Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Risiko
ud af 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares Core S&P 500 UCITS ETF USD (Acc)

Køb-
Sælg-
Spread %-
Omsætning ()-
Årlige omkostningerIngen data
Risiko
ud af 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares Core S&P 500 UCITS ETF USD (Acc)

Køb-
Sælg-
Spread %-
Omsætning ()-
Årlige omkostningerIngen data

Ordredybde

Ingen data fundet

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    Ingen data
  • Aktivklasse
  • Kategori
  • Basisvaluta
  • Udbyttepolitik
  • Faktaark
Sammendrag
Resumé er ikke tilgængeligt.

Relaterede ETFer

Relaterede Fonde er ikke tilgængeligt.

Eksponering

Opdateret -
Ingen data fundet.

Fordeling

    Ingen data fundet

Andre har kigget på

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Er AI boblen ved at burste? Ligner sp500 er ved at flatline eller er det bare mig?
    19 timer siden
    ·
    Hvad i alverden for en boble?
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg købte 5 styk, så venter jeg på pensionspengene....
  • 24. jun.
    ·
    Hvordan er volumen på denne ETF?
    for 3 dage siden
    ·
    Du kan tjekke det fra ordrebogen :)
  • 20. jun.
    Nogen der spår vi kommer under 700 usd de kommer måneder eller den her vil gå 🚀?
    22. jun.
    ·
    Umuligt at sige. At investere stabilt gennem årene er en solid mulighed. Prisens trend er sandsynligvis opadgående, men man ved aldrig, og prisen kan helt sikkert falde betydeligt i nogen tid.
  • 11. jun.
    Hvordan ser det ud med amerikanske aktier vil det kun gå nedad nu med alt det krig og Iran osv. er det tid at sælge eller hvad gør folket ?
    16. jun.
    ·
    Holder!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    Ingen data
  • Aktivklasse
  • Kategori
  • Basisvaluta
  • Udbyttepolitik
  • Faktaark
Sammendrag
Resumé er ikke tilgængeligt.

Relaterede ETFer

Relaterede Fonde er ikke tilgængeligt.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret -
Ingen data fundet.

Fordeling

    Ingen data fundet

Andre har kigget på

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Er AI boblen ved at burste? Ligner sp500 er ved at flatline eller er det bare mig?
    19 timer siden
    ·
    Hvad i alverden for en boble?
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg købte 5 styk, så venter jeg på pensionspengene....
  • 24. jun.
    ·
    Hvordan er volumen på denne ETF?
    for 3 dage siden
    ·
    Du kan tjekke det fra ordrebogen :)
  • 20. jun.
    Nogen der spår vi kommer under 700 usd de kommer måneder eller den her vil gå 🚀?
    22. jun.
    ·
    Umuligt at sige. At investere stabilt gennem årene er en solid mulighed. Prisens trend er sandsynligvis opadgående, men man ved aldrig, og prisen kan helt sikkert falde betydeligt i nogen tid.
  • 11. jun.
    Hvordan ser det ud med amerikanske aktier vil det kun gå nedad nu med alt det krig og Iran osv. er det tid at sælge eller hvad gør folket ?
    16. jun.
    ·
    Holder!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    Ingen data
  • Aktivklasse
  • Kategori
  • Basisvaluta
  • Udbyttepolitik
  • Faktaark
Sammendrag
Resumé er ikke tilgængeligt.

Relaterede ETFer

Relaterede Fonde er ikke tilgængeligt.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Er AI boblen ved at burste? Ligner sp500 er ved at flatline eller er det bare mig?
    19 timer siden
    ·
    Hvad i alverden for en boble?
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg købte 5 styk, så venter jeg på pensionspengene....
  • 24. jun.
    ·
    Hvordan er volumen på denne ETF?
    for 3 dage siden
    ·
    Du kan tjekke det fra ordrebogen :)
  • 20. jun.
    Nogen der spår vi kommer under 700 usd de kommer måneder eller den her vil gå 🚀?
    22. jun.
    ·
    Umuligt at sige. At investere stabilt gennem årene er en solid mulighed. Prisens trend er sandsynligvis opadgående, men man ved aldrig, og prisen kan helt sikkert falde betydeligt i nogen tid.
  • 11. jun.
    Hvordan ser det ud med amerikanske aktier vil det kun gå nedad nu med alt det krig og Iran osv. er det tid at sælge eller hvad gør folket ?
    16. jun.
    ·
    Holder!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret -
Ingen data fundet.

Fordeling

    Ingen data fundet

Andre har kigget på