Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Horizon Quantum A

Horizon Quantum A

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab
52 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
4. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
14. apr.

Andre har kigget på

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    Solgte lidt på 34.. køber igen hvis den falder 🫡
    for 3 dage siden
    ·
    fedt. jeg solgte alt til 17 og 24🤣
  • 19. jun.
    ·
    Ved topprisen på 36$ var P/B-tallet over 500. Så det er 500x overpriset sammenlignet med selskabets "reelle" størrelse 🤣🤣🤣
  • 18. jun.
    Hvorfor falder den så hurtigt 🫣
  • 18. jun.
    ·
    for vildt wow. solgte 18 og 24 kan ikke se på 34$... 🤣
    18. jun.
    Den faldt på eftermarkedet lidt syndt,men bliver stadig 👍
  • 18. jun.
    Interessant at se, hvordan markedet begynder at prise Horizon Quantum anderledes end for bare få uger siden. Kursbevægelsen virker ikke kun drevet af spekulation længere, men også af stigende opmærksomhed omkring quantum-software som et selvstændigt investeringsområde. Personligt ser jeg et betydeligt langsigtet potentiale her. Det, der skiller Horizon ud for mig, er deres fokus på softwarelaget, som potentielt kan blive en afgørende del af den fremtidige quantum-infrastruktur. Ledelsen og udviklingsteamet virker stærke, og selskabet ser ud til at være længere fremme end mange investorer måske er klar over. Hvis de fortsætter med at eksekvere på deres strategi og quantum-markedet udvikler sig som forventet, vil jeg ikke blive overrasket over at se aktien handle over 100 USD inden for de næste 6-12 måneder. Jeg køber løbende op
    18. jun.
    Jeg tror personligt, at mange stadig ser Horizon som en hurtig gevinst, men mit syn er lidt anderledes. Jeg har købt for at holde på længere sigt. For mig handler casen ikke om, hvilken quantum-hardware der vinder. Jeg ser Horizon som et software-play. Når der engang kommer brugbare quantum-computere i større skala, skal nogen bygge softwarelaget ovenpå, så virksomheder faktisk kan bruge teknologien. Ud fra det jeg selv har læst, virker Horizon til at være blandt de virksomheder, der er længst fremme på softwaresiden. Det betyder selvfølgelig ikke, at de automatisk bliver vinderen, men de ser ud til at have en spændende position i markedet. Jeg sidder selv med 450 aktier til omkring 12,78 USD i gennemsnit, og mit håb er, at vi kan se 100 USD inden for de næste 6-12 måneder. Det er bestemt et optimistisk scenarie, men hvis de fortsætter med at udvikle platformen og får flere partnerskaber og kunder, så synes jeg ikke, det er urealistisk at være positiv på den lange bane. Jeg er nysgerrig på at høre andres synspunkt: Ser I Horizon som et reelt software-play inden for quantum, eller er markedet stadig primært drevet af hype?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
52 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    Solgte lidt på 34.. køber igen hvis den falder 🫡
    for 3 dage siden
    ·
    fedt. jeg solgte alt til 17 og 24🤣
  • 19. jun.
    ·
    Ved topprisen på 36$ var P/B-tallet over 500. Så det er 500x overpriset sammenlignet med selskabets "reelle" størrelse 🤣🤣🤣
  • 18. jun.
    Hvorfor falder den så hurtigt 🫣
  • 18. jun.
    ·
    for vildt wow. solgte 18 og 24 kan ikke se på 34$... 🤣
    18. jun.
    Den faldt på eftermarkedet lidt syndt,men bliver stadig 👍
  • 18. jun.
    Interessant at se, hvordan markedet begynder at prise Horizon Quantum anderledes end for bare få uger siden. Kursbevægelsen virker ikke kun drevet af spekulation længere, men også af stigende opmærksomhed omkring quantum-software som et selvstændigt investeringsområde. Personligt ser jeg et betydeligt langsigtet potentiale her. Det, der skiller Horizon ud for mig, er deres fokus på softwarelaget, som potentielt kan blive en afgørende del af den fremtidige quantum-infrastruktur. Ledelsen og udviklingsteamet virker stærke, og selskabet ser ud til at være længere fremme end mange investorer måske er klar over. Hvis de fortsætter med at eksekvere på deres strategi og quantum-markedet udvikler sig som forventet, vil jeg ikke blive overrasket over at se aktien handle over 100 USD inden for de næste 6-12 måneder. Jeg køber løbende op
    18. jun.
    Jeg tror personligt, at mange stadig ser Horizon som en hurtig gevinst, men mit syn er lidt anderledes. Jeg har købt for at holde på længere sigt. For mig handler casen ikke om, hvilken quantum-hardware der vinder. Jeg ser Horizon som et software-play. Når der engang kommer brugbare quantum-computere i større skala, skal nogen bygge softwarelaget ovenpå, så virksomheder faktisk kan bruge teknologien. Ud fra det jeg selv har læst, virker Horizon til at være blandt de virksomheder, der er længst fremme på softwaresiden. Det betyder selvfølgelig ikke, at de automatisk bliver vinderen, men de ser ud til at have en spændende position i markedet. Jeg sidder selv med 450 aktier til omkring 12,78 USD i gennemsnit, og mit håb er, at vi kan se 100 USD inden for de næste 6-12 måneder. Det er bestemt et optimistisk scenarie, men hvis de fortsætter med at udvikle platformen og får flere partnerskaber og kunder, så synes jeg ikke, det er urealistisk at være positiv på den lange bane. Jeg er nysgerrig på at høre andres synspunkt: Ser I Horizon som et reelt software-play inden for quantum, eller er markedet stadig primært drevet af hype?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på

Corporate Actions

Data hentes fra Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
4. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
14. apr.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
52 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
4. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
14. apr.

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    Solgte lidt på 34.. køber igen hvis den falder 🫡
    for 3 dage siden
    ·
    fedt. jeg solgte alt til 17 og 24🤣
  • 19. jun.
    ·
    Ved topprisen på 36$ var P/B-tallet over 500. Så det er 500x overpriset sammenlignet med selskabets "reelle" størrelse 🤣🤣🤣
  • 18. jun.
    Hvorfor falder den så hurtigt 🫣
  • 18. jun.
    ·
    for vildt wow. solgte 18 og 24 kan ikke se på 34$... 🤣
    18. jun.
    Den faldt på eftermarkedet lidt syndt,men bliver stadig 👍
  • 18. jun.
    Interessant at se, hvordan markedet begynder at prise Horizon Quantum anderledes end for bare få uger siden. Kursbevægelsen virker ikke kun drevet af spekulation længere, men også af stigende opmærksomhed omkring quantum-software som et selvstændigt investeringsområde. Personligt ser jeg et betydeligt langsigtet potentiale her. Det, der skiller Horizon ud for mig, er deres fokus på softwarelaget, som potentielt kan blive en afgørende del af den fremtidige quantum-infrastruktur. Ledelsen og udviklingsteamet virker stærke, og selskabet ser ud til at være længere fremme end mange investorer måske er klar over. Hvis de fortsætter med at eksekvere på deres strategi og quantum-markedet udvikler sig som forventet, vil jeg ikke blive overrasket over at se aktien handle over 100 USD inden for de næste 6-12 måneder. Jeg køber løbende op
    18. jun.
    Jeg tror personligt, at mange stadig ser Horizon som en hurtig gevinst, men mit syn er lidt anderledes. Jeg har købt for at holde på længere sigt. For mig handler casen ikke om, hvilken quantum-hardware der vinder. Jeg ser Horizon som et software-play. Når der engang kommer brugbare quantum-computere i større skala, skal nogen bygge softwarelaget ovenpå, så virksomheder faktisk kan bruge teknologien. Ud fra det jeg selv har læst, virker Horizon til at være blandt de virksomheder, der er længst fremme på softwaresiden. Det betyder selvfølgelig ikke, at de automatisk bliver vinderen, men de ser ud til at have en spændende position i markedet. Jeg sidder selv med 450 aktier til omkring 12,78 USD i gennemsnit, og mit håb er, at vi kan se 100 USD inden for de næste 6-12 måneder. Det er bestemt et optimistisk scenarie, men hvis de fortsætter med at udvikle platformen og får flere partnerskaber og kunder, så synes jeg ikke, det er urealistisk at være positiv på den lange bane. Jeg er nysgerrig på at høre andres synspunkt: Ser I Horizon som et reelt software-play inden for quantum, eller er markedet stadig primært drevet af hype?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på