Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Aktie
Nasdaq
F

Ford Motor

Ford Motor

10,82USD
-2,48% (-0,28)
Ved markedsluk
Højest10,92
Lavest10,68
Omsætning
454 MUSD
10,82USD
-2,48% (-0,28)
Ved markedsluk
Højest10,92
Lavest10,68
Omsætning
454 MUSD
Aktie
Nasdaq
F

Ford Motor

Ford Motor

10,82USD
-2,48% (-0,28)
Ved markedsluk
Højest10,92
Lavest10,68
Omsætning
454 MUSD
10,82USD
-2,48% (-0,28)
Ved markedsluk
Højest10,92
Lavest10,68
Omsætning
454 MUSD
Aktie
Nasdaq
F

Ford Motor

Ford Motor

10,82USD
-2,48% (-0,28)
Ved markedsluk
Højest10,92
Lavest10,68
Omsætning
454 MUSD
10,82USD
-2,48% (-0,28)
Ved markedsluk
Højest10,92
Lavest10,68
Omsætning
454 MUSD
Q2
NY
3 dage siden1 t.
0,15 USD/aktie
X-dag 11. aug.
5,42 %
Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
10,92
VWAP
10,79
Lavest
10,68
OmsætningAntal
454 68.915.541
VWAP
10,79
Højest
10,92
Lavest
10,68
OmsætningAntal
454 68.915.541

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
Finanskalender er ikke tilgængelig
Tidligere begivenheder
2025 Q230. jul.
2025 Generalforsamling8. maj
2025 Q15. maj
2024 Årsregnskab6. feb.
2024 Q45. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Interessant indspark fra økonom Lars Christensen: TRUMPS TOLDCIRKUS RAMMER FORD Ford Motor Company præsenterede i går et kvartalsregnskab, der perfekt illustrerer, hvordan Trumps toldsatser rammer præcis de virksomheder, de skulle beskytte. Ford led et tab på 800 millioner dollar i andet kvartal alene på grund af toldsatser. Det bidrog til et samlet nettotab på 36 millioner dollar, på trods af rekordindtægter på 50,2 milliarder dollar. For hele 2025 forventer Ford en samlet toldpåvirkning på 3 milliarder dollar, hvoraf kun 1 milliard kan modvirkes. Nettoresultat: 2 milliarder dollar i ekstra omkostninger. CEO Jim Farley sagde det ligeud på Bloomberg: Overskuddet kan falde med op til 36% på grund af Trumps toldsatser. Her er ironien: Ford bygger flere køretøjer i USA end nogen anden stor bilproducent undtagen Tesla. 80% af Fords køretøjer produceres i USA. Selskabet importerer kun 21% af sine solgte køretøjer, mens konkurrenten GM importerer 46%. Alligevel rammes Ford hårdt, fordi moderne bilproduktion kræver globale forsyningskæder. Ford importerer stadig dele fra hele verden, og med 50% told på kobber samt høje toldsatser på aluminium og stål bliver selv amerikansk produktion dyr. Konsekvensen ses direkte i Fords nedjusterede forventninger: Justeret EBIT forventes nu at være 6,5-7,5 milliarder dollar mod tidligere 7-8,5 milliarder. Faldet på op til 2 milliarder dollar svarer præcist til nettotoldpåvirkningen. GM forventer en toldpåvirkning på 4-5 milliarder dollar i 2025 og led et tab på 1,1 milliarder i Q2 alene. Stellantis rapporterede 351 millioner dollar i toldtab i første halvår. Trumps told skulle straffe udenlandske producenter og beskytte amerikanske jobs. I stedet straffes netop de virksomheder, der har investeret mest i amerikansk produktion. Det er protektionismens klassiske paradoks: Forsøget på at beskytte ender med at skade. Fords regnskab viser med al tydelighed, at handelskrige ikke har vindere - kun tabere i forskellige størrelser. Og ironisk nok er nogle af de største tabere netop de amerikanske virksomheder, politikken skulle beskytte.
  • 24. jan.
    ·
    24. jan.
    ·
    Analyse af Ford I Sparpodden analyseres Ford-aktien, som har haft det hårdt de seneste tre år. Kommer der snart en vending, og hvordan går deres elbilsatsning? Link: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
    8. mar.
    ·
    8. mar.
    ·
    Jeg ved ikke, om der var så meget at analysere. På en eller anden måde er Ford så meget mere end nogle europæiske elbiler, og det faktum, at disse er værre end Tesla, er nok ikke deres hovedproblem...
  • 28. sep. 2024
    28. sep. 2024
    Ford sælger til Nic. Christiansen Gruppen. Kan udbyttet bevares, eller risikerer aktionærerne, at det forsvinder? 🤔
    19. dec. 2024
    19. dec. 2024
    Det har ingenting af sige :-) Nic. Christiansen Gruppen i Kolding kommer bare til at stå for import og salg af Ford i DK. Presse her.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
  • 23. sep. 2024
    ·
    23. sep. 2024
    ·
    Kinesisk køretøjsteknologi står over for Biden-administrationens forbud på grund af nationale sikkerhedsproblemer: https://www.benzinga.com/markets/asia/24/09/40981254/chinese-vehicle-tech-faces-biden-administration-ban-over-national-security-concerns-china-ev-stocks
  • 21. sep. 2024
    21. sep. 2024
    Overvejer at investere i Ford. Kan de konkurrere med Tesla, eller bliver det kun noget for udbytte investering?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Q2
NY
3 dage siden1 t.
0,15 USD/aktie
X-dag 11. aug.
5,42 %
Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Interessant indspark fra økonom Lars Christensen: TRUMPS TOLDCIRKUS RAMMER FORD Ford Motor Company præsenterede i går et kvartalsregnskab, der perfekt illustrerer, hvordan Trumps toldsatser rammer præcis de virksomheder, de skulle beskytte. Ford led et tab på 800 millioner dollar i andet kvartal alene på grund af toldsatser. Det bidrog til et samlet nettotab på 36 millioner dollar, på trods af rekordindtægter på 50,2 milliarder dollar. For hele 2025 forventer Ford en samlet toldpåvirkning på 3 milliarder dollar, hvoraf kun 1 milliard kan modvirkes. Nettoresultat: 2 milliarder dollar i ekstra omkostninger. CEO Jim Farley sagde det ligeud på Bloomberg: Overskuddet kan falde med op til 36% på grund af Trumps toldsatser. Her er ironien: Ford bygger flere køretøjer i USA end nogen anden stor bilproducent undtagen Tesla. 80% af Fords køretøjer produceres i USA. Selskabet importerer kun 21% af sine solgte køretøjer, mens konkurrenten GM importerer 46%. Alligevel rammes Ford hårdt, fordi moderne bilproduktion kræver globale forsyningskæder. Ford importerer stadig dele fra hele verden, og med 50% told på kobber samt høje toldsatser på aluminium og stål bliver selv amerikansk produktion dyr. Konsekvensen ses direkte i Fords nedjusterede forventninger: Justeret EBIT forventes nu at være 6,5-7,5 milliarder dollar mod tidligere 7-8,5 milliarder. Faldet på op til 2 milliarder dollar svarer præcist til nettotoldpåvirkningen. GM forventer en toldpåvirkning på 4-5 milliarder dollar i 2025 og led et tab på 1,1 milliarder i Q2 alene. Stellantis rapporterede 351 millioner dollar i toldtab i første halvår. Trumps told skulle straffe udenlandske producenter og beskytte amerikanske jobs. I stedet straffes netop de virksomheder, der har investeret mest i amerikansk produktion. Det er protektionismens klassiske paradoks: Forsøget på at beskytte ender med at skade. Fords regnskab viser med al tydelighed, at handelskrige ikke har vindere - kun tabere i forskellige størrelser. Og ironisk nok er nogle af de største tabere netop de amerikanske virksomheder, politikken skulle beskytte.
  • 24. jan.
    ·
    24. jan.
    ·
    Analyse af Ford I Sparpodden analyseres Ford-aktien, som har haft det hårdt de seneste tre år. Kommer der snart en vending, og hvordan går deres elbilsatsning? Link: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
    8. mar.
    ·
    8. mar.
    ·
    Jeg ved ikke, om der var så meget at analysere. På en eller anden måde er Ford så meget mere end nogle europæiske elbiler, og det faktum, at disse er værre end Tesla, er nok ikke deres hovedproblem...
  • 28. sep. 2024
    28. sep. 2024
    Ford sælger til Nic. Christiansen Gruppen. Kan udbyttet bevares, eller risikerer aktionærerne, at det forsvinder? 🤔
    19. dec. 2024
    19. dec. 2024
    Det har ingenting af sige :-) Nic. Christiansen Gruppen i Kolding kommer bare til at stå for import og salg af Ford i DK. Presse her.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
  • 23. sep. 2024
    ·
    23. sep. 2024
    ·
    Kinesisk køretøjsteknologi står over for Biden-administrationens forbud på grund af nationale sikkerhedsproblemer: https://www.benzinga.com/markets/asia/24/09/40981254/chinese-vehicle-tech-faces-biden-administration-ban-over-national-security-concerns-china-ev-stocks
  • 21. sep. 2024
    21. sep. 2024
    Overvejer at investere i Ford. Kan de konkurrere med Tesla, eller bliver det kun noget for udbytte investering?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
10,92
VWAP
10,79
Lavest
10,68
OmsætningAntal
454 68.915.541
VWAP
10,79
Højest
10,92
Lavest
10,68
OmsætningAntal
454 68.915.541

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
Finanskalender er ikke tilgængelig
Tidligere begivenheder
2025 Q230. jul.
2025 Generalforsamling8. maj
2025 Q15. maj
2024 Årsregnskab6. feb.
2024 Q45. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

Q2
NY
3 dage siden1 t.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
Finanskalender er ikke tilgængelig
Tidligere begivenheder
2025 Q230. jul.
2025 Generalforsamling8. maj
2025 Q15. maj
2024 Årsregnskab6. feb.
2024 Q45. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

0,15 USD/aktie
X-dag 11. aug.
5,42 %
Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Interessant indspark fra økonom Lars Christensen: TRUMPS TOLDCIRKUS RAMMER FORD Ford Motor Company præsenterede i går et kvartalsregnskab, der perfekt illustrerer, hvordan Trumps toldsatser rammer præcis de virksomheder, de skulle beskytte. Ford led et tab på 800 millioner dollar i andet kvartal alene på grund af toldsatser. Det bidrog til et samlet nettotab på 36 millioner dollar, på trods af rekordindtægter på 50,2 milliarder dollar. For hele 2025 forventer Ford en samlet toldpåvirkning på 3 milliarder dollar, hvoraf kun 1 milliard kan modvirkes. Nettoresultat: 2 milliarder dollar i ekstra omkostninger. CEO Jim Farley sagde det ligeud på Bloomberg: Overskuddet kan falde med op til 36% på grund af Trumps toldsatser. Her er ironien: Ford bygger flere køretøjer i USA end nogen anden stor bilproducent undtagen Tesla. 80% af Fords køretøjer produceres i USA. Selskabet importerer kun 21% af sine solgte køretøjer, mens konkurrenten GM importerer 46%. Alligevel rammes Ford hårdt, fordi moderne bilproduktion kræver globale forsyningskæder. Ford importerer stadig dele fra hele verden, og med 50% told på kobber samt høje toldsatser på aluminium og stål bliver selv amerikansk produktion dyr. Konsekvensen ses direkte i Fords nedjusterede forventninger: Justeret EBIT forventes nu at være 6,5-7,5 milliarder dollar mod tidligere 7-8,5 milliarder. Faldet på op til 2 milliarder dollar svarer præcist til nettotoldpåvirkningen. GM forventer en toldpåvirkning på 4-5 milliarder dollar i 2025 og led et tab på 1,1 milliarder i Q2 alene. Stellantis rapporterede 351 millioner dollar i toldtab i første halvår. Trumps told skulle straffe udenlandske producenter og beskytte amerikanske jobs. I stedet straffes netop de virksomheder, der har investeret mest i amerikansk produktion. Det er protektionismens klassiske paradoks: Forsøget på at beskytte ender med at skade. Fords regnskab viser med al tydelighed, at handelskrige ikke har vindere - kun tabere i forskellige størrelser. Og ironisk nok er nogle af de største tabere netop de amerikanske virksomheder, politikken skulle beskytte.
  • 24. jan.
    ·
    24. jan.
    ·
    Analyse af Ford I Sparpodden analyseres Ford-aktien, som har haft det hårdt de seneste tre år. Kommer der snart en vending, og hvordan går deres elbilsatsning? Link: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
    8. mar.
    ·
    8. mar.
    ·
    Jeg ved ikke, om der var så meget at analysere. På en eller anden måde er Ford så meget mere end nogle europæiske elbiler, og det faktum, at disse er værre end Tesla, er nok ikke deres hovedproblem...
  • 28. sep. 2024
    28. sep. 2024
    Ford sælger til Nic. Christiansen Gruppen. Kan udbyttet bevares, eller risikerer aktionærerne, at det forsvinder? 🤔
    19. dec. 2024
    19. dec. 2024
    Det har ingenting af sige :-) Nic. Christiansen Gruppen i Kolding kommer bare til at stå for import og salg af Ford i DK. Presse her.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
  • 23. sep. 2024
    ·
    23. sep. 2024
    ·
    Kinesisk køretøjsteknologi står over for Biden-administrationens forbud på grund af nationale sikkerhedsproblemer: https://www.benzinga.com/markets/asia/24/09/40981254/chinese-vehicle-tech-faces-biden-administration-ban-over-national-security-concerns-china-ev-stocks
  • 21. sep. 2024
    21. sep. 2024
    Overvejer at investere i Ford. Kan de konkurrere med Tesla, eller bliver det kun noget for udbytte investering?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
10,92
VWAP
10,79
Lavest
10,68
OmsætningAntal
454 68.915.541
VWAP
10,79
Højest
10,92
Lavest
10,68
OmsætningAntal
454 68.915.541

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet