Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Hvad gør jeg, hvis jeg får en fejlmeddelelse?

Hvis din ordre afvises, får du en fejlmeddelelse. Se, hvad de typiske betyder, og hvad du kan gøre:

  • Market closed
    Markedet er lukket

  • Aftale mangler
    Den ordre, du vil afgive, er allerede i markedet. Vil du ændre den, skal du gå til ordrer og handler. Hvis du ønsker at shorte aktier, skal du først have de nødvendige aftaler på plads. Læs om shorthandel.

  • Refused by order validation
    Kontakt venligst Nordnets mæglere på 70 20 66 85, tast 2

  • Ordre afvist
    Kontakt venligst Nordnets mæglere på 70 20 66 85, tast 2

  • Pending

    Kontakt venligst Nordnets mæglere på 70 20 66 85, tast 2