Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

1.270GBX
+0,40% (+5,00)
Ved markedsluk
Højest1.285
Lavest1.257
Omsætning
0,8 MGBP
1.270GBX
+0,40% (+5,00)
Ved markedsluk
Højest1.285
Lavest1.257
Omsætning
0,8 MGBP

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

1.270GBX
+0,40% (+5,00)
Ved markedsluk
Højest1.285
Lavest1.257
Omsætning
0,8 MGBP
1.270GBX
+0,40% (+5,00)
Ved markedsluk
Højest1.285
Lavest1.257
Omsætning
0,8 MGBP

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

1.270GBX
+0,40% (+5,00)
Ved markedsluk
Højest1.285
Lavest1.257
Omsætning
0,8 MGBP
1.270GBX
+0,40% (+5,00)
Ved markedsluk
Højest1.285
Lavest1.257
Omsætning
0,8 MGBP
2026 Q2-regnskab
39 dage siden1 t. 16 min

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
1.285
VWAP
1.266
Lavest
1.257
OmsætningAntal
0,8 63.487
VWAP
1.266
Højest
1.285
Lavest
1.257
OmsætningAntal
0,8 63.487

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2026 Q3-regnskab
22. jan. 2026
Tidligere begivenheder
2026 Q2-regnskab13. nov.
2026 Q1-regnskab24. jul.
2025 Q4-regnskab5. jun.
2025 Q3-regnskab30. jan.
2025 Q2-regnskab7. nov. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Andre har kigget på

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Wizz Air, Rumæniens største flyselskab, har i dag annonceret genåbningen af sin base i Târgu Mureș. Med tildelingen af ét topmoderne Airbus A320neo-fly vil flyselskabet operere i alt 39 fly i løbet af vinteren i Rumænien. Wizz Air tilbyder nu 10 ruter til otte lande fra Târgu Mureș ”Transylvania” International Airport.
  • 9. nov.
    9. nov.
    Har regnet lidt på aktien. Og det ret overraskende. Økonomisk betragtet står aktien virkelig godt. Jeg regner efter Owner Earnings hvor vi tager udgangepunkt i hvad der er tilbage til os aktionærer. Altså væk med al den snak og analytikervurderinger og ind til kernen i regnskabet. Her har i tal fra sidste kvartalsrapport i mio. euro. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities  -123 ±  Change in Accounts Receivable  18 ±  Change in Inventory 68 ±  Change in Accounts Payable  -198 ±  Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (vedligeholdelsesdelen sat til 25% af CAPEX) -161 Det giver en Owner Earnings på 773 Der er 102 mio aktier ude Det giver en Owner Earnings pr aktie på 7,51 Jeg sætter P/E Forholdet til 8. Det giver en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E Forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB giver det en upsite på 512%. Ikke dårligt. Tallene er de sidst tilgængelige. Regnskabsmæssigt burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aktie på 7,51 EUR hænge godt sammen med de seneste finansielle nøgletal fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis). Men.....ja desværre...... markedsprisen og dermed aktiekursens fair værdi er også i høj grad påvirket af fremtidige forventninger til omsætning, indtjening og udgifter. I følge de nyeste prognoser forventes Wizz Air at vokse omsætningen med ca. 4-14% om året, og indtjeningen pr. aktie (EPS) ventes at stige med omkring 19-20% årligt over de næste par år. Uanset ævl og frem og tilbage og jeg skal give dig.....Regnskabet og cash flow understøtter et stærkt økonomisk fundament. Nuvel, forventninger til fremtidig omsætning og omkostninger er uvisse og kan moderere værdien......ingen tvivl om det. Og det ses jo også af markedet som klart reflekterer denne usikkerhed i prisen, hvilket forklarer forskellen mellem min fair værdi og den aktuelle aktiekurs. Jeg har ikke aktien, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames havde købt aktien at jeg fik øjnene op for en mulig god case. Nuvel, masser er risk, men casen vil jeg mene er god. Modspil modtages gerne......og hvis ældre økonomiske tal ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-) God vind i sejlene, og må fremdriften styres at forhåbentlige snart stabile motorer og ikke skabt af vinden, som Vestas i stedet kan tage af.
    10. nov.
    ·
    10. nov.
    ·
    En recession ville ramme ret mange virksomheder. Svært at forudsige, men Tysklands lempelse af udgiftsreglerne er et godt tegn for euroøkonomien.
  • 30. aug.
    30. aug.
    I kan jo også kigge på Ryanair (RYA)
    31. aug.
    ·
    31. aug.
    ·
    Jeg er fan af Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De vil sandsynligvis udgive imponerende rapporter i den nuværende situation. Jeg tror, at risiko/belønningsforholdet er bedre med Wizz og EasyJet for nu.
  • 23. jul.
    ·
    23. jul.
    ·
    Min største beholdning. Indtjeningen må blive god 🙈
  • 17. jun.
    ·
    17. jun.
    ·
    Er det 1105 britiske pund eller 1.105 GBP? Hvad står denne kurs for? Jeg har normalt ikke problemer med at fortolke dette anderledes.
    23. jun.
    ·
    23. jun.
    ·
    Det er 11,05 GBP
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q2-regnskab
39 dage siden1 t. 16 min

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Wizz Air, Rumæniens største flyselskab, har i dag annonceret genåbningen af sin base i Târgu Mureș. Med tildelingen af ét topmoderne Airbus A320neo-fly vil flyselskabet operere i alt 39 fly i løbet af vinteren i Rumænien. Wizz Air tilbyder nu 10 ruter til otte lande fra Târgu Mureș ”Transylvania” International Airport.
  • 9. nov.
    9. nov.
    Har regnet lidt på aktien. Og det ret overraskende. Økonomisk betragtet står aktien virkelig godt. Jeg regner efter Owner Earnings hvor vi tager udgangepunkt i hvad der er tilbage til os aktionærer. Altså væk med al den snak og analytikervurderinger og ind til kernen i regnskabet. Her har i tal fra sidste kvartalsrapport i mio. euro. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities  -123 ±  Change in Accounts Receivable  18 ±  Change in Inventory 68 ±  Change in Accounts Payable  -198 ±  Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (vedligeholdelsesdelen sat til 25% af CAPEX) -161 Det giver en Owner Earnings på 773 Der er 102 mio aktier ude Det giver en Owner Earnings pr aktie på 7,51 Jeg sætter P/E Forholdet til 8. Det giver en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E Forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB giver det en upsite på 512%. Ikke dårligt. Tallene er de sidst tilgængelige. Regnskabsmæssigt burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aktie på 7,51 EUR hænge godt sammen med de seneste finansielle nøgletal fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis). Men.....ja desværre...... markedsprisen og dermed aktiekursens fair værdi er også i høj grad påvirket af fremtidige forventninger til omsætning, indtjening og udgifter. I følge de nyeste prognoser forventes Wizz Air at vokse omsætningen med ca. 4-14% om året, og indtjeningen pr. aktie (EPS) ventes at stige med omkring 19-20% årligt over de næste par år. Uanset ævl og frem og tilbage og jeg skal give dig.....Regnskabet og cash flow understøtter et stærkt økonomisk fundament. Nuvel, forventninger til fremtidig omsætning og omkostninger er uvisse og kan moderere værdien......ingen tvivl om det. Og det ses jo også af markedet som klart reflekterer denne usikkerhed i prisen, hvilket forklarer forskellen mellem min fair værdi og den aktuelle aktiekurs. Jeg har ikke aktien, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames havde købt aktien at jeg fik øjnene op for en mulig god case. Nuvel, masser er risk, men casen vil jeg mene er god. Modspil modtages gerne......og hvis ældre økonomiske tal ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-) God vind i sejlene, og må fremdriften styres at forhåbentlige snart stabile motorer og ikke skabt af vinden, som Vestas i stedet kan tage af.
    10. nov.
    ·
    10. nov.
    ·
    En recession ville ramme ret mange virksomheder. Svært at forudsige, men Tysklands lempelse af udgiftsreglerne er et godt tegn for euroøkonomien.
  • 30. aug.
    30. aug.
    I kan jo også kigge på Ryanair (RYA)
    31. aug.
    ·
    31. aug.
    ·
    Jeg er fan af Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De vil sandsynligvis udgive imponerende rapporter i den nuværende situation. Jeg tror, at risiko/belønningsforholdet er bedre med Wizz og EasyJet for nu.
  • 23. jul.
    ·
    23. jul.
    ·
    Min største beholdning. Indtjeningen må blive god 🙈
  • 17. jun.
    ·
    17. jun.
    ·
    Er det 1105 britiske pund eller 1.105 GBP? Hvad står denne kurs for? Jeg har normalt ikke problemer med at fortolke dette anderledes.
    23. jun.
    ·
    23. jun.
    ·
    Det er 11,05 GBP
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
1.285
VWAP
1.266
Lavest
1.257
OmsætningAntal
0,8 63.487
VWAP
1.266
Højest
1.285
Lavest
1.257
OmsætningAntal
0,8 63.487

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på

Corporate Actions

Næste begivenhed
2026 Q3-regnskab
22. jan. 2026
Tidligere begivenheder
2026 Q2-regnskab13. nov.
2026 Q1-regnskab24. jul.
2025 Q4-regnskab5. jun.
2025 Q3-regnskab30. jan.
2025 Q2-regnskab7. nov. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

2026 Q2-regnskab
39 dage siden1 t. 16 min

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2026 Q3-regnskab
22. jan. 2026
Tidligere begivenheder
2026 Q2-regnskab13. nov.
2026 Q1-regnskab24. jul.
2025 Q4-regnskab5. jun.
2025 Q3-regnskab30. jan.
2025 Q2-regnskab7. nov. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Wizz Air, Rumæniens største flyselskab, har i dag annonceret genåbningen af sin base i Târgu Mureș. Med tildelingen af ét topmoderne Airbus A320neo-fly vil flyselskabet operere i alt 39 fly i løbet af vinteren i Rumænien. Wizz Air tilbyder nu 10 ruter til otte lande fra Târgu Mureș ”Transylvania” International Airport.
  • 9. nov.
    9. nov.
    Har regnet lidt på aktien. Og det ret overraskende. Økonomisk betragtet står aktien virkelig godt. Jeg regner efter Owner Earnings hvor vi tager udgangepunkt i hvad der er tilbage til os aktionærer. Altså væk med al den snak og analytikervurderinger og ind til kernen i regnskabet. Her har i tal fra sidste kvartalsrapport i mio. euro. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities  -123 ±  Change in Accounts Receivable  18 ±  Change in Inventory 68 ±  Change in Accounts Payable  -198 ±  Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (vedligeholdelsesdelen sat til 25% af CAPEX) -161 Det giver en Owner Earnings på 773 Der er 102 mio aktier ude Det giver en Owner Earnings pr aktie på 7,51 Jeg sætter P/E Forholdet til 8. Det giver en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E Forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB giver det en upsite på 512%. Ikke dårligt. Tallene er de sidst tilgængelige. Regnskabsmæssigt burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aktie på 7,51 EUR hænge godt sammen med de seneste finansielle nøgletal fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis). Men.....ja desværre...... markedsprisen og dermed aktiekursens fair værdi er også i høj grad påvirket af fremtidige forventninger til omsætning, indtjening og udgifter. I følge de nyeste prognoser forventes Wizz Air at vokse omsætningen med ca. 4-14% om året, og indtjeningen pr. aktie (EPS) ventes at stige med omkring 19-20% årligt over de næste par år. Uanset ævl og frem og tilbage og jeg skal give dig.....Regnskabet og cash flow understøtter et stærkt økonomisk fundament. Nuvel, forventninger til fremtidig omsætning og omkostninger er uvisse og kan moderere værdien......ingen tvivl om det. Og det ses jo også af markedet som klart reflekterer denne usikkerhed i prisen, hvilket forklarer forskellen mellem min fair værdi og den aktuelle aktiekurs. Jeg har ikke aktien, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames havde købt aktien at jeg fik øjnene op for en mulig god case. Nuvel, masser er risk, men casen vil jeg mene er god. Modspil modtages gerne......og hvis ældre økonomiske tal ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-) God vind i sejlene, og må fremdriften styres at forhåbentlige snart stabile motorer og ikke skabt af vinden, som Vestas i stedet kan tage af.
    10. nov.
    ·
    10. nov.
    ·
    En recession ville ramme ret mange virksomheder. Svært at forudsige, men Tysklands lempelse af udgiftsreglerne er et godt tegn for euroøkonomien.
  • 30. aug.
    30. aug.
    I kan jo også kigge på Ryanair (RYA)
    31. aug.
    ·
    31. aug.
    ·
    Jeg er fan af Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De vil sandsynligvis udgive imponerende rapporter i den nuværende situation. Jeg tror, at risiko/belønningsforholdet er bedre med Wizz og EasyJet for nu.
  • 23. jul.
    ·
    23. jul.
    ·
    Min største beholdning. Indtjeningen må blive god 🙈
  • 17. jun.
    ·
    17. jun.
    ·
    Er det 1105 britiske pund eller 1.105 GBP? Hvad står denne kurs for? Jeg har normalt ikke problemer med at fortolke dette anderledes.
    23. jun.
    ·
    23. jun.
    ·
    Det er 11,05 GBP
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
1.285
VWAP
1.266
Lavest
1.257
OmsætningAntal
0,8 63.487
VWAP
1.266
Højest
1.285
Lavest
1.257
OmsætningAntal
0,8 63.487

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på