Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Veritone

Veritone

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
6. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10. jun.
    Stadig 431 ejere i aktien hvad ligger grund til beslutningen om at være i aktien Det bliver en sommer og et efterår hvor de virkelig skal have medvind hvis de skal nå i mål med deres mål .
    20 timer siden
    Nu 425 investorer aktien er desværre nede i 1,26 detæn må helst ikke komme under 1,20 Hvad er jeres begrundelser for at holde på aktien
  • 3. jun.
    ·
    Kursen har været over 28 dollar her, er det før emissioner eller er det bare generelt over tid gået ned? Og når den var oppe i 8 dollar, er der sket nogen emission siden den gang?
    4. jun.
    Self. Må du stille spørgsmål og det skal der også være plads til.
  • 3. jun.
    ·
    Veritone indgår partnerskab med Police1, et Lexipol-selskab, for at lancere et tilskudsordningsprogram for efterforskningsteknologi
    3. jun.
    Jeg har ikke aktier her i nu holder øje med dem deres økonomi pt er ikke den bedste håber de for den vent det har også fået et dæmmer arbejde med Nvidia. Enden skal de ud med flere aktier Fora t få noget kapital ellers skal de have vendt deres økonomi ttil noget positivt for ser vi nok ikke det vilde fra dem
  • 21. maj
    ·
    Hvorfor så meget op i dag? Noget nyt?
    23. maj
    ·
    CEO'en har investeret 1 million dollars i virksomheden, mens aktien handlede omkring $2.5. De siger, at de næste 3 kvartaler vil være meget forbedrede!
  • 12. maj
    Har fulgt Veritone et stykke tid nu og synes ærligt markedet virker meget hårdt mod den lige nu. Ja, regnskaberne er ikke perfekte endnu, men når man dykker ned i tallene ser det heller ikke ud som et selskab på vej mod kollaps. AI-forretningen udvikler sig stadig, government-segmentet virker stabilt, og de arbejder tydeligt på at forbedre økonomien. Det interessante for mig er egentlig at aktien allerede er faldet ekstremt meget over længere tid, så forventningerne virker meget lave nu. Hvis de bare leverer et par stabile kvartaler eller positiv guidance, tror jeg hurtigt sentiment kan vende. Jeg sidder selv med en position omkring de her niveauer og vælger personligt at holde. Ikke fordi jeg forventer mirakler i morgen, men fordi risk/reward begynder at se interessant ud efter min mening. Bliver spændende at følge de næste regnskaber 👀
    23. maj
    ·
    De siger, at de er profitable fra i år!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10. jun.
    Stadig 431 ejere i aktien hvad ligger grund til beslutningen om at være i aktien Det bliver en sommer og et efterår hvor de virkelig skal have medvind hvis de skal nå i mål med deres mål .
    20 timer siden
    Nu 425 investorer aktien er desværre nede i 1,26 detæn må helst ikke komme under 1,20 Hvad er jeres begrundelser for at holde på aktien
  • 3. jun.
    ·
    Kursen har været over 28 dollar her, er det før emissioner eller er det bare generelt over tid gået ned? Og når den var oppe i 8 dollar, er der sket nogen emission siden den gang?
    4. jun.
    Self. Må du stille spørgsmål og det skal der også være plads til.
  • 3. jun.
    ·
    Veritone indgår partnerskab med Police1, et Lexipol-selskab, for at lancere et tilskudsordningsprogram for efterforskningsteknologi
    3. jun.
    Jeg har ikke aktier her i nu holder øje med dem deres økonomi pt er ikke den bedste håber de for den vent det har også fået et dæmmer arbejde med Nvidia. Enden skal de ud med flere aktier Fora t få noget kapital ellers skal de have vendt deres økonomi ttil noget positivt for ser vi nok ikke det vilde fra dem
  • 21. maj
    ·
    Hvorfor så meget op i dag? Noget nyt?
    23. maj
    ·
    CEO'en har investeret 1 million dollars i virksomheden, mens aktien handlede omkring $2.5. De siger, at de næste 3 kvartaler vil være meget forbedrede!
  • 12. maj
    Har fulgt Veritone et stykke tid nu og synes ærligt markedet virker meget hårdt mod den lige nu. Ja, regnskaberne er ikke perfekte endnu, men når man dykker ned i tallene ser det heller ikke ud som et selskab på vej mod kollaps. AI-forretningen udvikler sig stadig, government-segmentet virker stabilt, og de arbejder tydeligt på at forbedre økonomien. Det interessante for mig er egentlig at aktien allerede er faldet ekstremt meget over længere tid, så forventningerne virker meget lave nu. Hvis de bare leverer et par stabile kvartaler eller positiv guidance, tror jeg hurtigt sentiment kan vende. Jeg sidder selv med en position omkring de her niveauer og vælger personligt at holde. Ikke fordi jeg forventer mirakler i morgen, men fordi risk/reward begynder at se interessant ud efter min mening. Bliver spændende at følge de næste regnskaber 👀
    23. maj
    ·
    De siger, at de er profitable fra i år!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
6. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
46 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
6. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10. jun.
    Stadig 431 ejere i aktien hvad ligger grund til beslutningen om at være i aktien Det bliver en sommer og et efterår hvor de virkelig skal have medvind hvis de skal nå i mål med deres mål .
    20 timer siden
    Nu 425 investorer aktien er desværre nede i 1,26 detæn må helst ikke komme under 1,20 Hvad er jeres begrundelser for at holde på aktien
  • 3. jun.
    ·
    Kursen har været over 28 dollar her, er det før emissioner eller er det bare generelt over tid gået ned? Og når den var oppe i 8 dollar, er der sket nogen emission siden den gang?
    4. jun.
    Self. Må du stille spørgsmål og det skal der også være plads til.
  • 3. jun.
    ·
    Veritone indgår partnerskab med Police1, et Lexipol-selskab, for at lancere et tilskudsordningsprogram for efterforskningsteknologi
    3. jun.
    Jeg har ikke aktier her i nu holder øje med dem deres økonomi pt er ikke den bedste håber de for den vent det har også fået et dæmmer arbejde med Nvidia. Enden skal de ud med flere aktier Fora t få noget kapital ellers skal de have vendt deres økonomi ttil noget positivt for ser vi nok ikke det vilde fra dem
  • 21. maj
    ·
    Hvorfor så meget op i dag? Noget nyt?
    23. maj
    ·
    CEO'en har investeret 1 million dollars i virksomheden, mens aktien handlede omkring $2.5. De siger, at de næste 3 kvartaler vil være meget forbedrede!
  • 12. maj
    Har fulgt Veritone et stykke tid nu og synes ærligt markedet virker meget hårdt mod den lige nu. Ja, regnskaberne er ikke perfekte endnu, men når man dykker ned i tallene ser det heller ikke ud som et selskab på vej mod kollaps. AI-forretningen udvikler sig stadig, government-segmentet virker stabilt, og de arbejder tydeligt på at forbedre økonomien. Det interessante for mig er egentlig at aktien allerede er faldet ekstremt meget over længere tid, så forventningerne virker meget lave nu. Hvis de bare leverer et par stabile kvartaler eller positiv guidance, tror jeg hurtigt sentiment kan vende. Jeg sidder selv med en position omkring de her niveauer og vælger personligt at holde. Ikke fordi jeg forventer mirakler i morgen, men fordi risk/reward begynder at se interessant ud efter min mening. Bliver spændende at følge de næste regnskaber 👀
    23. maj
    ·
    De siger, at de er profitable fra i år!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet