Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

MoveByBike

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

51 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
28. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. maj
2025 Q4-regnskab
24. feb.
2025 Q3-regnskab
14. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
22. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
2. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 timer siden
    ·
    Lønnen kom og blev placeret. Nu er det bare at vente på resultat eller udsalg. Gedden ligger i sivene… Min portefølje har udover denne en til billig med samme antal som MoveByBike, 3000 000. Så har jeg opsparing i månedlige udbyttebetalere. Nogle stabile giganter, der knap bevæger sig. Og nogle moderat vilde med ca. 20 000kr værdi. Takket være MoveByBike er jeg gået fra -164 000 til en betydeligt bedre situation, men jeg kan ikke tage nogen fortjeneste ud endnu, da jeg stadig er i minus. Jeg lærer lidt af jeres ræsonnement, men jeg fordyber mig ikke i nogen bemærkelsesværdig analyse. Hvorfor? Jeg prioriterer det, der giver garanteret resultat, det vil sige livet, jobbet, fitnesscentret og blomsterne. Hvis jeg kan vende -164 000kr på et år med 10-minutters engagement, så er jeg tilfreds. To fejl førte til underskud; først missede jeg en afnotering, så gik et firma konkurs. Sikkert, hvis jeg havde haft mindre poster, havde jeg nok været i en anden situation, men uddannelse koster. Hav en osk fri søndag. Her ved Norrlandskysten vibrerer vinduerne….
  • for 2 dage siden
    ·
    Rolfern og Toffin, hvor blev I af?
    22 timer siden
    ·
    det var sjovt at se, at den holdt sig så godt, vi må håbe, at den ikke falder i næste uge....
  • for 3 dage siden
    ·
    Hvor er frøerne som hoppede så meget i går over mine skriverier :D
    for 2 dage siden
    ·
    0,009 :)
  • for 3 dage siden
    Hvad tænker folk derude nu? Del gerne jeres tanker 🤗
    for 3 dage siden
    ·
    Rolf; du plejer at have gode refleksioner, men lige her bliver det meget gætværk.
  • 24. jun.
    ·
    Går tilbage og sætter sig, hvor det er værd Ledelsen forsøgte bedst at frigive to identiske nyheder for at holde den over 0.02, før de annoncerer datoen for omvendt split & åbne den over 20kr. Alligevel ser det ikke ud til at være tilfældet. De, der ikke er enige, må forstå, at jo højere aktiekursen er på tidspunktet for omvendt split, desto større vil chancen være for ledelsen til at udstede yderligere millioner af aktier i fremtiden.
    24. jun.
    ·
    Aktiesplit har ingen betydning for selskabets værdi. Bliver bare mere ryddeligt. Og så slipper man for at skrive millionbeløb ind hver gang man køber. Sparer tid i hverdagen på sådan noget.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

51 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 timer siden
    ·
    Lønnen kom og blev placeret. Nu er det bare at vente på resultat eller udsalg. Gedden ligger i sivene… Min portefølje har udover denne en til billig med samme antal som MoveByBike, 3000 000. Så har jeg opsparing i månedlige udbyttebetalere. Nogle stabile giganter, der knap bevæger sig. Og nogle moderat vilde med ca. 20 000kr værdi. Takket være MoveByBike er jeg gået fra -164 000 til en betydeligt bedre situation, men jeg kan ikke tage nogen fortjeneste ud endnu, da jeg stadig er i minus. Jeg lærer lidt af jeres ræsonnement, men jeg fordyber mig ikke i nogen bemærkelsesværdig analyse. Hvorfor? Jeg prioriterer det, der giver garanteret resultat, det vil sige livet, jobbet, fitnesscentret og blomsterne. Hvis jeg kan vende -164 000kr på et år med 10-minutters engagement, så er jeg tilfreds. To fejl førte til underskud; først missede jeg en afnotering, så gik et firma konkurs. Sikkert, hvis jeg havde haft mindre poster, havde jeg nok været i en anden situation, men uddannelse koster. Hav en osk fri søndag. Her ved Norrlandskysten vibrerer vinduerne….
  • for 2 dage siden
    ·
    Rolfern og Toffin, hvor blev I af?
    22 timer siden
    ·
    det var sjovt at se, at den holdt sig så godt, vi må håbe, at den ikke falder i næste uge....
  • for 3 dage siden
    ·
    Hvor er frøerne som hoppede så meget i går over mine skriverier :D
    for 2 dage siden
    ·
    0,009 :)
  • for 3 dage siden
    Hvad tænker folk derude nu? Del gerne jeres tanker 🤗
    for 3 dage siden
    ·
    Rolf; du plejer at have gode refleksioner, men lige her bliver det meget gætværk.
  • 24. jun.
    ·
    Går tilbage og sætter sig, hvor det er værd Ledelsen forsøgte bedst at frigive to identiske nyheder for at holde den over 0.02, før de annoncerer datoen for omvendt split & åbne den over 20kr. Alligevel ser det ikke ud til at være tilfældet. De, der ikke er enige, må forstå, at jo højere aktiekursen er på tidspunktet for omvendt split, desto større vil chancen være for ledelsen til at udstede yderligere millioner af aktier i fremtiden.
    24. jun.
    ·
    Aktiesplit har ingen betydning for selskabets værdi. Bliver bare mere ryddeligt. Og så slipper man for at skrive millionbeløb ind hver gang man køber. Sparer tid i hverdagen på sådan noget.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
28. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. maj
2025 Q4-regnskab
24. feb.
2025 Q3-regnskab
14. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
22. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
2. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

51 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
28. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. maj
2025 Q4-regnskab
24. feb.
2025 Q3-regnskab
14. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
22. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
2. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 timer siden
    ·
    Lønnen kom og blev placeret. Nu er det bare at vente på resultat eller udsalg. Gedden ligger i sivene… Min portefølje har udover denne en til billig med samme antal som MoveByBike, 3000 000. Så har jeg opsparing i månedlige udbyttebetalere. Nogle stabile giganter, der knap bevæger sig. Og nogle moderat vilde med ca. 20 000kr værdi. Takket være MoveByBike er jeg gået fra -164 000 til en betydeligt bedre situation, men jeg kan ikke tage nogen fortjeneste ud endnu, da jeg stadig er i minus. Jeg lærer lidt af jeres ræsonnement, men jeg fordyber mig ikke i nogen bemærkelsesværdig analyse. Hvorfor? Jeg prioriterer det, der giver garanteret resultat, det vil sige livet, jobbet, fitnesscentret og blomsterne. Hvis jeg kan vende -164 000kr på et år med 10-minutters engagement, så er jeg tilfreds. To fejl førte til underskud; først missede jeg en afnotering, så gik et firma konkurs. Sikkert, hvis jeg havde haft mindre poster, havde jeg nok været i en anden situation, men uddannelse koster. Hav en osk fri søndag. Her ved Norrlandskysten vibrerer vinduerne….
  • for 2 dage siden
    ·
    Rolfern og Toffin, hvor blev I af?
    22 timer siden
    ·
    det var sjovt at se, at den holdt sig så godt, vi må håbe, at den ikke falder i næste uge....
  • for 3 dage siden
    ·
    Hvor er frøerne som hoppede så meget i går over mine skriverier :D
    for 2 dage siden
    ·
    0,009 :)
  • for 3 dage siden
    Hvad tænker folk derude nu? Del gerne jeres tanker 🤗
    for 3 dage siden
    ·
    Rolf; du plejer at have gode refleksioner, men lige her bliver det meget gætværk.
  • 24. jun.
    ·
    Går tilbage og sætter sig, hvor det er værd Ledelsen forsøgte bedst at frigive to identiske nyheder for at holde den over 0.02, før de annoncerer datoen for omvendt split & åbne den over 20kr. Alligevel ser det ikke ud til at være tilfældet. De, der ikke er enige, må forstå, at jo højere aktiekursen er på tidspunktet for omvendt split, desto større vil chancen være for ledelsen til at udstede yderligere millioner af aktier i fremtiden.
    24. jun.
    ·
    Aktiesplit har ingen betydning for selskabets værdi. Bliver bare mere ryddeligt. Og så slipper man for at skrive millionbeløb ind hver gang man køber. Sparer tid i hverdagen på sådan noget.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet