2025 Q3-regnskab
53 dage siden55 min
0,15 USD/aktie
Seneste udbytte
5,45 %Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
20
Sælg
Antal
420
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 23. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 30. jul. | |
| Årlig generalforsamling 2025 | 8. maj | |
| 2025 Q1-regnskab | 5. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 5. feb. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·8. okt.Hvad mener vi om denne aktie fremadrettet? Aktien faldt kraftigt efter en brand på en aluminiumsfabrik, der leverer 40% af aluminiumspladerne til den amerikanske bilindustri. Dette vil give problemer i de kommende måneder, og Ford bliver nødt til at finde alternative leverandører i fremtiden.
- 6. okt.6. okt.Efter en længere periode med underskud er jeg endeligt gået i plus på denne aktieinvestering (udbytte ekskluderet) Tror dog kan godt at aktiekursen kan stige omtrent en 10-15% mere hen mod årsskiftet på de seneste nyheder. Hvad tror i?·7. okt.Hvad var de seneste nyheder? Jeg har kun hørt om tilbagekaldelser af biler.
- 31. jul.31. jul.Interessant indspark fra økonom Lars Christensen: TRUMPS TOLDCIRKUS RAMMER FORD Ford Motor Company præsenterede i går et kvartalsregnskab, der perfekt illustrerer, hvordan Trumps toldsatser rammer præcis de virksomheder, de skulle beskytte. Ford led et tab på 800 millioner dollar i andet kvartal alene på grund af toldsatser. Det bidrog til et samlet nettotab på 36 millioner dollar, på trods af rekordindtægter på 50,2 milliarder dollar. For hele 2025 forventer Ford en samlet toldpåvirkning på 3 milliarder dollar, hvoraf kun 1 milliard kan modvirkes. Nettoresultat: 2 milliarder dollar i ekstra omkostninger. CEO Jim Farley sagde det ligeud på Bloomberg: Overskuddet kan falde med op til 36% på grund af Trumps toldsatser. Her er ironien: Ford bygger flere køretøjer i USA end nogen anden stor bilproducent undtagen Tesla. 80% af Fords køretøjer produceres i USA. Selskabet importerer kun 21% af sine solgte køretøjer, mens konkurrenten GM importerer 46%. Alligevel rammes Ford hårdt, fordi moderne bilproduktion kræver globale forsyningskæder. Ford importerer stadig dele fra hele verden, og med 50% told på kobber samt høje toldsatser på aluminium og stål bliver selv amerikansk produktion dyr. Konsekvensen ses direkte i Fords nedjusterede forventninger: Justeret EBIT forventes nu at være 6,5-7,5 milliarder dollar mod tidligere 7-8,5 milliarder. Faldet på op til 2 milliarder dollar svarer præcist til nettotoldpåvirkningen. GM forventer en toldpåvirkning på 4-5 milliarder dollar i 2025 og led et tab på 1,1 milliarder i Q2 alene. Stellantis rapporterede 351 millioner dollar i toldtab i første halvår. Trumps told skulle straffe udenlandske producenter og beskytte amerikanske jobs. I stedet straffes netop de virksomheder, der har investeret mest i amerikansk produktion. Det er protektionismens klassiske paradoks: Forsøget på at beskytte ender med at skade. Fords regnskab viser med al tydelighed, at handelskrige ikke har vindere - kun tabere i forskellige størrelser. Og ironisk nok er nogle af de største tabere netop de amerikanske virksomheder, politikken skulle beskytte.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
53 dage siden55 min
0,15 USD/aktie
Seneste udbytte
5,45 %Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·8. okt.Hvad mener vi om denne aktie fremadrettet? Aktien faldt kraftigt efter en brand på en aluminiumsfabrik, der leverer 40% af aluminiumspladerne til den amerikanske bilindustri. Dette vil give problemer i de kommende måneder, og Ford bliver nødt til at finde alternative leverandører i fremtiden.
- 6. okt.6. okt.Efter en længere periode med underskud er jeg endeligt gået i plus på denne aktieinvestering (udbytte ekskluderet) Tror dog kan godt at aktiekursen kan stige omtrent en 10-15% mere hen mod årsskiftet på de seneste nyheder. Hvad tror i?·7. okt.Hvad var de seneste nyheder? Jeg har kun hørt om tilbagekaldelser af biler.
- 31. jul.31. jul.Interessant indspark fra økonom Lars Christensen: TRUMPS TOLDCIRKUS RAMMER FORD Ford Motor Company præsenterede i går et kvartalsregnskab, der perfekt illustrerer, hvordan Trumps toldsatser rammer præcis de virksomheder, de skulle beskytte. Ford led et tab på 800 millioner dollar i andet kvartal alene på grund af toldsatser. Det bidrog til et samlet nettotab på 36 millioner dollar, på trods af rekordindtægter på 50,2 milliarder dollar. For hele 2025 forventer Ford en samlet toldpåvirkning på 3 milliarder dollar, hvoraf kun 1 milliard kan modvirkes. Nettoresultat: 2 milliarder dollar i ekstra omkostninger. CEO Jim Farley sagde det ligeud på Bloomberg: Overskuddet kan falde med op til 36% på grund af Trumps toldsatser. Her er ironien: Ford bygger flere køretøjer i USA end nogen anden stor bilproducent undtagen Tesla. 80% af Fords køretøjer produceres i USA. Selskabet importerer kun 21% af sine solgte køretøjer, mens konkurrenten GM importerer 46%. Alligevel rammes Ford hårdt, fordi moderne bilproduktion kræver globale forsyningskæder. Ford importerer stadig dele fra hele verden, og med 50% told på kobber samt høje toldsatser på aluminium og stål bliver selv amerikansk produktion dyr. Konsekvensen ses direkte i Fords nedjusterede forventninger: Justeret EBIT forventes nu at være 6,5-7,5 milliarder dollar mod tidligere 7-8,5 milliarder. Faldet på op til 2 milliarder dollar svarer præcist til nettotoldpåvirkningen. GM forventer en toldpåvirkning på 4-5 milliarder dollar i 2025 og led et tab på 1,1 milliarder i Q2 alene. Stellantis rapporterede 351 millioner dollar i toldtab i første halvår. Trumps told skulle straffe udenlandske producenter og beskytte amerikanske jobs. I stedet straffes netop de virksomheder, der har investeret mest i amerikansk produktion. Det er protektionismens klassiske paradoks: Forsøget på at beskytte ender med at skade. Fords regnskab viser med al tydelighed, at handelskrige ikke har vindere - kun tabere i forskellige størrelser. Og ironisk nok er nogle af de største tabere netop de amerikanske virksomheder, politikken skulle beskytte.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
20
Sælg
Antal
420
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 23. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 30. jul. | |
| Årlig generalforsamling 2025 | 8. maj | |
| 2025 Q1-regnskab | 5. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 5. feb. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-regnskab
53 dage siden55 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 23. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 30. jul. | |
| Årlig generalforsamling 2025 | 8. maj | |
| 2025 Q1-regnskab | 5. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 5. feb. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
0,15 USD/aktie
Seneste udbytte
5,45 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·8. okt.Hvad mener vi om denne aktie fremadrettet? Aktien faldt kraftigt efter en brand på en aluminiumsfabrik, der leverer 40% af aluminiumspladerne til den amerikanske bilindustri. Dette vil give problemer i de kommende måneder, og Ford bliver nødt til at finde alternative leverandører i fremtiden.
- 6. okt.6. okt.Efter en længere periode med underskud er jeg endeligt gået i plus på denne aktieinvestering (udbytte ekskluderet) Tror dog kan godt at aktiekursen kan stige omtrent en 10-15% mere hen mod årsskiftet på de seneste nyheder. Hvad tror i?·7. okt.Hvad var de seneste nyheder? Jeg har kun hørt om tilbagekaldelser af biler.
- 31. jul.31. jul.Interessant indspark fra økonom Lars Christensen: TRUMPS TOLDCIRKUS RAMMER FORD Ford Motor Company præsenterede i går et kvartalsregnskab, der perfekt illustrerer, hvordan Trumps toldsatser rammer præcis de virksomheder, de skulle beskytte. Ford led et tab på 800 millioner dollar i andet kvartal alene på grund af toldsatser. Det bidrog til et samlet nettotab på 36 millioner dollar, på trods af rekordindtægter på 50,2 milliarder dollar. For hele 2025 forventer Ford en samlet toldpåvirkning på 3 milliarder dollar, hvoraf kun 1 milliard kan modvirkes. Nettoresultat: 2 milliarder dollar i ekstra omkostninger. CEO Jim Farley sagde det ligeud på Bloomberg: Overskuddet kan falde med op til 36% på grund af Trumps toldsatser. Her er ironien: Ford bygger flere køretøjer i USA end nogen anden stor bilproducent undtagen Tesla. 80% af Fords køretøjer produceres i USA. Selskabet importerer kun 21% af sine solgte køretøjer, mens konkurrenten GM importerer 46%. Alligevel rammes Ford hårdt, fordi moderne bilproduktion kræver globale forsyningskæder. Ford importerer stadig dele fra hele verden, og med 50% told på kobber samt høje toldsatser på aluminium og stål bliver selv amerikansk produktion dyr. Konsekvensen ses direkte i Fords nedjusterede forventninger: Justeret EBIT forventes nu at være 6,5-7,5 milliarder dollar mod tidligere 7-8,5 milliarder. Faldet på op til 2 milliarder dollar svarer præcist til nettotoldpåvirkningen. GM forventer en toldpåvirkning på 4-5 milliarder dollar i 2025 og led et tab på 1,1 milliarder i Q2 alene. Stellantis rapporterede 351 millioner dollar i toldtab i første halvår. Trumps told skulle straffe udenlandske producenter og beskytte amerikanske jobs. I stedet straffes netop de virksomheder, der har investeret mest i amerikansk produktion. Det er protektionismens klassiske paradoks: Forsøget på at beskytte ender med at skade. Fords regnskab viser med al tydelighed, at handelskrige ikke har vindere - kun tabere i forskellige størrelser. Og ironisk nok er nogle af de største tabere netop de amerikanske virksomheder, politikken skulle beskytte.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
20
Sælg
Antal
420
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
