Q2
17 dage siden‧44 min
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
6,58VWAP
Lavest
6,33OmsætningAntal
121,4 18.887.308
VWAP
Højest
6,58Lavest
6,33OmsætningAntal
121,4 18.887.308
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 30. jul. | |
2025 Generalforsamling | 22. maj | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
2024 Q4 | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag siden·Hvad synes I, er det godt eller dårligt for specialiserede virksomheder som Aurora, at der går mange forsvarsinvesteringer i autonome systemer, som stiger støt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil der komme noget universelt ud af forsvarssektoren, før Aurora laver det, eller kan Aurora licensere deres teknologi til dobbelt anvendelse?19 timer siden·Ifølge Aurora er der masser af plads til konkurrenter på lastbilmarkedet til 3 billioner dollars, og de har åbent udtalt, at konkurrence er velkommen. Ved dog ikke, om det betyder noget. Kratos, så vidt jeg forstår, kører "platooning" (lastbilen følger en leder), så jeg forestiller mig, at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er, hvad chatgpt mener om platooning vs. omkostningsbesparelser: "Platooning (især "leder-følger" med en menneskelig chauffør i spidsen) kan spare brændstof gennem kørsel og reducere lønomkostningerne ved at fjerne en eller flere chauffører fra konvojen - men det er stadig begrænset: Du har stadig brug for mindst ét menneske pr. konvoj. Ruter og operationer skal koordineres tæt. Det fungerer bedst for specifikke korridorer og militær logistik, ikke fleksibel, landsdækkende fragt. Auroras tilgang sigter mod enkelte, fuldt autonome lastbiler, der kører kontinuerligt - hvilket fjerner alle chaufførlønomkostninger på den bane og lader hver lastbil køre næsten 24/7. Det er et meget større omkostningsudsving, end platooning kan tilbyde." Jeg forestiller mig en større trussel, hvis Waymo pludselig besluttede at vende tilbage til lastbilkørsel med uendelig Google-finansiering. Forresten har Chris Urmson, administrerende direktør, også sagt, at han i sidste ende ser virksomhedens teknologi "alle mulige steder". Jeg er ikke sikker på, om dette svarede på noget, jeg er bestemt ikke ekspert.
- 4. aug.4. aug.Opslaget er slettet.4. aug.·At slå brugeren fra eller rapportere spam, det er spørgsmålet ...
- 31. jul.31. jul.Klssse regnskab + super positive tilbagemeldinger på hvordan lastbilerne kører. 100% til tiden, minimerer ulykker voldsomt - sikkerheden i teknologien er ekstrem. Opjustering af flere lastbiler i slut og start året. For mig at se er risikoen i denne aktie efterhånden ikke et afgørende element længere. Tallene er bedre, deres koncept virker , det er eftertragtet , kæmpe indtjeningspotentiale og regeringen støtter op om det. WHATS NOT TO LIKE - MOD DE 7 dollars igen på kort sigt. - HEREFTER DE 10 INDEN ÅRETS UDGANG 🔥🔥🔥🔥31. jul.31. jul.Helt vildt. Ikke det jeg havde regnet med - i forhold til starten. Men Nasdaq gik da også helt i sort. Lad os se om den kan få revanche i morgen. Fortjener regnskabet næsten.
- 30. jul.·Natkørsel ulåst
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
17 dage siden‧44 min
Nyheder og Analyser
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag siden·Hvad synes I, er det godt eller dårligt for specialiserede virksomheder som Aurora, at der går mange forsvarsinvesteringer i autonome systemer, som stiger støt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil der komme noget universelt ud af forsvarssektoren, før Aurora laver det, eller kan Aurora licensere deres teknologi til dobbelt anvendelse?19 timer siden·Ifølge Aurora er der masser af plads til konkurrenter på lastbilmarkedet til 3 billioner dollars, og de har åbent udtalt, at konkurrence er velkommen. Ved dog ikke, om det betyder noget. Kratos, så vidt jeg forstår, kører "platooning" (lastbilen følger en leder), så jeg forestiller mig, at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er, hvad chatgpt mener om platooning vs. omkostningsbesparelser: "Platooning (især "leder-følger" med en menneskelig chauffør i spidsen) kan spare brændstof gennem kørsel og reducere lønomkostningerne ved at fjerne en eller flere chauffører fra konvojen - men det er stadig begrænset: Du har stadig brug for mindst ét menneske pr. konvoj. Ruter og operationer skal koordineres tæt. Det fungerer bedst for specifikke korridorer og militær logistik, ikke fleksibel, landsdækkende fragt. Auroras tilgang sigter mod enkelte, fuldt autonome lastbiler, der kører kontinuerligt - hvilket fjerner alle chaufførlønomkostninger på den bane og lader hver lastbil køre næsten 24/7. Det er et meget større omkostningsudsving, end platooning kan tilbyde." Jeg forestiller mig en større trussel, hvis Waymo pludselig besluttede at vende tilbage til lastbilkørsel med uendelig Google-finansiering. Forresten har Chris Urmson, administrerende direktør, også sagt, at han i sidste ende ser virksomhedens teknologi "alle mulige steder". Jeg er ikke sikker på, om dette svarede på noget, jeg er bestemt ikke ekspert.
- 4. aug.4. aug.Opslaget er slettet.4. aug.·At slå brugeren fra eller rapportere spam, det er spørgsmålet ...
- 31. jul.31. jul.Klssse regnskab + super positive tilbagemeldinger på hvordan lastbilerne kører. 100% til tiden, minimerer ulykker voldsomt - sikkerheden i teknologien er ekstrem. Opjustering af flere lastbiler i slut og start året. For mig at se er risikoen i denne aktie efterhånden ikke et afgørende element længere. Tallene er bedre, deres koncept virker , det er eftertragtet , kæmpe indtjeningspotentiale og regeringen støtter op om det. WHATS NOT TO LIKE - MOD DE 7 dollars igen på kort sigt. - HEREFTER DE 10 INDEN ÅRETS UDGANG 🔥🔥🔥🔥31. jul.31. jul.Helt vildt. Ikke det jeg havde regnet med - i forhold til starten. Men Nasdaq gik da også helt i sort. Lad os se om den kan få revanche i morgen. Fortjener regnskabet næsten.
- 30. jul.·Natkørsel ulåst
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
6,58VWAP
Lavest
6,33OmsætningAntal
121,4 18.887.308
VWAP
Højest
6,58Lavest
6,33OmsætningAntal
121,4 18.887.308
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 30. jul. | |
2025 Generalforsamling | 22. maj | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
2024 Q4 | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
17 dage siden‧44 min
Nyheder og Analyser
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 30. jul. | |
2025 Generalforsamling | 22. maj | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
2024 Q4 | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag siden·Hvad synes I, er det godt eller dårligt for specialiserede virksomheder som Aurora, at der går mange forsvarsinvesteringer i autonome systemer, som stiger støt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil der komme noget universelt ud af forsvarssektoren, før Aurora laver det, eller kan Aurora licensere deres teknologi til dobbelt anvendelse?19 timer siden·Ifølge Aurora er der masser af plads til konkurrenter på lastbilmarkedet til 3 billioner dollars, og de har åbent udtalt, at konkurrence er velkommen. Ved dog ikke, om det betyder noget. Kratos, så vidt jeg forstår, kører "platooning" (lastbilen følger en leder), så jeg forestiller mig, at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er, hvad chatgpt mener om platooning vs. omkostningsbesparelser: "Platooning (især "leder-følger" med en menneskelig chauffør i spidsen) kan spare brændstof gennem kørsel og reducere lønomkostningerne ved at fjerne en eller flere chauffører fra konvojen - men det er stadig begrænset: Du har stadig brug for mindst ét menneske pr. konvoj. Ruter og operationer skal koordineres tæt. Det fungerer bedst for specifikke korridorer og militær logistik, ikke fleksibel, landsdækkende fragt. Auroras tilgang sigter mod enkelte, fuldt autonome lastbiler, der kører kontinuerligt - hvilket fjerner alle chaufførlønomkostninger på den bane og lader hver lastbil køre næsten 24/7. Det er et meget større omkostningsudsving, end platooning kan tilbyde." Jeg forestiller mig en større trussel, hvis Waymo pludselig besluttede at vende tilbage til lastbilkørsel med uendelig Google-finansiering. Forresten har Chris Urmson, administrerende direktør, også sagt, at han i sidste ende ser virksomhedens teknologi "alle mulige steder". Jeg er ikke sikker på, om dette svarede på noget, jeg er bestemt ikke ekspert.
- 4. aug.4. aug.Opslaget er slettet.4. aug.·At slå brugeren fra eller rapportere spam, det er spørgsmålet ...
- 31. jul.31. jul.Klssse regnskab + super positive tilbagemeldinger på hvordan lastbilerne kører. 100% til tiden, minimerer ulykker voldsomt - sikkerheden i teknologien er ekstrem. Opjustering af flere lastbiler i slut og start året. For mig at se er risikoen i denne aktie efterhånden ikke et afgørende element længere. Tallene er bedre, deres koncept virker , det er eftertragtet , kæmpe indtjeningspotentiale og regeringen støtter op om det. WHATS NOT TO LIKE - MOD DE 7 dollars igen på kort sigt. - HEREFTER DE 10 INDEN ÅRETS UDGANG 🔥🔥🔥🔥31. jul.31. jul.Helt vildt. Ikke det jeg havde regnet med - i forhold til starten. Men Nasdaq gik da også helt i sort. Lad os se om den kan få revanche i morgen. Fortjener regnskabet næsten.
- 30. jul.·Natkørsel ulåst
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
6,58VWAP
Lavest
6,33OmsætningAntal
121,4 18.887.308
VWAP
Højest
6,58Lavest
6,33OmsætningAntal
121,4 18.887.308
Mæglerstatistik
Ingen data fundet