Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Largo

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Largo

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Largo

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

61 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
14. apr.
2025 Q4-regnskab
1. apr.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
13. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 9. jun.
    ·
    9. jun.
    ·
    Købte 500 handelsaktier da dette målte fald var fuldført ved 1.07. Næste nedtur er 85 cent mulig så jeg vil tilføje mindst der eller hvis en bund dannes under her men over 85, Selskabet er sundt men hvis de går efter mere aktieudvanding i år, kan denne investering blive en fiasko men indtil da er jeg engageret. GL
  • 2. jun. · Redigeret
    ·
    2. jun. · Redigeret
    ·
    En dobbelt bund med indikatorer, der vender opad. Potentiel handel her med et tilkøb ved 1.10, hvis denne bund fejler. Jeg tror, den er billig nu. Gør dit eget arbejde. GL https://www.tradingview.com/chart/LGO/Z4VdJz3F-Double-bottom-cycle-placement-and-fractoral-suggest-a-rally/
  • 13. maj
    ·
    13. maj
    ·
    Jeg tænkte, jeg ville teste, om der var nogle meninger på forummet om Largo, da en hel del nye har købt sig op her i år. Largo er de eneste uden for Kina, der producerer Vanadium, plus det eneste kritiske materiale, Kina endnu ikke har brugt eksportkontrol på. Trump er nu landet i Kina, men der tales meget om, at han og Xi ønsker mere stabilitet i forholdet. Over tid har Largo potentialet til at blive en strategisk vigtig satsning for USA (og Vesten). Jeg tror på dette på lang sigt, håber på en større investering fra en statslig aktør og ser med lidt bekymring på likviditeten og gælden.
  • 26. feb.
    ·
    26. feb.
    ·
    “Vanadiummarkedspriserne vil sandsynligvis stige fra slutningen af 2026, understøttet af strammere udbud og voksende efterspørgsel fra VRFB'er. Med svage priser i 2024 og 2025, drevet af sløv stålefterspørgsel, har vanadiumproducenter begrænset produktionen,” bemærker en CRU-rapport offentliggjort i december. Analytikere hos CRU forudser et opsving sent på året, men advarer om, at efterspørgslen kunne tredobles inden 2040, langt overstigende produktionen. “Imens accelererer VRFB-efterspørgslen, hvilket fremgår af en robust pipeline af vanadiumelektrolytprojekter,” fortsætter firmaets rapport. “Stigende efterspørgsel vil hurtigt løbe ind i en deprimeret produktion, hvor priserne vil skulle stige for at understøtte højere udnyttelsesgrader i midten til slutningen af 2026.”
    14. maj
    ·
    14. maj
    ·
    1.58 var mit første køb, derefter 1.52 med samme tankegang for måneder siden. Så lavede de en 15 procent udvanding, og jeg købte 1.25. Efter de fleste IPO'er i ressourceaktier poppede DA BOYZ derefter aktien til 2.50 efter IPO'en for at sælge halvdelen af deres køb, så resten var gratis. Da jeg kendte dette trick, solgte jeg også halvdelen af mine og ventede på retesten hernede for at genkøbe. Handel med ressourceaktier er så beskidt og manipuleret, fordi der ikke er likviditet med aktierne, og 5-10 millioner dollars til at poppe en dollaraktie er ingenting for selv små hedgefonde. Du vil lære dette, og når du gør, vil 50 procent vindere være normalt, ikke sjældne begivenheder. Ressourceaktier handles ikke som aktier med høj likviditet eller tech-aktier. Du skal lære at ændre handelsstilarter for ressourceaktier. Der er alot af beskidte tricks, men efter et par fejl, og du lærer, hvad du skal kigge efter, store penge. Jeg elsker dem, fordi du kan tjene de samme penge med 10 ressourcehandler kontra 100 tech-handler, enorme udsving. Så omfavn det. Lær det. Derefter kapitaliser på det. Alot mindre arbejde for de samme penge. GL
    19. maj
    ·
    19. maj
    ·
    Jeg køber yderligere 500, hvis den falder til 1.20 😬
  • 24. feb.
    ·
    24. feb.
    ·
    Giv ikke op. Det er måske lige begyndt.
    25. feb.
    ·
    25. feb.
    ·
    Giv ikke op. Det er måske lige begyndt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

61 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 9. jun.
    ·
    9. jun.
    ·
    Købte 500 handelsaktier da dette målte fald var fuldført ved 1.07. Næste nedtur er 85 cent mulig så jeg vil tilføje mindst der eller hvis en bund dannes under her men over 85, Selskabet er sundt men hvis de går efter mere aktieudvanding i år, kan denne investering blive en fiasko men indtil da er jeg engageret. GL
  • 2. jun. · Redigeret
    ·
    2. jun. · Redigeret
    ·
    En dobbelt bund med indikatorer, der vender opad. Potentiel handel her med et tilkøb ved 1.10, hvis denne bund fejler. Jeg tror, den er billig nu. Gør dit eget arbejde. GL https://www.tradingview.com/chart/LGO/Z4VdJz3F-Double-bottom-cycle-placement-and-fractoral-suggest-a-rally/
  • 13. maj
    ·
    13. maj
    ·
    Jeg tænkte, jeg ville teste, om der var nogle meninger på forummet om Largo, da en hel del nye har købt sig op her i år. Largo er de eneste uden for Kina, der producerer Vanadium, plus det eneste kritiske materiale, Kina endnu ikke har brugt eksportkontrol på. Trump er nu landet i Kina, men der tales meget om, at han og Xi ønsker mere stabilitet i forholdet. Over tid har Largo potentialet til at blive en strategisk vigtig satsning for USA (og Vesten). Jeg tror på dette på lang sigt, håber på en større investering fra en statslig aktør og ser med lidt bekymring på likviditeten og gælden.
  • 26. feb.
    ·
    26. feb.
    ·
    “Vanadiummarkedspriserne vil sandsynligvis stige fra slutningen af 2026, understøttet af strammere udbud og voksende efterspørgsel fra VRFB'er. Med svage priser i 2024 og 2025, drevet af sløv stålefterspørgsel, har vanadiumproducenter begrænset produktionen,” bemærker en CRU-rapport offentliggjort i december. Analytikere hos CRU forudser et opsving sent på året, men advarer om, at efterspørgslen kunne tredobles inden 2040, langt overstigende produktionen. “Imens accelererer VRFB-efterspørgslen, hvilket fremgår af en robust pipeline af vanadiumelektrolytprojekter,” fortsætter firmaets rapport. “Stigende efterspørgsel vil hurtigt løbe ind i en deprimeret produktion, hvor priserne vil skulle stige for at understøtte højere udnyttelsesgrader i midten til slutningen af 2026.”
    14. maj
    ·
    14. maj
    ·
    1.58 var mit første køb, derefter 1.52 med samme tankegang for måneder siden. Så lavede de en 15 procent udvanding, og jeg købte 1.25. Efter de fleste IPO'er i ressourceaktier poppede DA BOYZ derefter aktien til 2.50 efter IPO'en for at sælge halvdelen af deres køb, så resten var gratis. Da jeg kendte dette trick, solgte jeg også halvdelen af mine og ventede på retesten hernede for at genkøbe. Handel med ressourceaktier er så beskidt og manipuleret, fordi der ikke er likviditet med aktierne, og 5-10 millioner dollars til at poppe en dollaraktie er ingenting for selv små hedgefonde. Du vil lære dette, og når du gør, vil 50 procent vindere være normalt, ikke sjældne begivenheder. Ressourceaktier handles ikke som aktier med høj likviditet eller tech-aktier. Du skal lære at ændre handelsstilarter for ressourceaktier. Der er alot af beskidte tricks, men efter et par fejl, og du lærer, hvad du skal kigge efter, store penge. Jeg elsker dem, fordi du kan tjene de samme penge med 10 ressourcehandler kontra 100 tech-handler, enorme udsving. Så omfavn det. Lær det. Derefter kapitaliser på det. Alot mindre arbejde for de samme penge. GL
    19. maj
    ·
    19. maj
    ·
    Jeg køber yderligere 500, hvis den falder til 1.20 😬
  • 24. feb.
    ·
    24. feb.
    ·
    Giv ikke op. Det er måske lige begyndt.
    25. feb.
    ·
    25. feb.
    ·
    Giv ikke op. Det er måske lige begyndt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
14. apr.
2025 Q4-regnskab
1. apr.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
13. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

61 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
14. apr.
2025 Q4-regnskab
1. apr.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
13. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 9. jun.
    ·
    9. jun.
    ·
    Købte 500 handelsaktier da dette målte fald var fuldført ved 1.07. Næste nedtur er 85 cent mulig så jeg vil tilføje mindst der eller hvis en bund dannes under her men over 85, Selskabet er sundt men hvis de går efter mere aktieudvanding i år, kan denne investering blive en fiasko men indtil da er jeg engageret. GL
  • 2. jun. · Redigeret
    ·
    2. jun. · Redigeret
    ·
    En dobbelt bund med indikatorer, der vender opad. Potentiel handel her med et tilkøb ved 1.10, hvis denne bund fejler. Jeg tror, den er billig nu. Gør dit eget arbejde. GL https://www.tradingview.com/chart/LGO/Z4VdJz3F-Double-bottom-cycle-placement-and-fractoral-suggest-a-rally/
  • 13. maj
    ·
    13. maj
    ·
    Jeg tænkte, jeg ville teste, om der var nogle meninger på forummet om Largo, da en hel del nye har købt sig op her i år. Largo er de eneste uden for Kina, der producerer Vanadium, plus det eneste kritiske materiale, Kina endnu ikke har brugt eksportkontrol på. Trump er nu landet i Kina, men der tales meget om, at han og Xi ønsker mere stabilitet i forholdet. Over tid har Largo potentialet til at blive en strategisk vigtig satsning for USA (og Vesten). Jeg tror på dette på lang sigt, håber på en større investering fra en statslig aktør og ser med lidt bekymring på likviditeten og gælden.
  • 26. feb.
    ·
    26. feb.
    ·
    “Vanadiummarkedspriserne vil sandsynligvis stige fra slutningen af 2026, understøttet af strammere udbud og voksende efterspørgsel fra VRFB'er. Med svage priser i 2024 og 2025, drevet af sløv stålefterspørgsel, har vanadiumproducenter begrænset produktionen,” bemærker en CRU-rapport offentliggjort i december. Analytikere hos CRU forudser et opsving sent på året, men advarer om, at efterspørgslen kunne tredobles inden 2040, langt overstigende produktionen. “Imens accelererer VRFB-efterspørgslen, hvilket fremgår af en robust pipeline af vanadiumelektrolytprojekter,” fortsætter firmaets rapport. “Stigende efterspørgsel vil hurtigt løbe ind i en deprimeret produktion, hvor priserne vil skulle stige for at understøtte højere udnyttelsesgrader i midten til slutningen af 2026.”
    14. maj
    ·
    14. maj
    ·
    1.58 var mit første køb, derefter 1.52 med samme tankegang for måneder siden. Så lavede de en 15 procent udvanding, og jeg købte 1.25. Efter de fleste IPO'er i ressourceaktier poppede DA BOYZ derefter aktien til 2.50 efter IPO'en for at sælge halvdelen af deres køb, så resten var gratis. Da jeg kendte dette trick, solgte jeg også halvdelen af mine og ventede på retesten hernede for at genkøbe. Handel med ressourceaktier er så beskidt og manipuleret, fordi der ikke er likviditet med aktierne, og 5-10 millioner dollars til at poppe en dollaraktie er ingenting for selv små hedgefonde. Du vil lære dette, og når du gør, vil 50 procent vindere være normalt, ikke sjældne begivenheder. Ressourceaktier handles ikke som aktier med høj likviditet eller tech-aktier. Du skal lære at ændre handelsstilarter for ressourceaktier. Der er alot af beskidte tricks, men efter et par fejl, og du lærer, hvad du skal kigge efter, store penge. Jeg elsker dem, fordi du kan tjene de samme penge med 10 ressourcehandler kontra 100 tech-handler, enorme udsving. Så omfavn det. Lær det. Derefter kapitaliser på det. Alot mindre arbejde for de samme penge. GL
    19. maj
    ·
    19. maj
    ·
    Jeg køber yderligere 500, hvis den falder til 1.20 😬
  • 24. feb.
    ·
    24. feb.
    ·
    Giv ikke op. Det er måske lige begyndt.
    25. feb.
    ·
    25. feb.
    ·
    Giv ikke op. Det er måske lige begyndt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet