Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Arjo

Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab
65 dage siden
0,95 SEK/aktie
Seneste udbytte
3,87%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
30. jan.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Opsummering af blandede analysekommentarer det seneste år: Danske: "Arjo har dårligere prissætningskraft og vækst end konkurrenter" Pareto: "modvind fra valutaeffekter på kort sigt" Pareto: "marginalpres -> lønsomheden forventes at være uændret i 2026" Pareto: "få drivkræfter trods en værdiansættelsesrabat på 38 % i forhold til sammenlignelige selskaber" Slutmarked, der er stabilt og ikke konjunkturfølsomt, og som vokser med cirka 3 % om året. Arjo ønsker at styrke fokus på langsigtede plejesegmenter, hvor væksten forventes at være højere end inden for akutpleje. Ny CEO Andréas Elgaard siden januar 2026. Selskabet foretager under hans ledelse en gennemgang af virksomheden og agter at præsentere en ny strategi i andet halvår 2026. Mit take: Omsætningen er vokset kontinuerligt, omend langsomt. Ingen (direkte) trussel fra AI, så vidt jeg kan se. Valutaeffekter burde aftage, i og med at kronen er svækket, hvilket igen kan give (lidt) bedre marginer. Historisk lavt værdiansat lige nu. Ingen bekymrende gældsætning. En mulig trigger kan være en strategi-opdatering, der er annonceret til andet halvår 2026. Uddeler et par procent. Sandsynligvis det kedeligste selskab på børsen overhovedet - jeg dypper tæerne og køber lidt.
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Jeg har fulgt dette et stykke tid nu, og jeg er overrasket over, at prisen er faldet til indgangsniveauet på listen. Hvor dårligt går det egentlig? De udbetaler dog udbytte, selvom det åbenlyst går dårligt.
  • 19. maj
    Nå, nu har både bestyrelsesmedlem Ulrika Dellby og Finanschef Christofer Carlsson købt aktier for en kvart million hver. Tænker de kan se noget, vi ikke kan, så mon ikke vi går bedre tider i møde
    11. jun.
    Det er jo latterlige små beløb insiderne har købt for. Det virker ikke seriøst, at finanschefen har købt 10.000 aktier. beløbet er jo kun ca 170.000 dkr. Det er jo et ligegyldigt lavt beløb. DET peger IKKE i nogen retning når beløbene er SÅ lave. Det tyder snarere på en insider viden om, at der er problemer med at HOLDE kursen. Yderst ærgeligt, da jeg syntes at casen for Arjo virker ok. Men når insidere køber for SÅ små beløb, bliver jeg snarer bekymret.
  • 28. mar.
    ·
    Øget ser frem til udbytte
  • 23. feb.
    ·
    Connor Clark å Lynn ny blanker i Arjo. I morges var de nye i Cibus, trådte derfra af som blankere efter frokost. Snak om en kort position!
    13. mar.
    ·
    Hvilket svært spørgsmål. Købte begyndelsen af Juli 2025. GAV 34,35. Efter en svag periode, købte, for da troede jeg, at nu kan det vende. Indtil videre forkert. Det sidder i væggene, godt når det kører, dårligere når det går tungt. Det langsigtede positive, Carl Bennet, en ejer som jeg tror på. Godt at have i ryggen. Udbytte, jeg kommer til at geninvestere, trækker GAV ned. Små selskaber har haft det svært på børsen ret længe. Udstrømninger fra Små selskabsfonde. Det burde vende, trækker så Små selskaber op, tror jeg. Kortsigtet, der er jo mange uroligheder rundt om i verden. På flere forskellige måder. Hvornår falder det til ro? Elendig konflikthåndtering med synet, den stærkeste skal have ret. Nye regler i verdensordenen, hvordan ender det? Toldene, hvor Storebror føler sig uretfærdigt behandlet. Hvad betyder det på længere sigt for Sverige og andre små spillere med meget handel? Slutbemærkning, jeg tror på Arjo og stoler på de langsigtede positive faktorer. Men ingen raket, men jeg kommer småningom til at stå i plus! Når jeg holder op med at tro på dem, så bliver det et salg.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
65 dage siden
0,95 SEK/aktie
Seneste udbytte
3,87%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Opsummering af blandede analysekommentarer det seneste år: Danske: "Arjo har dårligere prissætningskraft og vækst end konkurrenter" Pareto: "modvind fra valutaeffekter på kort sigt" Pareto: "marginalpres -> lønsomheden forventes at være uændret i 2026" Pareto: "få drivkræfter trods en værdiansættelsesrabat på 38 % i forhold til sammenlignelige selskaber" Slutmarked, der er stabilt og ikke konjunkturfølsomt, og som vokser med cirka 3 % om året. Arjo ønsker at styrke fokus på langsigtede plejesegmenter, hvor væksten forventes at være højere end inden for akutpleje. Ny CEO Andréas Elgaard siden januar 2026. Selskabet foretager under hans ledelse en gennemgang af virksomheden og agter at præsentere en ny strategi i andet halvår 2026. Mit take: Omsætningen er vokset kontinuerligt, omend langsomt. Ingen (direkte) trussel fra AI, så vidt jeg kan se. Valutaeffekter burde aftage, i og med at kronen er svækket, hvilket igen kan give (lidt) bedre marginer. Historisk lavt værdiansat lige nu. Ingen bekymrende gældsætning. En mulig trigger kan være en strategi-opdatering, der er annonceret til andet halvår 2026. Uddeler et par procent. Sandsynligvis det kedeligste selskab på børsen overhovedet - jeg dypper tæerne og køber lidt.
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Jeg har fulgt dette et stykke tid nu, og jeg er overrasket over, at prisen er faldet til indgangsniveauet på listen. Hvor dårligt går det egentlig? De udbetaler dog udbytte, selvom det åbenlyst går dårligt.
  • 19. maj
    Nå, nu har både bestyrelsesmedlem Ulrika Dellby og Finanschef Christofer Carlsson købt aktier for en kvart million hver. Tænker de kan se noget, vi ikke kan, så mon ikke vi går bedre tider i møde
    11. jun.
    Det er jo latterlige små beløb insiderne har købt for. Det virker ikke seriøst, at finanschefen har købt 10.000 aktier. beløbet er jo kun ca 170.000 dkr. Det er jo et ligegyldigt lavt beløb. DET peger IKKE i nogen retning når beløbene er SÅ lave. Det tyder snarere på en insider viden om, at der er problemer med at HOLDE kursen. Yderst ærgeligt, da jeg syntes at casen for Arjo virker ok. Men når insidere køber for SÅ små beløb, bliver jeg snarer bekymret.
  • 28. mar.
    ·
    Øget ser frem til udbytte
  • 23. feb.
    ·
    Connor Clark å Lynn ny blanker i Arjo. I morges var de nye i Cibus, trådte derfra af som blankere efter frokost. Snak om en kort position!
    13. mar.
    ·
    Hvilket svært spørgsmål. Købte begyndelsen af Juli 2025. GAV 34,35. Efter en svag periode, købte, for da troede jeg, at nu kan det vende. Indtil videre forkert. Det sidder i væggene, godt når det kører, dårligere når det går tungt. Det langsigtede positive, Carl Bennet, en ejer som jeg tror på. Godt at have i ryggen. Udbytte, jeg kommer til at geninvestere, trækker GAV ned. Små selskaber har haft det svært på børsen ret længe. Udstrømninger fra Små selskabsfonde. Det burde vende, trækker så Små selskaber op, tror jeg. Kortsigtet, der er jo mange uroligheder rundt om i verden. På flere forskellige måder. Hvornår falder det til ro? Elendig konflikthåndtering med synet, den stærkeste skal have ret. Nye regler i verdensordenen, hvordan ender det? Toldene, hvor Storebror føler sig uretfærdigt behandlet. Hvad betyder det på længere sigt for Sverige og andre små spillere med meget handel? Slutbemærkning, jeg tror på Arjo og stoler på de langsigtede positive faktorer. Men ingen raket, men jeg kommer småningom til at stå i plus! Når jeg holder op med at tro på dem, så bliver det et salg.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
30. jan.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
65 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
30. jan.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

0,95 SEK/aktie
Seneste udbytte
3,87%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Opsummering af blandede analysekommentarer det seneste år: Danske: "Arjo har dårligere prissætningskraft og vækst end konkurrenter" Pareto: "modvind fra valutaeffekter på kort sigt" Pareto: "marginalpres -> lønsomheden forventes at være uændret i 2026" Pareto: "få drivkræfter trods en værdiansættelsesrabat på 38 % i forhold til sammenlignelige selskaber" Slutmarked, der er stabilt og ikke konjunkturfølsomt, og som vokser med cirka 3 % om året. Arjo ønsker at styrke fokus på langsigtede plejesegmenter, hvor væksten forventes at være højere end inden for akutpleje. Ny CEO Andréas Elgaard siden januar 2026. Selskabet foretager under hans ledelse en gennemgang af virksomheden og agter at præsentere en ny strategi i andet halvår 2026. Mit take: Omsætningen er vokset kontinuerligt, omend langsomt. Ingen (direkte) trussel fra AI, så vidt jeg kan se. Valutaeffekter burde aftage, i og med at kronen er svækket, hvilket igen kan give (lidt) bedre marginer. Historisk lavt værdiansat lige nu. Ingen bekymrende gældsætning. En mulig trigger kan være en strategi-opdatering, der er annonceret til andet halvår 2026. Uddeler et par procent. Sandsynligvis det kedeligste selskab på børsen overhovedet - jeg dypper tæerne og køber lidt.
  • 18. jun. · Redigeret
    ·
    Jeg har fulgt dette et stykke tid nu, og jeg er overrasket over, at prisen er faldet til indgangsniveauet på listen. Hvor dårligt går det egentlig? De udbetaler dog udbytte, selvom det åbenlyst går dårligt.
  • 19. maj
    Nå, nu har både bestyrelsesmedlem Ulrika Dellby og Finanschef Christofer Carlsson købt aktier for en kvart million hver. Tænker de kan se noget, vi ikke kan, så mon ikke vi går bedre tider i møde
    11. jun.
    Det er jo latterlige små beløb insiderne har købt for. Det virker ikke seriøst, at finanschefen har købt 10.000 aktier. beløbet er jo kun ca 170.000 dkr. Det er jo et ligegyldigt lavt beløb. DET peger IKKE i nogen retning når beløbene er SÅ lave. Det tyder snarere på en insider viden om, at der er problemer med at HOLDE kursen. Yderst ærgeligt, da jeg syntes at casen for Arjo virker ok. Men når insidere køber for SÅ små beløb, bliver jeg snarer bekymret.
  • 28. mar.
    ·
    Øget ser frem til udbytte
  • 23. feb.
    ·
    Connor Clark å Lynn ny blanker i Arjo. I morges var de nye i Cibus, trådte derfra af som blankere efter frokost. Snak om en kort position!
    13. mar.
    ·
    Hvilket svært spørgsmål. Købte begyndelsen af Juli 2025. GAV 34,35. Efter en svag periode, købte, for da troede jeg, at nu kan det vende. Indtil videre forkert. Det sidder i væggene, godt når det kører, dårligere når det går tungt. Det langsigtede positive, Carl Bennet, en ejer som jeg tror på. Godt at have i ryggen. Udbytte, jeg kommer til at geninvestere, trækker GAV ned. Små selskaber har haft det svært på børsen ret længe. Udstrømninger fra Små selskabsfonde. Det burde vende, trækker så Små selskaber op, tror jeg. Kortsigtet, der er jo mange uroligheder rundt om i verden. På flere forskellige måder. Hvornår falder det til ro? Elendig konflikthåndtering med synet, den stærkeste skal have ret. Nye regler i verdensordenen, hvordan ender det? Toldene, hvor Storebror føler sig uretfærdigt behandlet. Hvad betyder det på længere sigt for Sverige og andre små spillere med meget handel? Slutbemærkning, jeg tror på Arjo og stoler på de langsigtede positive faktorer. Men ingen raket, men jeg kommer småningom til at stå i plus! Når jeg holder op med at tro på dem, så bliver det et salg.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet