Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Xplora Technologies

Xplora Technologies

2026 Q1-regnskab
37 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
13. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
26. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
15. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    ·
    Vi herinde bliver nok som sædvanlig de sidste til at vide, hvorfor denne mister over 30 % værdi, men vi får vel at vide det tidsnok - men det kan virke som om, at en midlertidig top (for en stund?) blev nået i foråret. At jeg ikke burde have forstået dette, da Tore Engebretsen. solgte på 50,- må stå som en lærestreg til næste gang, til at tage gevinst, når de professionelle gør det...
    21 timer siden
    ·
    Omsætning på 1,5 mill i dag og lidt over 2 mill i går ,det er vel under gennemsnittet og sådan set positivt som jeg ser det.
  • for 3 dage siden
    ·
    Er der nogen, der har fulgt med i, om den gennemsnitlige daglige omsætning er gået op eller ned på det seneste?
  • for 3 dage siden
    ·
    Dette føles helt dødt
  • for 3 dage siden
    ·
    Mærkeligt så stille det har været her de sidste 14 dage. Nedgangen er jo en købsmulighed, så jeg benytter den. Hæng på!😁
  • 18. jun.
    ·
    I skrivende stund handles aktien til NOK 40 ned fra NOK 59 for knap to måneder siden. Hvad er der sket? Abonnementstal for april og maj kom ud som forventet. Q1-rapporten blev karakteriseret som lidt blød af et par mæglerhuse, jeg syntes det var en solid rapport for kvartalet. Forsinket udrulning af Doro-strategien, men alligevel kun nogle måneder, med intakt potentiale. Der er kommet mere info omkring opkøb af Emporia, EBITDA er lavere end forventet, men det er også prisen man betaler, og således potentialet ved at integrere det i koncernen, endnu større. 1/3 af markedsværdien er væk. En god del skyldes nok at Xplora ikke er en del af Momentum-narrativet på børsen, og lige nu er lidt i blindsonen. Jeg har forsøgt at regne på dette og kan ikke forstå andet end at opsiden bare er blevet bedre, så jeg har købt en del aktier jævnt og trutt i denne periode. Hvis ledelsen formår at levere på sin strategi, bliver der nogle friske kvartaler fremover og ikke mindst tilfredse aktionærer. Ingen store aktionærer har solgt.
    19. jun.
    ·
    Har købt jævnt og trutt selv af præcis samme grund. Og går ind med det som findes af reserver, hvis den falder ned til 35-36 kr. Krydser egentlig fingrene for at den glider ned til det niveau på fortsat lavt volumen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
37 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    ·
    Vi herinde bliver nok som sædvanlig de sidste til at vide, hvorfor denne mister over 30 % værdi, men vi får vel at vide det tidsnok - men det kan virke som om, at en midlertidig top (for en stund?) blev nået i foråret. At jeg ikke burde have forstået dette, da Tore Engebretsen. solgte på 50,- må stå som en lærestreg til næste gang, til at tage gevinst, når de professionelle gør det...
    21 timer siden
    ·
    Omsætning på 1,5 mill i dag og lidt over 2 mill i går ,det er vel under gennemsnittet og sådan set positivt som jeg ser det.
  • for 3 dage siden
    ·
    Er der nogen, der har fulgt med i, om den gennemsnitlige daglige omsætning er gået op eller ned på det seneste?
  • for 3 dage siden
    ·
    Dette føles helt dødt
  • for 3 dage siden
    ·
    Mærkeligt så stille det har været her de sidste 14 dage. Nedgangen er jo en købsmulighed, så jeg benytter den. Hæng på!😁
  • 18. jun.
    ·
    I skrivende stund handles aktien til NOK 40 ned fra NOK 59 for knap to måneder siden. Hvad er der sket? Abonnementstal for april og maj kom ud som forventet. Q1-rapporten blev karakteriseret som lidt blød af et par mæglerhuse, jeg syntes det var en solid rapport for kvartalet. Forsinket udrulning af Doro-strategien, men alligevel kun nogle måneder, med intakt potentiale. Der er kommet mere info omkring opkøb af Emporia, EBITDA er lavere end forventet, men det er også prisen man betaler, og således potentialet ved at integrere det i koncernen, endnu større. 1/3 af markedsværdien er væk. En god del skyldes nok at Xplora ikke er en del af Momentum-narrativet på børsen, og lige nu er lidt i blindsonen. Jeg har forsøgt at regne på dette og kan ikke forstå andet end at opsiden bare er blevet bedre, så jeg har købt en del aktier jævnt og trutt i denne periode. Hvis ledelsen formår at levere på sin strategi, bliver der nogle friske kvartaler fremover og ikke mindst tilfredse aktionærer. Ingen store aktionærer har solgt.
    19. jun.
    ·
    Har købt jævnt og trutt selv af præcis samme grund. Og går ind med det som findes af reserver, hvis den falder ned til 35-36 kr. Krydser egentlig fingrene for at den glider ned til det niveau på fortsat lavt volumen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
13. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
26. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
15. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
37 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
13. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
26. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
15. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 3 dage siden
    ·
    Vi herinde bliver nok som sædvanlig de sidste til at vide, hvorfor denne mister over 30 % værdi, men vi får vel at vide det tidsnok - men det kan virke som om, at en midlertidig top (for en stund?) blev nået i foråret. At jeg ikke burde have forstået dette, da Tore Engebretsen. solgte på 50,- må stå som en lærestreg til næste gang, til at tage gevinst, når de professionelle gør det...
    21 timer siden
    ·
    Omsætning på 1,5 mill i dag og lidt over 2 mill i går ,det er vel under gennemsnittet og sådan set positivt som jeg ser det.
  • for 3 dage siden
    ·
    Er der nogen, der har fulgt med i, om den gennemsnitlige daglige omsætning er gået op eller ned på det seneste?
  • for 3 dage siden
    ·
    Dette føles helt dødt
  • for 3 dage siden
    ·
    Mærkeligt så stille det har været her de sidste 14 dage. Nedgangen er jo en købsmulighed, så jeg benytter den. Hæng på!😁
  • 18. jun.
    ·
    I skrivende stund handles aktien til NOK 40 ned fra NOK 59 for knap to måneder siden. Hvad er der sket? Abonnementstal for april og maj kom ud som forventet. Q1-rapporten blev karakteriseret som lidt blød af et par mæglerhuse, jeg syntes det var en solid rapport for kvartalet. Forsinket udrulning af Doro-strategien, men alligevel kun nogle måneder, med intakt potentiale. Der er kommet mere info omkring opkøb af Emporia, EBITDA er lavere end forventet, men det er også prisen man betaler, og således potentialet ved at integrere det i koncernen, endnu større. 1/3 af markedsværdien er væk. En god del skyldes nok at Xplora ikke er en del af Momentum-narrativet på børsen, og lige nu er lidt i blindsonen. Jeg har forsøgt at regne på dette og kan ikke forstå andet end at opsiden bare er blevet bedre, så jeg har købt en del aktier jævnt og trutt i denne periode. Hvis ledelsen formår at levere på sin strategi, bliver der nogle friske kvartaler fremover og ikke mindst tilfredse aktionærer. Ingen store aktionærer har solgt.
    19. jun.
    ·
    Har købt jævnt og trutt selv af præcis samme grund. Og går ind med det som findes af reserver, hvis den falder ned til 35-36 kr. Krydser egentlig fingrene for at den glider ned til det niveau på fortsat lavt volumen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet