Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Lerøy Seafood Group

Lerøy Seafood Group

2026 Q1-regnskab
43 dage siden
2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
6,08%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
219--
200--
176--
348--
200--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
24. feb.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hvis prisen er attraktiv for os, hvorfor sælger andre så på dette niveau?! Er der noget, vi overser her?!
    52 min. siden
    ·
    Sandsynligvis er kursen snart tilbage under 40. Historisk set er det en god indgang....
  • for 2 dage siden
    ·
    Købsmulighed!
  • 19. jun.
    ·
    roser er røde hvad fanden er dette?? minus 12 procent overvejer at slette.
    for 2 dage siden
    ·
    Minus 12 uden eller med udbytte? LSG leverede en knaldstærk rapport sidst - med god succes med omkostningsbesparelserne. Hvis de lykkes med disse fremover, og laksepriserne finder normalen, vil vi se kursen i 50-60-niveauet, før året er omme. Hvis ikke vil den nok bevæge sig langsommere - sidelæns, indtil de rammer der. Når det er sagt, så er lsg billig nu, jeg køber på disse niveauer, men skal sidde på denne i lang tid. Stabilt firma med god cash flow og godt udbytte.
  • 19. jun.
    ·
    - 18 % hidtil i år og - 47 % de seneste 5 år.......det er ikke en særlig imponerende udvikling for Lerøy...Nu er olieprisen dog kraftigt ned i sidste uge og forventes nok at blive liggende på niveauer mellem 75-80 USD den næste tid.....givet udviklingen mellem USA-Indien. Hvis dette opretholdes, er sandsynligheden stor for, at olien vil falde til intervallet 65-75 USD i løbet af 2027-2028. Svækkelsen af NOK over for USD/EUR i sidste uge er nok også noget, der styrker opdrætsaktierne, samt efterhånden en mere normalisering af fragtomkostningerne. Man skulle vel tro, at dette efterhånden må begynde at blive priset ind i aktier i denne sektor, som er faldet jævnt og trutt over tid. Det bliver spændende hen over sommeren/efteråret at se, når markedet tager 1-2 års udsigterne for sektoren indover sig......
    19. jun. · Redigeret
    ·
    Hvad er egentlig grunden til at købe Lerøy frem for Mowi? For jeg ser det ikke. Lerøy ser dyrere ud på EBITDA og FCF, leverer svagere marginer, dårligere afkast på egenkapitalen og fremstår egentlig som en dårligere aktie på næsten alle datapunkter, der betyder noget. Samme sag med SalMar: hvis jeg havde drevet med shorting, hvilket jeg ikke gør, havde jeg gladeligt overvejet at shorte LSG og SalMar mod en long i Mowi. Ikke fordi selskaberne er skrald, men fordi relativprissætningen ser helt idiotisk ud. Jeg forstår virkelig ikke, hvad markedet priser ind her. Mowi ser brutalt stærk ud i forhold til sektorprissætningen.
  • 18. jun.
    ·
    hvad er dit kursmål at sælge? (enten med tab eller fortjeneste) - vælg den, der er tættest på din.
    Tilmeld dig Nordnet Social for at se resultaterne af meningsmålingen
    30
    0%
    35
    5%
    45
    25%
    50
    20%
    55
    50%
    20 stemmer Afsluttet
    19. jun.
    ·
    Hvad er dette? Er dette en videnskabelig undersøgelse eller for at træffe beslutning, når du selv skal sælge? Jeg ser nedenfor, at du har opdaget mønstre i chartet. Nu tror jeg måske, du prøver at opfinde hjulet på ny. Alle mønstre i chartet er videnskabeligt testet, til og med enkelt candlestick. Resultaterne af disse videnskabelige tests er allerede offentliggjort. Kan for øvrigt ikke se, du har aktien engang. Held og lykke videre med tradingen/ investeringen/ videnskaben.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
43 dage siden
2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
6,08%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hvis prisen er attraktiv for os, hvorfor sælger andre så på dette niveau?! Er der noget, vi overser her?!
    52 min. siden
    ·
    Sandsynligvis er kursen snart tilbage under 40. Historisk set er det en god indgang....
  • for 2 dage siden
    ·
    Købsmulighed!
  • 19. jun.
    ·
    roser er røde hvad fanden er dette?? minus 12 procent overvejer at slette.
    for 2 dage siden
    ·
    Minus 12 uden eller med udbytte? LSG leverede en knaldstærk rapport sidst - med god succes med omkostningsbesparelserne. Hvis de lykkes med disse fremover, og laksepriserne finder normalen, vil vi se kursen i 50-60-niveauet, før året er omme. Hvis ikke vil den nok bevæge sig langsommere - sidelæns, indtil de rammer der. Når det er sagt, så er lsg billig nu, jeg køber på disse niveauer, men skal sidde på denne i lang tid. Stabilt firma med god cash flow og godt udbytte.
  • 19. jun.
    ·
    - 18 % hidtil i år og - 47 % de seneste 5 år.......det er ikke en særlig imponerende udvikling for Lerøy...Nu er olieprisen dog kraftigt ned i sidste uge og forventes nok at blive liggende på niveauer mellem 75-80 USD den næste tid.....givet udviklingen mellem USA-Indien. Hvis dette opretholdes, er sandsynligheden stor for, at olien vil falde til intervallet 65-75 USD i løbet af 2027-2028. Svækkelsen af NOK over for USD/EUR i sidste uge er nok også noget, der styrker opdrætsaktierne, samt efterhånden en mere normalisering af fragtomkostningerne. Man skulle vel tro, at dette efterhånden må begynde at blive priset ind i aktier i denne sektor, som er faldet jævnt og trutt over tid. Det bliver spændende hen over sommeren/efteråret at se, når markedet tager 1-2 års udsigterne for sektoren indover sig......
    19. jun. · Redigeret
    ·
    Hvad er egentlig grunden til at købe Lerøy frem for Mowi? For jeg ser det ikke. Lerøy ser dyrere ud på EBITDA og FCF, leverer svagere marginer, dårligere afkast på egenkapitalen og fremstår egentlig som en dårligere aktie på næsten alle datapunkter, der betyder noget. Samme sag med SalMar: hvis jeg havde drevet med shorting, hvilket jeg ikke gør, havde jeg gladeligt overvejet at shorte LSG og SalMar mod en long i Mowi. Ikke fordi selskaberne er skrald, men fordi relativprissætningen ser helt idiotisk ud. Jeg forstår virkelig ikke, hvad markedet priser ind her. Mowi ser brutalt stærk ud i forhold til sektorprissætningen.
  • 18. jun.
    ·
    hvad er dit kursmål at sælge? (enten med tab eller fortjeneste) - vælg den, der er tættest på din.
    Tilmeld dig Nordnet Social for at se resultaterne af meningsmålingen
    30
    0%
    35
    5%
    45
    25%
    50
    20%
    55
    50%
    20 stemmer Afsluttet
    19. jun.
    ·
    Hvad er dette? Er dette en videnskabelig undersøgelse eller for at træffe beslutning, når du selv skal sælge? Jeg ser nedenfor, at du har opdaget mønstre i chartet. Nu tror jeg måske, du prøver at opfinde hjulet på ny. Alle mønstre i chartet er videnskabeligt testet, til og med enkelt candlestick. Resultaterne af disse videnskabelige tests er allerede offentliggjort. Kan for øvrigt ikke se, du har aktien engang. Held og lykke videre med tradingen/ investeringen/ videnskaben.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
219--
200--
176--
348--
200--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
24. feb.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
43 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
12. maj
2025 Q4-regnskab
24. feb.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
6,08%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Hvis prisen er attraktiv for os, hvorfor sælger andre så på dette niveau?! Er der noget, vi overser her?!
    52 min. siden
    ·
    Sandsynligvis er kursen snart tilbage under 40. Historisk set er det en god indgang....
  • for 2 dage siden
    ·
    Købsmulighed!
  • 19. jun.
    ·
    roser er røde hvad fanden er dette?? minus 12 procent overvejer at slette.
    for 2 dage siden
    ·
    Minus 12 uden eller med udbytte? LSG leverede en knaldstærk rapport sidst - med god succes med omkostningsbesparelserne. Hvis de lykkes med disse fremover, og laksepriserne finder normalen, vil vi se kursen i 50-60-niveauet, før året er omme. Hvis ikke vil den nok bevæge sig langsommere - sidelæns, indtil de rammer der. Når det er sagt, så er lsg billig nu, jeg køber på disse niveauer, men skal sidde på denne i lang tid. Stabilt firma med god cash flow og godt udbytte.
  • 19. jun.
    ·
    - 18 % hidtil i år og - 47 % de seneste 5 år.......det er ikke en særlig imponerende udvikling for Lerøy...Nu er olieprisen dog kraftigt ned i sidste uge og forventes nok at blive liggende på niveauer mellem 75-80 USD den næste tid.....givet udviklingen mellem USA-Indien. Hvis dette opretholdes, er sandsynligheden stor for, at olien vil falde til intervallet 65-75 USD i løbet af 2027-2028. Svækkelsen af NOK over for USD/EUR i sidste uge er nok også noget, der styrker opdrætsaktierne, samt efterhånden en mere normalisering af fragtomkostningerne. Man skulle vel tro, at dette efterhånden må begynde at blive priset ind i aktier i denne sektor, som er faldet jævnt og trutt over tid. Det bliver spændende hen over sommeren/efteråret at se, når markedet tager 1-2 års udsigterne for sektoren indover sig......
    19. jun. · Redigeret
    ·
    Hvad er egentlig grunden til at købe Lerøy frem for Mowi? For jeg ser det ikke. Lerøy ser dyrere ud på EBITDA og FCF, leverer svagere marginer, dårligere afkast på egenkapitalen og fremstår egentlig som en dårligere aktie på næsten alle datapunkter, der betyder noget. Samme sag med SalMar: hvis jeg havde drevet med shorting, hvilket jeg ikke gør, havde jeg gladeligt overvejet at shorte LSG og SalMar mod en long i Mowi. Ikke fordi selskaberne er skrald, men fordi relativprissætningen ser helt idiotisk ud. Jeg forstår virkelig ikke, hvad markedet priser ind her. Mowi ser brutalt stærk ud i forhold til sektorprissætningen.
  • 18. jun.
    ·
    hvad er dit kursmål at sælge? (enten med tab eller fortjeneste) - vælg den, der er tættest på din.
    Tilmeld dig Nordnet Social for at se resultaterne af meningsmålingen
    30
    0%
    35
    5%
    45
    25%
    50
    20%
    55
    50%
    20 stemmer Afsluttet
    19. jun.
    ·
    Hvad er dette? Er dette en videnskabelig undersøgelse eller for at træffe beslutning, når du selv skal sælge? Jeg ser nedenfor, at du har opdaget mønstre i chartet. Nu tror jeg måske, du prøver at opfinde hjulet på ny. Alle mønstre i chartet er videnskabeligt testet, til og med enkelt candlestick. Resultaterne af disse videnskabelige tests er allerede offentliggjort. Kan for øvrigt ikke se, du har aktien engang. Held og lykke videre med tradingen/ investeringen/ videnskaben.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
219--
200--
176--
348--
200--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet