Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Scandinavian Astor Group

Scandinavian Astor Group

2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
10CARAVA
2DDBAVA
100NONAVA
10NONAVA
1.108AVAAVA

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Nordnet Bank AB34.53613.794+20.7425.515
Swedbank AB7.8615.180+2.681200
Nordea Bank Abp3.7371.185+2.5520
Skandinaviska Enskilda Banken AB3.8342.584+1.250189
Carnegie Investment Bank AB18025+1550
Danske Bank A/S169242-7317

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Avanza Bank AB92.950119.838-26.88880.195
EAG0250-2500
SkandiaBanken AB090-900
Svenska Handelsbanken AB1.7631.842-790
Danske Bank A/S169242-7317
Carnegie Investment Bank AB18025+1550

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
26. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
19. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18. jun.
    ·
    vil slutte omkring 17kr om 3-4 uger for derefter at stige 5 kr og derefter yderligere mindst fem i august. Inden året er omme, vil den koste 35 kr. dem som har købt 200000 aktier til en gennemsnitlig anskaffelseskurs på 18 griner hele vejen til banken.
    18. jun.
    ·
    Går ned endnu mere, muligvis 5-10 kr, intet tyder på vending muligvis afnotering så de selv ved at NgM er forkert marked, men de vil skabe frygt og fald i kursen
  • 18. jun.
    ·
    den stopper med at falde, når de store spillere har skræmt lortet ud af småinvestorerne og købt deres aktier billigt. sandsynligvis den samme store söljorder, der ligger som et låg og den, der køber alt
  • deaktiveret
    18. jun. · Redigeret
    ·
    Mange ser kun på, at aktien er faldet den seneste tid, men der er stadig meget positivt at fremhæve i Astor. Selskabet opererer i forsvarssektoren, som er en af de stærkeste vækstsektorer i Europa lige nu på grund af øgede forsvarsbudgetter og større fokus på sikkerhed. Astor har opbygget en koncern med flere datterselskaber og har som mål at nå en omsætning på 2,5 milliarder SEK inden 2028. Opkøbet af Nordic Shield er et vigtigt skridt på vejen. Selskabet har også fået finansiering på plads for at fuldføre købet, hvilket fjerner meget af usikkerheden omkring transaktionen. Nordic Shield kommer ind med en stærk ordrebog og lønsom drift, som kan bidrage positivt til koncernen fremover. Det er også værd at bemærke, at flere i ledelsen og bestyrelsen selv har købt aktier. Det bliver ofte set som et tegn på, at de har tro på selskabets videre udvikling. Efter min mening virker kursfaldet den seneste tid mere knyttet til usikkerhed omkring finansiering, udvanding og gevinsthjemtagning end til dårlige nyheder fra selskabet. Tværtimod fortsætter Astor med at bygge virksomheden og styrke sin position på et marked med gode vækstmuligheder. Her tror jeg simpelthen, man må have lidt tålmodighed. Det tager tid at bygge en større koncern og få effekten af opkøbene. Hvis selskabet fortsætter med at levere og når sine mål, vil aktieprisen hente sig, og dagens pris vil snart være en historie.
    18. jun.
    ·
    Hvorfor kalder folk Astor for fikus aktien?
  • 17. jun.
    ·
    Hvad kan få denne til at stoppe med at falde?
    18. jun.
    ·
    Hvorfor skulle de være på den lade side? Det er seriøse mennesker, der driver virksomheden fremad. Kan lidt holde med på, at Astor kan blinke bedre til at promovere og vise, hvad de gør for at skabe mere gennemsigtighed omkring forretninger mv. Hvor de kan og må dele information. Forsvarsbranchen er ofte låg på selv i langt fremskredne forretningsaftaler. Glædelig midsommer
  • 17. jun.
    ·
    Er det nu, det vender?
    18. jun.
    ·
    Nej
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18. jun.
    ·
    vil slutte omkring 17kr om 3-4 uger for derefter at stige 5 kr og derefter yderligere mindst fem i august. Inden året er omme, vil den koste 35 kr. dem som har købt 200000 aktier til en gennemsnitlig anskaffelseskurs på 18 griner hele vejen til banken.
    18. jun.
    ·
    Går ned endnu mere, muligvis 5-10 kr, intet tyder på vending muligvis afnotering så de selv ved at NgM er forkert marked, men de vil skabe frygt og fald i kursen
  • 18. jun.
    ·
    den stopper med at falde, når de store spillere har skræmt lortet ud af småinvestorerne og købt deres aktier billigt. sandsynligvis den samme store söljorder, der ligger som et låg og den, der køber alt
  • deaktiveret
    18. jun. · Redigeret
    ·
    Mange ser kun på, at aktien er faldet den seneste tid, men der er stadig meget positivt at fremhæve i Astor. Selskabet opererer i forsvarssektoren, som er en af de stærkeste vækstsektorer i Europa lige nu på grund af øgede forsvarsbudgetter og større fokus på sikkerhed. Astor har opbygget en koncern med flere datterselskaber og har som mål at nå en omsætning på 2,5 milliarder SEK inden 2028. Opkøbet af Nordic Shield er et vigtigt skridt på vejen. Selskabet har også fået finansiering på plads for at fuldføre købet, hvilket fjerner meget af usikkerheden omkring transaktionen. Nordic Shield kommer ind med en stærk ordrebog og lønsom drift, som kan bidrage positivt til koncernen fremover. Det er også værd at bemærke, at flere i ledelsen og bestyrelsen selv har købt aktier. Det bliver ofte set som et tegn på, at de har tro på selskabets videre udvikling. Efter min mening virker kursfaldet den seneste tid mere knyttet til usikkerhed omkring finansiering, udvanding og gevinsthjemtagning end til dårlige nyheder fra selskabet. Tværtimod fortsætter Astor med at bygge virksomheden og styrke sin position på et marked med gode vækstmuligheder. Her tror jeg simpelthen, man må have lidt tålmodighed. Det tager tid at bygge en større koncern og få effekten af opkøbene. Hvis selskabet fortsætter med at levere og når sine mål, vil aktieprisen hente sig, og dagens pris vil snart være en historie.
    18. jun.
    ·
    Hvorfor kalder folk Astor for fikus aktien?
  • 17. jun.
    ·
    Hvad kan få denne til at stoppe med at falde?
    18. jun.
    ·
    Hvorfor skulle de være på den lade side? Det er seriøse mennesker, der driver virksomheden fremad. Kan lidt holde med på, at Astor kan blinke bedre til at promovere og vise, hvad de gør for at skabe mere gennemsigtighed omkring forretninger mv. Hvor de kan og må dele information. Forsvarsbranchen er ofte låg på selv i langt fremskredne forretningsaftaler. Glædelig midsommer
  • 17. jun.
    ·
    Er det nu, det vender?
    18. jun.
    ·
    Nej
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
10CARAVA
2DDBAVA
100NONAVA
10NONAVA
1.108AVAAVA

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Nordnet Bank AB34.53613.794+20.7425.515
Swedbank AB7.8615.180+2.681200
Nordea Bank Abp3.7371.185+2.5520
Skandinaviska Enskilda Banken AB3.8342.584+1.250189
Carnegie Investment Bank AB18025+1550
Danske Bank A/S169242-7317

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Avanza Bank AB92.950119.838-26.88880.195
EAG0250-2500
SkandiaBanken AB090-900
Svenska Handelsbanken AB1.7631.842-790
Danske Bank A/S169242-7317
Carnegie Investment Bank AB18025+1550

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
26. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
19. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
18. feb.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
26. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
19. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18. jun.
    ·
    vil slutte omkring 17kr om 3-4 uger for derefter at stige 5 kr og derefter yderligere mindst fem i august. Inden året er omme, vil den koste 35 kr. dem som har købt 200000 aktier til en gennemsnitlig anskaffelseskurs på 18 griner hele vejen til banken.
    18. jun.
    ·
    Går ned endnu mere, muligvis 5-10 kr, intet tyder på vending muligvis afnotering så de selv ved at NgM er forkert marked, men de vil skabe frygt og fald i kursen
  • 18. jun.
    ·
    den stopper med at falde, når de store spillere har skræmt lortet ud af småinvestorerne og købt deres aktier billigt. sandsynligvis den samme store söljorder, der ligger som et låg og den, der køber alt
  • deaktiveret
    18. jun. · Redigeret
    ·
    Mange ser kun på, at aktien er faldet den seneste tid, men der er stadig meget positivt at fremhæve i Astor. Selskabet opererer i forsvarssektoren, som er en af de stærkeste vækstsektorer i Europa lige nu på grund af øgede forsvarsbudgetter og større fokus på sikkerhed. Astor har opbygget en koncern med flere datterselskaber og har som mål at nå en omsætning på 2,5 milliarder SEK inden 2028. Opkøbet af Nordic Shield er et vigtigt skridt på vejen. Selskabet har også fået finansiering på plads for at fuldføre købet, hvilket fjerner meget af usikkerheden omkring transaktionen. Nordic Shield kommer ind med en stærk ordrebog og lønsom drift, som kan bidrage positivt til koncernen fremover. Det er også værd at bemærke, at flere i ledelsen og bestyrelsen selv har købt aktier. Det bliver ofte set som et tegn på, at de har tro på selskabets videre udvikling. Efter min mening virker kursfaldet den seneste tid mere knyttet til usikkerhed omkring finansiering, udvanding og gevinsthjemtagning end til dårlige nyheder fra selskabet. Tværtimod fortsætter Astor med at bygge virksomheden og styrke sin position på et marked med gode vækstmuligheder. Her tror jeg simpelthen, man må have lidt tålmodighed. Det tager tid at bygge en større koncern og få effekten af opkøbene. Hvis selskabet fortsætter med at levere og når sine mål, vil aktieprisen hente sig, og dagens pris vil snart være en historie.
    18. jun.
    ·
    Hvorfor kalder folk Astor for fikus aktien?
  • 17. jun.
    ·
    Hvad kan få denne til at stoppe med at falde?
    18. jun.
    ·
    Hvorfor skulle de være på den lade side? Det er seriøse mennesker, der driver virksomheden fremad. Kan lidt holde med på, at Astor kan blinke bedre til at promovere og vise, hvad de gør for at skabe mere gennemsigtighed omkring forretninger mv. Hvor de kan og må dele information. Forsvarsbranchen er ofte låg på selv i langt fremskredne forretningsaftaler. Glædelig midsommer
  • 17. jun.
    ·
    Er det nu, det vender?
    18. jun.
    ·
    Nej
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
10CARAVA
2DDBAVA
100NONAVA
10NONAVA
1.108AVAAVA

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Nordnet Bank AB34.53613.794+20.7425.515
Swedbank AB7.8615.180+2.681200
Nordea Bank Abp3.7371.185+2.5520
Skandinaviska Enskilda Banken AB3.8342.584+1.250189
Carnegie Investment Bank AB18025+1550
Danske Bank A/S169242-7317

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Avanza Bank AB92.950119.838-26.88880.195
EAG0250-2500
SkandiaBanken AB090-900
Svenska Handelsbanken AB1.7631.842-790
Danske Bank A/S169242-7317
Carnegie Investment Bank AB18025+1550