Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Scottish Mortgage Investment Trust PLC

Scottish Mortgage Investment Trust PLC

2026 Q4-regnskab
21 dage siden
0,0297 GBP/aktie
Seneste udbytte
0,30%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 H1-regnskab
5. nov.
Tidligere begivenheder
2026 Q4-regnskab
1. jun.
2026 H2-regnskab
27. maj
2026 Q2-regnskab
7. nov. 2025
2026 H1-regnskab
6. nov. 2025
2025 H2-regnskab
29. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 11. jun.
    ·
    Nogen der ved hvad de betalte for deres andel i SpaceX. Og hvis værdiansættelsen holder sig efter IPO'en, vil det så kunne trække denne op?
    12. jun.
    ·
    De har ejet den længe. SMT satte en intern prisfastsættelse på $800mrd i december 2025. Når den nu går for $1 800, vil det give en stigning på 125% det seneste halvår. Dog er meget af dette blevet priset ind, og det er muligt, at vi derfor bare går fra premiumpris til rabat på NAV, og at det ikke bliver den lille "hype", jeg havde forventet mig den seneste tid før IPO.
  • 9. jun.
    ·
    Bortset fra SPCX: Hvad er de investeret i?
    11. jun.
    ·
    Kan næsten ses som en techfond
  • 4. jun. · Redigeret
    ·
    Med 18% eksponering mod SpaceX så bør denne gå som en raket i næste uge 😎👍 jeg har troen og har købt mig ind i dag 🚀👌
    7. jun.
    ·
    Givet at mine beregninger er korrekte, bør vi kunne få 8-12% inden for de næste 14 dage, medmindre et krak eller et surt marked for tech. Men det kan godt være priset ind allerede, da den allerede handles godt over NAV, hvilket historisk set ikke er noget, sådanne selskaber skal gøre.
  • 14. jan.
    ·
    Har købt mig ind her for at have et lille lod mod SpaceX's børsnotering, som muligvis kommer i år. Er der andre, der har set på dette? Jeg mener, at selskabet har angivet en værdiansættelse af SpaceX på 800 milliarder dollar, men Bloomberg spekulerer åbenbart på en værdiansættelse på 1500 milliarder USD... selskabet sidder åbenbart på 8% eller deromkring af aktierne i SpaceX.
    11. mar.
    Min ChatGPT siger det er den aktie man får mest ud af at investere i PT med hensyn til SpacrX 
  • 3. jan.
    SMTL ser fortsat rigtig fin ud på både dags, uge og månedschart, som jeg ser det.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q4-regnskab
21 dage siden
0,0297 GBP/aktie
Seneste udbytte
0,30%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 11. jun.
    ·
    Nogen der ved hvad de betalte for deres andel i SpaceX. Og hvis værdiansættelsen holder sig efter IPO'en, vil det så kunne trække denne op?
    12. jun.
    ·
    De har ejet den længe. SMT satte en intern prisfastsættelse på $800mrd i december 2025. Når den nu går for $1 800, vil det give en stigning på 125% det seneste halvår. Dog er meget af dette blevet priset ind, og det er muligt, at vi derfor bare går fra premiumpris til rabat på NAV, og at det ikke bliver den lille "hype", jeg havde forventet mig den seneste tid før IPO.
  • 9. jun.
    ·
    Bortset fra SPCX: Hvad er de investeret i?
    11. jun.
    ·
    Kan næsten ses som en techfond
  • 4. jun. · Redigeret
    ·
    Med 18% eksponering mod SpaceX så bør denne gå som en raket i næste uge 😎👍 jeg har troen og har købt mig ind i dag 🚀👌
    7. jun.
    ·
    Givet at mine beregninger er korrekte, bør vi kunne få 8-12% inden for de næste 14 dage, medmindre et krak eller et surt marked for tech. Men det kan godt være priset ind allerede, da den allerede handles godt over NAV, hvilket historisk set ikke er noget, sådanne selskaber skal gøre.
  • 14. jan.
    ·
    Har købt mig ind her for at have et lille lod mod SpaceX's børsnotering, som muligvis kommer i år. Er der andre, der har set på dette? Jeg mener, at selskabet har angivet en værdiansættelse af SpaceX på 800 milliarder dollar, men Bloomberg spekulerer åbenbart på en værdiansættelse på 1500 milliarder USD... selskabet sidder åbenbart på 8% eller deromkring af aktierne i SpaceX.
    11. mar.
    Min ChatGPT siger det er den aktie man får mest ud af at investere i PT med hensyn til SpacrX 
  • 3. jan.
    SMTL ser fortsat rigtig fin ud på både dags, uge og månedschart, som jeg ser det.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 H1-regnskab
5. nov.
Tidligere begivenheder
2026 Q4-regnskab
1. jun.
2026 H2-regnskab
27. maj
2026 Q2-regnskab
7. nov. 2025
2026 H1-regnskab
6. nov. 2025
2025 H2-regnskab
29. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q4-regnskab
21 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 H1-regnskab
5. nov.
Tidligere begivenheder
2026 Q4-regnskab
1. jun.
2026 H2-regnskab
27. maj
2026 Q2-regnskab
7. nov. 2025
2026 H1-regnskab
6. nov. 2025
2025 H2-regnskab
29. maj 2025

Relaterede Produkter

0,0297 GBP/aktie
Seneste udbytte
0,30%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 11. jun.
    ·
    Nogen der ved hvad de betalte for deres andel i SpaceX. Og hvis værdiansættelsen holder sig efter IPO'en, vil det så kunne trække denne op?
    12. jun.
    ·
    De har ejet den længe. SMT satte en intern prisfastsættelse på $800mrd i december 2025. Når den nu går for $1 800, vil det give en stigning på 125% det seneste halvår. Dog er meget af dette blevet priset ind, og det er muligt, at vi derfor bare går fra premiumpris til rabat på NAV, og at det ikke bliver den lille "hype", jeg havde forventet mig den seneste tid før IPO.
  • 9. jun.
    ·
    Bortset fra SPCX: Hvad er de investeret i?
    11. jun.
    ·
    Kan næsten ses som en techfond
  • 4. jun. · Redigeret
    ·
    Med 18% eksponering mod SpaceX så bør denne gå som en raket i næste uge 😎👍 jeg har troen og har købt mig ind i dag 🚀👌
    7. jun.
    ·
    Givet at mine beregninger er korrekte, bør vi kunne få 8-12% inden for de næste 14 dage, medmindre et krak eller et surt marked for tech. Men det kan godt være priset ind allerede, da den allerede handles godt over NAV, hvilket historisk set ikke er noget, sådanne selskaber skal gøre.
  • 14. jan.
    ·
    Har købt mig ind her for at have et lille lod mod SpaceX's børsnotering, som muligvis kommer i år. Er der andre, der har set på dette? Jeg mener, at selskabet har angivet en værdiansættelse af SpaceX på 800 milliarder dollar, men Bloomberg spekulerer åbenbart på en værdiansættelse på 1500 milliarder USD... selskabet sidder åbenbart på 8% eller deromkring af aktierne i SpaceX.
    11. mar.
    Min ChatGPT siger det er den aktie man får mest ud af at investere i PT med hensyn til SpacrX 
  • 3. jan.
    SMTL ser fortsat rigtig fin ud på både dags, uge og månedschart, som jeg ser det.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet