Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

NKT

2026 Q1-regnskab
43 dage siden
3,2424 DKK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
13. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
15. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
9. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 15 timer siden
    Det kunne være interessant og høre om Jens Løgstrup har en mening om hvad der foregår, det er jo ikke kun NKT, men også andre kabelproducenter så skal i dørken.
    8 timer siden
    Ja- det bør tages med et gran salt.
  • 15 timer siden
    Alle europæiske kabelproducenter falder. Der er snak om, at den kinesiske kabelproducent Zhongtian Technology Group (ZTT) overvejer at bygge en fabrik til højspændings-jævnstrømskabler i Storbritannien eller andre steder i Nordeuropa.
  • 16 timer siden
    Måske man snart skal have mere på
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvorfor taber aktien 4 procent uden nogen nyhed ?
    15 timer siden
    Den skal i 835derfor..
  • for 2 dage siden
    NKT – Uge 26 Evaluering af uge 25 Uge 25 blev faktisk mere konstruktiv, end jeg havde forventet. Efter flere ugers korrektion og konsolidering omkring 1.000-niveauet begyndte køberne igen at vise sig. Ugen sluttede i 1.033. Det betyder: • 980–970 holdt som forventet • 1.000 er generobret • MA20 er generobret • Momentum er begyndt at vende op igen Kort sagt: Konsolideringen ser mere og mere ud som en pause i trenden – ikke starten på et større trendskifte. Det tekniske billede nu Det tekniske billede er forbedret markant. RSI(14) er steget til 57,7 – positivt momentum uden at være overkøbt. MACD er positiv igen, og de fleste indikatorer står nu på køb. ADX er faldet til omkring 19, hvilket fortæller, at vi ikke længere er i en stærk trendfase – men heller ikke i en nedtrend. MA20 ligger omkring 1.024. MA50 omkring 985. MA100 omkring 898. Vi er gået fra: Overkøbt eufori - neutral konsolidering - begyndende genopbygning af momentum. Nøgleområder i uge 26 Støtte • 1.024 (MA20) • 1.000 • 985 (MA50) Modstand • 1.050 • 1.070 • 1.135 (ATH) Så længe 1.000 holder på lukkebasis, ser jeg fortsat bevægelsen som en sund konsolidering i en intakt optrend. Et brud over 1.050 vil være første signal om, at markedet igen begynder at kigge mod 1.070. Risk / Reward i uge 26 Situationen har ændret sig lidt siden sidste uge. Ved kurs omkring 1.035: Entry: 1.035 Stop: 985 Target 1: 1.070 Target 2: 1.135 Risiko: 50 point Potentiale mod 1.135: 100 point R/R ca. 2,0 Det er lavere end ved 980, men stadig acceptabelt hvis man tror på, at konsolideringen er ved at være afsluttet. Min tilgang i uge 26 Jeg holder. Burde have købt mellem 980 og 1.000 Det mest sandsynlige forløb lige nu: • Konsolidering over 1.000 • Test af 1.050 • Herefter forsøg på 1.070 Trenden lever stadig og nu begynder den igen at ligne sig selv. 😊
    14 timer siden
    Hvad tænker den tekniske køber nu?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
43 dage siden
3,2424 DKK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 15 timer siden
    Det kunne være interessant og høre om Jens Løgstrup har en mening om hvad der foregår, det er jo ikke kun NKT, men også andre kabelproducenter så skal i dørken.
    8 timer siden
    Ja- det bør tages med et gran salt.
  • 15 timer siden
    Alle europæiske kabelproducenter falder. Der er snak om, at den kinesiske kabelproducent Zhongtian Technology Group (ZTT) overvejer at bygge en fabrik til højspændings-jævnstrømskabler i Storbritannien eller andre steder i Nordeuropa.
  • 16 timer siden
    Måske man snart skal have mere på
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvorfor taber aktien 4 procent uden nogen nyhed ?
    15 timer siden
    Den skal i 835derfor..
  • for 2 dage siden
    NKT – Uge 26 Evaluering af uge 25 Uge 25 blev faktisk mere konstruktiv, end jeg havde forventet. Efter flere ugers korrektion og konsolidering omkring 1.000-niveauet begyndte køberne igen at vise sig. Ugen sluttede i 1.033. Det betyder: • 980–970 holdt som forventet • 1.000 er generobret • MA20 er generobret • Momentum er begyndt at vende op igen Kort sagt: Konsolideringen ser mere og mere ud som en pause i trenden – ikke starten på et større trendskifte. Det tekniske billede nu Det tekniske billede er forbedret markant. RSI(14) er steget til 57,7 – positivt momentum uden at være overkøbt. MACD er positiv igen, og de fleste indikatorer står nu på køb. ADX er faldet til omkring 19, hvilket fortæller, at vi ikke længere er i en stærk trendfase – men heller ikke i en nedtrend. MA20 ligger omkring 1.024. MA50 omkring 985. MA100 omkring 898. Vi er gået fra: Overkøbt eufori - neutral konsolidering - begyndende genopbygning af momentum. Nøgleområder i uge 26 Støtte • 1.024 (MA20) • 1.000 • 985 (MA50) Modstand • 1.050 • 1.070 • 1.135 (ATH) Så længe 1.000 holder på lukkebasis, ser jeg fortsat bevægelsen som en sund konsolidering i en intakt optrend. Et brud over 1.050 vil være første signal om, at markedet igen begynder at kigge mod 1.070. Risk / Reward i uge 26 Situationen har ændret sig lidt siden sidste uge. Ved kurs omkring 1.035: Entry: 1.035 Stop: 985 Target 1: 1.070 Target 2: 1.135 Risiko: 50 point Potentiale mod 1.135: 100 point R/R ca. 2,0 Det er lavere end ved 980, men stadig acceptabelt hvis man tror på, at konsolideringen er ved at være afsluttet. Min tilgang i uge 26 Jeg holder. Burde have købt mellem 980 og 1.000 Det mest sandsynlige forløb lige nu: • Konsolidering over 1.000 • Test af 1.050 • Herefter forsøg på 1.070 Trenden lever stadig og nu begynder den igen at ligne sig selv. 😊
    14 timer siden
    Hvad tænker den tekniske køber nu?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
13. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
15. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
9. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
43 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
13. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
15. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
9. maj 2025

Relaterede Produkter

3,2424 DKK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 15 timer siden
    Det kunne være interessant og høre om Jens Løgstrup har en mening om hvad der foregår, det er jo ikke kun NKT, men også andre kabelproducenter så skal i dørken.
    8 timer siden
    Ja- det bør tages med et gran salt.
  • 15 timer siden
    Alle europæiske kabelproducenter falder. Der er snak om, at den kinesiske kabelproducent Zhongtian Technology Group (ZTT) overvejer at bygge en fabrik til højspændings-jævnstrømskabler i Storbritannien eller andre steder i Nordeuropa.
  • 16 timer siden
    Måske man snart skal have mere på
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvorfor taber aktien 4 procent uden nogen nyhed ?
    15 timer siden
    Den skal i 835derfor..
  • for 2 dage siden
    NKT – Uge 26 Evaluering af uge 25 Uge 25 blev faktisk mere konstruktiv, end jeg havde forventet. Efter flere ugers korrektion og konsolidering omkring 1.000-niveauet begyndte køberne igen at vise sig. Ugen sluttede i 1.033. Det betyder: • 980–970 holdt som forventet • 1.000 er generobret • MA20 er generobret • Momentum er begyndt at vende op igen Kort sagt: Konsolideringen ser mere og mere ud som en pause i trenden – ikke starten på et større trendskifte. Det tekniske billede nu Det tekniske billede er forbedret markant. RSI(14) er steget til 57,7 – positivt momentum uden at være overkøbt. MACD er positiv igen, og de fleste indikatorer står nu på køb. ADX er faldet til omkring 19, hvilket fortæller, at vi ikke længere er i en stærk trendfase – men heller ikke i en nedtrend. MA20 ligger omkring 1.024. MA50 omkring 985. MA100 omkring 898. Vi er gået fra: Overkøbt eufori - neutral konsolidering - begyndende genopbygning af momentum. Nøgleområder i uge 26 Støtte • 1.024 (MA20) • 1.000 • 985 (MA50) Modstand • 1.050 • 1.070 • 1.135 (ATH) Så længe 1.000 holder på lukkebasis, ser jeg fortsat bevægelsen som en sund konsolidering i en intakt optrend. Et brud over 1.050 vil være første signal om, at markedet igen begynder at kigge mod 1.070. Risk / Reward i uge 26 Situationen har ændret sig lidt siden sidste uge. Ved kurs omkring 1.035: Entry: 1.035 Stop: 985 Target 1: 1.070 Target 2: 1.135 Risiko: 50 point Potentiale mod 1.135: 100 point R/R ca. 2,0 Det er lavere end ved 980, men stadig acceptabelt hvis man tror på, at konsolideringen er ved at være afsluttet. Min tilgang i uge 26 Jeg holder. Burde have købt mellem 980 og 1.000 Det mest sandsynlige forløb lige nu: • Konsolidering over 1.000 • Test af 1.050 • Herefter forsøg på 1.070 Trenden lever stadig og nu begynder den igen at ligne sig selv. 😊
    14 timer siden
    Hvad tænker den tekniske køber nu?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet