Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Terveystalo

2026 Q1-regnskab
63 dage siden
0,32 EUR/aktie
X-dag 7. okt.
7,34%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
24. apr.
2025 Q4-regnskab
13. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
17. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
25. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 17. jun.
    ·
    Skal man give op hvis det er 33% i minus?
    5 timer siden
    ·
    Man burde ikke, Måske er jeg dum, men jeg synes det er dumt at vurdere aktier ud fra, om man selv er i plus eller minus. Det lyder som en følelsesmæssig psykologisk vildfarelse i mine ører. Jeg synes, aktier altid bør vurderes på samme måde, uanset om du køber, beholder eller sælger med tab eller fortjeneste. Jeg ville ikke selv lægge for meget vægt på markedstendenser, men snarere gennemgå udviklingen af de vigtigste økonomiske tal og de vigtigste begivenheder og vurdere, hvordan branchen og virksomheden vil klare sig i det store billede. Ikke desto mindre er markederne relativt effektive, så meget få af os ved noget, der kunne give et klart merafkast. Derfor er det ofte bedst blot at erkende dette og foretage så få bevægelser som muligt, der medfører omkostninger. Aktieudvælgelse er billig underholdning, hvis pris er en potentiel yderligere risiko og transaktionsomkostninger.
  • 17. jun.
    ·
    Efter nyheden om opkøbet er aktiekurserne faldet. Se på Kesko efter nyheden om opkøbet af Dahl. Også Kones aktiekurs er faldet efter nyheden om opkøbet. Og Revenio. Angående Terveystalo, betalte de en enorm pris for opkøbet. Aktieejerskabet blev udvandet meget på grund af en nyemission for at finansiere dette opkøb, hvilket jeg ikke bryder mig om ved dette acquistion.
    19. jun.
    ·
    Er det dyrt eller billigt
  • 16. jun.
    ·
    En af de værste aktier, jeg nogensinde har købt! Det føles ikke som om, den stiger lige foreløbig!
    17. jun.
    ·
    Jeg købte den til 8.5, så det vil tage tid at komme sig der. Måske køber jeg mere nu.
  • 13. jun.
    ·
    Det begynder så småt at se ud som om, at en ny position vil blive tilføjet porteføljen i næste uge.
  • 12. jun.
    ·
    Dette er svært nu, skal jeg fortsætte og købe mere eller sælge med tab. Nå, lad os følge med lidt endnu. . .
    16. jun. · Redigeret
    ·
    Jeg solgte i går og kunne snart købe tilbage. Der kommer jo et udbytte på 0.32 stadig i år. Vi prøver at handle tabene op igen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
63 dage siden
0,32 EUR/aktie
X-dag 7. okt.
7,34%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 17. jun.
    ·
    Skal man give op hvis det er 33% i minus?
    5 timer siden
    ·
    Man burde ikke, Måske er jeg dum, men jeg synes det er dumt at vurdere aktier ud fra, om man selv er i plus eller minus. Det lyder som en følelsesmæssig psykologisk vildfarelse i mine ører. Jeg synes, aktier altid bør vurderes på samme måde, uanset om du køber, beholder eller sælger med tab eller fortjeneste. Jeg ville ikke selv lægge for meget vægt på markedstendenser, men snarere gennemgå udviklingen af de vigtigste økonomiske tal og de vigtigste begivenheder og vurdere, hvordan branchen og virksomheden vil klare sig i det store billede. Ikke desto mindre er markederne relativt effektive, så meget få af os ved noget, der kunne give et klart merafkast. Derfor er det ofte bedst blot at erkende dette og foretage så få bevægelser som muligt, der medfører omkostninger. Aktieudvælgelse er billig underholdning, hvis pris er en potentiel yderligere risiko og transaktionsomkostninger.
  • 17. jun.
    ·
    Efter nyheden om opkøbet er aktiekurserne faldet. Se på Kesko efter nyheden om opkøbet af Dahl. Også Kones aktiekurs er faldet efter nyheden om opkøbet. Og Revenio. Angående Terveystalo, betalte de en enorm pris for opkøbet. Aktieejerskabet blev udvandet meget på grund af en nyemission for at finansiere dette opkøb, hvilket jeg ikke bryder mig om ved dette acquistion.
    19. jun.
    ·
    Er det dyrt eller billigt
  • 16. jun.
    ·
    En af de værste aktier, jeg nogensinde har købt! Det føles ikke som om, den stiger lige foreløbig!
    17. jun.
    ·
    Jeg købte den til 8.5, så det vil tage tid at komme sig der. Måske køber jeg mere nu.
  • 13. jun.
    ·
    Det begynder så småt at se ud som om, at en ny position vil blive tilføjet porteføljen i næste uge.
  • 12. jun.
    ·
    Dette er svært nu, skal jeg fortsætte og købe mere eller sælge med tab. Nå, lad os følge med lidt endnu. . .
    16. jun. · Redigeret
    ·
    Jeg solgte i går og kunne snart købe tilbage. Der kommer jo et udbytte på 0.32 stadig i år. Vi prøver at handle tabene op igen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
24. apr.
2025 Q4-regnskab
13. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
17. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
25. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
63 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
24. apr.
2025 Q4-regnskab
13. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
17. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
25. apr. 2025

Relaterede Produkter

0,32 EUR/aktie
X-dag 7. okt.
7,34%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 17. jun.
    ·
    Skal man give op hvis det er 33% i minus?
    5 timer siden
    ·
    Man burde ikke, Måske er jeg dum, men jeg synes det er dumt at vurdere aktier ud fra, om man selv er i plus eller minus. Det lyder som en følelsesmæssig psykologisk vildfarelse i mine ører. Jeg synes, aktier altid bør vurderes på samme måde, uanset om du køber, beholder eller sælger med tab eller fortjeneste. Jeg ville ikke selv lægge for meget vægt på markedstendenser, men snarere gennemgå udviklingen af de vigtigste økonomiske tal og de vigtigste begivenheder og vurdere, hvordan branchen og virksomheden vil klare sig i det store billede. Ikke desto mindre er markederne relativt effektive, så meget få af os ved noget, der kunne give et klart merafkast. Derfor er det ofte bedst blot at erkende dette og foretage så få bevægelser som muligt, der medfører omkostninger. Aktieudvælgelse er billig underholdning, hvis pris er en potentiel yderligere risiko og transaktionsomkostninger.
  • 17. jun.
    ·
    Efter nyheden om opkøbet er aktiekurserne faldet. Se på Kesko efter nyheden om opkøbet af Dahl. Også Kones aktiekurs er faldet efter nyheden om opkøbet. Og Revenio. Angående Terveystalo, betalte de en enorm pris for opkøbet. Aktieejerskabet blev udvandet meget på grund af en nyemission for at finansiere dette opkøb, hvilket jeg ikke bryder mig om ved dette acquistion.
    19. jun.
    ·
    Er det dyrt eller billigt
  • 16. jun.
    ·
    En af de værste aktier, jeg nogensinde har købt! Det føles ikke som om, den stiger lige foreløbig!
    17. jun.
    ·
    Jeg købte den til 8.5, så det vil tage tid at komme sig der. Måske køber jeg mere nu.
  • 13. jun.
    ·
    Det begynder så småt at se ud som om, at en ny position vil blive tilføjet porteføljen i næste uge.
  • 12. jun.
    ·
    Dette er svært nu, skal jeg fortsætte og købe mere eller sælge med tab. Nå, lad os følge med lidt endnu. . .
    16. jun. · Redigeret
    ·
    Jeg solgte i går og kunne snart købe tilbage. Der kommer jo et udbytte på 0.32 stadig i år. Vi prøver at handle tabene op igen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet