Der kan i øjeblikket opleves længere ventetid i kundeservice. Dette skyldes et teknisk problem. Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt.
Nye kunder kan i øjeblikket opleve problemer med at indbetale til deres Nordnet-konto. Dette skyldes et problem hos en leverandør. Der arbejdes på at løse problemet hurtigst muligt. Læs her, hvordan du som ny kunde laver en indbetaling.

Hej! Hvad kan vi hjælpe dig med?

Hvordan indbetaler jeg penge til mit Nordnet depot i udenlandsk valuta?

For at overføre udenlandsk valuta til dit depot, så skal du anvende følgende IBAN nummer og SWIFT-adresse til overførslen samt notere dit depotnummer i teksten for overførslen.

IBAN nummer:

- SEK (Svenske kroner): SE3850000000052211015786

- NOK (Norske kroner): SE7850000000055548261363

- USD (US dollar): SE9850000000055548249169

- EUR (Euro): SE7350000000055548249134

- CAD (Canadiske dollar): SE2350000000055548292811

SWIFT-adressen er ESSESESS.

Bemærk, at der går 2-3 bankdage ved overførsler via IBAN/SWIFT, før pengene er bogført på din konto.

Det er vigtigt, at du sender os en kvittering af overførslen via beskedfunktionen på dit depot. 

Vær opmærksom på, at du kun kan overføre valuta til og fra en dansk bankkonto. 

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tilbage