eksempel på en service, som kun Unity kan tilbyde – indbygget og dybt integreret i den engine, som spiludviklere allerede bruger. For nu, blot en value-add, men med flere lignende tiltag kan $U gøre det til et andet meningsfuldt produkt over tid.
  • 5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Unity Software 🚀 Handler 18% højere i formarkedet ifølge investing.com Unity Software (NYSE: U) rapporterede tredje kvartals EPS på $0.20, $0.43 bedre end analytikernes estimat på $-0.23. Omsætningen for kvartalet landede på $471M mod konsensusestimatet på $452.76M.
    5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Efter markedsåbningen har Pump-N-Dump-tradere lukket deres positioner, og vanviddet har lagt sig. Unity er nu 📈10% på 3. kvartals EPS beat ✅ og revenue beat✅
  • 21. okt.
    21. okt.
    Er der gode nyheder i dag? 🤔
  • 18. sep.
    18. sep.
    Jeg har skrevet en tråd på X. Her er den oversat til dansk (med GPT) + samlet: I forbindelse med Zuckerbergs Unity-kommentar på Meta Connect: "[Meta Horizon Engine] replaces Unity Runtime, which is great by the way, but just wasn't built for this usecase". Man skal dog ikke gå i panik – Meta har arbejdet på denne motor i årevis, og den driver allerede størstedelen af deres egne first-party spatial apps. Unity har derfor ikke været helt så central hos netop Meta, som det ellers kunne se ud. Det vigtige er, at Meta nu også ruller det ud til tredjepartsudviklere, hvor Unity sidder på omkring 80 % af VR-markedet på deres platform. Hvis Horizon ikke leverer fuld funktionalitet og en robust udvikleroplevelse, vil de møde modstand – og udviklere kan være højtråbende, som Unitys tidligere kriser har vist. Andre Big Tech-satsninger på spilmotorer (såsom Amazons Lumberyard) er faldet til jorden, selvom de både havde store fordele og endda blev gjort gratis. At tvinge adoption igennem kan virke på kort sigt, men lad os se hvordan det går. $META fører an i kapløbet om platformen der skal efterfølge smartphonen – lykkes dette netop dette projekt med Horizon Engine, ser jeg det som første reelle trussel mod min $U long-case, jeg har stødt på. Hvis ikke? Så står Unitys voldgrav stærkere end nogensinde..
    19. sep.
    19. sep.
    Ved nærmere undersøgelse, viser det sig, at Zuckerberg (og overskrifterne) er misledende. Han blander sine ønsker/vision for fremtiden sammen med annonceringen. Det eneste sted Unity erstattes foreløbig er i Horizon Worlds - Metas eget Metaverse game, samt Horizon Home - hjemmeskærmen/landing page når man tager VR brillerne på. Det svarer til at Roblox bruger sin egen motor + editor (hvilket de allerede gør). Så det interessante er måske her, at Zuck har afsløret sine long-term planer. Men de tør altså ikke erstatte Unity for 3. parts udviklere endnu.
    19. sep. · Redigeret
    19. sep. · Redigeret
    Bortset fra at Roblox, modsat Horizons, faktisk har en brugerbase :-) Point being: Meta har brug for at udviklere hopper på vognen og laver noget fedt. Vi gider ikke lære en ny engine hvis vi kan slippe.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
25
Sælg
Antal
120

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
39,29
VWAP
38,29
Lavest
36,91
OmsætningAntal
107,7 4.869.108
VWAP
38,29
Højest
39,29
Lavest
36,91
OmsætningAntal
107,7 4.869.108

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
Finanskalender er ikke tilgængelig
Tidligere begivenheder
2025 Q35. nov.
2025 Q26. aug.
2025 Generalforsamling11. jun.
2025 Q17. maj
2024 Årsregnskab21. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

Q3
16 dage siden58 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
Finanskalender er ikke tilgængelig
Tidligere begivenheder
2025 Q35. nov.
2025 Q26. aug.
2025 Generalforsamling11. jun.
2025 Q17. maj
2024 Årsregnskab21. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Hvis nogle skulle undre sig over dagens stigning, så skyldes det formentligt, at der til dagens main keynote til Unite 2025 i Barcelona (Unitys årlige developer-konference) pludselig dukkede en uventet gæst op på scenen: Tim Sweeney, stifter og CEO i ærkekonkurrenten Epic Games, udvikleren bag Unreal Engine, der ejer den anden del af markedet (high end - særligt konsol og PC spil). Men Sweeny er så glad for Unitys nye in-app purchase API, at han løftede slørede for at det nu også integreres ind i Unreal Engine - der giver altså spil udviklere muligheden for at udbyde microtransactions/køb i spil, helt uden om Apple's (og Google's) betalingssystem - så spiludviklerne kan undgå at afgive 15% i gebyr den vej, samt nyde godt af en one-stop-shop, hvor alt det tekniske bagvedliggende klares nemt. Nogen ville måske huske, at der i de sidste mange år har kørt store retssager mellem Epic Games og Apple (og Google), efter de med en opdatering til megahittet Fortnite (som de har udviklet first party i Unreal Engine) pludselig begyndte at tilbyde in-app purchases uden om de daværende påkrævede betalingssystemer i app stores. Fortnite blev fjernet fra app stores, men vandt i sidste ende spørgsmålene og dermed, tvang Apple (og Google) til at åbne op. Netop disse nye regler, muliggør dette produkt fra Unity. Derudover, kan Unity spil nu udgives direkte inde i Fortnite selv - som altså er ved at udvikle sig til en Roblox-lignende oplevelse, hvor brugere selv kan udvikle mini-games/udvidelser til, og tjene penge på direkte.
  • 5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Fra mit X i dag: "Vector har vist sig at være skalerbart og yderst performant..." - $U CEO Matt Bromberg Med dette + at mobil annoncespend ser mere positivt ud, er der nu intet, der står i vejen for fortsat bæredygtig vækst for Unity. Unity 6-downloads er steget 42% sammenlignet med blot sidste kvartal (nærmer sig 10 millioner) Lige så begejstret for Vectors 90% adoption af data framework. For dem, der ikke ved det, betyder 90% adoption, at Vector er næsten fuldt implementeret på tværs af Unitys annonceøkosystem. Det er kæmpestort! Unitys nye in-app purchase-tilføjelse er et perfekt eksempel på en service, som kun Unity kan tilbyde – indbygget og dybt integreret i den engine, som spiludviklere allerede bruger. For nu, blot en value-add, men med flere lignende tiltag kan $U gøre det til et andet meningsfuldt produkt over tid.
  • 5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Unity Software 🚀 Handler 18% højere i formarkedet ifølge investing.com Unity Software (NYSE: U) rapporterede tredje kvartals EPS på $0.20, $0.43 bedre end analytikernes estimat på $-0.23. Omsætningen for kvartalet landede på $471M mod konsensusestimatet på $452.76M.
    5. nov.
    ·
    5. nov.
    ·
    Efter markedsåbningen har Pump-N-Dump-tradere lukket deres positioner, og vanviddet har lagt sig. Unity er nu 📈10% på 3. kvartals EPS beat ✅ og revenue beat✅
  • 21. okt.
    21. okt.
    Er der gode nyheder i dag? 🤔
  • 18. sep.
    18. sep.
    Jeg har skrevet en tråd på X. Her er den oversat til dansk (med GPT) + samlet: I forbindelse med Zuckerbergs Unity-kommentar på Meta Connect: "[Meta Horizon Engine] replaces Unity Runtime, which is great by the way, but just wasn't built for this usecase". Man skal dog ikke gå i panik – Meta har arbejdet på denne motor i årevis, og den driver allerede størstedelen af deres egne first-party spatial apps. Unity har derfor ikke været helt så central hos netop Meta, som det ellers kunne se ud. Det vigtige er, at Meta nu også ruller det ud til tredjepartsudviklere, hvor Unity sidder på omkring 80 % af VR-markedet på deres platform. Hvis Horizon ikke leverer fuld funktionalitet og en robust udvikleroplevelse, vil de møde modstand – og udviklere kan være højtråbende, som Unitys tidligere kriser har vist. Andre Big Tech-satsninger på spilmotorer (såsom Amazons Lumberyard) er faldet til jorden, selvom de både havde store fordele og endda blev gjort gratis. At tvinge adoption igennem kan virke på kort sigt, men lad os se hvordan det går. $META fører an i kapløbet om platformen der skal efterfølge smartphonen – lykkes dette netop dette projekt med Horizon Engine, ser jeg det som første reelle trussel mod min $U long-case, jeg har stødt på. Hvis ikke? Så står Unitys voldgrav stærkere end nogensinde..
    19. sep.
    19. sep.
    Ved nærmere undersøgelse, viser det sig, at Zuckerberg (og overskrifterne) er misledende. Han blander sine ønsker/vision for fremtiden sammen med annonceringen. Det eneste sted Unity erstattes foreløbig er i Horizon Worlds - Metas eget Metaverse game, samt Horizon Home - hjemmeskærmen/landing page når man tager VR brillerne på. Det svarer til at Roblox bruger sin egen motor + editor (hvilket de allerede gør). Så det interessante er måske her, at Zuck har afsløret sine long-term planer. Men de tør altså ikke erstatte Unity for 3. parts udviklere endnu.
    19. sep. · Redigeret
    19. sep. · Redigeret
    Bortset fra at Roblox, modsat Horizons, faktisk har en brugerbase :-) Point being: Meta har brug for at udviklere hopper på vognen og laver noget fedt. Vi gider ikke lære en ny engine hvis vi kan slippe.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
25
Sælg
Antal
120

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
39,29
VWAP
38,29
Lavest
36,91
OmsætningAntal
107,7 4.869.108
VWAP
38,29
Højest
39,29
Lavest
36,91
OmsætningAntal
107,7 4.869.108

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet