Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

W5 Solutions

W5 Solutions

2026 Q1-regnskab
51 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
12. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
5. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Gad vide hvad der skal til før denne aktie får det momentum som den har fortjent - Siden seneste pm om stor ordre har den bare sivet ned… Hvad siger @D.Hawk?
    for 1 dag siden · Redigeret
    Som jeg lige kan se det, så er omkring 8.000.000 aktier på insider hænder ud af de 19.500.000 aktier der er, tænker ikke de skal nogen steder den nærmeste fremtid, Evelina Hedskog købte sidst på kurs 75,70, og mange har købt i højere kurs end nu. Der kører det her algoritme show når der ikke er nyheder, hvor der tit er en lille shortposition i den, de har ufattelig nemt ved at presse den, når den bliver handlet så lidt. De skal bare fortsætte med at komme med nyheder om nye ordre, og så skal det næste regnskab vise ar at det virkelig går fremad. Jeg er ikke nervøs for det her, den skal bare handles mere, det så vi også ved sidste nyhed, der blev den jo handlet 10 gange normalt. Mange forsvarsaktier er faldet meget i år, flere af de store er begyndt at se billige ud, og ser man på W5 så er den jo i en lav kurs, når man tænker på hvor meget der er sket siden sidste år, det er jo ikke gået dårligere og dårligere, tværtimod så er der jo den ene gode nyhed efter den anden, så vi skal bare se en god rapport næsten gang, så skal den nok komme op hvor den hører til og forhåbentligt bliver over 60, den har den jo desværre haft svært ved hver gang den når derop.
  • 9. jun.
    ·
    Fik et øjeblik til overs til at lytte til Analyspodden, og Evelina gjorde det godt, synes jeg. Også den efterfølgende "investeringsanalyse" tegnede et rimeligt lyst billede. Alt afhænger af ordreindgangen og marginerne, det var opsummeringen derfra, men hvor gør det ikke det?
    for 2 dage siden
    ·
    Marginalerne må blive bedre
  • 5. jun.
    ·
    Mærkeligt at kursen ser ud som den gør efter det der er sket de sidste 6 måneder. Præcis som om nogen ikke vil at den skal bevæge sig over 50 lappen!?
    5. jun. · Redigeret
    Den er algo styret, når den ikke handles ret meget, så sker det her altid, hele tiden salgsordre under kursen. Den blev jo handlet helt vildt i går, i forhold til normalt, der kunne den ikke holdes nede. Jeg tror nu på at den nok skal rette sig lidt sidste på dagen.
  • 4. jun.
    ·
    Rammeaftalen er ikke kun pengene... det er en kvalitetsudnævnelse som står højt i kurs!
    4. jun.
    Det er virkelig godt det her, rigtig mange gode nyheder allerede og det her kommer med perfekt timing.
  • 4. jun.
    Sådan! Virkelig gode nyheder.
    4. jun.
    Fortjent! Som prædiket i går 😎🏆
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
51 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Gad vide hvad der skal til før denne aktie får det momentum som den har fortjent - Siden seneste pm om stor ordre har den bare sivet ned… Hvad siger @D.Hawk?
    for 1 dag siden · Redigeret
    Som jeg lige kan se det, så er omkring 8.000.000 aktier på insider hænder ud af de 19.500.000 aktier der er, tænker ikke de skal nogen steder den nærmeste fremtid, Evelina Hedskog købte sidst på kurs 75,70, og mange har købt i højere kurs end nu. Der kører det her algoritme show når der ikke er nyheder, hvor der tit er en lille shortposition i den, de har ufattelig nemt ved at presse den, når den bliver handlet så lidt. De skal bare fortsætte med at komme med nyheder om nye ordre, og så skal det næste regnskab vise ar at det virkelig går fremad. Jeg er ikke nervøs for det her, den skal bare handles mere, det så vi også ved sidste nyhed, der blev den jo handlet 10 gange normalt. Mange forsvarsaktier er faldet meget i år, flere af de store er begyndt at se billige ud, og ser man på W5 så er den jo i en lav kurs, når man tænker på hvor meget der er sket siden sidste år, det er jo ikke gået dårligere og dårligere, tværtimod så er der jo den ene gode nyhed efter den anden, så vi skal bare se en god rapport næsten gang, så skal den nok komme op hvor den hører til og forhåbentligt bliver over 60, den har den jo desværre haft svært ved hver gang den når derop.
  • 9. jun.
    ·
    Fik et øjeblik til overs til at lytte til Analyspodden, og Evelina gjorde det godt, synes jeg. Også den efterfølgende "investeringsanalyse" tegnede et rimeligt lyst billede. Alt afhænger af ordreindgangen og marginerne, det var opsummeringen derfra, men hvor gør det ikke det?
    for 2 dage siden
    ·
    Marginalerne må blive bedre
  • 5. jun.
    ·
    Mærkeligt at kursen ser ud som den gør efter det der er sket de sidste 6 måneder. Præcis som om nogen ikke vil at den skal bevæge sig over 50 lappen!?
    5. jun. · Redigeret
    Den er algo styret, når den ikke handles ret meget, så sker det her altid, hele tiden salgsordre under kursen. Den blev jo handlet helt vildt i går, i forhold til normalt, der kunne den ikke holdes nede. Jeg tror nu på at den nok skal rette sig lidt sidste på dagen.
  • 4. jun.
    ·
    Rammeaftalen er ikke kun pengene... det er en kvalitetsudnævnelse som står højt i kurs!
    4. jun.
    Det er virkelig godt det her, rigtig mange gode nyheder allerede og det her kommer med perfekt timing.
  • 4. jun.
    Sådan! Virkelig gode nyheder.
    4. jun.
    Fortjent! Som prædiket i går 😎🏆
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
12. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
5. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
51 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
12. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
5. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Gad vide hvad der skal til før denne aktie får det momentum som den har fortjent - Siden seneste pm om stor ordre har den bare sivet ned… Hvad siger @D.Hawk?
    for 1 dag siden · Redigeret
    Som jeg lige kan se det, så er omkring 8.000.000 aktier på insider hænder ud af de 19.500.000 aktier der er, tænker ikke de skal nogen steder den nærmeste fremtid, Evelina Hedskog købte sidst på kurs 75,70, og mange har købt i højere kurs end nu. Der kører det her algoritme show når der ikke er nyheder, hvor der tit er en lille shortposition i den, de har ufattelig nemt ved at presse den, når den bliver handlet så lidt. De skal bare fortsætte med at komme med nyheder om nye ordre, og så skal det næste regnskab vise ar at det virkelig går fremad. Jeg er ikke nervøs for det her, den skal bare handles mere, det så vi også ved sidste nyhed, der blev den jo handlet 10 gange normalt. Mange forsvarsaktier er faldet meget i år, flere af de store er begyndt at se billige ud, og ser man på W5 så er den jo i en lav kurs, når man tænker på hvor meget der er sket siden sidste år, det er jo ikke gået dårligere og dårligere, tværtimod så er der jo den ene gode nyhed efter den anden, så vi skal bare se en god rapport næsten gang, så skal den nok komme op hvor den hører til og forhåbentligt bliver over 60, den har den jo desværre haft svært ved hver gang den når derop.
  • 9. jun.
    ·
    Fik et øjeblik til overs til at lytte til Analyspodden, og Evelina gjorde det godt, synes jeg. Også den efterfølgende "investeringsanalyse" tegnede et rimeligt lyst billede. Alt afhænger af ordreindgangen og marginerne, det var opsummeringen derfra, men hvor gør det ikke det?
    for 2 dage siden
    ·
    Marginalerne må blive bedre
  • 5. jun.
    ·
    Mærkeligt at kursen ser ud som den gør efter det der er sket de sidste 6 måneder. Præcis som om nogen ikke vil at den skal bevæge sig over 50 lappen!?
    5. jun. · Redigeret
    Den er algo styret, når den ikke handles ret meget, så sker det her altid, hele tiden salgsordre under kursen. Den blev jo handlet helt vildt i går, i forhold til normalt, der kunne den ikke holdes nede. Jeg tror nu på at den nok skal rette sig lidt sidste på dagen.
  • 4. jun.
    ·
    Rammeaftalen er ikke kun pengene... det er en kvalitetsudnævnelse som står højt i kurs!
    4. jun.
    Det er virkelig godt det her, rigtig mange gode nyheder allerede og det her kommer med perfekt timing.
  • 4. jun.
    Sådan! Virkelig gode nyheder.
    4. jun.
    Fortjent! Som prædiket i går 😎🏆
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet