Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

A

Ambiq Micro

A

Ambiq Micro

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
3. sep.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
5. mar.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
4. sep. 2025

Andre har kigget på

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 20. jun.
    ·
    Det ser ud til, at Ambiq MCU er i den nye Oura gen 5-ring samt mange andre bærbare enheder, så der burde være så pæne volumener for deres dele !
  • 20. maj
    Nogle der vil dele deres tanker omkring denne aktie? Jeg har selvfølgelig gjort mit eget arbejde men vil gerne hører hvad aner har af tanker om denne…
  • 12. maj
    ·
    Virkelig god Q1-rapport hele vejen igennem! Enestående start på 2026 med accelererende efterspørgselsmomentum. Nettosalget uden for personlige enheder forventes at fordobles i 2026. De fik anerkendelse med deres heliaAOT-værktøj for at vinde 2026 Embedded World Award i kategorien Best Tools. Ny ultra-lavenergi halvlederplatform, da de afslørede deres 12nm SPOT-platform, som skal drive den kommende Atomiq SoC med den laveste spænding i virksomhedens historie. Udvidelse af global F&U for at accelerere edge AI-innovation, da de annoncerede et flerårigt Singapore-baseret F&U-program. Alt i alt ser det virkelig lovende ud, mens virksomheden har høje forventninger til kvartalet, der slutter den 30. juni 2026.
    12. maj
    ·
    Så er den jo også steget meget nu, så spørgsmålet er, om den vil fortsætte opad eller stoppe her?
  • 12. maj
    ·
    12. maj
    ·
    Jep, Q1-rapporten var bestemt lovende. "ultra-low-power semiconductor solutions for edge AI." som de beskriver sig selv. Det vil være et afgørende forretningsområde at bygge ultra-low-power halvledere fordi udfordringen med edge AI vil være og allerede er energieffektivitet.
  • 12. maj
    Vi er godt nok ikke mange ejere herinde - nok derfor, der overhovedet ingen chat er omkring aktien. Der er heller ikke de store kommentarer på Yahoos side. Og alligevel er aktien steget. Jeg er spændt på, hvad regnskabet siger - om det bliver en dreng eller en pige. Og hvad der sker med interessen - uanset.
    12. maj
    ·
    Jeg er også meget nysgerrig efter, hvorfor den er steget. Jeg ser dette som noget, der har urealiseret potentiale indtil de næste par år, men i øjeblikket er der ikke meget logik bag det. Jeg tilskriver det den generelle hype bag halvleder- / generelle, selv fjernt AI-relaterede aktier.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 20. jun.
    ·
    Det ser ud til, at Ambiq MCU er i den nye Oura gen 5-ring samt mange andre bærbare enheder, så der burde være så pæne volumener for deres dele !
  • 20. maj
    Nogle der vil dele deres tanker omkring denne aktie? Jeg har selvfølgelig gjort mit eget arbejde men vil gerne hører hvad aner har af tanker om denne…
  • 12. maj
    ·
    Virkelig god Q1-rapport hele vejen igennem! Enestående start på 2026 med accelererende efterspørgselsmomentum. Nettosalget uden for personlige enheder forventes at fordobles i 2026. De fik anerkendelse med deres heliaAOT-værktøj for at vinde 2026 Embedded World Award i kategorien Best Tools. Ny ultra-lavenergi halvlederplatform, da de afslørede deres 12nm SPOT-platform, som skal drive den kommende Atomiq SoC med den laveste spænding i virksomhedens historie. Udvidelse af global F&U for at accelerere edge AI-innovation, da de annoncerede et flerårigt Singapore-baseret F&U-program. Alt i alt ser det virkelig lovende ud, mens virksomheden har høje forventninger til kvartalet, der slutter den 30. juni 2026.
    12. maj
    ·
    Så er den jo også steget meget nu, så spørgsmålet er, om den vil fortsætte opad eller stoppe her?
  • 12. maj
    ·
    12. maj
    ·
    Jep, Q1-rapporten var bestemt lovende. "ultra-low-power semiconductor solutions for edge AI." som de beskriver sig selv. Det vil være et afgørende forretningsområde at bygge ultra-low-power halvledere fordi udfordringen med edge AI vil være og allerede er energieffektivitet.
  • 12. maj
    Vi er godt nok ikke mange ejere herinde - nok derfor, der overhovedet ingen chat er omkring aktien. Der er heller ikke de store kommentarer på Yahoos side. Og alligevel er aktien steget. Jeg er spændt på, hvad regnskabet siger - om det bliver en dreng eller en pige. Og hvad der sker med interessen - uanset.
    12. maj
    ·
    Jeg er også meget nysgerrig efter, hvorfor den er steget. Jeg ser dette som noget, der har urealiseret potentiale indtil de næste par år, men i øjeblikket er der ikke meget logik bag det. Jeg tilskriver det den generelle hype bag halvleder- / generelle, selv fjernt AI-relaterede aktier.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
3. sep.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
5. mar.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
4. sep. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
3. sep.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
5. mar.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
4. sep. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 20. jun.
    ·
    Det ser ud til, at Ambiq MCU er i den nye Oura gen 5-ring samt mange andre bærbare enheder, så der burde være så pæne volumener for deres dele !
  • 20. maj
    Nogle der vil dele deres tanker omkring denne aktie? Jeg har selvfølgelig gjort mit eget arbejde men vil gerne hører hvad aner har af tanker om denne…
  • 12. maj
    ·
    Virkelig god Q1-rapport hele vejen igennem! Enestående start på 2026 med accelererende efterspørgselsmomentum. Nettosalget uden for personlige enheder forventes at fordobles i 2026. De fik anerkendelse med deres heliaAOT-værktøj for at vinde 2026 Embedded World Award i kategorien Best Tools. Ny ultra-lavenergi halvlederplatform, da de afslørede deres 12nm SPOT-platform, som skal drive den kommende Atomiq SoC med den laveste spænding i virksomhedens historie. Udvidelse af global F&U for at accelerere edge AI-innovation, da de annoncerede et flerårigt Singapore-baseret F&U-program. Alt i alt ser det virkelig lovende ud, mens virksomheden har høje forventninger til kvartalet, der slutter den 30. juni 2026.
    12. maj
    ·
    Så er den jo også steget meget nu, så spørgsmålet er, om den vil fortsætte opad eller stoppe her?
  • 12. maj
    ·
    12. maj
    ·
    Jep, Q1-rapporten var bestemt lovende. "ultra-low-power semiconductor solutions for edge AI." som de beskriver sig selv. Det vil være et afgørende forretningsområde at bygge ultra-low-power halvledere fordi udfordringen med edge AI vil være og allerede er energieffektivitet.
  • 12. maj
    Vi er godt nok ikke mange ejere herinde - nok derfor, der overhovedet ingen chat er omkring aktien. Der er heller ikke de store kommentarer på Yahoos side. Og alligevel er aktien steget. Jeg er spændt på, hvad regnskabet siger - om det bliver en dreng eller en pige. Og hvad der sker med interessen - uanset.
    12. maj
    ·
    Jeg er også meget nysgerrig efter, hvorfor den er steget. Jeg ser dette som noget, der har urealiseret potentiale indtil de næste par år, men i øjeblikket er der ikke meget logik bag det. Jeg tilskriver det den generelle hype bag halvleder- / generelle, selv fjernt AI-relaterede aktier.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på