Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Gapwaves B

Gapwaves B

16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Ved markedsluk
Højest16,64
Lavest15,70
Omsætning
1,1 MSEK
16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Ved markedsluk
Højest16,64
Lavest15,70
Omsætning
1,1 MSEK

Gapwaves B

Gapwaves B

16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Ved markedsluk
Højest16,64
Lavest15,70
Omsætning
1,1 MSEK
16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Ved markedsluk
Højest16,64
Lavest15,70
Omsætning
1,1 MSEK

Gapwaves B

Gapwaves B

16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Ved markedsluk
Højest16,64
Lavest15,70
Omsætning
1,1 MSEK
16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Ved markedsluk
Højest16,64
Lavest15,70
Omsætning
1,1 MSEK
2025 Q3-regnskab

Kun PDF-version

52 dage siden

Ordredybde

SwedenFirst North Sweden
Antal
Køb
140
Sælg
Antal
2.021

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
21--
96--
2--
21--
8--
Højest
16,64
VWAP
16,08
Lavest
15,7
OmsætningAntal
1,1 70.940
VWAP
16,08
Højest
16,64
Lavest
15,7
OmsætningAntal
1,1 70.940

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
6. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab24. okt.
2025 Q2-regnskab25. jul.
2025 Q1-regnskab30. apr.
2024 Q4-regnskab7. feb.
2024 Q3-regnskab31. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Teknologi & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA modtager første store ordre på højopløselige radarsensorer Fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi: FORVIA HELLA udvider sin 360-graders radarportefølje med den højopløselige radar ”ForWave7HD” Nøgleteknologi til SAE Level 2+ og 3: Højopløselige radarer tilbyder betydeligt højere objektseparation på en rækkevidde på omkring 400 meter Serieproduktion fra midten af 2028 for en global premiumproducent: Ordrevolumen er i det lave til mellemhøje trecifrede million euro-område Lippstadt, 11. december 2025. Den internationale billeverandør FORVIA HELLA har modtaget en serieproduktionsordre på højopløselige radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) fra en global premiumproducent. Ordrevolumen for dette projekt er i det lave til mellemhøje trecifrede million euro-område. Produktionen af de højopløselige radarer forventes at starte fra midten af 2028 inden for FORVIA HELLAs europæiske produktionsnetværk. Udviklingen finder sted på virksomhedens hovedkvarter i Lippstadt, Tyskland. ”Med denne nyerhvervede serieordre på højopløselige radarer tilbyder vi nu en omfattende sensorportefølje fra en enkelt kilde, præcist, skræddersyet og omkostningseffektivt opfyldende kravene til de forskellige udviklingsstadier for automatiseret kørsel. Dette styrker ikke kun vores markedsposition som en fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi, men yder også et betydeligt bidrag til øget trafiksikkerhed,” siger Jörg Weisgerber, medlem af direktionen med ansvar for FORVIA HELLAs globale elektronikforretning. ”Dette muliggør også en udbredt anvendelse af avancerede førerassistentsystemer, driver tendensen mod autonom kørsel og yder dermed et vigtigt bidrag til at forbedre trafiksikkerheden. Vores radarforretning, der allerede er en af vores vigtigste vækstdrivere, vil som følge heraf fortsat tage fart.” Nøgleteknologi til automatiseret kørsel på niveau 2+ og 3 Højopløselige radarer (HRR) er en uundværlig nøgleteknologi til automatiserede køresystemer på SAE Level 2+ og 3. Mens køretøjer på Level 2+ (delvis automatisering) allerede kan styre, accelerere og bremse helt på egen hånd (føreren skal til enhver tid overvåge systemet), tillader Level 3 (betinget automatisering) køretøjet at overtage køreopgaven fuldstændigt under visse betingelser. Disse systemer er særligt vigtige i trafikpropper eller ved hastigheder op til omkring 100 km/t på motorveje. For at sikre sikker og pålidelig drift kræves radarsensorer med betydeligt øget ydeevne, der er i stand til at detektere objekter og trafikanter på større afstande med endnu højere præcision. FORVIA HELLAs højopløselige radarsensor ForWave7HD er en central komponent her, takket være dens betydeligt forbedrede miljødetekteringsfunktioner. Med sin høje opløsning og talrige sende- og modtagekanaler detekterer den pålideligt selv små objekter på blot få centimeters størrelse, såsom tabt last på vejen eller kegler i byggezoner. Med en forbedret vinkelopløsning på mindre end 1° kan sensoren også skelne tæt placerede objekter, såsom køretøjer i tæt bytrafik eller individer inden for grupper. Topmoderne antenne- og chipteknologier muliggør en detektionsrækkevidde på op til 400 meter, et udvidet synsfelt og optimeret nærområdedetektering. FORVIA HELLA bliver en fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi med ny kundebestilling FORVIA HELLA etablerede sig oprindeligt som en førende leverandør af 24 GHz hjørneradarer til bageste applikationer og lancerede efterfølgende succesfuldt 77 GHz radarsensorer i serieproduktion. Disse sensorer, placeret i køretøjernes hjørner, dækker for- og bageste applikationer såsom vognbaneskift- eller krydsassistenter, men kan også installeres i køretøjets centrale frontposition, i området ved kølergrillen eller bag mærkeemblemet. Virksomheden producerede sin 100 millionte radarsensor i efteråret i år. Med serieordren på ForWave7HD radarsensorer fuldender FORVIA HELLA, som en førende leverandør af front- og bagradarløsninger med op til fire sende- og fire modtagekanaler, sin produktportefølje med højopløselige radarsensorer (”ForWave7HD”). Disse højopløselige radarer fra FORVIA HELLA er baseret på en modulær og skalerbar platformstilgang, som kan udstyres med et betydeligt højere antal kanaler – for eksempel 32 sende- og 32 modtagekanaler. Dette gør det muligt at tilpasse dem til kundernes og markedernes specifikke krav, lige fra omkostningseffektive til ydeevneorienterede applikationer. De højopløselige radarsensorer er en del af FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilie. Ud over ForWave7HD-varianten har FORVIA HELLA udviklet ”ForWave7e”, en særligt omkostningsoptimeret version, der stadig leverer høj ydeevne. FORVIA HELLA modtog en ordre på denne variant fra en førende billeverandør i Asien i sommeren i år. Udover F
    for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Tak Vestenir! God info. Hella var blandt de sidste til at frigive 24 GHz og viser nu tydeligt, at de vil tilbage til førerfeltet. Og antennen til HRR-sensoren fremstilles af Gapwaves i stedet for på licens, så kasseklirr følger. Men, en lille overvejelse: For L3 vil der vel også være brug for en imaging radar. Skal Hella også ordne den, eller skal en anden leverandør stå for den? Eller tænker jeg forkert?
  • 8. dec.
    ·
    8. dec.
    ·
    Rygtes/spekuleres om BMW på Discord. Måske får VD'en afsløre, når bilen ruller på vejene i begyndelsen af vinteren. I så fald kan vi få et lille ryk opad da?
    10. dec.
    10. dec.
    Det kunne man da virkelig håbe. Syns den er lidt sløj for tiden😅
  • 5. dec.
    ·
    5. dec.
    ·
    Nu skal CEO komme med flere biler, kun Mercedes er ikke nok.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Vi venter på mere!
  • 21. nov.
    ·
    21. nov.
    ·
    Er dette sandt eller skal man være kildekritisk hvor fik du den info fra
    24. nov.
    ·
    24. nov.
    ·
    BTA betyder betalt tegnet aktie.
  • 18. nov.
    ·
    18. nov.
    ·
    Har jeg forstået rigtigt, at den største ejer Kildal har valgt ikke at udnytte sine tegningsretter? Det kan vel ikke være godt?
    20. nov.
    ·
    20. nov.
    ·
    Helt rigtigt teknikflygqarn, tværtimod positivt da der er kommet flere kvalificerede investorer ind som tror på selskabet
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab

Kun PDF-version

52 dage siden

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Teknologi & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA modtager første store ordre på højopløselige radarsensorer Fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi: FORVIA HELLA udvider sin 360-graders radarportefølje med den højopløselige radar ”ForWave7HD” Nøgleteknologi til SAE Level 2+ og 3: Højopløselige radarer tilbyder betydeligt højere objektseparation på en rækkevidde på omkring 400 meter Serieproduktion fra midten af 2028 for en global premiumproducent: Ordrevolumen er i det lave til mellemhøje trecifrede million euro-område Lippstadt, 11. december 2025. Den internationale billeverandør FORVIA HELLA har modtaget en serieproduktionsordre på højopløselige radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) fra en global premiumproducent. Ordrevolumen for dette projekt er i det lave til mellemhøje trecifrede million euro-område. Produktionen af de højopløselige radarer forventes at starte fra midten af 2028 inden for FORVIA HELLAs europæiske produktionsnetværk. Udviklingen finder sted på virksomhedens hovedkvarter i Lippstadt, Tyskland. ”Med denne nyerhvervede serieordre på højopløselige radarer tilbyder vi nu en omfattende sensorportefølje fra en enkelt kilde, præcist, skræddersyet og omkostningseffektivt opfyldende kravene til de forskellige udviklingsstadier for automatiseret kørsel. Dette styrker ikke kun vores markedsposition som en fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi, men yder også et betydeligt bidrag til øget trafiksikkerhed,” siger Jörg Weisgerber, medlem af direktionen med ansvar for FORVIA HELLAs globale elektronikforretning. ”Dette muliggør også en udbredt anvendelse af avancerede førerassistentsystemer, driver tendensen mod autonom kørsel og yder dermed et vigtigt bidrag til at forbedre trafiksikkerheden. Vores radarforretning, der allerede er en af vores vigtigste vækstdrivere, vil som følge heraf fortsat tage fart.” Nøgleteknologi til automatiseret kørsel på niveau 2+ og 3 Højopløselige radarer (HRR) er en uundværlig nøgleteknologi til automatiserede køresystemer på SAE Level 2+ og 3. Mens køretøjer på Level 2+ (delvis automatisering) allerede kan styre, accelerere og bremse helt på egen hånd (føreren skal til enhver tid overvåge systemet), tillader Level 3 (betinget automatisering) køretøjet at overtage køreopgaven fuldstændigt under visse betingelser. Disse systemer er særligt vigtige i trafikpropper eller ved hastigheder op til omkring 100 km/t på motorveje. For at sikre sikker og pålidelig drift kræves radarsensorer med betydeligt øget ydeevne, der er i stand til at detektere objekter og trafikanter på større afstande med endnu højere præcision. FORVIA HELLAs højopløselige radarsensor ForWave7HD er en central komponent her, takket være dens betydeligt forbedrede miljødetekteringsfunktioner. Med sin høje opløsning og talrige sende- og modtagekanaler detekterer den pålideligt selv små objekter på blot få centimeters størrelse, såsom tabt last på vejen eller kegler i byggezoner. Med en forbedret vinkelopløsning på mindre end 1° kan sensoren også skelne tæt placerede objekter, såsom køretøjer i tæt bytrafik eller individer inden for grupper. Topmoderne antenne- og chipteknologier muliggør en detektionsrækkevidde på op til 400 meter, et udvidet synsfelt og optimeret nærområdedetektering. FORVIA HELLA bliver en fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi med ny kundebestilling FORVIA HELLA etablerede sig oprindeligt som en førende leverandør af 24 GHz hjørneradarer til bageste applikationer og lancerede efterfølgende succesfuldt 77 GHz radarsensorer i serieproduktion. Disse sensorer, placeret i køretøjernes hjørner, dækker for- og bageste applikationer såsom vognbaneskift- eller krydsassistenter, men kan også installeres i køretøjets centrale frontposition, i området ved kølergrillen eller bag mærkeemblemet. Virksomheden producerede sin 100 millionte radarsensor i efteråret i år. Med serieordren på ForWave7HD radarsensorer fuldender FORVIA HELLA, som en førende leverandør af front- og bagradarløsninger med op til fire sende- og fire modtagekanaler, sin produktportefølje med højopløselige radarsensorer (”ForWave7HD”). Disse højopløselige radarer fra FORVIA HELLA er baseret på en modulær og skalerbar platformstilgang, som kan udstyres med et betydeligt højere antal kanaler – for eksempel 32 sende- og 32 modtagekanaler. Dette gør det muligt at tilpasse dem til kundernes og markedernes specifikke krav, lige fra omkostningseffektive til ydeevneorienterede applikationer. De højopløselige radarsensorer er en del af FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilie. Ud over ForWave7HD-varianten har FORVIA HELLA udviklet ”ForWave7e”, en særligt omkostningsoptimeret version, der stadig leverer høj ydeevne. FORVIA HELLA modtog en ordre på denne variant fra en førende billeverandør i Asien i sommeren i år. Udover F
    for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Tak Vestenir! God info. Hella var blandt de sidste til at frigive 24 GHz og viser nu tydeligt, at de vil tilbage til førerfeltet. Og antennen til HRR-sensoren fremstilles af Gapwaves i stedet for på licens, så kasseklirr følger. Men, en lille overvejelse: For L3 vil der vel også være brug for en imaging radar. Skal Hella også ordne den, eller skal en anden leverandør stå for den? Eller tænker jeg forkert?
  • 8. dec.
    ·
    8. dec.
    ·
    Rygtes/spekuleres om BMW på Discord. Måske får VD'en afsløre, når bilen ruller på vejene i begyndelsen af vinteren. I så fald kan vi få et lille ryk opad da?
    10. dec.
    10. dec.
    Det kunne man da virkelig håbe. Syns den er lidt sløj for tiden😅
  • 5. dec.
    ·
    5. dec.
    ·
    Nu skal CEO komme med flere biler, kun Mercedes er ikke nok.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Vi venter på mere!
  • 21. nov.
    ·
    21. nov.
    ·
    Er dette sandt eller skal man være kildekritisk hvor fik du den info fra
    24. nov.
    ·
    24. nov.
    ·
    BTA betyder betalt tegnet aktie.
  • 18. nov.
    ·
    18. nov.
    ·
    Har jeg forstået rigtigt, at den største ejer Kildal har valgt ikke at udnytte sine tegningsretter? Det kan vel ikke være godt?
    20. nov.
    ·
    20. nov.
    ·
    Helt rigtigt teknikflygqarn, tværtimod positivt da der er kommet flere kvalificerede investorer ind som tror på selskabet
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

SwedenFirst North Sweden
Antal
Køb
140
Sælg
Antal
2.021

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
21--
96--
2--
21--
8--
Højest
16,64
VWAP
16,08
Lavest
15,7
OmsætningAntal
1,1 70.940
VWAP
16,08
Højest
16,64
Lavest
15,7
OmsætningAntal
1,1 70.940

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
6. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab24. okt.
2025 Q2-regnskab25. jul.
2025 Q1-regnskab30. apr.
2024 Q4-regnskab7. feb.
2024 Q3-regnskab31. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab

Kun PDF-version

52 dage siden

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
6. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab24. okt.
2025 Q2-regnskab25. jul.
2025 Q1-regnskab30. apr.
2024 Q4-regnskab7. feb.
2024 Q3-regnskab31. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Teknologi & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA modtager første store ordre på højopløselige radarsensorer Fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi: FORVIA HELLA udvider sin 360-graders radarportefølje med den højopløselige radar ”ForWave7HD” Nøgleteknologi til SAE Level 2+ og 3: Højopløselige radarer tilbyder betydeligt højere objektseparation på en rækkevidde på omkring 400 meter Serieproduktion fra midten af 2028 for en global premiumproducent: Ordrevolumen er i det lave til mellemhøje trecifrede million euro-område Lippstadt, 11. december 2025. Den internationale billeverandør FORVIA HELLA har modtaget en serieproduktionsordre på højopløselige radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) fra en global premiumproducent. Ordrevolumen for dette projekt er i det lave til mellemhøje trecifrede million euro-område. Produktionen af de højopløselige radarer forventes at starte fra midten af 2028 inden for FORVIA HELLAs europæiske produktionsnetværk. Udviklingen finder sted på virksomhedens hovedkvarter i Lippstadt, Tyskland. ”Med denne nyerhvervede serieordre på højopløselige radarer tilbyder vi nu en omfattende sensorportefølje fra en enkelt kilde, præcist, skræddersyet og omkostningseffektivt opfyldende kravene til de forskellige udviklingsstadier for automatiseret kørsel. Dette styrker ikke kun vores markedsposition som en fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi, men yder også et betydeligt bidrag til øget trafiksikkerhed,” siger Jörg Weisgerber, medlem af direktionen med ansvar for FORVIA HELLAs globale elektronikforretning. ”Dette muliggør også en udbredt anvendelse af avancerede førerassistentsystemer, driver tendensen mod autonom kørsel og yder dermed et vigtigt bidrag til at forbedre trafiksikkerheden. Vores radarforretning, der allerede er en af vores vigtigste vækstdrivere, vil som følge heraf fortsat tage fart.” Nøgleteknologi til automatiseret kørsel på niveau 2+ og 3 Højopløselige radarer (HRR) er en uundværlig nøgleteknologi til automatiserede køresystemer på SAE Level 2+ og 3. Mens køretøjer på Level 2+ (delvis automatisering) allerede kan styre, accelerere og bremse helt på egen hånd (føreren skal til enhver tid overvåge systemet), tillader Level 3 (betinget automatisering) køretøjet at overtage køreopgaven fuldstændigt under visse betingelser. Disse systemer er særligt vigtige i trafikpropper eller ved hastigheder op til omkring 100 km/t på motorveje. For at sikre sikker og pålidelig drift kræves radarsensorer med betydeligt øget ydeevne, der er i stand til at detektere objekter og trafikanter på større afstande med endnu højere præcision. FORVIA HELLAs højopløselige radarsensor ForWave7HD er en central komponent her, takket være dens betydeligt forbedrede miljødetekteringsfunktioner. Med sin høje opløsning og talrige sende- og modtagekanaler detekterer den pålideligt selv små objekter på blot få centimeters størrelse, såsom tabt last på vejen eller kegler i byggezoner. Med en forbedret vinkelopløsning på mindre end 1° kan sensoren også skelne tæt placerede objekter, såsom køretøjer i tæt bytrafik eller individer inden for grupper. Topmoderne antenne- og chipteknologier muliggør en detektionsrækkevidde på op til 400 meter, et udvidet synsfelt og optimeret nærområdedetektering. FORVIA HELLA bliver en fuld-sortimentsleverandør af radarsensorteknologi med ny kundebestilling FORVIA HELLA etablerede sig oprindeligt som en førende leverandør af 24 GHz hjørneradarer til bageste applikationer og lancerede efterfølgende succesfuldt 77 GHz radarsensorer i serieproduktion. Disse sensorer, placeret i køretøjernes hjørner, dækker for- og bageste applikationer såsom vognbaneskift- eller krydsassistenter, men kan også installeres i køretøjets centrale frontposition, i området ved kølergrillen eller bag mærkeemblemet. Virksomheden producerede sin 100 millionte radarsensor i efteråret i år. Med serieordren på ForWave7HD radarsensorer fuldender FORVIA HELLA, som en førende leverandør af front- og bagradarløsninger med op til fire sende- og fire modtagekanaler, sin produktportefølje med højopløselige radarsensorer (”ForWave7HD”). Disse højopløselige radarer fra FORVIA HELLA er baseret på en modulær og skalerbar platformstilgang, som kan udstyres med et betydeligt højere antal kanaler – for eksempel 32 sende- og 32 modtagekanaler. Dette gør det muligt at tilpasse dem til kundernes og markedernes specifikke krav, lige fra omkostningseffektive til ydeevneorienterede applikationer. De højopløselige radarsensorer er en del af FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilie. Ud over ForWave7HD-varianten har FORVIA HELLA udviklet ”ForWave7e”, en særligt omkostningsoptimeret version, der stadig leverer høj ydeevne. FORVIA HELLA modtog en ordre på denne variant fra en førende billeverandør i Asien i sommeren i år. Udover F
    for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Tak Vestenir! God info. Hella var blandt de sidste til at frigive 24 GHz og viser nu tydeligt, at de vil tilbage til førerfeltet. Og antennen til HRR-sensoren fremstilles af Gapwaves i stedet for på licens, så kasseklirr følger. Men, en lille overvejelse: For L3 vil der vel også være brug for en imaging radar. Skal Hella også ordne den, eller skal en anden leverandør stå for den? Eller tænker jeg forkert?
  • 8. dec.
    ·
    8. dec.
    ·
    Rygtes/spekuleres om BMW på Discord. Måske får VD'en afsløre, når bilen ruller på vejene i begyndelsen af vinteren. I så fald kan vi få et lille ryk opad da?
    10. dec.
    10. dec.
    Det kunne man da virkelig håbe. Syns den er lidt sløj for tiden😅
  • 5. dec.
    ·
    5. dec.
    ·
    Nu skal CEO komme med flere biler, kun Mercedes er ikke nok.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Vi venter på mere!
  • 21. nov.
    ·
    21. nov.
    ·
    Er dette sandt eller skal man være kildekritisk hvor fik du den info fra
    24. nov.
    ·
    24. nov.
    ·
    BTA betyder betalt tegnet aktie.
  • 18. nov.
    ·
    18. nov.
    ·
    Har jeg forstået rigtigt, at den største ejer Kildal har valgt ikke at udnytte sine tegningsretter? Det kan vel ikke være godt?
    20. nov.
    ·
    20. nov.
    ·
    Helt rigtigt teknikflygqarn, tværtimod positivt da der er kommet flere kvalificerede investorer ind som tror på selskabet
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

SwedenFirst North Sweden
Antal
Køb
140
Sælg
Antal
2.021

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
21--
96--
2--
21--
8--
Højest
16,64
VWAP
16,08
Lavest
15,7
OmsætningAntal
1,1 70.940
VWAP
16,08
Højest
16,64
Lavest
15,7
OmsætningAntal
1,1 70.940

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet