Alle kategorier
Udbytte & corporate actions
Hvordan foregår amerikanske IPOs (børsnoteringer)?
Hvilke IPO'er kan jeg deltage i?
Udbytteskat: Hvordan bliver udenlandsk udbytte beskattet?
Udbytteskat: Hvordan bliver dansk udbytte beskattet?
Jeg har en konkursaktie på mit depot, hjælp?
Hvornår bliver mit danske udbytte bogført?
Hvornår modtager jeg nytegnede aktier i en nyemission og en IPO?
Hvor finder jeg aktuelle corporate actions?
Hvorfor har jeg ikke fået tildelt nogle aktier, selvom jeg har ansøgt i en IPO/børsnotering?
Hvad er en corporate action?
Hvornår bliver mit udenlandske udbytte bogført?
Hvornår skal jeg have penge på mit depot for at kunne tegne nye aktier ved en nyemission?
Kan jeg handle SPACs hos Nordnet?
Hvordan skal jeg reagere på en corporate action?
Hvornår skal jeg eje et dansk værdipapir for at få udbytte?
Hvordan udnytter jeg warrants?
Hvad betyder MIDL efter en aktie?
Hvad betyder TF?
Hvad finder jeg under corporate actions?
Hvorfor kan jeg ikke længere svare på en corporate action og benytte mine tegningsretter?
Vigtig information om Publicly Traded Partnerships i USA og Canada
Har jeg ret til at stemme og deltage på generalforsamling i udenlandske selskaber, hvor jeg ejer aktier?
Kan jeg udnytte tegningsretter i mit pensionsdepot?