Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

DFDS

DFDS

90,75DKK
+0,78% (+0,70)
I dag
Højest91,00
Lavest89,85
Omsætning
4,4 MDKK
90,75DKK
+0,78% (+0,70)
I dag
Højest91,00
Lavest89,85
Omsætning
4,4 MDKK

DFDS

DFDS

90,75DKK
+0,78% (+0,70)
I dag
Højest91,00
Lavest89,85
Omsætning
4,4 MDKK
90,75DKK
+0,78% (+0,70)
I dag
Højest91,00
Lavest89,85
Omsætning
4,4 MDKK

DFDS

DFDS

90,75DKK
+0,78% (+0,70)
I dag
Højest91,00
Lavest89,85
Omsætning
4,4 MDKK
90,75DKK
+0,78% (+0,70)
I dag
Højest91,00
Lavest89,85
Omsætning
4,4 MDKK
Q2
65 dage siden28 min

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
450
Sælg
Antal
448

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
150--
171--
171--
10--
42--
Højest
91
VWAP
90,34
Lavest
89,85
OmsætningAntal
4,4 48.850
VWAP
90,34
Højest
91
Lavest
89,85
OmsætningAntal
4,4 48.850

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym49.09949.09900

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym49.09949.09900

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
6. nov.
6 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q227. aug.
2025 Q220. aug.
2025 Q16. maj
2024 Generalforsamling24. mar.
2024 Q421. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 23 timer siden
    23 timer siden
    hvad fanden foregår der her
    16 timer siden
    16 timer siden
    Håber du har flere porteføljer end den man kan se 😉
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
    15 timer siden
    15 timer siden
    Jeg har tænkt det samme. Vi må se!
  • 27. okt.
    27. okt.
    Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Synes du, vi skal være optimistiske omkring DFDS, eller hvad vil du sige med denne analyse?
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Mange tak, jeg sætter pris på din kommentar og analyse.
  • 24. okt.
    ·
    24. okt.
    ·
    Indse det nu for pokker, inden det er for sent, DFDS men Torben Carlsen i spidsen er ude på dybt vand med den store investering i Tyrkiet, det er sikkert som ammen i kirken at de bliver taget livet af Grimaldi som er stor og har masser af penge og er familie ejet, de vil med glæde tvære dfds ud som en flue på en væg, de har været ude med den påstand alt imens Hr Carlsen ikke fatter at kunne manurere dfds i sikkert farvand, det farlige er nu også at på hjemmemarkedet hvor de førhen sad solidt er det begyndt at krakelere med store fald i indtjeningen passerer tallene falder drastisk og fragt volumen falder samtidig betydeligt, alt i mens dfds øger deres gæld betragteligt, og er meget gældsat i forevejen, vi er her vidne til en selskab i forfald, og i beste fald vil det med nuværende Direktør, ledelse samt Lauritzen fonden som hoved ejer ikke engang gå 5 år før de bliver købt op billigt, jeg har smidt alle mine dfds aktier men advarer andre imod denne virksomhed, jeg ser ingen lys forude desværre
    15 timer siden
    15 timer siden
    De har vist afdraget ca. 1 mia kr. i NIBD siden 1. Januar 2025.
  • 13. okt.
    13. okt.
    DFDS kommer snart med en kapitaludvidelse, hvor der skal trykkes nogle flere aktier, så de resterende aktionærer bliver udvandet, de kommer heller ikke til at holde nullet i år, og den Tyrkiske forretning koster dem mange penge i forevejen, jeg er ked af at sige det men vi en på vej ned venner, jeg er hoppet i land nogenlunde tørskoet, men tænker skibet tager meget vand ind nu!
    25. okt.
    25. okt.
    Tidligere kraftigt anbefalet af Lau Svendsen, mon ikke nogen sætter en stopper for hans vildledende anbefalinger?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Q2
65 dage siden28 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 23 timer siden
    23 timer siden
    hvad fanden foregår der her
    16 timer siden
    16 timer siden
    Håber du har flere porteføljer end den man kan se 😉
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
    15 timer siden
    15 timer siden
    Jeg har tænkt det samme. Vi må se!
  • 27. okt.
    27. okt.
    Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Synes du, vi skal være optimistiske omkring DFDS, eller hvad vil du sige med denne analyse?
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Mange tak, jeg sætter pris på din kommentar og analyse.
  • 24. okt.
    ·
    24. okt.
    ·
    Indse det nu for pokker, inden det er for sent, DFDS men Torben Carlsen i spidsen er ude på dybt vand med den store investering i Tyrkiet, det er sikkert som ammen i kirken at de bliver taget livet af Grimaldi som er stor og har masser af penge og er familie ejet, de vil med glæde tvære dfds ud som en flue på en væg, de har været ude med den påstand alt imens Hr Carlsen ikke fatter at kunne manurere dfds i sikkert farvand, det farlige er nu også at på hjemmemarkedet hvor de førhen sad solidt er det begyndt at krakelere med store fald i indtjeningen passerer tallene falder drastisk og fragt volumen falder samtidig betydeligt, alt i mens dfds øger deres gæld betragteligt, og er meget gældsat i forevejen, vi er her vidne til en selskab i forfald, og i beste fald vil det med nuværende Direktør, ledelse samt Lauritzen fonden som hoved ejer ikke engang gå 5 år før de bliver købt op billigt, jeg har smidt alle mine dfds aktier men advarer andre imod denne virksomhed, jeg ser ingen lys forude desværre
    15 timer siden
    15 timer siden
    De har vist afdraget ca. 1 mia kr. i NIBD siden 1. Januar 2025.
  • 13. okt.
    13. okt.
    DFDS kommer snart med en kapitaludvidelse, hvor der skal trykkes nogle flere aktier, så de resterende aktionærer bliver udvandet, de kommer heller ikke til at holde nullet i år, og den Tyrkiske forretning koster dem mange penge i forevejen, jeg er ked af at sige det men vi en på vej ned venner, jeg er hoppet i land nogenlunde tørskoet, men tænker skibet tager meget vand ind nu!
    25. okt.
    25. okt.
    Tidligere kraftigt anbefalet af Lau Svendsen, mon ikke nogen sætter en stopper for hans vildledende anbefalinger?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
450
Sælg
Antal
448

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
150--
171--
171--
10--
42--
Højest
91
VWAP
90,34
Lavest
89,85
OmsætningAntal
4,4 48.850
VWAP
90,34
Højest
91
Lavest
89,85
OmsætningAntal
4,4 48.850

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym49.09949.09900

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym49.09949.09900

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
6. nov.
6 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q227. aug.
2025 Q220. aug.
2025 Q16. maj
2024 Generalforsamling24. mar.
2024 Q421. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Q2
65 dage siden28 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
6. nov.
6 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q227. aug.
2025 Q220. aug.
2025 Q16. maj
2024 Generalforsamling24. mar.
2024 Q421. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 23 timer siden
    23 timer siden
    hvad fanden foregår der her
    16 timer siden
    16 timer siden
    Håber du har flere porteføljer end den man kan se 😉
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
    15 timer siden
    15 timer siden
    Jeg har tænkt det samme. Vi må se!
  • 27. okt.
    27. okt.
    Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Synes du, vi skal være optimistiske omkring DFDS, eller hvad vil du sige med denne analyse?
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Mange tak, jeg sætter pris på din kommentar og analyse.
  • 24. okt.
    ·
    24. okt.
    ·
    Indse det nu for pokker, inden det er for sent, DFDS men Torben Carlsen i spidsen er ude på dybt vand med den store investering i Tyrkiet, det er sikkert som ammen i kirken at de bliver taget livet af Grimaldi som er stor og har masser af penge og er familie ejet, de vil med glæde tvære dfds ud som en flue på en væg, de har været ude med den påstand alt imens Hr Carlsen ikke fatter at kunne manurere dfds i sikkert farvand, det farlige er nu også at på hjemmemarkedet hvor de førhen sad solidt er det begyndt at krakelere med store fald i indtjeningen passerer tallene falder drastisk og fragt volumen falder samtidig betydeligt, alt i mens dfds øger deres gæld betragteligt, og er meget gældsat i forevejen, vi er her vidne til en selskab i forfald, og i beste fald vil det med nuværende Direktør, ledelse samt Lauritzen fonden som hoved ejer ikke engang gå 5 år før de bliver købt op billigt, jeg har smidt alle mine dfds aktier men advarer andre imod denne virksomhed, jeg ser ingen lys forude desværre
    15 timer siden
    15 timer siden
    De har vist afdraget ca. 1 mia kr. i NIBD siden 1. Januar 2025.
  • 13. okt.
    13. okt.
    DFDS kommer snart med en kapitaludvidelse, hvor der skal trykkes nogle flere aktier, så de resterende aktionærer bliver udvandet, de kommer heller ikke til at holde nullet i år, og den Tyrkiske forretning koster dem mange penge i forevejen, jeg er ked af at sige det men vi en på vej ned venner, jeg er hoppet i land nogenlunde tørskoet, men tænker skibet tager meget vand ind nu!
    25. okt.
    25. okt.
    Tidligere kraftigt anbefalet af Lau Svendsen, mon ikke nogen sætter en stopper for hans vildledende anbefalinger?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
450
Sælg
Antal
448

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
150--
171--
171--
10--
42--
Højest
91
VWAP
90,34
Lavest
89,85
OmsætningAntal
4,4 48.850
VWAP
90,34
Højest
91
Lavest
89,85
OmsætningAntal
4,4 48.850

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym49.09949.09900

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym49.09949.09900