Alle kategorier
Alle kategorier
Hvad gør jeg, hvis jeg får en fejlmeddelelse?
Hvis din ordre afvises, får du en fejlmeddelelse. Se, hvad de typiske betyder, og hvad du kan gøre:
Market closed
Markedet er lukketAftale mangler
Den ordre, du vil afgive, er allerede i markedet. Vil du ændre den, skal du gå til ordrer og handler. Hvis du ønsker at shorte aktier, skal du først have de nødvendige aftaler på plads. Læs om shorthandel.Refused by order validation
Kontakt venligst Nordnets mæglere på 70 20 66 85, tast 2Ordre afvist
Kontakt venligst Nordnets mæglere på 70 20 66 85, tast 2Pending
Kontakt venligst Nordnets mæglere på 70 20 66 85, tast 2
Lignende spørgsmål
- Handel med Nordnet som 3. part
- Hvorfor gik min ordre ikke igennem?
- Hvilke ordretyper kan jeg tilknytte min ordre?
- Hvornår betaler jeg kurtage?
- Hvordan kan jeg afgive en ordre?
- Hvordan behandles en langtidsordre?
- Kan jeg skifte fonde i mit depot?
- Kan man benytte API-løsninger hos Nordnet?
- Hvad betyder min ordrestatus?
- Hvor meget må kursen for en ordre afvige fra senest handlede pris?
- Hvornår opdateres NAV-kursen for Nordnets egne fonde?