2025 Q3-regnskab
45 dage siden19 min
0,60 DKK/aktie
Seneste udbytte
3,33 %Direkte afkast
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
177.038
Sælg
Antal
171.455
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 719 | - | - | ||
| 503 | - | - | ||
| 2.696 | - | - | ||
| 25 | - | - | ||
| 383 | - | - |
Højest
18,25VWAP
Lavest
18OmsætningAntal
19 1.048.267
VWAP
Højest
18,25Lavest
18OmsætningAntal
19 1.048.267
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 29. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 29. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 16. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 1. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 5. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 7. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 9. dec.9. dec.Er det godt at investere i Alm brand nu?for 3 dage sidenfor 3 dage sidenJeg er i hvert fald i den pt, og satser på den kunne komme omkring de 20 22 stykker. Eller måske gjensidige kunne finde på og melde sig som køber af alm brand, som tidligere er skrevet løst om af nogen. Men ja er jo ingen analyse, og sikkert flere der mener modsat af hvad jeg tror på, håber på.
- 8. dec.8. dec.Alm. Brand vil øge indtjeningen over 25 pct. de næste tre år Alm. Brand Group præsenterer i dag sine mål for de næste tre år og venter fortsat kraftig vækst i indtjening. Alm. Brand Groups hovedsæde er i dag vært for koncernens kapitalmarkedsdag. Foto: Arkiv Finans 18. nov. 2025 kl. 08.04 Omkostningerne skal ned, og indtjeningen skal op i de finansielle mål, Alm. Brand i dag har præsenteret for de kommende tre år. Målet er et forsikringsteknisk resultat på 2,35 mia. kr. og en combined ratio på 82 pct. i 2028. Selskabet opjusterer og indsnævrer i forbindelse med kapitalmarkedsdagen sine forventninger til det forsikringstekniske resultat i 2025 yderligere til 1,81-1,91 mia. kr., så der er forventning om en indtjeningsfremgang på 440-540 mio. kr. Annonce Alm. Brand Group holder tirsdag kapitalmarkedsdag, hvor de nye 2028-mål præsenteres for aktionærerne. I 2022 overtog Alm. Brand den større konkurrent Codan. Og i perioden frem til nu har de to fokuseret på at indkassere de lovede synergier på 600 mio. kr. om året. Det mål er nu nået. I dag er Alm. Brand Group blandt de største forsikringskoncerner i Danmark med over 800.000 privat- og erhvervskunder. Med den nye strategi vil Alm. Brand Group skabe den største organiske forbedring i forsikringsresultatet i koncernens historie. »Det bliver en strategiperiode, hvor vi skal bygge videre på det stærke fundament, vi har skabt. Vi står i dag som det største 100 pct. danskfokuserede skadeforsikringsselskab med fire stærke brands. Vi har et meget kompetent team af ledere og medarbejdere, den rette størrelse med lav strukturel kompleksitet og en moderne digital platform. Det stiller os utroligt stærkt,« siger adm. direktør Rasmus Werner Nielsen, Alm. Brand Group. Annonce De strategiske initiativer forventes at lede til vækst i resultat pr. aktie på 10 pct. årligt i gennemsnit i perioden 2026 til 2028. En af måderne at nå målet på er gennem større fastholdelse af kunderne. Et af midlerne til det er et kundeloyalitetsprogram finansieret af koncernens hovedejer, Alm. Brand Foreningen 1792. Koncernen forventer at bruge omkring 100 mio. kr. til at lancere et loyalitetsprogram til sine mest loyale privatkunder. Det vil komme omkring 100.000 privatkunder på tværs af Alm. Brand, Codan og Privatsikring til gode. Målet for combined ratio for den strategiperiode, der udløber nu, er 84,5 pct. Combined ratio viser forholdet mellem præmieindtægterne og udgifterne til erstatninger og omkostninger til forsikringsdrift. Tallet skal helst være så lavt som muligt. Artiklen fortsætter efter annoncen Annonce I den kommende strategiperiode skal combined ratio ned på 82 pct. som tegn på, at mere af præmieindtægten skal ende som overskud. Det skal bl.a. opnås ved, at omkostningsprocenten – omkostningernes andel af præmieindtægterne – skal ned på 16 pct., svarende til et fald på ca. 1 pct.point i forhold til den aktuelle strategiperiode. Vejen dertil er bl.a. øget digital sagsbehandling. Bl.a. skal det digitale salg øges fra 5 til 20 pct. Der bliver også investeret kraftigt i kunstig intelligens. På erhvervsområdet går Alm. Brand Group målrettet efter flere erhvervskunder i landbruget og blandt SMV’erne. Det er fortsat meningen at have en payout ratio på over 80 pct. til aktionærerne.
- 25. nov.25. nov.Ikke meget hverken rally eller julerally over aktien mere. Siden septemper er aktien sivet og holder ikke vand.28. nov.28. nov.Altså, PE værdien er lidt høj, udbyttet er lidt lavt og aktietilbagekøbet er heller ikke helt mindblowing. Samlet set er det dog meget fint. Nu er jeg dog ikke ret dybt inde i selskabet, men der burde ligge lidt effektivitetsforbedringer med AI og så er det vel ikke utænkeligt den stiger 5-10% mere det næste 6 måneder. Omvendt ser jeg ikke lige en grund til fald
- 6. nov.6. nov.Fucking daytradere i bankerne!·15. nov.Men ingen grund til at bruge krænkende sprog
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
45 dage siden19 min
0,60 DKK/aktie
Seneste udbytte
3,33 %Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 9. dec.9. dec.Er det godt at investere i Alm brand nu?for 3 dage sidenfor 3 dage sidenJeg er i hvert fald i den pt, og satser på den kunne komme omkring de 20 22 stykker. Eller måske gjensidige kunne finde på og melde sig som køber af alm brand, som tidligere er skrevet løst om af nogen. Men ja er jo ingen analyse, og sikkert flere der mener modsat af hvad jeg tror på, håber på.
- 8. dec.8. dec.Alm. Brand vil øge indtjeningen over 25 pct. de næste tre år Alm. Brand Group præsenterer i dag sine mål for de næste tre år og venter fortsat kraftig vækst i indtjening. Alm. Brand Groups hovedsæde er i dag vært for koncernens kapitalmarkedsdag. Foto: Arkiv Finans 18. nov. 2025 kl. 08.04 Omkostningerne skal ned, og indtjeningen skal op i de finansielle mål, Alm. Brand i dag har præsenteret for de kommende tre år. Målet er et forsikringsteknisk resultat på 2,35 mia. kr. og en combined ratio på 82 pct. i 2028. Selskabet opjusterer og indsnævrer i forbindelse med kapitalmarkedsdagen sine forventninger til det forsikringstekniske resultat i 2025 yderligere til 1,81-1,91 mia. kr., så der er forventning om en indtjeningsfremgang på 440-540 mio. kr. Annonce Alm. Brand Group holder tirsdag kapitalmarkedsdag, hvor de nye 2028-mål præsenteres for aktionærerne. I 2022 overtog Alm. Brand den større konkurrent Codan. Og i perioden frem til nu har de to fokuseret på at indkassere de lovede synergier på 600 mio. kr. om året. Det mål er nu nået. I dag er Alm. Brand Group blandt de største forsikringskoncerner i Danmark med over 800.000 privat- og erhvervskunder. Med den nye strategi vil Alm. Brand Group skabe den største organiske forbedring i forsikringsresultatet i koncernens historie. »Det bliver en strategiperiode, hvor vi skal bygge videre på det stærke fundament, vi har skabt. Vi står i dag som det største 100 pct. danskfokuserede skadeforsikringsselskab med fire stærke brands. Vi har et meget kompetent team af ledere og medarbejdere, den rette størrelse med lav strukturel kompleksitet og en moderne digital platform. Det stiller os utroligt stærkt,« siger adm. direktør Rasmus Werner Nielsen, Alm. Brand Group. Annonce De strategiske initiativer forventes at lede til vækst i resultat pr. aktie på 10 pct. årligt i gennemsnit i perioden 2026 til 2028. En af måderne at nå målet på er gennem større fastholdelse af kunderne. Et af midlerne til det er et kundeloyalitetsprogram finansieret af koncernens hovedejer, Alm. Brand Foreningen 1792. Koncernen forventer at bruge omkring 100 mio. kr. til at lancere et loyalitetsprogram til sine mest loyale privatkunder. Det vil komme omkring 100.000 privatkunder på tværs af Alm. Brand, Codan og Privatsikring til gode. Målet for combined ratio for den strategiperiode, der udløber nu, er 84,5 pct. Combined ratio viser forholdet mellem præmieindtægterne og udgifterne til erstatninger og omkostninger til forsikringsdrift. Tallet skal helst være så lavt som muligt. Artiklen fortsætter efter annoncen Annonce I den kommende strategiperiode skal combined ratio ned på 82 pct. som tegn på, at mere af præmieindtægten skal ende som overskud. Det skal bl.a. opnås ved, at omkostningsprocenten – omkostningernes andel af præmieindtægterne – skal ned på 16 pct., svarende til et fald på ca. 1 pct.point i forhold til den aktuelle strategiperiode. Vejen dertil er bl.a. øget digital sagsbehandling. Bl.a. skal det digitale salg øges fra 5 til 20 pct. Der bliver også investeret kraftigt i kunstig intelligens. På erhvervsområdet går Alm. Brand Group målrettet efter flere erhvervskunder i landbruget og blandt SMV’erne. Det er fortsat meningen at have en payout ratio på over 80 pct. til aktionærerne.
- 25. nov.25. nov.Ikke meget hverken rally eller julerally over aktien mere. Siden septemper er aktien sivet og holder ikke vand.28. nov.28. nov.Altså, PE værdien er lidt høj, udbyttet er lidt lavt og aktietilbagekøbet er heller ikke helt mindblowing. Samlet set er det dog meget fint. Nu er jeg dog ikke ret dybt inde i selskabet, men der burde ligge lidt effektivitetsforbedringer med AI og så er det vel ikke utænkeligt den stiger 5-10% mere det næste 6 måneder. Omvendt ser jeg ikke lige en grund til fald
- 6. nov.6. nov.Fucking daytradere i bankerne!·15. nov.Men ingen grund til at bruge krænkende sprog
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
177.038
Sælg
Antal
171.455
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 719 | - | - | ||
| 503 | - | - | ||
| 2.696 | - | - | ||
| 25 | - | - | ||
| 383 | - | - |
Højest
18,25VWAP
Lavest
18OmsætningAntal
19 1.048.267
VWAP
Højest
18,25Lavest
18OmsætningAntal
19 1.048.267
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 29. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 29. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 16. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 1. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 5. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 7. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-regnskab
45 dage siden19 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 29. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 29. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 16. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 1. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 5. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 7. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
0,60 DKK/aktie
Seneste udbytte
3,33 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 9. dec.9. dec.Er det godt at investere i Alm brand nu?for 3 dage sidenfor 3 dage sidenJeg er i hvert fald i den pt, og satser på den kunne komme omkring de 20 22 stykker. Eller måske gjensidige kunne finde på og melde sig som køber af alm brand, som tidligere er skrevet løst om af nogen. Men ja er jo ingen analyse, og sikkert flere der mener modsat af hvad jeg tror på, håber på.
- 8. dec.8. dec.Alm. Brand vil øge indtjeningen over 25 pct. de næste tre år Alm. Brand Group præsenterer i dag sine mål for de næste tre år og venter fortsat kraftig vækst i indtjening. Alm. Brand Groups hovedsæde er i dag vært for koncernens kapitalmarkedsdag. Foto: Arkiv Finans 18. nov. 2025 kl. 08.04 Omkostningerne skal ned, og indtjeningen skal op i de finansielle mål, Alm. Brand i dag har præsenteret for de kommende tre år. Målet er et forsikringsteknisk resultat på 2,35 mia. kr. og en combined ratio på 82 pct. i 2028. Selskabet opjusterer og indsnævrer i forbindelse med kapitalmarkedsdagen sine forventninger til det forsikringstekniske resultat i 2025 yderligere til 1,81-1,91 mia. kr., så der er forventning om en indtjeningsfremgang på 440-540 mio. kr. Annonce Alm. Brand Group holder tirsdag kapitalmarkedsdag, hvor de nye 2028-mål præsenteres for aktionærerne. I 2022 overtog Alm. Brand den større konkurrent Codan. Og i perioden frem til nu har de to fokuseret på at indkassere de lovede synergier på 600 mio. kr. om året. Det mål er nu nået. I dag er Alm. Brand Group blandt de største forsikringskoncerner i Danmark med over 800.000 privat- og erhvervskunder. Med den nye strategi vil Alm. Brand Group skabe den største organiske forbedring i forsikringsresultatet i koncernens historie. »Det bliver en strategiperiode, hvor vi skal bygge videre på det stærke fundament, vi har skabt. Vi står i dag som det største 100 pct. danskfokuserede skadeforsikringsselskab med fire stærke brands. Vi har et meget kompetent team af ledere og medarbejdere, den rette størrelse med lav strukturel kompleksitet og en moderne digital platform. Det stiller os utroligt stærkt,« siger adm. direktør Rasmus Werner Nielsen, Alm. Brand Group. Annonce De strategiske initiativer forventes at lede til vækst i resultat pr. aktie på 10 pct. årligt i gennemsnit i perioden 2026 til 2028. En af måderne at nå målet på er gennem større fastholdelse af kunderne. Et af midlerne til det er et kundeloyalitetsprogram finansieret af koncernens hovedejer, Alm. Brand Foreningen 1792. Koncernen forventer at bruge omkring 100 mio. kr. til at lancere et loyalitetsprogram til sine mest loyale privatkunder. Det vil komme omkring 100.000 privatkunder på tværs af Alm. Brand, Codan og Privatsikring til gode. Målet for combined ratio for den strategiperiode, der udløber nu, er 84,5 pct. Combined ratio viser forholdet mellem præmieindtægterne og udgifterne til erstatninger og omkostninger til forsikringsdrift. Tallet skal helst være så lavt som muligt. Artiklen fortsætter efter annoncen Annonce I den kommende strategiperiode skal combined ratio ned på 82 pct. som tegn på, at mere af præmieindtægten skal ende som overskud. Det skal bl.a. opnås ved, at omkostningsprocenten – omkostningernes andel af præmieindtægterne – skal ned på 16 pct., svarende til et fald på ca. 1 pct.point i forhold til den aktuelle strategiperiode. Vejen dertil er bl.a. øget digital sagsbehandling. Bl.a. skal det digitale salg øges fra 5 til 20 pct. Der bliver også investeret kraftigt i kunstig intelligens. På erhvervsområdet går Alm. Brand Group målrettet efter flere erhvervskunder i landbruget og blandt SMV’erne. Det er fortsat meningen at have en payout ratio på over 80 pct. til aktionærerne.
- 25. nov.25. nov.Ikke meget hverken rally eller julerally over aktien mere. Siden septemper er aktien sivet og holder ikke vand.28. nov.28. nov.Altså, PE værdien er lidt høj, udbyttet er lidt lavt og aktietilbagekøbet er heller ikke helt mindblowing. Samlet set er det dog meget fint. Nu er jeg dog ikke ret dybt inde i selskabet, men der burde ligge lidt effektivitetsforbedringer med AI og så er det vel ikke utænkeligt den stiger 5-10% mere det næste 6 måneder. Omvendt ser jeg ikke lige en grund til fald
- 6. nov.6. nov.Fucking daytradere i bankerne!·15. nov.Men ingen grund til at bruge krænkende sprog
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
177.038
Sælg
Antal
171.455
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 719 | - | - | ||
| 503 | - | - | ||
| 2.696 | - | - | ||
| 25 | - | - | ||
| 383 | - | - |
Højest
18,25VWAP
Lavest
18OmsætningAntal
19 1.048.267
VWAP
Højest
18,25Lavest
18OmsætningAntal
19 1.048.267
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






