Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

E

Everspin Technologies

E

Everspin Technologies

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q1-regnskab
60 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
22. maj
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
6. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 22. jun.
    Tør man at kigge i denne retning? - Har læst mig frem til, at der er en retssag kørende mht. patentovertrædelse? Nogen der har et perspektiv på dette som jeg ikke har kunne finde frem til?
    for 1 dag siden
    True, det omfatter deres STT-MRAM. Ikke deres TOGGLE MRAM som den store forsvars aftale drejer sig om. Det tyder på der først kommer afgørelse i sommeren 2027.
  • 20. maj
    ·
    Er vi ved en ny bund her, tro?
    6. jun.
    ·
    Er billigere nu, men nu er der meget, der er på tilbud,
  • 19. maj · Redigeret
    ·
    Ærligt talt, at læse denne artikel om Dell/NVIDIA gør det svært for mig at føle andet end at jeg er super hypet langsigtet – ikke kun for NVDA, men for hele teknologisektoren. Specielt hukommelseskomponenter. Det som folk bliver ved med at overse (for dem som tror, at vi allerede har nået toppen) er, at dette måske kun er begyndelsen. Virksomheder over hele verden er begyndt at implementere AI i deres egne forretninger, og den del er endnu ikke rigtig taget fart. Der vil være volatilitet. Der vil være dem, der går i panik og sælger. Men om et par år tror jeg, at mange vil fortryde, at de solgte på grund af kortsigtige pessimister, som overbeviste dem om, at stigningen kun er "cyklisk". Snart kommer NVIDIAs rapport https://blogs.nvidia.com/blog/dell-technologies-agent-enterprise-ai/
    20. maj
    Ja enig, vi står på tærsklen til en ny æra. Der vil være et stigende behov for compute/memory/storage de kommende år så det er bare med at få sig positioneret NU. Der vil altid være folk der er nervøse for fremtiden der udtaler sig negativt om den og folk der tjener penge på at prikke til folk der er nervøse der udtaler sig negativt om den. Det er også vældig fint at være skeptisk men rigtig meget ER jo bare ligegyldigt støj som man skal ignorere.
  • 18. maj
    ·
    Er det klogt at holde eller trække sig ud?
    19. maj · Redigeret
    ·
    Risikoen for at proppen er gået ud, vil vise sig i fremtiden. Men markedet begynder at blive uroligt for verdenssituationen, takket være Trumps forsøg på at skjule Epstein-filerne. Personligt er jeg begyndt at sælge ud af dem, der er stukket af et par 100% de seneste måneder, så slipper man for at græde over, at man ikke tog den fine gevinst hjem😊 Men netop Everspin kan have mere at give.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
60 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 22. jun.
    Tør man at kigge i denne retning? - Har læst mig frem til, at der er en retssag kørende mht. patentovertrædelse? Nogen der har et perspektiv på dette som jeg ikke har kunne finde frem til?
    for 1 dag siden
    True, det omfatter deres STT-MRAM. Ikke deres TOGGLE MRAM som den store forsvars aftale drejer sig om. Det tyder på der først kommer afgørelse i sommeren 2027.
  • 20. maj
    ·
    Er vi ved en ny bund her, tro?
    6. jun.
    ·
    Er billigere nu, men nu er der meget, der er på tilbud,
  • 19. maj · Redigeret
    ·
    Ærligt talt, at læse denne artikel om Dell/NVIDIA gør det svært for mig at føle andet end at jeg er super hypet langsigtet – ikke kun for NVDA, men for hele teknologisektoren. Specielt hukommelseskomponenter. Det som folk bliver ved med at overse (for dem som tror, at vi allerede har nået toppen) er, at dette måske kun er begyndelsen. Virksomheder over hele verden er begyndt at implementere AI i deres egne forretninger, og den del er endnu ikke rigtig taget fart. Der vil være volatilitet. Der vil være dem, der går i panik og sælger. Men om et par år tror jeg, at mange vil fortryde, at de solgte på grund af kortsigtige pessimister, som overbeviste dem om, at stigningen kun er "cyklisk". Snart kommer NVIDIAs rapport https://blogs.nvidia.com/blog/dell-technologies-agent-enterprise-ai/
    20. maj
    Ja enig, vi står på tærsklen til en ny æra. Der vil være et stigende behov for compute/memory/storage de kommende år så det er bare med at få sig positioneret NU. Der vil altid være folk der er nervøse for fremtiden der udtaler sig negativt om den og folk der tjener penge på at prikke til folk der er nervøse der udtaler sig negativt om den. Det er også vældig fint at være skeptisk men rigtig meget ER jo bare ligegyldigt støj som man skal ignorere.
  • 18. maj
    ·
    Er det klogt at holde eller trække sig ud?
    19. maj · Redigeret
    ·
    Risikoen for at proppen er gået ud, vil vise sig i fremtiden. Men markedet begynder at blive uroligt for verdenssituationen, takket være Trumps forsøg på at skjule Epstein-filerne. Personligt er jeg begyndt at sælge ud af dem, der er stukket af et par 100% de seneste måneder, så slipper man for at græde over, at man ikke tog den fine gevinst hjem😊 Men netop Everspin kan have mere at give.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
22. maj
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
6. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
60 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
22. maj
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
4. mar.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
6. aug. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 22. jun.
    Tør man at kigge i denne retning? - Har læst mig frem til, at der er en retssag kørende mht. patentovertrædelse? Nogen der har et perspektiv på dette som jeg ikke har kunne finde frem til?
    for 1 dag siden
    True, det omfatter deres STT-MRAM. Ikke deres TOGGLE MRAM som den store forsvars aftale drejer sig om. Det tyder på der først kommer afgørelse i sommeren 2027.
  • 20. maj
    ·
    Er vi ved en ny bund her, tro?
    6. jun.
    ·
    Er billigere nu, men nu er der meget, der er på tilbud,
  • 19. maj · Redigeret
    ·
    Ærligt talt, at læse denne artikel om Dell/NVIDIA gør det svært for mig at føle andet end at jeg er super hypet langsigtet – ikke kun for NVDA, men for hele teknologisektoren. Specielt hukommelseskomponenter. Det som folk bliver ved med at overse (for dem som tror, at vi allerede har nået toppen) er, at dette måske kun er begyndelsen. Virksomheder over hele verden er begyndt at implementere AI i deres egne forretninger, og den del er endnu ikke rigtig taget fart. Der vil være volatilitet. Der vil være dem, der går i panik og sælger. Men om et par år tror jeg, at mange vil fortryde, at de solgte på grund af kortsigtige pessimister, som overbeviste dem om, at stigningen kun er "cyklisk". Snart kommer NVIDIAs rapport https://blogs.nvidia.com/blog/dell-technologies-agent-enterprise-ai/
    20. maj
    Ja enig, vi står på tærsklen til en ny æra. Der vil være et stigende behov for compute/memory/storage de kommende år så det er bare med at få sig positioneret NU. Der vil altid være folk der er nervøse for fremtiden der udtaler sig negativt om den og folk der tjener penge på at prikke til folk der er nervøse der udtaler sig negativt om den. Det er også vældig fint at være skeptisk men rigtig meget ER jo bare ligegyldigt støj som man skal ignorere.
  • 18. maj
    ·
    Er det klogt at holde eller trække sig ud?
    19. maj · Redigeret
    ·
    Risikoen for at proppen er gået ud, vil vise sig i fremtiden. Men markedet begynder at blive uroligt for verdenssituationen, takket være Trumps forsøg på at skjule Epstein-filerne. Personligt er jeg begyndt at sælge ud af dem, der er stukket af et par 100% de seneste måneder, så slipper man for at græde over, at man ikke tog den fine gevinst hjem😊 Men netop Everspin kan have mere at give.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet