Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Vonovia SE

Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab
50 dage siden
1,25 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,01%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
21. maj
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. mar.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
6. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5. jun.
    kan der købes aktier i dette selvskab uden udbytte? hvordan håndtere i andre refusion af kildeskat? er det besværligt?
    5. jun.
    ·
    Der er ingen kildeskat på Vonovia-udbytte, så der er ikke behov for at håndtere yderligere skatte tilbagebetalinger
  • 15. maj
    Efter X-dag rykker jeg plasteret af, og forventer ikke at gå tilbage til tyske ejendomsselskaber foreløbig. (AT og Leg).
    28. maj
    Jeg overvejer da snart at indtræde. Under 20 så starter jeg en position. Sker nok når markedet indpriser en til renteforhøjelse i år. Skal jo købe når alt ser sorteste ud og den forhåbentlig bunder ud.
  • 19. mar.
    Nogen der kan forklare dagens store fald? Q4-Rapporten - Jeg havde frygtet, den nye administrerende direktør ville lave en klassisk CEO-første-regnskab-manøvre og melde at det ser meget værre ud end først antaget, for derved at få et bedre udgangspunkt for egne bedrifter. Det gjorde han ikke, tvært imod er det vel en rimelig optimistisk rapport, som melder at det går godt, og de nu er klar til at investere mere i fremtiden.... - Læser jeg det forkert? Stagflation - Skulle stagflationen indfinde sig, og det indrømmer jeg, der er stigende risiko for, så er ejendomme vel noget af det bedste at være investeret i? Nuvel, en højere rente vil tynge på de finansielle udgifter, og der er også en stigende risiko for manglende betalinger/tomme lejemål fra den lavere vækst, men inflationen løfter jo også bygningsværdien og udhuler gælden - real assets bør vel være det mindst onde i et stagflationsscenarie? Jeg er med på hele markedet er nede i dag, men hvorfor skal Vonovia falde væsentligt mere end markedet fatter jeg ikke. Nogen bud derude?
    20. mar.
    Jeg er enig med dig Julelys .. det virker underligt med det regnskab og forventninger at den skal ned. inflation op = renter op, men VO har jo sikret fast rente i en periode så selv om den kommer op vil det ikke kunne ses i tallene før 2027 (dvs regnskab i marts 2028) På 21,75 yielder den jo 5,74%. VO vil gerne komme i det segment som hedder udbytte kings og vil konstant hæve sine udbytter - så for mig er det en køb og behold i langtid
  • 26. jun. 2025
    Hvornår kommer udbytte??)
    10. dec. 2025
    ·
    Kræv det tilbage på årsopgørelsen. Det er lidt besværligt, men der ligger en guide hos Skattestyrelsen.
  • 19. mar. 2025
    ·
    Bestyrelsen vil på dette møde – baseret på vores udbyttepolitik – foreslå et udbytte på € 1,22 pr. aktie. Dette er højere end udbyttet for de sidste to år og understreger vores succesfulde udvikling. Udbyttet er baseret på justeret EBT og på den forudsætning, at Vonovia altid skal have tilstrækkelige midler til rådighed til at finansiere vores projekter.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
50 dage siden
1,25 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,01%Direkte afkast

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5. jun.
    kan der købes aktier i dette selvskab uden udbytte? hvordan håndtere i andre refusion af kildeskat? er det besværligt?
    5. jun.
    ·
    Der er ingen kildeskat på Vonovia-udbytte, så der er ikke behov for at håndtere yderligere skatte tilbagebetalinger
  • 15. maj
    Efter X-dag rykker jeg plasteret af, og forventer ikke at gå tilbage til tyske ejendomsselskaber foreløbig. (AT og Leg).
    28. maj
    Jeg overvejer da snart at indtræde. Under 20 så starter jeg en position. Sker nok når markedet indpriser en til renteforhøjelse i år. Skal jo købe når alt ser sorteste ud og den forhåbentlig bunder ud.
  • 19. mar.
    Nogen der kan forklare dagens store fald? Q4-Rapporten - Jeg havde frygtet, den nye administrerende direktør ville lave en klassisk CEO-første-regnskab-manøvre og melde at det ser meget værre ud end først antaget, for derved at få et bedre udgangspunkt for egne bedrifter. Det gjorde han ikke, tvært imod er det vel en rimelig optimistisk rapport, som melder at det går godt, og de nu er klar til at investere mere i fremtiden.... - Læser jeg det forkert? Stagflation - Skulle stagflationen indfinde sig, og det indrømmer jeg, der er stigende risiko for, så er ejendomme vel noget af det bedste at være investeret i? Nuvel, en højere rente vil tynge på de finansielle udgifter, og der er også en stigende risiko for manglende betalinger/tomme lejemål fra den lavere vækst, men inflationen løfter jo også bygningsværdien og udhuler gælden - real assets bør vel være det mindst onde i et stagflationsscenarie? Jeg er med på hele markedet er nede i dag, men hvorfor skal Vonovia falde væsentligt mere end markedet fatter jeg ikke. Nogen bud derude?
    20. mar.
    Jeg er enig med dig Julelys .. det virker underligt med det regnskab og forventninger at den skal ned. inflation op = renter op, men VO har jo sikret fast rente i en periode så selv om den kommer op vil det ikke kunne ses i tallene før 2027 (dvs regnskab i marts 2028) På 21,75 yielder den jo 5,74%. VO vil gerne komme i det segment som hedder udbytte kings og vil konstant hæve sine udbytter - så for mig er det en køb og behold i langtid
  • 26. jun. 2025
    Hvornår kommer udbytte??)
    10. dec. 2025
    ·
    Kræv det tilbage på årsopgørelsen. Det er lidt besværligt, men der ligger en guide hos Skattestyrelsen.
  • 19. mar. 2025
    ·
    Bestyrelsen vil på dette møde – baseret på vores udbyttepolitik – foreslå et udbytte på € 1,22 pr. aktie. Dette er højere end udbyttet for de sidste to år og understreger vores succesfulde udvikling. Udbyttet er baseret på justeret EBT og på den forudsætning, at Vonovia altid skal have tilstrækkelige midler til rådighed til at finansiere vores projekter.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
21. maj
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. mar.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
6. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
50 dage siden

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
5. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
21. maj
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. mar.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
6. aug. 2025

Relaterede Produkter

1,25 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,01%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5. jun.
    kan der købes aktier i dette selvskab uden udbytte? hvordan håndtere i andre refusion af kildeskat? er det besværligt?
    5. jun.
    ·
    Der er ingen kildeskat på Vonovia-udbytte, så der er ikke behov for at håndtere yderligere skatte tilbagebetalinger
  • 15. maj
    Efter X-dag rykker jeg plasteret af, og forventer ikke at gå tilbage til tyske ejendomsselskaber foreløbig. (AT og Leg).
    28. maj
    Jeg overvejer da snart at indtræde. Under 20 så starter jeg en position. Sker nok når markedet indpriser en til renteforhøjelse i år. Skal jo købe når alt ser sorteste ud og den forhåbentlig bunder ud.
  • 19. mar.
    Nogen der kan forklare dagens store fald? Q4-Rapporten - Jeg havde frygtet, den nye administrerende direktør ville lave en klassisk CEO-første-regnskab-manøvre og melde at det ser meget værre ud end først antaget, for derved at få et bedre udgangspunkt for egne bedrifter. Det gjorde han ikke, tvært imod er det vel en rimelig optimistisk rapport, som melder at det går godt, og de nu er klar til at investere mere i fremtiden.... - Læser jeg det forkert? Stagflation - Skulle stagflationen indfinde sig, og det indrømmer jeg, der er stigende risiko for, så er ejendomme vel noget af det bedste at være investeret i? Nuvel, en højere rente vil tynge på de finansielle udgifter, og der er også en stigende risiko for manglende betalinger/tomme lejemål fra den lavere vækst, men inflationen løfter jo også bygningsværdien og udhuler gælden - real assets bør vel være det mindst onde i et stagflationsscenarie? Jeg er med på hele markedet er nede i dag, men hvorfor skal Vonovia falde væsentligt mere end markedet fatter jeg ikke. Nogen bud derude?
    20. mar.
    Jeg er enig med dig Julelys .. det virker underligt med det regnskab og forventninger at den skal ned. inflation op = renter op, men VO har jo sikret fast rente i en periode så selv om den kommer op vil det ikke kunne ses i tallene før 2027 (dvs regnskab i marts 2028) På 21,75 yielder den jo 5,74%. VO vil gerne komme i det segment som hedder udbytte kings og vil konstant hæve sine udbytter - så for mig er det en køb og behold i langtid
  • 26. jun. 2025
    Hvornår kommer udbytte??)
    10. dec. 2025
    ·
    Kræv det tilbage på årsopgørelsen. Det er lidt besværligt, men der ligger en guide hos Skattestyrelsen.
  • 19. mar. 2025
    ·
    Bestyrelsen vil på dette møde – baseret på vores udbyttepolitik – foreslå et udbytte på € 1,22 pr. aktie. Dette er højere end udbyttet for de sidste to år og understreger vores succesfulde udvikling. Udbyttet er baseret på justeret EBT og på den forudsætning, at Vonovia altid skal have tilstrækkelige midler til rådighed til at finansiere vores projekter.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet