Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Nobia

2026 Q1-regnskab
55 dage siden
7,9519 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
189--
36--
41--
29--
958--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym240.545240.54500

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym240.545240.54500

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
4. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
18. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10 timer siden
    ·
    Nobia er helt udbombet - hvad vil q2 vise af tal, de må være katastrofalt dårlige, formodentlig bliver det endnu et chok for Nobias aktionærer, det er min teori, Et lynhurtigt direktørskifte viser dramatik og det er sjældent i den positive retning. , denne svære situation giver købsmuligheder for den risikovillige, for ingen kan sige andet end at selskabet er i krise og det er i kriser vi gør de bedste forretninger.
    4 timer siden
    ·
    Den danske enhed omsætter ca. 3,3 milliarder , overskud 12 procent omkring 360 millioner sek . Værdien der er ca. 3 milliarder for selskabet , hele Nobia værdisættes nu under 2 milliarder , den svenske enhed minus resultat med ca. 200 millioner , havde man undladt at investere i ny fabrik så havde de haft 200 millioner i overskud samt lav gældsætning. Nu fik de svenske direktører et anfald med bestyrelsen i en lavkonjunktur med uerfaren ledelse satsede man 3,9 milliarder i ny fabrik som har opstartsproblemer. Sig at disse problemer varer hele året . Så har vi et tab på den svenske enhed omkring 200 , overskud danske 360 millioner , investering ny fabrik 190 millioner mere i år , cash flow negativt sig højt 200 til 300 millioner . Revolverende kreditfacilitet på 2,5 milliarder til 2029 ,resterende gæld med disse tal ca. 1,9 til 2 milliarder dec 2026 . 2027 ser alt lysere ud da Tidaholm er lukket , solgt samt byggeriet tager fart med 6 procent ifølge prognose , så har vi positivt cash flow omkring 300 til 500 sek
  • for 1 dag siden
    ·
    Ras ras ras tyst tyst tyst fra selskabet
    11 timer siden
    ·
    De nægter at udskifte Direktøren, ser jeg. Så vil aktien fortsætte med at falde til under 10
  • 18. jun.
    ·
    Nu tid til at fejre svensk midsommer med snaps og sang. Vi ser små tegn på stabilitet, jeg handler på ved hver nedgang, ser denne investering som den bedste jeg vil have i livet. Tålmodighed, afvent Tre år. Håber de svenske direktører afskediges hurtigt, ny bestyrelsesformand, nu en junior der ikke er god .for selskabet. Vivecka skammer puden i midsommer er ikke god, 7 forskellige blomster under hovedpuden er bedre. Kinnevik ed burde købe selskabet op. Stabil indkomst
  • 17. jun.
    ·
    Skal man øge her.....virker ikke til at gå strålende
    18. jun.
    ·
    I dag der er meget lav omsætning, hvad kan dette betyde? Er vi nærmere bunden?
  • 17. jun. · Redigeret
    ·
    Tænk jer ind i Nordstjernan vivecka, de har 100 milliarder værdi, nu ca. 500 millioner Nobia, tabt 3 milliarder de seneste år, investeret 300 millioner i ny emission på 17,8. Nu 14 kr. Ville man så ikke byde 20 kr, punge ud 2,5 milliard, afnotere og se langsigtet som stena gør med Ballingslöv International? Findes der et bedre case for Axel Johnsson hvis man nu tror på selskabet? Nu må man jo sove på en skamfuld pude hver nat, no brainer hvis jeg havde været Axel Johnsson
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
55 dage siden
7,9519 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10 timer siden
    ·
    Nobia er helt udbombet - hvad vil q2 vise af tal, de må være katastrofalt dårlige, formodentlig bliver det endnu et chok for Nobias aktionærer, det er min teori, Et lynhurtigt direktørskifte viser dramatik og det er sjældent i den positive retning. , denne svære situation giver købsmuligheder for den risikovillige, for ingen kan sige andet end at selskabet er i krise og det er i kriser vi gør de bedste forretninger.
    4 timer siden
    ·
    Den danske enhed omsætter ca. 3,3 milliarder , overskud 12 procent omkring 360 millioner sek . Værdien der er ca. 3 milliarder for selskabet , hele Nobia værdisættes nu under 2 milliarder , den svenske enhed minus resultat med ca. 200 millioner , havde man undladt at investere i ny fabrik så havde de haft 200 millioner i overskud samt lav gældsætning. Nu fik de svenske direktører et anfald med bestyrelsen i en lavkonjunktur med uerfaren ledelse satsede man 3,9 milliarder i ny fabrik som har opstartsproblemer. Sig at disse problemer varer hele året . Så har vi et tab på den svenske enhed omkring 200 , overskud danske 360 millioner , investering ny fabrik 190 millioner mere i år , cash flow negativt sig højt 200 til 300 millioner . Revolverende kreditfacilitet på 2,5 milliarder til 2029 ,resterende gæld med disse tal ca. 1,9 til 2 milliarder dec 2026 . 2027 ser alt lysere ud da Tidaholm er lukket , solgt samt byggeriet tager fart med 6 procent ifølge prognose , så har vi positivt cash flow omkring 300 til 500 sek
  • for 1 dag siden
    ·
    Ras ras ras tyst tyst tyst fra selskabet
    11 timer siden
    ·
    De nægter at udskifte Direktøren, ser jeg. Så vil aktien fortsætte med at falde til under 10
  • 18. jun.
    ·
    Nu tid til at fejre svensk midsommer med snaps og sang. Vi ser små tegn på stabilitet, jeg handler på ved hver nedgang, ser denne investering som den bedste jeg vil have i livet. Tålmodighed, afvent Tre år. Håber de svenske direktører afskediges hurtigt, ny bestyrelsesformand, nu en junior der ikke er god .for selskabet. Vivecka skammer puden i midsommer er ikke god, 7 forskellige blomster under hovedpuden er bedre. Kinnevik ed burde købe selskabet op. Stabil indkomst
  • 17. jun.
    ·
    Skal man øge her.....virker ikke til at gå strålende
    18. jun.
    ·
    I dag der er meget lav omsætning, hvad kan dette betyde? Er vi nærmere bunden?
  • 17. jun. · Redigeret
    ·
    Tænk jer ind i Nordstjernan vivecka, de har 100 milliarder værdi, nu ca. 500 millioner Nobia, tabt 3 milliarder de seneste år, investeret 300 millioner i ny emission på 17,8. Nu 14 kr. Ville man så ikke byde 20 kr, punge ud 2,5 milliard, afnotere og se langsigtet som stena gør med Ballingslöv International? Findes der et bedre case for Axel Johnsson hvis man nu tror på selskabet? Nu må man jo sove på en skamfuld pude hver nat, no brainer hvis jeg havde været Axel Johnsson
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
189--
36--
41--
29--
958--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym240.545240.54500

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym240.545240.54500

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
4. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
18. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
55 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
4. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
18. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

7,9519 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10 timer siden
    ·
    Nobia er helt udbombet - hvad vil q2 vise af tal, de må være katastrofalt dårlige, formodentlig bliver det endnu et chok for Nobias aktionærer, det er min teori, Et lynhurtigt direktørskifte viser dramatik og det er sjældent i den positive retning. , denne svære situation giver købsmuligheder for den risikovillige, for ingen kan sige andet end at selskabet er i krise og det er i kriser vi gør de bedste forretninger.
    4 timer siden
    ·
    Den danske enhed omsætter ca. 3,3 milliarder , overskud 12 procent omkring 360 millioner sek . Værdien der er ca. 3 milliarder for selskabet , hele Nobia værdisættes nu under 2 milliarder , den svenske enhed minus resultat med ca. 200 millioner , havde man undladt at investere i ny fabrik så havde de haft 200 millioner i overskud samt lav gældsætning. Nu fik de svenske direktører et anfald med bestyrelsen i en lavkonjunktur med uerfaren ledelse satsede man 3,9 milliarder i ny fabrik som har opstartsproblemer. Sig at disse problemer varer hele året . Så har vi et tab på den svenske enhed omkring 200 , overskud danske 360 millioner , investering ny fabrik 190 millioner mere i år , cash flow negativt sig højt 200 til 300 millioner . Revolverende kreditfacilitet på 2,5 milliarder til 2029 ,resterende gæld med disse tal ca. 1,9 til 2 milliarder dec 2026 . 2027 ser alt lysere ud da Tidaholm er lukket , solgt samt byggeriet tager fart med 6 procent ifølge prognose , så har vi positivt cash flow omkring 300 til 500 sek
  • for 1 dag siden
    ·
    Ras ras ras tyst tyst tyst fra selskabet
    11 timer siden
    ·
    De nægter at udskifte Direktøren, ser jeg. Så vil aktien fortsætte med at falde til under 10
  • 18. jun.
    ·
    Nu tid til at fejre svensk midsommer med snaps og sang. Vi ser små tegn på stabilitet, jeg handler på ved hver nedgang, ser denne investering som den bedste jeg vil have i livet. Tålmodighed, afvent Tre år. Håber de svenske direktører afskediges hurtigt, ny bestyrelsesformand, nu en junior der ikke er god .for selskabet. Vivecka skammer puden i midsommer er ikke god, 7 forskellige blomster under hovedpuden er bedre. Kinnevik ed burde købe selskabet op. Stabil indkomst
  • 17. jun.
    ·
    Skal man øge her.....virker ikke til at gå strålende
    18. jun.
    ·
    I dag der er meget lav omsætning, hvad kan dette betyde? Er vi nærmere bunden?
  • 17. jun. · Redigeret
    ·
    Tænk jer ind i Nordstjernan vivecka, de har 100 milliarder værdi, nu ca. 500 millioner Nobia, tabt 3 milliarder de seneste år, investeret 300 millioner i ny emission på 17,8. Nu 14 kr. Ville man så ikke byde 20 kr, punge ud 2,5 milliard, afnotere og se langsigtet som stena gør med Ballingslöv International? Findes der et bedre case for Axel Johnsson hvis man nu tror på selskabet? Nu må man jo sove på en skamfuld pude hver nat, no brainer hvis jeg havde været Axel Johnsson
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
189--
36--
41--
29--
958--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym240.545240.54500

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym240.545240.54500