Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Rocket Lab

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Rocket Lab

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Rocket Lab

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q1-regnskab
36 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
6. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
20. maj
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
10. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 5 timer siden
    ·
    5 timer siden
    ·
    Burde jeg købe mere eller bare lade det være?
  • 13 timer siden
    13 timer siden
    Ligner det er 3 dag i steg nu, at markedet laver en pump fake. Og nu truer trump igen med flere eskalationer og invasion, ovenpå de sidste par dages angreb, gad vide hvornår den mand indser at det bare forværre situationen som de andre gange han har prøvet det stunt 🤦🏻
    10 timer siden
    10 timer siden
    Haha hvor var det forudsigeligt pump fake igen 😂
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hvem køber SpaceX på fredag? Selv holder jeg mig ude, jeg tror, det bliver en masse FOMO, hvilket fører til en hurtig stigning og et større fald.
    10 timer siden
    ·
    10 timer siden
    ·
    Helt enig! Går nok måske op de første timer eller dage, og så kraftigt ned, for så at den stabiliserer sig over nogle uger eller måneder. Efter det og ind i fremtiden, vil den kunne nå nye højder. Det store spørgsmål er, om når SpaceX falder, vil den trække Rocket Lab og andre med i dragsuget?
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Trump har sagt nu, at han vil eskalere krigen fordi Iran har været for længe om at forhandle, det skal nok blive en stor succes 🤦🏻 Olie, DXY og yield er alt sammen fløjet op på de nyheder, og med alle de løbende angreb, så det tyder ikke godt åben krig part 2, fordi part 1 var jo en kæmpe succes for USA🤦🏻
    for 1 dag siden · Redigeret
    for 1 dag siden · Redigeret
    Det er nok fornuftigt lige ride stormen af :) Der er for meget uro pt. Uro som markedet, indtil for et par dage siden, slet ikke berørte markedet 😆 Markedet har handlet irrationelt og nærmest lodret op imens. De store har nu tjent deres penge og nu kommer regningen til os andre 🥵
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    For et par dage siden, havde markedet ikke fået en brand varm job rapport, og den orange baby havde indikeret han IKKE ville have en ny åbne krigshistorie forhandlinger tog fart (Iran lige så), så meget har ændret sig (desværre). Så når vi får CPI rapport i dag, som med garanti er 4%+ (forventinger er 4,2%), så peger alle pile på rente stigninger. Så sige, for en person som har kæmpet SÅ ihærdigt for at få rente nedsættelser, så har han da virkelig gjort alt i sin magt for det modsatte 😂🤦🏻
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Et rookie-spørgsmål til de erfarne investor-hajer herinde: vil I dele, hvordan I forholder jer i denne volatile tid? Jeg kan ikke lade være med at overveje, om det vil være mest fornuftigt at trække pengene ud af space-aktier som denne, før de spåede (yderligere) fald ifbm. SpaceX mv. den kommende tid, for så at købe mig ind igen på et endnu lavere dip. Men jeg risikerer selvfølgelig at gå glip af ef uforudset opsving. Jeg vil sætte pris på at høre nogle af jeres tanker
    8 timer siden
    8 timer siden
    Tusind tak for tage jer tid til at svare. Det er guldkorn for en nybegynder som mig 🙏 Jeg ved, at jeg med tiden skal finde min egen strategi, men det hjælper på vejen at høre om andres erfaringer (og viden). Meget værdsat!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
36 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 5 timer siden
    ·
    5 timer siden
    ·
    Burde jeg købe mere eller bare lade det være?
  • 13 timer siden
    13 timer siden
    Ligner det er 3 dag i steg nu, at markedet laver en pump fake. Og nu truer trump igen med flere eskalationer og invasion, ovenpå de sidste par dages angreb, gad vide hvornår den mand indser at det bare forværre situationen som de andre gange han har prøvet det stunt 🤦🏻
    10 timer siden
    10 timer siden
    Haha hvor var det forudsigeligt pump fake igen 😂
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hvem køber SpaceX på fredag? Selv holder jeg mig ude, jeg tror, det bliver en masse FOMO, hvilket fører til en hurtig stigning og et større fald.
    10 timer siden
    ·
    10 timer siden
    ·
    Helt enig! Går nok måske op de første timer eller dage, og så kraftigt ned, for så at den stabiliserer sig over nogle uger eller måneder. Efter det og ind i fremtiden, vil den kunne nå nye højder. Det store spørgsmål er, om når SpaceX falder, vil den trække Rocket Lab og andre med i dragsuget?
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Trump har sagt nu, at han vil eskalere krigen fordi Iran har været for længe om at forhandle, det skal nok blive en stor succes 🤦🏻 Olie, DXY og yield er alt sammen fløjet op på de nyheder, og med alle de løbende angreb, så det tyder ikke godt åben krig part 2, fordi part 1 var jo en kæmpe succes for USA🤦🏻
    for 1 dag siden · Redigeret
    for 1 dag siden · Redigeret
    Det er nok fornuftigt lige ride stormen af :) Der er for meget uro pt. Uro som markedet, indtil for et par dage siden, slet ikke berørte markedet 😆 Markedet har handlet irrationelt og nærmest lodret op imens. De store har nu tjent deres penge og nu kommer regningen til os andre 🥵
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    For et par dage siden, havde markedet ikke fået en brand varm job rapport, og den orange baby havde indikeret han IKKE ville have en ny åbne krigshistorie forhandlinger tog fart (Iran lige så), så meget har ændret sig (desværre). Så når vi får CPI rapport i dag, som med garanti er 4%+ (forventinger er 4,2%), så peger alle pile på rente stigninger. Så sige, for en person som har kæmpet SÅ ihærdigt for at få rente nedsættelser, så har han da virkelig gjort alt i sin magt for det modsatte 😂🤦🏻
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Et rookie-spørgsmål til de erfarne investor-hajer herinde: vil I dele, hvordan I forholder jer i denne volatile tid? Jeg kan ikke lade være med at overveje, om det vil være mest fornuftigt at trække pengene ud af space-aktier som denne, før de spåede (yderligere) fald ifbm. SpaceX mv. den kommende tid, for så at købe mig ind igen på et endnu lavere dip. Men jeg risikerer selvfølgelig at gå glip af ef uforudset opsving. Jeg vil sætte pris på at høre nogle af jeres tanker
    8 timer siden
    8 timer siden
    Tusind tak for tage jer tid til at svare. Det er guldkorn for en nybegynder som mig 🙏 Jeg ved, at jeg med tiden skal finde min egen strategi, men det hjælper på vejen at høre om andres erfaringer (og viden). Meget værdsat!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
6. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
20. maj
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
10. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
36 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
6. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
20. maj
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
10. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 5 timer siden
    ·
    5 timer siden
    ·
    Burde jeg købe mere eller bare lade det være?
  • 13 timer siden
    13 timer siden
    Ligner det er 3 dag i steg nu, at markedet laver en pump fake. Og nu truer trump igen med flere eskalationer og invasion, ovenpå de sidste par dages angreb, gad vide hvornår den mand indser at det bare forværre situationen som de andre gange han har prøvet det stunt 🤦🏻
    10 timer siden
    10 timer siden
    Haha hvor var det forudsigeligt pump fake igen 😂
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hvem køber SpaceX på fredag? Selv holder jeg mig ude, jeg tror, det bliver en masse FOMO, hvilket fører til en hurtig stigning og et større fald.
    10 timer siden
    ·
    10 timer siden
    ·
    Helt enig! Går nok måske op de første timer eller dage, og så kraftigt ned, for så at den stabiliserer sig over nogle uger eller måneder. Efter det og ind i fremtiden, vil den kunne nå nye højder. Det store spørgsmål er, om når SpaceX falder, vil den trække Rocket Lab og andre med i dragsuget?
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Trump har sagt nu, at han vil eskalere krigen fordi Iran har været for længe om at forhandle, det skal nok blive en stor succes 🤦🏻 Olie, DXY og yield er alt sammen fløjet op på de nyheder, og med alle de løbende angreb, så det tyder ikke godt åben krig part 2, fordi part 1 var jo en kæmpe succes for USA🤦🏻
    for 1 dag siden · Redigeret
    for 1 dag siden · Redigeret
    Det er nok fornuftigt lige ride stormen af :) Der er for meget uro pt. Uro som markedet, indtil for et par dage siden, slet ikke berørte markedet 😆 Markedet har handlet irrationelt og nærmest lodret op imens. De store har nu tjent deres penge og nu kommer regningen til os andre 🥵
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    For et par dage siden, havde markedet ikke fået en brand varm job rapport, og den orange baby havde indikeret han IKKE ville have en ny åbne krigshistorie forhandlinger tog fart (Iran lige så), så meget har ændret sig (desværre). Så når vi får CPI rapport i dag, som med garanti er 4%+ (forventinger er 4,2%), så peger alle pile på rente stigninger. Så sige, for en person som har kæmpet SÅ ihærdigt for at få rente nedsættelser, så har han da virkelig gjort alt i sin magt for det modsatte 😂🤦🏻
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Et rookie-spørgsmål til de erfarne investor-hajer herinde: vil I dele, hvordan I forholder jer i denne volatile tid? Jeg kan ikke lade være med at overveje, om det vil være mest fornuftigt at trække pengene ud af space-aktier som denne, før de spåede (yderligere) fald ifbm. SpaceX mv. den kommende tid, for så at købe mig ind igen på et endnu lavere dip. Men jeg risikerer selvfølgelig at gå glip af ef uforudset opsving. Jeg vil sætte pris på at høre nogle af jeres tanker
    8 timer siden
    8 timer siden
    Tusind tak for tage jer tid til at svare. Det er guldkorn for en nybegynder som mig 🙏 Jeg ved, at jeg med tiden skal finde min egen strategi, men det hjælper på vejen at høre om andres erfaringer (og viden). Meget værdsat!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet