Q2
65 dage siden‧28 min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
450
Sælg
Antal
448
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere | 
|---|---|---|---|---|
| 150 | - | - | ||
| 171 | - | - | ||
| 171 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 42 | - | - | 
Højest
91VWAP
Lavest
89,85OmsætningAntal
4,4 48.850
VWAP
Højest
91Lavest
89,85OmsætningAntal
4,4 48.850
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt | 
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 49.099 | 49.099 | 0 | 0 | 
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt | 
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 49.099 | 49.099 | 0 | 0 | 
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 6. nov. 6 dage | 
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 27. aug. | |
| 2025 Q2 | 20. aug. | |
| 2025 Q1 | 6. maj | |
| 2024 Generalforsamling | 24. mar. | |
| 2024 Q4 | 21. feb. | 
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenPlejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
- 27. okt.27. okt.Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
- 24. okt.·Indse det nu for pokker, inden det er for sent, DFDS men Torben Carlsen i spidsen er ude på dybt vand med den store investering i Tyrkiet, det er sikkert som ammen i kirken at de bliver taget livet af Grimaldi som er stor og har masser af penge og er familie ejet, de vil med glæde tvære dfds ud som en flue på en væg, de har været ude med den påstand alt imens Hr Carlsen ikke fatter at kunne manurere dfds i sikkert farvand, det farlige er nu også at på hjemmemarkedet hvor de førhen sad solidt er det begyndt at krakelere med store fald i indtjeningen passerer tallene falder drastisk og fragt volumen falder samtidig betydeligt, alt i mens dfds øger deres gæld betragteligt, og er meget gældsat i forevejen, vi er her vidne til en selskab i forfald, og i beste fald vil det med nuværende Direktør, ledelse samt Lauritzen fonden som hoved ejer ikke engang gå 5 år før de bliver købt op billigt, jeg har smidt alle mine dfds aktier men advarer andre imod denne virksomhed, jeg ser ingen lys forude desværre15 timer siden15 timer sidenDe har vist afdraget ca. 1 mia kr. i NIBD siden 1. Januar 2025.
- 13. okt.13. okt.DFDS kommer snart med en kapitaludvidelse, hvor der skal trykkes nogle flere aktier, så de resterende aktionærer bliver udvandet, de kommer heller ikke til at holde nullet i år, og den Tyrkiske forretning koster dem mange penge i forevejen, jeg er ked af at sige det men vi en på vej ned venner, jeg er hoppet i land nogenlunde tørskoet, men tænker skibet tager meget vand ind nu!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
65 dage siden‧28 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenPlejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
- 27. okt.27. okt.Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
- 24. okt.·Indse det nu for pokker, inden det er for sent, DFDS men Torben Carlsen i spidsen er ude på dybt vand med den store investering i Tyrkiet, det er sikkert som ammen i kirken at de bliver taget livet af Grimaldi som er stor og har masser af penge og er familie ejet, de vil med glæde tvære dfds ud som en flue på en væg, de har været ude med den påstand alt imens Hr Carlsen ikke fatter at kunne manurere dfds i sikkert farvand, det farlige er nu også at på hjemmemarkedet hvor de førhen sad solidt er det begyndt at krakelere med store fald i indtjeningen passerer tallene falder drastisk og fragt volumen falder samtidig betydeligt, alt i mens dfds øger deres gæld betragteligt, og er meget gældsat i forevejen, vi er her vidne til en selskab i forfald, og i beste fald vil det med nuværende Direktør, ledelse samt Lauritzen fonden som hoved ejer ikke engang gå 5 år før de bliver købt op billigt, jeg har smidt alle mine dfds aktier men advarer andre imod denne virksomhed, jeg ser ingen lys forude desværre15 timer siden15 timer sidenDe har vist afdraget ca. 1 mia kr. i NIBD siden 1. Januar 2025.
- 13. okt.13. okt.DFDS kommer snart med en kapitaludvidelse, hvor der skal trykkes nogle flere aktier, så de resterende aktionærer bliver udvandet, de kommer heller ikke til at holde nullet i år, og den Tyrkiske forretning koster dem mange penge i forevejen, jeg er ked af at sige det men vi en på vej ned venner, jeg er hoppet i land nogenlunde tørskoet, men tænker skibet tager meget vand ind nu!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
450
Sælg
Antal
448
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere | 
|---|---|---|---|---|
| 150 | - | - | ||
| 171 | - | - | ||
| 171 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 42 | - | - | 
Højest
91VWAP
Lavest
89,85OmsætningAntal
4,4 48.850
VWAP
Højest
91Lavest
89,85OmsætningAntal
4,4 48.850
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt | 
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 49.099 | 49.099 | 0 | 0 | 
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt | 
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 49.099 | 49.099 | 0 | 0 | 
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 6. nov. 6 dage | 
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 27. aug. | |
| 2025 Q2 | 20. aug. | |
| 2025 Q1 | 6. maj | |
| 2024 Generalforsamling | 24. mar. | |
| 2024 Q4 | 21. feb. | 
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q2
65 dage siden‧28 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 6. nov. 6 dage | 
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 27. aug. | |
| 2025 Q2 | 20. aug. | |
| 2025 Q1 | 6. maj | |
| 2024 Generalforsamling | 24. mar. | |
| 2024 Q4 | 21. feb. | 
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenPlejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
- 27. okt.27. okt.Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
- 24. okt.·Indse det nu for pokker, inden det er for sent, DFDS men Torben Carlsen i spidsen er ude på dybt vand med den store investering i Tyrkiet, det er sikkert som ammen i kirken at de bliver taget livet af Grimaldi som er stor og har masser af penge og er familie ejet, de vil med glæde tvære dfds ud som en flue på en væg, de har været ude med den påstand alt imens Hr Carlsen ikke fatter at kunne manurere dfds i sikkert farvand, det farlige er nu også at på hjemmemarkedet hvor de førhen sad solidt er det begyndt at krakelere med store fald i indtjeningen passerer tallene falder drastisk og fragt volumen falder samtidig betydeligt, alt i mens dfds øger deres gæld betragteligt, og er meget gældsat i forevejen, vi er her vidne til en selskab i forfald, og i beste fald vil det med nuværende Direktør, ledelse samt Lauritzen fonden som hoved ejer ikke engang gå 5 år før de bliver købt op billigt, jeg har smidt alle mine dfds aktier men advarer andre imod denne virksomhed, jeg ser ingen lys forude desværre15 timer siden15 timer sidenDe har vist afdraget ca. 1 mia kr. i NIBD siden 1. Januar 2025.
- 13. okt.13. okt.DFDS kommer snart med en kapitaludvidelse, hvor der skal trykkes nogle flere aktier, så de resterende aktionærer bliver udvandet, de kommer heller ikke til at holde nullet i år, og den Tyrkiske forretning koster dem mange penge i forevejen, jeg er ked af at sige det men vi en på vej ned venner, jeg er hoppet i land nogenlunde tørskoet, men tænker skibet tager meget vand ind nu!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
450
Sælg
Antal
448
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere | 
|---|---|---|---|---|
| 150 | - | - | ||
| 171 | - | - | ||
| 171 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 42 | - | - | 
Højest
91VWAP
Lavest
89,85OmsætningAntal
4,4 48.850
VWAP
Højest
91Lavest
89,85OmsætningAntal
4,4 48.850
Mæglerstatistik
Største købere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt | 
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 49.099 | 49.099 | 0 | 0 | 
Største sælgere
| Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt | 
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 49.099 | 49.099 | 0 | 0 | 













