Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

cBrain

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

55 dage siden
1,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
2,03%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
59--
41--
15--
15--
147--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
21. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    Man kan kun sige en ting, ledelsen skal udskiftes, ceo lig med ejer skal udskiftes hurtigst muligt, han forstår ikke at drive den virksomhed, der er ingen tillid til ham, det er jo beviseligt, se aktiekursen. Man må håbe der kommer nogle store fonde og få ryddet op i den biks eller han selv trækker sig og lader nogle andre og mere kompetente ledere tage over. Det er uhørt ringe!
  • 14 timer siden
    Er der ingen bund i den aktie?
    12 timer siden
    Her er vi nok nødt til at vente på faktiske nyheder.
  • 18. jun.
    hvor vil det gøre godt med nogle gedigne insiderkøb og evt. interesse fra udlandet om opkøb af biksen så vi kan komme ud af den onde spiral casen befinder sig i dg
    19. jun.
    Jeg er helt enig ifht til AI. Der er rigtig mange steder hvor vi ikke kan forudsige om AI kan erstatte forskellige tjenester og det giver usikkerhed. For mig at se er det også det der gør at Cbrain er "billig" lige nu i et alt andet lige scenarie. Og god pointe fra dig med at lære at tage tab og komme videre. Det har jeg også omsider lært.
  • 15. jun.
    Nu er regeringen jo kommet på plads. Så kan det vel generere nogle ordrer fremover.
    16. jun.
    Når vi kigger på aktiekursen, så må vi acceptere at der er en stor skepsis fra markedets side. Da vi her i bund og grund ikke ved hvad der sker i butikken, så må vi især beskrive hvad vi sandsynligt forventer og hvad der kunne være kurstriggere. Og det vi alle sidder og venter på er ordre. Især noget i tyskland der virkelig ville kunne accelerere denne butik. Indtil da må vi acceptere at aktiekursen er kørt i sænk. Hvis de omvendt får accelereres deres SaaS forretning, så køber du aktien meget billigt nu.
  • 11. jun. · Redigeret
    hvad er det der gør den her cases er blevet så upopulær og at aktien bare smides ud med bade vandet kurs 234 for 9 mdr. siden nu 52 = 77 % nede helt vildt er de en opkøbs kandidat eller kommer den tilbage er der nogen der er meget inde i casen som vil komme med et seriøst bud på en evt. forklaringen PS ved godt ledelsen/bestyrelsen er nærmest ikke eksisterende hvilket ikke er godt for kursudviklingen men det stikker langt dybere på forhånd tak for alle kommentarer PS det er ikke shorter der presser den shortprocent er halveret fra 1,6 % til 0,8 % hvilket ikke er meget PS en opjustering 19 feb. ved kurs 72 og hævet udbytte har heller ikke vendt faldet ???
    12. jun.
    Tænker et godt niveau at supplere i, hvis man tror på casen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

55 dage siden
1,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
2,03%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    Man kan kun sige en ting, ledelsen skal udskiftes, ceo lig med ejer skal udskiftes hurtigst muligt, han forstår ikke at drive den virksomhed, der er ingen tillid til ham, det er jo beviseligt, se aktiekursen. Man må håbe der kommer nogle store fonde og få ryddet op i den biks eller han selv trækker sig og lader nogle andre og mere kompetente ledere tage over. Det er uhørt ringe!
  • 14 timer siden
    Er der ingen bund i den aktie?
    12 timer siden
    Her er vi nok nødt til at vente på faktiske nyheder.
  • 18. jun.
    hvor vil det gøre godt med nogle gedigne insiderkøb og evt. interesse fra udlandet om opkøb af biksen så vi kan komme ud af den onde spiral casen befinder sig i dg
    19. jun.
    Jeg er helt enig ifht til AI. Der er rigtig mange steder hvor vi ikke kan forudsige om AI kan erstatte forskellige tjenester og det giver usikkerhed. For mig at se er det også det der gør at Cbrain er "billig" lige nu i et alt andet lige scenarie. Og god pointe fra dig med at lære at tage tab og komme videre. Det har jeg også omsider lært.
  • 15. jun.
    Nu er regeringen jo kommet på plads. Så kan det vel generere nogle ordrer fremover.
    16. jun.
    Når vi kigger på aktiekursen, så må vi acceptere at der er en stor skepsis fra markedets side. Da vi her i bund og grund ikke ved hvad der sker i butikken, så må vi især beskrive hvad vi sandsynligt forventer og hvad der kunne være kurstriggere. Og det vi alle sidder og venter på er ordre. Især noget i tyskland der virkelig ville kunne accelerere denne butik. Indtil da må vi acceptere at aktiekursen er kørt i sænk. Hvis de omvendt får accelereres deres SaaS forretning, så køber du aktien meget billigt nu.
  • 11. jun. · Redigeret
    hvad er det der gør den her cases er blevet så upopulær og at aktien bare smides ud med bade vandet kurs 234 for 9 mdr. siden nu 52 = 77 % nede helt vildt er de en opkøbs kandidat eller kommer den tilbage er der nogen der er meget inde i casen som vil komme med et seriøst bud på en evt. forklaringen PS ved godt ledelsen/bestyrelsen er nærmest ikke eksisterende hvilket ikke er godt for kursudviklingen men det stikker langt dybere på forhånd tak for alle kommentarer PS det er ikke shorter der presser den shortprocent er halveret fra 1,6 % til 0,8 % hvilket ikke er meget PS en opjustering 19 feb. ved kurs 72 og hævet udbytte har heller ikke vendt faldet ???
    12. jun.
    Tænker et godt niveau at supplere i, hvis man tror på casen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
59--
41--
15--
15--
147--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
21. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

55 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
21. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

1,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
2,03%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    Man kan kun sige en ting, ledelsen skal udskiftes, ceo lig med ejer skal udskiftes hurtigst muligt, han forstår ikke at drive den virksomhed, der er ingen tillid til ham, det er jo beviseligt, se aktiekursen. Man må håbe der kommer nogle store fonde og få ryddet op i den biks eller han selv trækker sig og lader nogle andre og mere kompetente ledere tage over. Det er uhørt ringe!
  • 14 timer siden
    Er der ingen bund i den aktie?
    12 timer siden
    Her er vi nok nødt til at vente på faktiske nyheder.
  • 18. jun.
    hvor vil det gøre godt med nogle gedigne insiderkøb og evt. interesse fra udlandet om opkøb af biksen så vi kan komme ud af den onde spiral casen befinder sig i dg
    19. jun.
    Jeg er helt enig ifht til AI. Der er rigtig mange steder hvor vi ikke kan forudsige om AI kan erstatte forskellige tjenester og det giver usikkerhed. For mig at se er det også det der gør at Cbrain er "billig" lige nu i et alt andet lige scenarie. Og god pointe fra dig med at lære at tage tab og komme videre. Det har jeg også omsider lært.
  • 15. jun.
    Nu er regeringen jo kommet på plads. Så kan det vel generere nogle ordrer fremover.
    16. jun.
    Når vi kigger på aktiekursen, så må vi acceptere at der er en stor skepsis fra markedets side. Da vi her i bund og grund ikke ved hvad der sker i butikken, så må vi især beskrive hvad vi sandsynligt forventer og hvad der kunne være kurstriggere. Og det vi alle sidder og venter på er ordre. Især noget i tyskland der virkelig ville kunne accelerere denne butik. Indtil da må vi acceptere at aktiekursen er kørt i sænk. Hvis de omvendt får accelereres deres SaaS forretning, så køber du aktien meget billigt nu.
  • 11. jun. · Redigeret
    hvad er det der gør den her cases er blevet så upopulær og at aktien bare smides ud med bade vandet kurs 234 for 9 mdr. siden nu 52 = 77 % nede helt vildt er de en opkøbs kandidat eller kommer den tilbage er der nogen der er meget inde i casen som vil komme med et seriøst bud på en evt. forklaringen PS ved godt ledelsen/bestyrelsen er nærmest ikke eksisterende hvilket ikke er godt for kursudviklingen men det stikker langt dybere på forhånd tak for alle kommentarer PS det er ikke shorter der presser den shortprocent er halveret fra 1,6 % til 0,8 % hvilket ikke er meget PS en opjustering 19 feb. ved kurs 72 og hævet udbytte har heller ikke vendt faldet ???
    12. jun.
    Tænker et godt niveau at supplere i, hvis man tror på casen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
59--
41--
15--
15--
147--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet